Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
rozliczanie świadczeń medycznych w ramach zawartych umów z NFZ w pełnym zakresie (lecznictwo szpitalne, ambulatoryjna opieka specjalistyczna, podstawowa opieka zdrowotna, programy profilaktyczne),
koordynowanie oraz bieżąca współpraca z osobami odpowiedzialnymi za rozliczanie świadczeń medycznych zatrudnionych w placówkach Spółki,
sprawozdawanie, rozliczanie oraz wystawianie faktur za świadczenia zdrowotne realizowane przez Spółkę w ramach umów zawartych z NFZ,
bieżąca aktualizacja zawartych umów z NFZ wraz z weryfikacją przesyłanych przez NFZ aneksów do zawartych umów,
prowadzenie bieżącej korespondencji z NFZ w sprawach dotyczących realizowanych umów,
bieżące monitorowanie realizacji umów na udzielanie świadczeń zdrowotnych, w zakresie realizacji kontraktu z NFZ,
monitoring prawidłowości i zgodności prowadzenia dokumentacji medycznej oraz rozliczeń z NFZ w oparciu o obowiązujące przepisy prawne
Specjalista / Specjalistka ds. organizacji i rozwoju sprzedaży
Stefana Rogozińskiego 5, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 01.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) kompleksowa obsługa klientów (firm) komercyjnych powiązanych umową o świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz opieki medycznej, w szczególności:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów (firm) do współpracy w zakresie komercyjnych usług medycznych oferowanych przez Spółkę w tym m.in. przygotowywanie ofert cenowych, prowadzenie negocjacji cenowych etc.,
- bieżąca współpraca z klientem komercyjnym (firmami) w zakresie sporządzania umów, aneksów do umów oraz udzielanie niezbędnych informacji i wątpliwości dotyczących zawartych umów współpracy,
- organizowanie usług medycznych dla klientów firmowych,
- utrzymywanie kontaktu z klientami (firmami) komercyjnymi oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji,
- obsługa reklamacji w zakresie zawartych umów i świadczonych usług medycznych,
- wsparcie pracowników rejestracji w zakresie obsługi klientów (firm) komercyjnych,
- monitorowanie oraz rozwój usług komercyjnych dla klientów indywidualnych,
3) nadzór nad działaniami marketingowymi w zakresie m.in opracowywania treści materiałów promocyjnych, monitorowanie profilu działalności firmy na portalach społecznościowych przy współpracy z zewnętrzną firma marketingową,
4) realizacja strategii rozwoju oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń i obsługi umów z NFZ
Stefana Rogozińskiego 5, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozliczanie świadczeń medycznych w ramach zawartych umów z NFZ w pełnym zakresie (lecznictwo szpitalne, ambulatoryjna opieka specjalistyczna, podstawowa opieka zdrowotna, programy profilaktyczne),
sprawozdawanie, rozliczanie oraz wystawianie faktur za świadczenia zdrowotne realizowane przez Spółkę w ramach umów zawartych z NFZ,
bieżąca aktualizacja zawartych umów z NFZ wraz z weryfikacją przesyłanych przez NFZ aneksów do zawartych umów,
prowadzenie bieżącej korespondencji z NFZ w sprawach dotyczących realizowanych umów,
bieżąca współpraca z osobami odpowiedzialnymi za rozliczanie świadczeń medycznych zatrudnionych w placówkach Spółki,
bieżące monitorowanie realizacji umów na udzielanie świadczeń zdrowotnych, w zakresie realizacji kontraktu z NFZ,
monitoring prawidłowości i zgodności prowadzenia dokumentacji medycznej oraz rozliczeń z NFZ w oparciu o obowiązujące przepisy prawne
Specjalista / Specjalistka ds. finansowo-księgowych
Stefana Rogozińskiego 5, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wprowadzanie i weryfikacja wstępna w systemie elektronicznego obiegu dokumentów zewnętrznych wpływających do Spółki,
prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów źródłowych, tj. sprzedaży, zakupu, bankowych, kasowych, list płac, dowodów dokumentujących nabycie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, do systemu księgowego zgodnie ze standardami księgowymi oraz wewnętrznymi Zarządzeniami Prezesa Spółki
sprawdzanie poprawności rachunkowej wprowadzanych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
dekretowanie i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych, zgodnie z przyjętym planem kont
wystawianie dokumentów PK m.in. dotyczących listy płac, ZUS, amortyzacji, ubezpieczeń, rozliczeń międzyokresowych itp
analiza obrotów i sald na kontach rozrachunkowych z kontrahentami oraz jednostkami publicznymi
uzgodnienie sprzedaży detalicznej ( paragonów z kas fiskalnych ) na koniec danego okresu rozrachunkowego – wg kas fiskalnych będących w użytkowaniu, w miejscach działalności Spółki
prowadzenie ewidencji środków trwałych
prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych
współpraca z innymi pracownikami w procesie rozliczeń z kontrahentami
rozliczanie świadczeń medycznych w ramach zawartych umów z NFZ we wszystkich rodzajach w pełnym zakresie tj. lecznictwo szpitalne, ambulatoryjna opieka specjalistyczna, podstawowa opieka medyczna, programy profilaktyczne oraz rozliczanie procedur medycznych z wykonawcami,
sprawozdawanie, rozliczanie oraz wystawianie faktur za świadczenia zdrowotne realizowane przez Spółkę w ramach umów zawartych z NFZ,
bieżąca aktualizacja zawartych umów z NFZ wraz z weryfikacją przesyłanych przez NFZ aneksów do zawartych umów,
prowadzenie bieżącej korespondencja z NFZ w sprawach dotyczących realizowanych umów,
bieżąca współpraca z osobami odpowiedzialnymi za rozliczanie świadczeń medycznych zatrudnionych w placówkach Spółki,
bieżące monitorowanie realizacji umów na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie realizacji kontraktu z NFZ,
przygotowywanie dokumentów w celu przystąpienia do postępowań konkursowych na udzielanie świadczeń zdrowotnych ogłaszanych przez NFZ lub inne podmioty medyczne,
współpraca z NFZ w zakresie realizacji umów oraz planowanie i bieżące monitorowanie możliwości ewentualnego rozszerzania współpracy,
monitoring prawidłowości i zgodności prowadzenia dokumentacji medycznej oraz rozliczeń z NFZ w oparciu o obowiązujące przepisy prawne
Wprowadzanie i weryfikacja wstępna w systemie elektronicznego obiegu dokumentów zewnętrznych wpływających do Spółki
Naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych w oparciu o wykonane przez nich procedury medyczne i ewidencję czasu pracy
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu księgowego zgodnie ze standardami księgowymi oraz wewnętrznymi Zarządzeniami Prezesa Spółki, tj. dokumentów sprzedaży, zakupu, bankowych, kasowych, list płac, dowodów dokumentujących nabycie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Sprawdzanie poprawności rachunkowej wprowadzanych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
Dekretowanie i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych, zgodnie z przyjętym planem kont
Wystawianie dokumentów PK m.in. dotyczących listy płac, ZUS, amortyzacji, ubezpieczeń, rozliczeń międzyokresowych itp
Analiza obrotów i sald na kontach rozrachunkowych z kontrahentami oraz jednostkami publicznymi
Uzgodnienie sprzedaży detalicznej ( paragonów z kas fiskalnych ) na koniec danego okresu rozrachunkowego – wg kas fiskalnych będących w użytkowaniu, w miejscach działalności Spółki
Prowadzenie ewidencji środków trwałych
Prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych