Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Inspektor ds. Finansowo – Księgowych
hm. Aleksandra Kamińskiego 7, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań statutowych Wydziału Finansowo-Księgowego oraz zadań zleconych Wydziałowi
Współuczestniczenie w procesach związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych na finansowanie przedsięwzięć i zadań, a w szczególności udział w tworzeniu wniosków o dofinansowanie oraz udział w sporządzaniu bieżącej sprawozdawczości w ramach zawartych umów o dofinansowanie
Dokonywanie rozliczeń środków unijnych, dotacji celowych oraz innych pozyskanych środków finansowych zewnętrznych wykorzystywanych przy finansowaniu przedsięwzięć i zadań
Udział w opracowywaniu zasad rozliczeń środków wymienionych w pkt 3
Dokonywanie sprawdzenia treści dowodów księgowych, przed wprowadzeniem zapisów w ewidencji księgowej, w zakresie ich prawidłowości pod względem rachunkowym oraz zgodności z treścią ekonomiczną przeprowadzonej operacji gospodarczej
Terminowe, zgodne z przepisami, rzetelne sporządzanie dokumentacji dla celów sprawozdawczości budżetowej na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej
Comiesięczne uzgadnianie wydatków w ramach programów finansowanych ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, w części związanej z realizacją zadań Samorządu Województwa według klasyfikacji budżetowej oraz prowadzenie zaangażowania w tym zakresie
Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie wydatków budżetowych w ramach programów finansowanych ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, w części związanej z realizacją zadań Samorządu Województwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe dla Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego w ramach programów finansowanych ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, w części związanej z realizacją zadań Samorządu Województwa
Dokonywanie rozliczeń środków unijnych, dotacji celowych oraz innych pozyskanych środków finansowych zewnętrznych wykorzystywanych przy finansowaniu przedsięwzięć i zadań
Udział w opracowywaniu zasad rozliczeń środków wymienionych w pkt 10
w systemie komputerowym w zakresie wykonywanych operacji księgowych
Prowadzenie kasy – przyjmowanie wpłat a w szczególności: z tytułu należnych Zarządowi Nieruchomości Województwa Łódzkiego dochodów, rozliczenia zaliczek udzielanych pracownikom itp
Dokonywanie wypłat z kasy z tytułu: wynagrodzeń, zaliczek, świadczeń socjalnych i innych należności, na podstawie dokumentów uprzednio zatwierdzonych
do wypłaty przez osoby upoważnione
Odprowadzanie przychodów kasowych na właściwe rachunki bankowe
Podejmowanie gotówki z banku oraz systematyczne uzupełnianie ustalonego zapasu gotówki w kasie. Przy podejmowaniu gotówki z banku kasjer obowiązany jest określić jej przeznaczenie
Prowadzenie książeczek druków ścisłego zarachowania
Sporządzanie raportów kasowych oddzielnie z tytułu dochodów, wydatków i ZFŚS oraz uzgadnianie stanu gotówki w kasie
Przechowywania w kasetce pieniędzy, pieczęci, czeków, druków ścisłego zarachowania i depozytów
Prowadzenie dziennika korespondencyjnego Wydziału Finansowo-Księgowego
Prowadzenie rejestru oraz wprowadzanie terminów płatności rachunków i faktur
Przygotowywanie dokumentacji księgowej do archiwizacji
Obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w tym w szczególności w zakresie:
a. Udostępniania danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym,
b. Przechowywanie dokumentacji zawierającej dane osobowe w sposób uniemożliwiający dostęp do danych osobom nieuprawnionym
Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości, prawa samorządowego
Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez zbędnej zwłoki czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań należących do Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego (ZNWŁ)
Monitorowanie stanu technicznego obiektów wchodzących w skład nieruchomości zarządzanych przez ZNWŁ i podejmowanie na tej podstawie czynności zmierzających do utrzymania ich w stanie niepogorszonym poprzez wnioskowanie o przeprowadzenie napraw, remontów i konserwacji
Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty przeprowadzanych remontów i konserwacji
Wnioskowanie zlecenia ekspertyz w zakresie oceny stanu technicznego obiektów budowlanych wchodzących w skład nieruchomości zarządzanych przez ZNWŁ w przypadku podejrzenia zagrożenia katastrofą budowlaną oraz realizowanie zaleceń wynikających z tych ekspertyz
Zgłaszanie z zachowaniem odpowiedniego terminu umożliwiającego przeprowadzenie procedur przetargowych, zapotrzebowania na udzielenie zamówienia w tym również współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu tych postępowań, dotyczących realizacji zadań wydziału w zakresie robót budowlanych i konserwacji w tym w szczególności przygotowywanie merytorycznych zapisów do umów w tym zakresie
Udział w nadzorowaniu realizacji i rozliczeń finansowych zadań podejmowanych przez Wydział Eksploatacji i Remontów
Sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań w szczególności związanych z wykonywaniem remontów i konserwacji obiektów, instalacji i urządzeń znajdujących się na zarządzanych nieruchomościach
Opracowywanie planów konserwacji i remontów oraz nadzór nad ich realizacją
Udział w przygotowaniu wniosków umożliwiających pozyskiwanie funduszy zewnętrznych związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi na zarządzanych nieruchomościach
Uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych związanych z prowadzonymi przez wydział robotami budowlanymi na zarządzanych przez ZNWŁ nieruchomościach
Weryfikacja i sporządzanie kosztorysów dotyczących przeprowadzanych robót budowlanych na zarządzanych nieruchomościach
Bieżące monitorowanie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zagadnień związanych z prowadzeniem robót budowlanych a także konserwacją urządzeń i systemów znajdujących się na zarządzanych nieruchomościach
Wykonywanie zadań związanych z planowaniem (w tym czynny udział w pracach nad budową planu) i realizacją budżetu ZNWŁ w części dotyczącej robót budowlanych oraz konserwacji
Informowanie przełożonego o stanie realizacji zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowaniem wydziału
Prawidłowe wykonywanie zadań objętych merytorycznym zakresem funkcjonowania wydziału
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją remontów i konserwacji zgodnie z obowiązującymi standardami, harmonogramem i przewidzianym budżetem na zarządzanych nieruchomościach
Udział w przejmowaniu i przekazywaniu nieruchomości wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji technicznej
Prowadzenie pełnej dokumentacji formalno-prawnej w szczególności w zakresie: organizowania i udziału we wprowadzaniu wykonawców na zlecone roboty, udziału w odbiorach robót
Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i samodzielnymi stanowiskami pracy w celu realizacji powierzonych zadań
Sporządzanie projektów pism wychodzących na zewnątrz oraz do komórek organizacyjnych ZNWŁ
Bieżąca współpraca z administratorami
Archiwizacja dokumentacji Wydziału Eksploatacji i Remontów
1. Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań statutowych Wydziału oraz zadań zleconych Wydziałowi
2. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dowodów księgowych zgodnie
z obowiązującymi przepisami
3. Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych do kont Księgi Głównej - jednostka
4. Uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach księgi głównej na koniec każdego miesiąca
5. Bieżące wyjaśnianie mylnych wpływów i dokonywanie stosownych operacji
6. Terminowe, zgodne z przepisami rzetelne sporządzanie dokumentacji dla celów sprawozdawczości budżetowej na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej
7. Dokonywanie sprawdzenia treści dowodów księgowych, przed wprowadzeniem zapisów w ewidencji księgowej, w zakresie ich prawidłowości pod względem rachunkowym oraz zgodności z treścią ekonomiczną przeprowadzonej operacji gospodarczej
8. Sporządzanie dyspozycji przelewu dochodów na rachunek Województwa Łódzkiego
9. Współudział w sporządzaniu sprawozdań: Rb 27S, Rb N, Rb Z jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
10. Współudział w sporządzaniu Sprawozdania Finansowego
11. Bieżące wprowadzanie danych, zakładanie kont, definiowanie ścieżek księgowych w systemie komputerowym, moduł Finansowo - Księgowy w zakresie operacji księgowych
12. Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności: w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości, prawa samorządowego
13. Niezwłoczne zgłaszanie Głównemu Księgowemu wszelkich ujawnionych nieprawidłowości bądź wątpliwości
14. Obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w tym w szczególności w zakresie:
- udostępniania danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym,
- przechowywanie dokumentacji zawierającej dane osobowe w sposób uniemożliwiający dostęp do danych osobom nieuprawnionym
15. Przygotowywanie dokumentacji księgowej do archiwizacji
Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez zbędnej zwłoki czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań należących do Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego (ZNWŁ)
Monitorowanie stanu technicznego obiektów wchodzących w skład nieruchomości zarządzanych przez ZNWŁ i podejmowanie na tej podstawie czynności zmierzających do utrzymania ich w stanie niepogorszonym poprzez wnioskowanie o przeprowadzenie napraw, remontów i konserwacji
Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty przeprowadzanych remontów i konserwacji
Wnioskowanie zlecenia ekspertyz w zakresie oceny stanu technicznego obiektów budowlanych wchodzących w skład nieruchomości zarządzanych przez ZNWŁ w przypadku podejrzenia zagrożenia katastrofą budowlaną oraz realizowanie zaleceń wynikających z tych ekspertyz
Sporządzanie sprawozdań z realizacji wykonanych zadań w szczególności związanych z wykonywaniem remontów i konserwacji obiektów, instalacji i urządzeń znajdujących się na zarządzanych nieruchomościach
Współudział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących realizacji zadań Wydziału Eksploatacji i Remontów w zakresie robót budowlanych i konserwacji, w tym przygotowywanie zapisów dotyczących projektów umów
Opracowywanie planów konserwacji i remontów oraz nadzór nad ich realizacją
Udział w przygotowaniu wniosków umożliwiających pozyskiwanie funduszy zewnętrznych związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi na zarządzanych nieruchomościach
Uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych związanych z prowadzonymi przez Wydział Eksploatacji i Remontów robotami budowlanymi na zarządzanych przez ZNWŁ nieruchomościach
Weryfikacja i sporządzanie kosztorysów dotyczących przeprowadzanych robót budowlanych na zarządzanych nieruchomościach
Bieżące monitorowanie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zagadnień związanych z prowadzeniem robót budowlanych a także konserwacją urządzeń i systemów znajdujących się na zarządzanych nieruchomościach
Sprawowanie nadzoru nad zleconymi robotami budowlanymi i konserwacjami na zarządzanych nieruchomościach
Sporządzanie projektów pism wychodzących na zewnątrz oraz do komórek organizacyjnych ZNWŁ
Udział w przejmowaniu i przekazywaniu nieruchomości wraz przygotowaniem niezbędnej dokumentacji technicznej
Przygotowywanie projektu budżetu zarządzanych przez ZNWŁ nieruchomości oraz czynne uczestniczenie w pracach nad budową planu budżetu Jednostki
Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji techniczno – prawnej
Bieżąca współpraca z administratorami
Prowadzenie pełnej dokumentacji formalno – prawnej w zakresie: organizowanie i udział we wprowadzaniu wykonawców na zlecone roboty, udział w odbiorach robót
Archiwizacja dokumentacji Wydziału Eksploatacji i Remontów
Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez zbędnej zwłoki czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań należących do Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego (ZNWŁ)
Opracowywanie dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania ZNWŁ
Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw
Ewidencjonowanie skarg i wniosków wpływających do ZNWŁ i czuwanie nad terminowością udzielania odpowiedzi przez właściwe komórki organizacyjne
Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o dostępie do informacji publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami
Prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji dotyczącej rejestrów czynności przetwarzania
Prowadzenie działań promocyjnych ZNWŁ
Prowadzenie spraw w zakresie tworzenia i aktualizacji strony internetowej ZNWŁ oraz BIP ZNWŁ, we współpracy z komórkami organizacyjnymi
Sporządzanie rocznych sprawozdań z zakresu zadań powierzonych
4. Aktualizacja wewnętrznego rejestru zawierającego dane dotyczące dłużników i jego bieżąca aktualizacja
5. Analiza kształtowania się zaległości czynszowych oraz wystawianie:
a) Powiadomień,
b) Wezwań do zapłaty,
c) Wezwań przedsądowych do zapłaty
6. Współpraca z Wydziałem Eksploatacji w zakresie windykacji
7. Konsultowanie spraw w zakresie windykacji z Radcą Prawnym oraz przygotowanie dokumentacji dla Radcy Prawnego w przypadku kierowania sprawy na drogę postępowania sądowego o zapłatę należności
8. Weryfikacja i kwalifikowanie wniosków o umorzenie należności i odsetek
9. Sporządzanie wniosków wraz z pełną dokumentacją o umorzenie nieściągalnych zaległości i przekazywanie ich do Radcy Prawnego
10. Sporządzanie sprawozdań z realizacji Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego
w sprawie zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny (…)
11. Udział w sporządzaniu pozostałej sprawozdawczości w zakresie windykacji
12. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i OC Województwa Łódzkiego oraz innych ubezpieczeń, w tym spraw związanych z likwidacją szkód
(z wyłączeniem ubezpieczeń pracowniczych na życie)
13. Obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w tym w szczególności w zakresie:
a. Udostępniania danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym,
b. Przechowywanie dokumentacji zawierającej dane osobowe w sposób uniemożliwiający dostęp do danych osobom nieuprawnionym
14. Nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów zawierających dane osobowe oraz dbałość o stanowisko pracy w sposób uniemożliwiający wgląd w dane osobom postronnym
15. Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności: w zakresie finansów publicznych, sprawozdawczości, rachunkowości, prawa samorządowego
16. Niezwłoczne zgłaszanie Głównemu Księgowemu wszelkich ujawnionych nieprawidłowości bądź wątpliwości
17. Przygotowywanie dokumentacji księgowej do archiwizacji
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
1. Refakturowanie kosztów na podstawie dokumentów źródłowych
2. Wystawianie not księgowych – obciążeniowych i uznaniowych
3. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dowodów księgowych zgodnie
z obowiązującymi przepisami
4. Dokonywanie sprawdzenia treści dowodów księgowych, przed wprowadzeniem zapisów w ewidencji księgowej, w zakresie ich prawidłowości pod względem rachunkowym oraz zgodności z treścią ekonomiczną przeprowadzonej operacji gospodarczej
5. Terminowe, zgodne z przepisami rzetelne sporządzanie dokumentacji dla celów sprawozdawczości budżetowej na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej
7. Bieżące śledzenie zmian zapisów w umowach najmu, dzierżawy, użyczenia
i porozumień oraz w aneksach i pozostałych dokumentach o podobnym charakterze
w porozumieniu z pracownikami komórek merytorycznych
8. Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności w zakresie podatku od towarów
i usług, ordynacji podatkowej, rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości i prawa samorządowego
4. Aktualizacja wewnętrznego rejestru zawierającego dane dotyczące dłużników i jego bieżąca aktualizacja
5. Analiza kształtowania się zaległości czynszowych oraz wystawianie:
a) Powiadomień,
b) Wezwań do zapłaty,
c) Wezwań przedsądowych do zapłaty
6. Współpraca z Wydziałem Eksploatacji w zakresie windykacji
7. Konsultowanie spraw w zakresie windykacji z Radcą Prawnym oraz przygotowanie dokumentacji dla Radcy Prawnego w przypadku kierowania sprawy na drogę postępowania sądowego o zapłatę należności
8. Weryfikacja i kwalifikowanie wniosków o umorzenie należności i odsetek
9. Sporządzanie wniosków wraz z pełną dokumentacją o umorzenie nieściągalnych zaległości i przekazywanie ich do Radcy Prawnego
10. Sporządzanie sprawozdań z realizacji Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego
w sprawie zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny (…)
11. Udział w sporządzaniu pozostałej sprawozdawczości w zakresie windykacji
12. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i OC Województwa Łódzkiego oraz innych ubezpieczeń, w tym spraw związanych z likwidacją szkód
(z wyłączeniem ubezpieczeń pracowniczych na życie)
13. Obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w tym w szczególności w zakresie:
a. Udostępniania danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym,
b. Przechowywanie dokumentacji zawierającej dane osobowe w sposób uniemożliwiający dostęp do danych osobom nieuprawnionym
14. Nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów zawierających dane osobowe oraz dbałość o stanowisko pracy w sposób uniemożliwiający wgląd w dane osobom postronnym
15. Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności: w zakresie finansów publicznych, sprawozdawczości, rachunkowości, prawa samorządowego
16. Niezwłoczne zgłaszanie Głównemu Księgowemu wszelkich ujawnionych nieprawidłowości bądź wątpliwości
17. Przygotowywanie dokumentacji księgowej do archiwizacji