1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO

Łódź, ul. Harcmistrza Aleksandra Kamińskiego 7/9

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 8 )

Inspektor ds. Finansowo – Księgowych

hm. Aleksandra Kamińskiego 7, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań statutowych Wydziału Finansowo-Księgowego oraz zadań zleconych Wydziałowi
  • Współuczestniczenie w procesach związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych na finansowanie przedsięwzięć i zadań, a w szczególności udział w tworzeniu wniosków o dofinansowanie oraz udział w sporządzaniu bieżącej sprawozdawczości w ramach zawartych umów o dofinansowanie
  • Dokonywanie rozliczeń środków unijnych, dotacji celowych oraz innych pozyskanych środków finansowych zewnętrznych wykorzystywanych przy finansowaniu przedsięwzięć i zadań
  • Udział w opracowywaniu zasad rozliczeń środków wymienionych w pkt 3
  • Dokonywanie sprawdzenia treści dowodów księgowych, przed wprowadzeniem zapisów w ewidencji księgowej, w zakresie ich prawidłowości pod względem rachunkowym oraz zgodności z treścią ekonomiczną przeprowadzonej operacji gospodarczej
  • Terminowe, zgodne z przepisami, rzetelne sporządzanie dokumentacji dla celów sprawozdawczości budżetowej na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej
  • Comiesięczne uzgadnianie wydatków w ramach programów finansowanych ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, w części związanej z realizacją zadań Samorządu Województwa według klasyfikacji budżetowej oraz prowadzenie zaangażowania w tym zakresie
  • Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie wydatków budżetowych w ramach programów finansowanych ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, w części związanej z realizacją zadań Samorządu Województwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe dla Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego w ramach programów finansowanych ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, w części związanej z realizacją zadań Samorządu Województwa
  • Dokonywanie rozliczeń środków unijnych, dotacji celowych oraz innych pozyskanych środków finansowych zewnętrznych wykorzystywanych przy finansowaniu przedsięwzięć i zadań
  • Udział w opracowywaniu zasad rozliczeń środków wymienionych w pkt 10
  • Bieżące wprowadzanie danych, zakładanie kont, definiowanie ścieżek księgowych
  • w systemie komputerowym w zakresie wykonywanych operacji księgowych
  • Prowadzenie kasy – przyjmowanie wpłat a w szczególności: z tytułu należnych Zarządowi Nieruchomości Województwa Łódzkiego dochodów, rozliczenia zaliczek udzielanych pracownikom itp
  • Dokonywanie wypłat z kasy z tytułu: wynagrodzeń, zaliczek, świadczeń socjalnych i innych należności, na podstawie dokumentów uprzednio zatwierdzonych
  • do wypłaty przez osoby upoważnione
  • Odprowadzanie przychodów kasowych na właściwe rachunki bankowe
  • Podejmowanie gotówki z banku oraz systematyczne uzupełnianie ustalonego zapasu gotówki w kasie. Przy podejmowaniu gotówki z banku kasjer obowiązany jest określić jej przeznaczenie
  • Prowadzenie książeczek druków ścisłego zarachowania
  • Sporządzanie raportów kasowych oddzielnie z tytułu dochodów, wydatków i ZFŚS oraz uzgadnianie stanu gotówki w kasie
  • Przechowywania w kasetce pieniędzy, pieczęci, czeków, druków ścisłego zarachowania i depozytów
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego Wydziału Finansowo-Księgowego
  • Prowadzenie rejestru oraz wprowadzanie terminów płatności rachunków i faktur
  • Przygotowywanie dokumentacji księgowej do archiwizacji
  • Obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w tym w szczególności w zakresie:
  • a. Udostępniania danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym,
  • b. Przechowywanie dokumentacji zawierającej dane osobowe w sposób uniemożliwiający dostęp do danych osobom nieuprawnionym
  • Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości, prawa samorządowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. Eksploatacji i Remontów / Starszy Inspektor ds. Eksploatacji i Remontów

hm. Aleksandra Kamińskiego 7, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez zbędnej zwłoki czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań należących do Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego (ZNWŁ)
  • Monitorowanie stanu technicznego obiektów wchodzących w skład nieruchomości zarządzanych przez ZNWŁ i podejmowanie na tej podstawie czynności zmierzających do utrzymania ich w stanie niepogorszonym poprzez wnioskowanie o przeprowadzenie napraw, remontów i konserwacji
  • Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty przeprowadzanych remontów i konserwacji
  • Wnioskowanie zlecenia ekspertyz w zakresie oceny stanu technicznego obiektów budowlanych wchodzących w skład nieruchomości zarządzanych przez ZNWŁ w przypadku podejrzenia zagrożenia katastrofą budowlaną oraz realizowanie zaleceń wynikających z tych ekspertyz
  • Zgłaszanie z zachowaniem odpowiedniego terminu umożliwiającego przeprowadzenie procedur przetargowych, zapotrzebowania na udzielenie zamówienia w tym również współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu tych postępowań, dotyczących realizacji zadań wydziału w zakresie robót budowlanych i konserwacji w tym w szczególności przygotowywanie merytorycznych zapisów do umów w tym zakresie
  • Udział w nadzorowaniu realizacji i rozliczeń finansowych zadań podejmowanych przez Wydział Eksploatacji i Remontów
  • Sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań w szczególności związanych z wykonywaniem remontów i konserwacji obiektów, instalacji i urządzeń znajdujących się na zarządzanych nieruchomościach
  • Opracowywanie planów konserwacji i remontów oraz nadzór nad ich realizacją
  • Udział w przygotowaniu wniosków umożliwiających pozyskiwanie funduszy zewnętrznych związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi na zarządzanych nieruchomościach
  • Uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych związanych z prowadzonymi przez wydział robotami budowlanymi na zarządzanych przez ZNWŁ nieruchomościach
  • Weryfikacja i sporządzanie kosztorysów dotyczących przeprowadzanych robót budowlanych na zarządzanych nieruchomościach
  • Bieżące monitorowanie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zagadnień związanych z prowadzeniem robót budowlanych a także konserwacją urządzeń i systemów znajdujących się na zarządzanych nieruchomościach
  • Wykonywanie zadań związanych z planowaniem (w tym czynny udział w pracach nad budową planu) i realizacją budżetu ZNWŁ w części dotyczącej robót budowlanych oraz konserwacji
  • Informowanie przełożonego o stanie realizacji zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowaniem wydziału
  • Prawidłowe wykonywanie zadań objętych merytorycznym zakresem funkcjonowania wydziału
  • Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją remontów i konserwacji zgodnie z obowiązującymi standardami, harmonogramem i przewidzianym budżetem na zarządzanych nieruchomościach
  • Udział w przejmowaniu i przekazywaniu nieruchomości wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji technicznej
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji formalno-prawnej w szczególności w zakresie: organizowania i udziału we wprowadzaniu wykonawców na zlecone roboty, udziału w odbiorach robót
  • Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i samodzielnymi stanowiskami pracy w celu realizacji powierzonych zadań
  • Sporządzanie projektów pism wychodzących na zewnątrz oraz do komórek organizacyjnych ZNWŁ
  • Bieżąca współpraca z administratorami
  • Archiwizacja dokumentacji Wydziału Eksploatacji i Remontów
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. Finansowo - Księgowych

hm. Aleksandra Kamińskiego 7, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 14.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • 1. Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań statutowych Wydziału oraz zadań zleconych Wydziałowi
  • 2. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dowodów księgowych zgodnie
  • z obowiązującymi przepisami
  • 3. Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych do kont Księgi Głównej - jednostka
  • 4. Uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach księgi głównej na koniec każdego miesiąca
  • 5. Bieżące wyjaśnianie mylnych wpływów i dokonywanie stosownych operacji
  • 6. Terminowe, zgodne z przepisami rzetelne sporządzanie dokumentacji dla celów sprawozdawczości budżetowej na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej
  • 7. Dokonywanie sprawdzenia treści dowodów księgowych, przed wprowadzeniem zapisów w ewidencji księgowej, w zakresie ich prawidłowości pod względem rachunkowym oraz zgodności z treścią ekonomiczną przeprowadzonej operacji gospodarczej
  • 8. Sporządzanie dyspozycji przelewu dochodów na rachunek Województwa Łódzkiego
  • 9. Współudział w sporządzaniu sprawozdań: Rb 27S, Rb N, Rb Z jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • 10. Współudział w sporządzaniu Sprawozdania Finansowego
  • 11. Bieżące wprowadzanie danych, zakładanie kont, definiowanie ścieżek księgowych w systemie komputerowym, moduł Finansowo - Księgowy w zakresie operacji księgowych
  • 12. Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności: w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości, prawa samorządowego
  • 13. Niezwłoczne zgłaszanie Głównemu Księgowemu wszelkich ujawnionych nieprawidłowości bądź wątpliwości
  • 14. Obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w tym w szczególności w zakresie:
  • - udostępniania danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym,
  • - przechowywanie dokumentacji zawierającej dane osobowe w sposób uniemożliwiający dostęp do danych osobom nieuprawnionym
  • 15. Przygotowywanie dokumentacji księgowej do archiwizacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Inspektor ds. Eksploatacji i Remontów

hm. Aleksandra Kamińskiego 7, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez zbędnej zwłoki czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań należących do Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego (ZNWŁ)
  • Monitorowanie stanu technicznego obiektów wchodzących w skład nieruchomości zarządzanych przez ZNWŁ i podejmowanie na tej podstawie czynności zmierzających do utrzymania ich w stanie niepogorszonym poprzez wnioskowanie o przeprowadzenie napraw, remontów i konserwacji
  • Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty przeprowadzanych remontów i konserwacji
  • Wnioskowanie zlecenia ekspertyz w zakresie oceny stanu technicznego obiektów budowlanych wchodzących w skład nieruchomości zarządzanych przez ZNWŁ w przypadku podejrzenia zagrożenia katastrofą budowlaną oraz realizowanie zaleceń wynikających z tych ekspertyz
  • Sporządzanie sprawozdań z realizacji wykonanych zadań w szczególności związanych z wykonywaniem remontów i konserwacji obiektów, instalacji i urządzeń znajdujących się na zarządzanych nieruchomościach
  • Współudział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących realizacji zadań Wydziału Eksploatacji i Remontów w zakresie robót budowlanych i konserwacji, w tym przygotowywanie zapisów dotyczących projektów umów
  • Opracowywanie planów konserwacji i remontów oraz nadzór nad ich realizacją
  • Udział w przygotowaniu wniosków umożliwiających pozyskiwanie funduszy zewnętrznych związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi na zarządzanych nieruchomościach
  • Uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych związanych z prowadzonymi przez Wydział Eksploatacji i Remontów robotami budowlanymi na zarządzanych przez ZNWŁ nieruchomościach
  • Weryfikacja i sporządzanie kosztorysów dotyczących przeprowadzanych robót budowlanych na zarządzanych nieruchomościach
  • Bieżące monitorowanie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zagadnień związanych z prowadzeniem robót budowlanych a także konserwacją urządzeń i systemów znajdujących się na zarządzanych nieruchomościach
  • Sprawowanie nadzoru nad zleconymi robotami budowlanymi i konserwacjami na zarządzanych nieruchomościach
  • Sporządzanie projektów pism wychodzących na zewnątrz oraz do komórek organizacyjnych ZNWŁ
  • Udział w przejmowaniu i przekazywaniu nieruchomości wraz przygotowaniem niezbędnej dokumentacji technicznej
  • Przygotowywanie projektu budżetu zarządzanych przez ZNWŁ nieruchomości oraz czynne uczestniczenie w pracach nad budową planu budżetu Jednostki
  • Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji techniczno – prawnej
  • Bieżąca współpraca z administratorami
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji formalno – prawnej w zakresie: organizowanie i udział we wprowadzaniu wykonawców na zlecone roboty, udział w odbiorach robót
  • Archiwizacja dokumentacji Wydziału Eksploatacji i Remontów
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Wydziale Organizacyjnym

hm. Aleksandra Kamińskiego 7, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez zbędnej zwłoki czynności i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań należących do Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego (ZNWŁ)
  • Opracowywanie dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania ZNWŁ
  • Przygotowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw
  • Ewidencjonowanie skarg i wniosków wpływających do ZNWŁ i czuwanie nad terminowością udzielania odpowiedzi przez właściwe komórki organizacyjne
  • Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o dostępie do informacji publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji dotyczącej rejestrów czynności przetwarzania
  • Prowadzenie działań promocyjnych ZNWŁ
  • Prowadzenie spraw w zakresie tworzenia i aktualizacji strony internetowej ZNWŁ oraz BIP ZNWŁ, we współpracy z komórkami organizacyjnymi
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań z zakresu zadań powierzonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. Finansowo - Księgowych

hm. Aleksandra Kamińskiego 7, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
  • 1. Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych czynności
  • i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań statutowych Wydziału oraz zadań zleconych Wydziałowi
  • 2. Prowadzenie spraw związanych z windykacją oraz obsługa interesantów w niniejszym zakresie
  • 3. Sporządzanie okresowych (miesięcznych) wykazów zaległości za:
  • - lokale mieszkalne,
  • - lokale użytkowe
  • 4. Aktualizacja wewnętrznego rejestru zawierającego dane dotyczące dłużników i jego bieżąca aktualizacja
  • 5. Analiza kształtowania się zaległości czynszowych oraz wystawianie:
  • a) Powiadomień,
  • b) Wezwań do zapłaty,
  • c) Wezwań przedsądowych do zapłaty
  • 6. Współpraca z Wydziałem Eksploatacji w zakresie windykacji
  • 7. Konsultowanie spraw w zakresie windykacji z Radcą Prawnym oraz przygotowanie dokumentacji dla Radcy Prawnego w przypadku kierowania sprawy na drogę postępowania sądowego o zapłatę należności
  • 8. Weryfikacja i kwalifikowanie wniosków o umorzenie należności i odsetek
  • 9. Sporządzanie wniosków wraz z pełną dokumentacją o umorzenie nieściągalnych zaległości i przekazywanie ich do Radcy Prawnego
  • 10. Sporządzanie sprawozdań z realizacji Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego
  • w sprawie zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny (…)
  • 11. Udział w sporządzaniu pozostałej sprawozdawczości w zakresie windykacji
  • 12. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i OC Województwa Łódzkiego oraz innych ubezpieczeń, w tym spraw związanych z likwidacją szkód
  • (z wyłączeniem ubezpieczeń pracowniczych na życie)
  • 13. Obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w tym w szczególności w zakresie:
  • a. Udostępniania danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym,
  • b. Przechowywanie dokumentacji zawierającej dane osobowe w sposób uniemożliwiający dostęp do danych osobom nieuprawnionym
  • 14. Nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów zawierających dane osobowe oraz dbałość o stanowisko pracy w sposób uniemożliwiający wgląd w dane osobom postronnym
  • 15. Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności: w zakresie finansów publicznych, sprawozdawczości, rachunkowości, prawa samorządowego
  • 16. Niezwłoczne zgłaszanie Głównemu Księgowemu wszelkich ujawnionych nieprawidłowości bądź wątpliwości
  • 17. Przygotowywanie dokumentacji księgowej do archiwizacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. Finansowo - Księgowych

hm. Aleksandra Kamińskiego 7, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
  • 1. Refakturowanie kosztów na podstawie dokumentów źródłowych
  • 2. Wystawianie not księgowych – obciążeniowych i uznaniowych
  • 3. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dowodów księgowych zgodnie
  • z obowiązującymi przepisami
  • 4. Dokonywanie sprawdzenia treści dowodów księgowych, przed wprowadzeniem zapisów w ewidencji księgowej, w zakresie ich prawidłowości pod względem rachunkowym oraz zgodności z treścią ekonomiczną przeprowadzonej operacji gospodarczej
  • 5. Terminowe, zgodne z przepisami rzetelne sporządzanie dokumentacji dla celów sprawozdawczości budżetowej na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej
  • 6. Bieżące wprowadzanie danych, zakładanie kont, definiowanie ścieżek księgowych
  • w systemie komputerowym
  • 7. Bieżące śledzenie zmian zapisów w umowach najmu, dzierżawy, użyczenia
  • i porozumień oraz w aneksach i pozostałych dokumentach o podobnym charakterze
  • w porozumieniu z pracownikami komórek merytorycznych
  • 8. Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności w zakresie podatku od towarów
  • i usług, ordynacji podatkowej, rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości i prawa samorządowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. Finansowo - Księgowych

hm. Aleksandra Kamińskiego 7, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
  • 1. Wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych czynności
  • i obowiązków określonych poniżej, a na polecenie przełożonych, innych zadań statutowych Wydziału oraz zadań zleconych Wydziałowi
  • 2. Prowadzenie spraw związanych z windykacją oraz obsługa interesantów w niniejszym zakresie
  • 3. Sporządzanie okresowych (miesięcznych) wykazów zaległości za:
  • - lokale mieszkalne,
  • - lokale użytkowe
  • 4. Aktualizacja wewnętrznego rejestru zawierającego dane dotyczące dłużników i jego bieżąca aktualizacja
  • 5. Analiza kształtowania się zaległości czynszowych oraz wystawianie:
  • a) Powiadomień,
  • b) Wezwań do zapłaty,
  • c) Wezwań przedsądowych do zapłaty
  • 6. Współpraca z Wydziałem Eksploatacji w zakresie windykacji
  • 7. Konsultowanie spraw w zakresie windykacji z Radcą Prawnym oraz przygotowanie dokumentacji dla Radcy Prawnego w przypadku kierowania sprawy na drogę postępowania sądowego o zapłatę należności
  • 8. Weryfikacja i kwalifikowanie wniosków o umorzenie należności i odsetek
  • 9. Sporządzanie wniosków wraz z pełną dokumentacją o umorzenie nieściągalnych zaległości i przekazywanie ich do Radcy Prawnego
  • 10. Sporządzanie sprawozdań z realizacji Uchwały Sejmiku Województwa Łódzkiego
  • w sprawie zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny (…)
  • 11. Udział w sporządzaniu pozostałej sprawozdawczości w zakresie windykacji
  • 12. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i OC Województwa Łódzkiego oraz innych ubezpieczeń, w tym spraw związanych z likwidacją szkód
  • (z wyłączeniem ubezpieczeń pracowniczych na życie)
  • 13. Obowiązek przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w tym w szczególności w zakresie:
  • a. Udostępniania danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym,
  • b. Przechowywanie dokumentacji zawierającej dane osobowe w sposób uniemożliwiający dostęp do danych osobom nieuprawnionym
  • 14. Nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów zawierających dane osobowe oraz dbałość o stanowisko pracy w sposób uniemożliwiający wgląd w dane osobom postronnym
  • 15. Znajomość, przestrzeganie i bieżące śledzenie zmian przepisów prawnych w ramach niniejszego zakresu czynności, a w szczególności: w zakresie finansów publicznych, sprawozdawczości, rachunkowości, prawa samorządowego
  • 16. Niezwłoczne zgłaszanie Głównemu Księgowemu wszelkich ujawnionych nieprawidłowości bądź wątpliwości
  • 17. Przygotowywanie dokumentacji księgowej do archiwizacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne