Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja projektów IT zgodnie z ustalonym harmonogramem, budżetem i zakresem z wykorzystaniem metodyk Agile; współpraca z Service Delivery Managerem, Architektem, Tech leadem
Aktywne śledzenie faz realizacji projektu przy zapewnieniu odpowiedniej komunikacji w zespole, monitorowaniu postępów i jakości realizacji prac
Wspieranie w zarządzaniu backlog’iem projektu oraz kształtowanie dynamiki i kultury pracy zespołu z uwzględnieniem wymagań, priorytetów i zakresu projektu oraz różnych zależności projektowych
Monitorowanie i raportowanie postępu realizacji projektu oraz pojawiających się ryzyk
Realizacja projektów IT zgodnie z ustalonym harmonogramem, budżetem i zakresem z wykorzystaniem metodyk Agile; współpraca z Service Delivery Managerem, Architektem, Tech leadem
Aktywne śledzenie faz realizacji projektu przy zapewnieniu odpowiedniej komunikacji w zespole, monitorowaniu postępów i jakości realizacji prac
Wspieranie w zarządzaniu backlog’iem projektu oraz kształtowanie dynamiki i kultury pracy zespołu z uwzględnieniem wymagań, priorytetów i zakresu projektu oraz różnych zależności projektowych
Monitorowanie i raportowanie postępu realizacji projektu oraz pojawiających się ryzyk
Redagowanie treści oraz pisanie zupełnie nowego angażującego contentu technicznego i biznesowego (w różnych formach, takich jak posty blogowe, artykuły, case studies itp.) na podstawie dostarczonych materiałów i samodzielnego researchu
Tworzenie treści dla kanałów komunikacji online z klientami B2B
Bieżące planowanie treści i zarządzanie codziennym tworzeniem treści. Treść obejmująca posty na blogu, posty w mediach społecznościowych, zmiany na stronie internetowej, przewodniki, studia przypadków, webinaria, filmy, prezentacje, nagrania audio i inne w razie potrzeby
Koordynacja pracy z ekspertami merytorycznymi, dostawcami treści, grafikami i członkami zespołu wewnętrznego w celu zapewnienia spójnego przekazu
Tworzenie i realizacja kalendarza publikacji, odpowiadającego na aktualne wyzwania klientów oraz podążającego za najnowszymi wiadomościami i trendami w branży
Współpraca w zespole ds. marketingu w celu stworzenia skutecznych strategii komunikacji, które wyrażają historię naszej marki i główne zalety oferowanych usług
Współpraca z zespołem ds. sprzedaży, w celu opracowania materiałów wspierających proces sprzedaży, w tym podróż kupującego i cykl życia klienta
Wykorzystanie danych „voice-of-customer” w celu aktualizacji priorytetów, udoskonalenia komunikatów i wzmacniania treści marketingowych
Optymalizacja procesów dostarczania treści, poprzez testowanie różnych narzędzi, formatów treści i kanałów dystrybucji z różnymi docelowymi segmentami odbiorców w celu maksymalizowania zasięgu
Realizacja projektów IT zgodnie z ustalonym harmonogramem, budżetem i zakresem z wykorzystaniem metodyk Agile; współpraca z Service Delivery Managerem, Architektem, Tech leadem
Aktywne śledzenie faz realizacji projektu przy zapewnieniu odpowiedniej komunikacji w zespole, monitorowaniu postępów i jakości realizacji prac
Wspieranie w zarządzaniu backlog’iem projektu oraz kształtowanie dynamiki i kultury pracy zespołu z uwzględnieniem wymagań, priorytetów i zakresu projektu oraz różnych zależności projektowych
Monitorowanie i raportowanie postępu realizacji projektu oraz pojawiających się ryzyk
zarządzanie projektami kampanii (online i offline), w tym briefingi, realizacja kampanii, projektowanie, automatyzacja marketingu, zarządzanie potencjalnymi klientami i raportowanie
tworzenie materiałów wspierających sprzedaż, praca z ekspertami merytorycznymi, autorami treści i design’u, w celu stworzenia atrakcyjnych elementów marketingowych
koordynowanie współpracą z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami (eksperci ds. technologii/sprzedaży/design/ content marketing’u) w celu opracowania i realizacji kampanii oraz materiałów pomocniczych dostosowanych do celów biznesowych
mierzenie i raportowanie wszystkich aspektów działań marketingowych- automatyzacja marketingu w zakresie realizacji i raportowania
Represent our company’s products and services, starting with a comprehensive understanding and leading to consumer research to identify how our solutions meet needs
Build long-term trusting relationships with prospects to qualify leads as sales opportunities
Engage via proactive outreach to customers across industries, company sizes, and types to determine their needs, discover their problems, and offer solutions best suited to their needs and expectations
Be the first contact point for many customers, deliver a strong first impression, and set the foundation for long term customer relationship
Present the company and its solutions and provide the most complete information to our potential clients
Present action plans and results to management and use appropriate escalation techniques to stay on top of goals and objectives
Working closely with the Marketing Manager to optimize emails, pitches, and qualification processes
Identify best practices to refine the company’s lead generation playbook
Jakie zadania dla Ciebie planujemy (wszystkie zadania b2b):
Tworzenie i zarządzanie Go-to-Market Strategy
Tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi
Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań z zakresu marketingu
Analizowanie trendów branżowych oraz konkurencji
Zarządzanie współpracą z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i interesariuszami (eksperci ds. technologii/sprzedaży/content marketing’u) w celu opracowania i realizacji kampanii
Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż, praca z ekspertami merytorycznymi, autorami treści w celu stworzenia atrakcyjnych elementów marketingowych
Mierzenie wszystkich aspektów działań marketingowych
Automatyzacja marketingu w zakresie procesów operacyjnych i raportowania wydajności
Represent our company’s products and services, starting with a comprehensive understanding and leading to consumer research to identify how our solutions meet needs
Build long-term trusting relationships with prospects to qualify leads as sales opportunities
Engage via proactive outreach to customers across industries, company sizes and types to determine their needs, discover their problems and offer solutions best suited to their needs and expectations
Be the first contact point for many customers, deliver a strong first impression and set the foundation for long term customer relationship
Present the company and its solutions and provide the most complete information to our potential clients
Present action plans and results to management and use appropriate escalation techniques to stay on top of goals and objectives
Working closely with the Marketing Manager to optimize emails, pitches and qualification processes
Identify best practices to refine the company’s lead generation playbook
Redagowanie treści oraz pisanie zupełnie nowego angażującego contentu technicznego i biznesowego (w różnych formach, takich jak posty blogowe, artykuły, case studies itp.) na podstawie dostarczonych materiałów i samodzielnego researchu
Tworzenie treści dla kanałów komunikacji online z klientami B2B
• przygotowywanie dokumentacji wykorzystywanej w procesie testowania (scenariusze i przypadki testowe) na podstawie dokumentacji projektowej przygotowywanej w narzędziu CASE,
• sygnalizowanie luk i wieloznaczności w dokumentacji przed implementacją kodu,
• weryfikacja zgodności aplikacji z projektem,
• raportowanie/komunikowanie błędów na odpowiednim etapie do zespołu deweloperów,
Represent our company’s products and services, starting with a comprehensive understanding and leading to consumer research to identify how our solutions meet needs
Build long-term trusting relationships with prospects to qualify leads as sales opportunities
Engage via proactive outreach to customers across industries, company sizes and types to determine their needs, discover their problems and offer solutions best suited to their needs and expectations
Be the first contact point for many customers, deliver a strong first impression and set the foundation for long term customer relationship
Present the company and its solutions and provide the most complete information to our potential clients
Present action plans and results to management and use appropriate escalation techniques to stay on top of goals and objectives
Working closely with the Marketing Manager to optimize emails, pitches and qualification processes
Identify best practices to refine the company’s lead generation playbook
Jakie zadania dla Ciebie planujemy (wszystkie zadania b2b):
Tworzenie i zarządzanie Go-to-Market Strategy
Tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi
Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań z zakresu marketingu
Analizowanie trendów branżowych oraz konkurencji
Zarządzanie współpracą z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i interesariuszami (eksperci ds. technologii/sprzedaży/content marketing’u) w celu opracowania i realizacji kampanii
Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż, praca z ekspertami merytorycznymi, autorami treści w celu stworzenia atrakcyjnych elementów marketingowych
Mierzenie wszystkich aspektów działań marketingowych
Automatyzacja marketingu w zakresie procesów operacyjnych i raportowania wydajności
• przygotowywanie dokumentacji wykorzystywanej w procesie testowania (scenariusze i przypadki testowe) na podstawie dokumentacji projektowej przygotowywanej w narzędziu CASE,
• sygnalizowanie luk i wieloznaczności w dokumentacji przed implementacją kodu,
• weryfikacja zgodności aplikacji z projektem,
• raportowanie/komunikowanie błędów na odpowiednim etapie do zespołu deweloperów,