Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Managera regionu
dla Inżynierów Serwisu z dłuższym stażem pracy, okazjonalne wyjazdy poza teren i praca podczas instalacji zaawansowanych linii laboratoryjnych
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Managera regionu
dla Inżynierów Serwisu z dłuższym stażem pracy, okazjonalne wyjazdy poza teren i praca podczas instalacji zaawansowanych linii laboratoryjnych
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Managera regionu
dla Inżynierów Serwisu z dłuższym stażem pracy, okazjonalne wyjazdy poza teren i praca podczas instalacji zaawansowanych linii laboratoryjnych
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Managera regionu
dla Inżynierów Serwisu z dłuższym stażem pracy, okazjonalne wyjazdy poza teren i praca podczas instalacji zaawansowanych linii laboratoryjnych
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Managera regionu
dla Inżynierów Serwisu z dłuższym stażem pracy, okazjonalne wyjazdy poza teren i praca podczas instalacji zaawansowanych linii laboratoryjnych
prowadzenie działań aplikacyjnych, szkoleniowych i marketingowych w zakresie oferowanych rozwiązań z diagnostyki laboratoryjnej
przeprowadzanie szkoleń, prezentacji, wizyt promocyjnych oraz uczestnictwo w konferencjach i prezentacja oferowanych rozwiązań diagnostom laboratoryjnym, a także lekarzom
budowanie dobrych relacji z Klientami na powierzonym terenie; zdobywanie wiedzy o rynku
zapewnienie wsparcia aplikacyjnego w zakresie oferowanych rozwiązań
prowadzenie działań aplikacyjnych, szkoleniowych i marketingowych w zakresie oferowanych rozwiązań z diagnostyki laboratoryjnej
przeprowadzanie szkoleń, prezentacji, wizyt promocyjnych oraz uczestnictwo w konferencjach i prezentacja oferowanych rozwiązań diagnostom laboratoryjnym, a także lekarzom
budowanie dobrych relacji z Klientami na powierzonym terenie; zdobywanie wiedzy o rynku
zapewnienie wsparcia aplikacyjnego w zakresie oferowanych rozwiązań
prowadzenie działań aplikacyjnych, szkoleniowych i marketingowych w zakresie oferowanych rozwiązań z diagnostyki laboratoryjnej
przeprowadzanie szkoleń, prezentacji, wizyt promocyjnych oraz uczestnictwo w konferencjach i prezentacja oferowanych rozwiązań diagnostom laboratoryjnym, a także lekarzom
budowanie dobrych relacji z Klientami na powierzonym terenie; zdobywanie wiedzy o rynku
zapewnienie wsparcia aplikacyjnego w zakresie oferowanych rozwiązań
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Managera regionu
dla Inżynierów Serwisu z dłuższym stażem pracy, okazjonalne wyjazdy poza teren i praca podczas instalacji zaawansowanych linii laboratoryjnych
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
uczestnictwo w prowadzeniu księgowości zgodnej z polskim prawem rachunkowym (przygotowywanie płatności, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola poprawności dokumentów oraz sald dostawców i odbiorców)
miesięczne uzgadnianie podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT (w tym VAT-7)
wprowadzanie danych do systemu SAP oraz pomoc w przygotowywaniu raportowania w ramach korporacji
kontakty z firmami zewnętrznymi oraz urzędami podczas audytów i kontroli
obsługa modułu do przesunięć towarów na środki trwałe oraz kolekcjonowanie dokumentów z nimi związanych
współpraca z innymi pracownikami działu finansowego oraz firmy
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
samodzielne osiąganie wyników sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe i promocyjne dotyczące rozwiązań laboratoryjnych na powierzonym terenie (analizatory hematologiczne, analityka ogólna, automatyzacja)
pozyskiwanie nowych i utrzymanie obecnych Klientów firmy na podległym regionie
nawiązywanie i budowanie relacji z Klientami poprzez regularne wizyty handlowe
stałe podnoszenie poziomu wiedzy merytorycznej
przeprowadzanie prezentacji produktowych z zakresu diagnostyki medycznej
reprezentowanie firmy na konferencjach diagnostycznych
przygotowywanie części merytorycznej ofert przetargowych
bieżąca współpraca z innymi działami terenowymi oraz biurem
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
bieżące wsparcie, nadzór i organizacja pracy Działu Logistyki w zakresie: obsługi zamówień Klientów i dystrybucji towarów (from order to invoice); planowania popytu (S&OP) i realizacji zakupów oraz dostaw towarów (analizatory, odczynniki, części zamienne); zarządzania zapasami i wartością magazynu; zarządzania danymi podstawowymi (master data) w systemie SAP; wprowadzania umów oraz ofert handlowych do systemu SAP
budowanie relacji oraz negocjowanie umów handlowych z dostawcami
opracowywanie i kontrola budżetu logistyki
przygotowywanie i nadzór nad procesami inwentaryzacyjnymi
prowadzenie regularnych szkoleń wewnętrznych z zakresu obsługi systemu SAP
tworzenie i optymalizacja procesów wewnętrznych (SOP) związanych z zadaniami Działu Logistyki na rzecz Klientów zewnętrznych i wewnętrznych
obowiązki managerskie związane z zarządzaniem 7-osobowym zespołem
uczestnictwo w prowadzeniu księgowości zgodnej z polskim prawem rachunkowym (przygotowywanie płatności, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola poprawności dokumentów oraz sald dostawców i odbiorców)
wprowadzanie danych do systemu SAP oraz pomoc w przygotowywaniu raportowania w ramach korporacji
obsługa modułu do przesunięć towarów na środki trwałe oraz kolekcjonowanie dokumentów z nimi związanych
współpraca z innymi pracownikami działu finansowego oraz firmy
samodzielne osiąganie wyników sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe i promocyjne dotyczące rozwiązań laboratoryjnych na powierzonym terenie (analizatory hematologiczne, analityka ogólna, automatyzacja)
pozyskiwanie nowych i utrzymanie obecnych Klientów firmy na obsługiwanym regionie
nawiązywanie i budowanie relacji z Klientami poprzez regularne wizyty handlowe
stałe podnoszenie poziomu wiedzy merytorycznej
przeprowadzanie prezentacji produktowych z zakresu diagnostyki medycznej
reprezentowanie firmy na konferencjach diagnostycznych
przygotowywanie części merytorycznej ofert przetargowych
bieżąca współpraca z innymi działami terenowymi oraz biurem
prowadzenie księgowości zgodnej z polskim prawem rachunkowym, przygotowywanie płatności, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola poprawności dokumentów pod względem wymogów zewnętrznych i wewnętrznych, pomoc w kontroli sald dostawców i odbiorców
miesięczne uzgadnianie podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT i CIT oraz innych wymaganych przez krajowe przepisy podatkowe
sporządzanie raportów do GUS, w tym F-01
sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
pomoc przy współpracy z firmami zewnętrznymi oraz urzędami podczas audytów i kontroli
nadzór i weryfikacja księgowań innych pracowników działu finansowego pod względem księgowym oraz podatkowym
współpraca z innymi pracownikami, raportowanie do Dyrektor Finansowej
osiąganie wyników sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe i promocyjne dotyczące rozwiązań laboratoryjnych na powierzonym terenie (analizatory hematologiczne, analityka ogólna, automatyzacja)
nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej
przeprowadzanie prezentacji produktowych z zakresu diagnostyki medycznej i reprezentowanie firmy na konferencjach
przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów, w tym ofert przetargowych
współpraca z innymi działami terenowymi oraz biurem
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
osiąganie wyników sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe i promocyjne dotyczące rozwiązań laboratoryjnych na powierzonym terenie (analizatory hematologiczne, analityka ogólna, automatyzacja)
nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej
przeprowadzanie prezentacji produktowych z zakresu diagnostyki medycznej i reprezentowanie firmy na konferencjach
przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów, w tym ofert przetargowych
współpraca z innymi działami terenowymi oraz biurem
prowadzenie działań szkoleniowych i marketingowych w zakresie oferowanych rozwiązań (hematologia i analityka ogólna moczu) oraz kontrola jakości badań laboratoryjnych na terenie Polski
przeprowadzanie szkoleń, prezentacji, wizyt promocyjnych oraz uczestnictwo w konferencjach i prezentacja oferowanych rozwiązań diagnostom laboratoryjnym, a także lekarzom
budowanie dobrych relacji z Klientami na powierzonym terenie; zdobywanie wiedzy o rynku
zapewnienie wsparcia aplikacyjnego w zakresie oferowanych rozwiązań
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
obsługa techniczna sprzętu diagnostycznego (analizatory medyczne) w zakresie instalacji, przeglądów oraz napraw w siedzibie Klienta (laboratoria diagnostyczne)
realizacja szkoleń dla Klientów z zakresu obsługi sprzętu diagnostycznego
rejestracja wykonanych napraw w systemie CRM
budowanie dobrych relacji z Klientami oraz wizerunku firmy na powierzonym terenie
bieżąca współpraca z pozostałymi działami
raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Działu Serwisu
osiąganie wyników sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe i promocyjne dotyczące rozwiązań laboratoryjnych na powierzonym terenie (analizatory hematologiczne, analityka ogólna, automatyzacja)
nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej
przeprowadzanie prezentacji produktowych z zakresu diagnostyki medycznej i reprezentowanie firmy na konferencjach
przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów, w tym ofert przetargowych
współpraca z innymi działami terenowymi oraz biurem
osiąganie wyników sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe i promocyjne dotyczące rozwiązań laboratoryjnych na powierzonym terenie (analizatory hematologiczne, analityka ogólna, automatyzacja)
nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej
przeprowadzanie prezentacji produktowych z zakresu diagnostyki medycznej i reprezentowanie firmy na konferencjach
przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów, w tym ofert przetargowych
współpraca z innymi działami terenowymi oraz biurem