Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
współpraca z Głównym Księgowym przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, analiz, deklaracji podatkowych oraz opracowywaniu projektu planu gospodarczego Spółdzielni
nadzór nad realizacją planu finansowego i dokonywanie okresowych analiz ekonomicznych,
kalkulacja i przygotowywanie propozycji stawek opłat eksploatacyjnych,
dekretacja i księgowanie faktur kosztowych, faktur sprzedaży oraz innych dokumentów księgowych,
uzgadnianie kont analitycznych z syntetyką, w szczególności kont opłat eksploatacyjnych,
analiza kont rozrachunkowych,
współpraca przy sporządzaniu deklaracji podatkowych – VAT-7, JPK, podatku od nieruchomości,
współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych,
Adekwatny do stanowiska Członek Zarządu ds. techniczno-eksploatacyjnych, ściśle zdefiniowany w integralnych dokumentach znajdujących się na stronie internetowej sbmruda.pl w zakładce "Konkurs na stanowisko Członka Zarządu"
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. członkowskich
Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
przygotowywanie i przeprowadzanie procedury przetargowej i udział w komisjach konkursowych dotyczących wynajmu lokali użytkowych, pomieszczeń gospodarczych – nowych i zwalnianych oraz terenów dzierżawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
nadzorowanie i przygotowywanie lokali użytkowych do wynajęcia /klucze do lokali, protokoły zdawczo-odbiorcze/, przygotowywanie umów i aneksów,
przyjmowanie interesantów w zakresie spraw członkowsko-lokalowych,
załatwianie spraw związanych z nabyciem praw do lokali, przyjmowaniem w poczet członków i ustaniem członkostwa oraz wydawanie zaświadczeń i udzielanie odpowiedzi członkom, osobom zainteresowanym, organom egzekucyjnym, państwowym i administracyjnym,
prowadzenie i aktualizacja stosownych rejestrów i ewidencji,
wykonywanie operacji związanych z naliczeniami czynszowymi dla lokali mieszkalnych oraz podmiotów gospodarczych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, najemców lokali użytkowych, pomieszczeń gospodarczych oraz miejsc postojowych,
uzgadnianie kont analitycznych z syntetyką,
analiza kont rozrachunkowych,
rejestrowanie wyciągów bankowych,
prowadzenie korespondencji z najemcami oraz mieszkańcami w zakresie sald, rozliczenia mediów,
archiwizacja danych,
generowanie dostępu do informacji dla mieszkańców w Portalu Lokatora oraz w module ISIL, zamieszczanie w/w informacji na portalu
bieżące prowadzenie windykacji należności poprzez informowanie członków Spółdzielni i najemców o istniejącym zadłużeniu w oparciu o comiesięczne wydruki stanu zadłużeń czynszowych
prowadzenie korespondencji z członkami i najemcami zalegającymi w opłatach czynszowych
prowadzenie analityki spraw spornych, nakazów zapłaty w systemie czynszowym oraz powiązanie ich z kontami analitycznymi bieżących opłat eksploatacyjnych i czynszowych
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu windykacji zadłużeń czynszowych
kierowanie, rozliczanie i nadzór nad pracą zespołu czterech konserwatorów, w tym przygotowywanie dokumentacji kosztorysowej wstępnej na roboty bieżące remontowe na podstawie programu Norma,
wystawianie dokumentów magazynowych i bieżąca kontrola ich rozliczeń,
wystawianie zleceń oraz niezbędnych dokumentów do podpisania zleceń dla firm zewnętrznych,
uczestniczenie we wprowadzeniach i odbiorach robót wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
uczestniczenie w przeglądach technicznych budynków,
przeglądy zieleni, w tym drzew oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z ich wycinką,
cotygodniowe przeglądy placów zabaw i kontrola stanu znajdujących się tam urządzeń / zabawek pod wzglądem bezpieczeństwa oraz sporządzanie protokołów z tych przeglądów,
odpowiedzi na skargi i wnioski członków Spółdzielni w zakresie bieżącej eksploatacji,
pełnienie dyżurów telefonicznych przy obsłudze systemów wykrywania wycieku gazu
wykonywanie operacji związanych z naliczeniami czynszowymi dla lokali mieszkalnych oraz podmiotów gospodarczych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, najemców lokali użytkowych, pomieszczeń gospodarczych oraz miejsc postojowych,
dekretacja i księgowanie faktur kosztowych, faktur sprzedaży oraz innych dokumentów księgowych,
uzgadnianie kont analitycznych z syntetyką,
analiza kont rozrachunkowych,
dokonywanie okresowych analiz ekonomicznych,
kalkulacja i przygotowywanie propozycji stawek opłat eksploatacyjnych,
współpraca przy sporządzaniu deklaracji podatkowych – VAT-7, JPK, podatku od nieruchomości,
współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych,
rejestrowanie wyciągów bankowych,
prowadzenie korespondencji z najemcami i osobami posiadającymi spółdzielcze własnościowe prawo do lokali użytkowych w zakresie sald, rozliczenia mediów,
archiwizacja danych,
generowanie dostępu do informacji dla mieszkańców w Portalu Lokatora oraz w module ISIL, zamieszczanie w/w informacji na portalu
bieżące prowadzenie windykacji należności poprzez informowanie członków Spółdzielni i najemców o istniejącym zadłużeniu w oparciu o comiesięczne wydruki stanu zadłużeń czynszowych
prowadzenie korespondencji z członkami i najemcami zalegającymi w opłatach czynszowych
ścisła współpraca z zespołem Radców prawnych w zakresie spraw kwalifikujących się do wystąpienia na drogę postępowania sądowego i egzekucyjnego na podstawie dokumentów m.in. wezwań do zapłaty, raportu o stanie konta, nakazów zapłaty
prowadzenie analityki spraw spornych, nakazów zapłaty w systemie czynszowym oraz powiązanie ich z kontami analitycznymi bieżących opłat eksploatacyjnych i czynszowych
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu windykacji zadłużeń czynszowych
kierowanie, rozliczanie i nadzór nad pracą zespołu czterech konserwatorów, w tym przygotowywanie dokumentacji kosztorysowej wstępnej na roboty bieżące remontowe na podstawie programu Norma,
wystawianie dokumentów magazynowych i bieżąca kontrola ich rozliczeń,
wystawianie zleceń oraz niezbędnych dokumentów do podpisania zleceń dla firm zewnętrznych,
uczestniczenie we wprowadzeniach i odbiorach robót wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
uczestniczenie w przeglądach technicznych budynków,
przeglądy zieleni, w tym drzew oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z ich wycinką,
cotygodniowe przeglądy placów zabaw i kontrola stanu znajdujących się tam urządzeń / zabawek pod wzglądem bezpieczeństwa oraz sporządzanie protokołów z tych przeglądów,
odpowiedzi na skargi i wnioski członków Spółdzielni w zakresie bieżącej eksploatacji,
pełnienie dyżurów telefonicznych przy obsłudze systemów wykrywania wycieku gazu