Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (92)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 92 )
Junior Compositing - Motion Design Artist
Józefa Piusa Dziekońskiego 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Compositing / motion design artists are important players in the production process. They're responsible for creating motion (in some cases edit) design animations, post process 3d/2d images, media traffic (exporting, changing versions) in cooperation and guide of the senior artists. Software used is AE and other from Adobe, DaVinci or Nuke
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Production Assistant
Józefa Piusa Dziekońskiego 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.02.2024
full-time
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
full office work
assistant
Obowiązki:
We are searching for a Production Assistant to join our team in Warsaw. If you are thinking about starting your adventure in the creative industry and developing towards becoming a CG producer, this offer may be for you ✨
Będziesz odpowiadał_ za część procesu testowania aplikacji. Developer, kończąc swoje zadanie, przekaże Ci je do testów. Swoim czujnym okiem przeanalizujesz wymagania i zgodnie z nimi sprawdzisz, czy zostały one osiągnięte. Będziesz analizować i raportować błędy 🤓
Doświadczysz ścisłej współpracy nie tylko z developerami, ale także z samym klientem, co oznacza realny wpływ na proces developmentu. Możesz rozwijać testy automatyczne e2e i pomóc nam podjąć decyzję co do formy narzędzia do testowania
Jesteśmy samoorganizującym się zespołem, nie ma u nas szefów, posiadamy szerokie możliwości do zaangażowania się w działalność zespołową oraz firmową. Jesteśmy zawsze chętni Cię wysłuchać i skonfrontować pomysły! Role przydzielamy sobie podczas tzw. refinementu ról, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem zespołu
Zakładamy, że przedstawione role można realizować zarówno dołączając do organizacji, jak i wspierając nas zewnętrznie.💪🏻
Poniżej opisaliśmy naszą perspektywę, ale jesteśmy otwarci na Twoją propozycję.💡
Zależy nam właśnie na kimś, kto ma pomysł (a nawet kilka) na to, jak realizować nasze cele
Chcemy optymalizować proces sprzedaży oraz zwiększać konwersję. Widzimy niewykorzystany potencjał we wzbudzaniu zainteresowania naszymi kompetencjami technologicznymi (demand generation) w obszarach naszej specjalizacji:
• Produkty e-commerce,
• Sektor tourism & travel,
• Magnolia CMS
• Design systems
Całkiem dobrze radzimy sobie z generowaniem nowych szans sprzedażowych w oparciu o już stworzone i rozwijane partnerstwa, jednak widzimy, że nie jest to wystarczające dla naszych potrzeb wzrostu. Nie oczekujemy cudów, bo wiemy jak czasochłonna potrafi być sprzedaż. Zależy nam jednak na dużej transparentności Twoich działań i bieżącej komunikacji z zespołem – wszak bliżej nam do watahy niż samotnych wilków
✨ Na czym nam zależy?
• Know-how z domeny demand generation i stworzoną sieć kontaktów (w kraju i za granicą)
• Doświadczenie w generowaniu jakościowych szans biznesowych dla ściśle określonego profilu klienta - mamy jasno określone kryteria profilu idealnego klienta (ICP) i nie zależy nam na współpracy z każdą firmą wpisującą się w obszary wybranych przez nas specjalizacji
• Zrozumienie naszych wartości - ważna jest dla nas podobna do naszej kultura organizacyjna i model oferowania usług w oparciu o partnestwo, a nie podwykonawstwo
✨ Twój pakiet startowy będzie składał się z ról:
• Business Storyteller,
• Customer Advisor,
• Sales Offer Crafter,
• Sales Executive
To będą podstawy, których od Ciebie wymagamy. Jeśli wybrane przez Ciebie inicjatywy będą przynosić nam wartość, to z pewnością będziemy wspierać Twoje pomysły i pojawi się opcja pełnienia przez Ciebie dodatkowych ról – w zespole i w całej organizacji
Nasza obecna Agile Project Managerka niestety odchodzi. Zależy nam na gładkim przejęciu projektu - ze względu na złożoność projektu, jego skalę, ilość ludzi kontaktowych i aspektów, w których trzeba się odnaleźć. Zespół i klient pracują zwinnie, acz potrzebują wsparcia w układania procesów w ciągle zmieniającym się środowisku, oraz pomocy w dbaniu o granice komfortu
Role w Organizacji i Zespołach przydzielamy sobie sami w zakresie naszych kompetencji oraz umiejętności, które chcemy dopiero nabyć, aby przynieść wartość zespołowi lub/i firmie. Teraz potrzebujemy osoby, która przejmie poniżesz role, ale wybór pozostałych będzie zależał tylko od Ciebie i potrzeb zespołu:
Współtworzenie strategii komunikacji marki Ars Thanea z zespołem zarządzającym
Odpowiadanie za kanały marki (przede wszystkim SoMe i strona www) i przygotowywanie treści (w jęz. polskim i angielskim) we współpracy z naszymi artystami
Odpowiadanie za budowanie i utrzymywanie relacji z branżowymi mediami polskimi i zagranicznymi
Dbanie o obecność Ars Thanea w konkursach branżowych oraz w internetowej przestrzeni branżowej
Wspieranie budowy marek własnych ekspertów naszego studia
Wspieranie zespołu People w działaniach employer brandingowych
W ramach dedykowanego jednemu klientowi zespołu prowadzimy kilka projektów i szukamy kolejnej osoby do wsparcia zespołu w tworzeniu testów automatycznych i manualnych z umiejętnością tworzenia testów wydajnościowych
Obecnie pracujemy w 3 osobowym zespole, a szukamy osoby na zastępstwo Payroll Specjalist z opcją zatrudnienia na stałe. Nowa osoba przejmie obowiązki z zakresu kadr i płac oraz ewentualnie zajmie się dodatkowymi tematami księgowymi. Jeśli nie boisz się odpowiedzialności, na zadania patrzysz w szerszym kontekście, lubisz pomagać, a dodatkowo zależy Ci na dobrej atmosferze w miejscu pracy, to chyba jednak istnieją ludzie idealni!
Współpraca z innymi zespołami
Kontakt z ZUS, GUS, PPK, PFRON, Medicover, Benefit System etc
Kontakt z dostawcami i odbiorcami usług
Naliczanie listy płac uop, uod i kontraktów menadżerskich
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie umów i kontraktów
Obecnie pracujemy w 3 osobowym zespole, a szukamy osoby na zastępstwo Payroll Specjalist z opcją zatrudnienia na stałe. Nowa osoba przejmie obowiązki z zakresu kadr i płac oraz ewentualnie zajmie się dodatkowymi tematami księgowymi. Jeśli nie boisz się odpowiedzialności, na zadania patrzysz w szerszym kontekście, lubisz pomagać, a dodatkowo zależy Ci na dobrej atmosferze w miejscu pracy, to chyba jednak istnieją ludzie idealni!
• Współpraca z innymi zespołami
• Kontakt z ZUS, GUS, PPK, PFRON, Medicover, Benefit System etc
• Kontakt z dostawcami i odbiorcami usług
Jeśli masz w sobie chęć stałego rozwoju, uczenia się od innych i eksperymentowania, możesz rozwijać się na absolutnie każdym polu. W SYZYGY nic nas nie ogranicza. Jesteśmy samozarządzającym się zespołem. Nie mamy stanowisk, mamy za to role. Przydzielamy je sobie sami w zakresie naszych kompetencji oraz umiejętności, które chcemy dopiero nabyć, aby przynieść wartość zespołowi, klientowi lub/i firmie
Więcej o rolach możesz przeczytać w artykule - https://www.syzygy.pl/news/stanowiska-w-organizacji-czy-mozna-inaczej/
Potrzebujemy od Ciebie znajomości testowania manualnego i automatycznego. Na pewno zależy nam, abyś miał_ doświadczenie w jakimkolwiek z następujących obszarów (niekoniecznie we wszystkich!):
- projektowanie testów manualnych oraz automatycznych;
- znajomość praktyk QA (podstawy ISTQB);
- znajomość TypeScript (lub innych języków) – wystarczające do napisania automatycznych testów;
✌🏻 W SYZYGY pracujemy w oparciu o role, a nie stanowiska. Jesteśmy samozarządzającym się zespołem, zatem gdy już oswoisz się z nową codziennością, w dużej mierze od Ciebie będzie zależało, jakie odpowiedzialności na siebie weźmiesz. Więcej o rolach możesz przeczytać w artykule… - https://www.syzygy.pl/news/stanowiska-w-organizacji-czy-mozna-inaczej/
Współtworzenie strategii komunikacji marki Ars Thanea
Współpraca z kadrą zarządzającą w zakresie wzmacniania atrakcyjności i świadomości marki z perspektywy klienckiej i employer brandingowej
Zarządzanie kanałami marki (w tym kanałami w SoMe- Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter), przygotowywanie treści (w jęz. polskim i angielskim), dbanie o ich ciągłość i atrakcyjność
Budowanie i utrzymywanie relacji z branżowymi mediami polskimi i zagranicznymi
Dbanie o obecność Ars Thanea w konkursach branżowych oraz w internetowej przestrzeni branżowej
Wspieranie budowy marek własnych ekspertów naszego studia
Prowadzenie komunikacji wewnętrznej we współpracy z People&Culture Business Managerem
Obecnie pracujemy w dwóch zespołach projektowych dla jednego klienta – automatycznie dołączysz więc do dwóch zespołów. Osoby wcześniej odpowiedzialne za tę rolę dzieliły swój czas między ten i inne zespoły. Teraz potrzebujemy nowej głowy, która w pełni zaopiekuje się prowadzeniem projektów dla Danwood’a. Dzięki temu możesz posiadać pełną wizję, którą będziesz mogła/mógł wspólnie z zespołem wykorzystać do rozwoju produktów klienta
Ważna jest też dla nas otwartość, chęć do samodzielnej eksploracji nowych rozwiązań i późniejsze dzielenie się wnioskami z zespołem i organizacją
Jeśli masz w sobie chęć stałego rozwoju, uczenia się od innych i eksperymentowania, możesz rozwijać się na absolutnie każdym polu. W SYZYGY nic nas nie ogranicza. Jesteśmy samozarządzającym się zespołem. Nie mamy stanowisk, mamy za to role. Przydzielamy je sobie sami w zakresie naszych kompetencji oraz umiejętności, które chcemy dopiero nabyć, aby przynieść wartość zespołowi, klientowi lub/i firmie
Jesteśmy na etapie ciągłej nauki i rozwoju naszego i klienta w kierunku Agile. Oprócz Twoich codziennych obowiązków, edukacja będzie stanowiła ważny element współpracy z nim
Przede wszystkim szukamy chęci do ciągłego rozwoju, uczenia się i nie blokowania się na nowych rzeczach (a.k.a. Growth Mindset)
W roli PHP developer_ka na samym początku będziesz odpowiedzialn_a przede wszystkim za rozwój i utrzymanie naszych obecnych serwisów. Prowadzimy trzy projekty dla jednego z największych producentów domów prefabrykowanych w Europie. Każdy napisany jest w PHP i używa Symfony
Przykładowe zadania na początek:
- wdrażanie proponowanych rozwiązań poprawiających działanie serwisów;
- uczestniczenie w tworzeniu propozycji rozwiązań technologicznych;
- tworzenie dokumentacji projektowej;
- bugfixy
- code review
Technologie:
• PHP >= 7.4
• Symfony >= 4 (wystarczy wiedza teoretyczna)
• MySQL (wystarczy wiedza teoretyczna)
Doceniamy, jeśli specjalizujesz się w jakimś konkretnym obszarze
Przede wszystkim szukamy chęci do ciągłego rozwoju, uczenia się i nie blokowania się na nowych rzeczach (a.k.a. Growth Mindset)
W roli PHP developer_ka na samym początku będziesz odpowiedzialn_a przede wszystkim za rozwój i utrzymanie naszych obecnych serwisów. Prowadzimy trzy projekty dla jednego z największych producentów domów prefabrykowanych w Europie. Każdy napisany jest w PHP i używa Symfony
Przykładowe zadania na początek:
- wdrażanie proponowanych rozwiązań poprawiających działanie serwisów;
- uczestniczenie w tworzeniu propozycji rozwiązań technologicznych;
- tworzenie dokumentacji projektowej;
- bugfixy
- code review
Technologie:
• mid
• PHP >= 7.4
• Symfony >= 4
• Docker
• MySQL
• senior
• PHP >= 7.4
• Symfony >= 4
• Docker
• MySQL
• AWS
• Elastic
Doceniamy, jeśli specjalizujesz się w jakimś konkretnym obszarze
Junior Compositing Artist / Junior Motion Design Artist
Józefa Piusa Dziekońskiego 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.11.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Compositing / motion design artists are important players in the production process. They're responsible for creating motion (in some cases edit) design animations, post process 3d/2d images, media traffic (exporting. changing versions) in cooperation and guide of the senior artists. Software used is AE and other from Adobe, DaVinci or Nuke
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Frontend Developer_ka
Józefa Piusa Dziekońskiego 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
⚡Czego od Ciebie oczekujemy?
Przede wszystkim szukamy chęci do ciągłego rozwoju, uczenia się i nie blokowania się na nowych rzeczach (a.k.a. Growth Mindset)
W roli Frontend Developer_ka na samym początku będziesz odpowiedzialn_a przede wszystkim za rozwój i utrzymanie naszych obecnych serwisów oraz wdrażanie nowych
Przykładowe zadania na początek:
- implementacja komponentów (React + Typescript) na podstawie projektów w Figmie;
- budowanie layoutów (demo) przy pomocy budowanej przez nas biblioteki komponentów;
- tworzenie integracji i (przykładów jej użycia) z zewnętrznymi bibliotekami
Jesteśmy 2-osobowym zespołem zajmującym się rozwojem i utrzymaniem infrastruktury IT, jak również świadczącym usługi wsparcia IT dla zespołów klienckich w SYZYGY Warsaw i Ars Thanea. Skąd dwie firmy? Powstaliśmy jako jeden byt, jednak w 2016 podzieliliśmy się na dwie “marki”. Ars Thanea zajmuje się produkcją CGI, SYZYGY dzieli się na zespoły deweloperów i designerów. Pracujemy w jednym biurze, więc wszystkie zespoły supportujące, w tym my, wspierają oba teamy
Skupiamy się przede wszystkim na systemowych rozwiązaniach problemów. Przygotowujemy sprzęt dla pracowników, rozwijamy i konfigurujemy infrastrukturę sieciową firmy. Jednym z naszych zadań jest również wdrażanie polityki bezpieczeństwa IT i poprawa kluczowych jego elementów, ale traktujemy to jak proces, a nie „task do odbębnienia”
SYZYGY to organizacja z turkusowym modelem zarządzania, co sprawia, że to dość nietypowe środowisko pracy – nie mamy szefów, panuje u nas samoorganizacja i duża otwartość na bycie sobą. Wiąże się to z wieloma wyzwaniami, ale zdecydowanie warto. Nie ukrywamy, że w IT Support wysoko cenimy poczucie humoru i dobry kontakt ze wszystkimi zespołami ;)
If you can perfectly handle timetables, agendas and relationships within the team, know how to efficiently assist with production processes, let us know about you!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recruiter - Talent Sourcer
Józefa Piusa Dziekońskiego 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Samodzielne przeprowadzanie całego procesu rekrutacyjnego - od sourcingu po zatrudnienie,
Dbanie o candidate experiance – m.in. szczera i otwarta komunikacja, feedback na każdym etapie,
Współpracowanie z agencjami rekrutacyjnymi na zasadach partnerstwa,
Direct search kandydatów pod kątem danej rekrutacji,
Wsparcie organizowania działań i akcji wewnątrzfirmowych związanych z budowaniem relacji
Do naszego Zespołu szukamy osoby na stanowisko People & Recruitment Specialist. Kogoś kto dalej chciałby rekrutować, ale nie jest to dla niego wystarczający obszar rozwoju
If you can perfectly handle relationships with Clients and CG team, enjoy working with people, love small talks with partners from all around the world, know how to efficiently sort out production processes and bring plans to the goal, let us know about you!
What you’ll do:
- coordinate budgets, schedules, production details and deliverables for campaign content,
- coordinate and provide meetings with clients including brainstorming sessions and kick off calls,
- work with ad agencies, clients and internal CG team to gather advertising campaign assets,
- identify and map customer goals, values and needs
Potrzebujemy od Ciebie znajomości testowania manualnego i automatycznego. Na pewno zależy nam, abyś miał(a) doświadczenie w jakimkolwiek z następujących obszarów (niekoniecznie we wszystkich):
- projektowanie testów manualnych oraz automatycznych;
- znajomość praktyk QA (podstawy ISTQB);
- znajomość TypeScript (lub inych języków) - wystarczające do napisania automatycznych testów;
Identifying, attracting, and shortlisting Freelance Artists based all over the world in different time zones, following the requirements of the project needs
Establishing and maintaining close relationships with our Freelancers within and outside the projects
Working closely with Production to ensure every side has their needs met
Proactive research regarding new talents, studios, potential partners, and their work conditions
Monitoring and controlling databases for freelance and permanent partnerships
Participation in recruitment projects together with the HR team
Aktywne poszukiwanie talentów do różnych ról w zależności od naszych wewnętrznych potrzeb – IT, CGI, zespoły supportujące
Budowanie relacji z aktywnymi i pasywnymi kandydatami przy wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacji – Social Media, Linkedin i inne, w których czujesz się najlepiej lub widzisz w nich potencjał 💁🏼♀️
Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych
Weryfikacja i selekcja aplikacji kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem
Wsparcie podczas prowadzenia procesów i rozmów rekrutacyjnych 👯♀️
Koordynowanie działań związanych z rozpoczęciem pracy w naszej organizacji – #onboarding 🥂
Dbanie o candidate experiance – m.in. szczera i otwarta komunikacja, feedback na każdym etapie
Organizowanie działań i akcji wewnątrzfirmowych, które wspierają budowanie relacji