Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (2 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 2 )
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Wileńska 31A, Oleśnica
Wygasła: 10.02.2024
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa obsługa Klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień oraz zapytań produktowych (kontakt mailowy i telefoniczny)
koordynowanie przepływu informacji pomiędzy Klientami, a poszczególnymi działami firmy (magazyn, księgowość, dział reklamacji)
kontakt z firmami transportowymi oraz dostawcami
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
bieżąca analiza stanów magazynowych
sporządzanie raportów i zestawień
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. e-commerce
Wileńska 31A, Oleśnica
Wygasła: 15.06.2022
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Specjalista ds. e-commerce (Amazon, Kaufland,...)
obsługa marketplace Amazon, Kaufland, inne marketplace: PL, DE, FR, BE, NL, AU
wystawianie produktów na platformie sprzedażowej
optymalizacja produktów pod kątem wyszukiwania
nadzór nad sprawną realizacją zamówień
monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce
wdrażanie dodatkowych funkcjonalności wspierających sprzedaż
monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i raportowanie wyników
współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania dokumentów (rozliczania i dokumentowania sprzedaży)
dodawanie faktur do systemu Amazon, Kaufland,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne