Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (41)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 40 )
Informatyk
Białka
Ważna do: 30.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Codziennne monitorowanie urządzeń sieciowych
systemów oraz usług; Konfigurowanie urządzeń i oprogramowania systemowego; Konserwacja i rozbudowa infrastruktury sieci oraz monitoringu; Wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników w codziennych problemach; Zapewnienie sprawnego działania i obsługi sprzętu
systemów oraz usług; Konfigurowanie urządzeń i oprogramowania systemowego; Konserwacja i rozbudowa infrastruktury sieci oraz monitoringu; Wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników w codziennych problemach; Zapewnienie sprawnego działania i obsługi sprzętu
Uczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne organy kontrolne, udzielanie wyjaśnień oraz realizowanie ewentualnych zaleceń pokontrolnych;
Współpraca z poszczególnymi działami Spółki w zakresie realizowania jej celów i zadań dotyczących ochrony środowiska (realizacji polityki środowiskowej);
Bieżące monitorowanie zmian przepisów dotyczących ochrony środowiska;
Nadzór nad decyzjami środowiskowymi Spółki (monitorowanie terminów, aktualizacje);
Zarządzanie dokumentacją związaną z pomiarami i decyzjami urzędowymi w zakresie gospodarki odpadami;
Kompleksowa realizacja zadań związanych z obsługą procesów z obszaru raportowania środowiskowego, m.in: prowadzenie ewidencji odpadów, obrót dokumentami potwierdzającymi recykling i zaświadczeń recyklingu, sporządzanie sprawozdań i raportów środowiskowych;
Sporządzanie okresowych raportów, zestawień i analiz z zakresu prowadzonych działań (m.in. związanymi z monitoringiem emisji CO2, zanieczyszczeń powietrza, odpadami itd.);
Uzyskiwanie wymaganych prawnie dla danej instytucji: decyzji, pozwoleń, zezwoleń, przekazywanie zgłoszeń i innych wymaganych prawnie dokumentów;
Analizowanie i monitorowanie wyników przeprowadzonych audytów wewnętrznych, inicjowanie działań korekcyjnych i korygujących w przedmiotowym zakresie, nadzór nad ich wprowadzeniem;
Prowadzenie spraw inwestycyjnych w zakresie przygotowania zadań inwestycyjnych, spraw formalno-prawnych związanych z inwestycją oraz zabezpieczeniem zakupów maszyn i urządzeń inwestycyjnych
Sporządzanie planów inwestycyjnych i remontów oraz bieżące realizowanie zadań w nim zawartych,
Zlecanie wykonawstwa dokumentacji, prac i robót inwestycyjnych wykonawcom
Przygotowywanie umów na roboty budowlane, zakupy maszyn i urządzeń
Opracowywanie harmonogramów prac, czuwanie nad terminowością realizacji inwestycji i remontów zgodnie z zawartymi umowami,
Kontrolowanie faktur za opracowaną dokumentację, roboty, maszyny i urządzenia pod względem formalnym
Współuczestniczenie w komisjach odbioru częściowych i końcowych robót oraz maszyn i urządzeń wraz z kontrolą ich jakości,
Wystawianie dokumentów środków trwałych
Prowadzenie Książek Obiektu Budowlanego, zlecanie przeglądów, ekspertyz i napraw wraz z gromadzeniem i przechowywaniem dokumentacji technicznej,
Nadzorowanie funkcjonowania i doskonalenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności
Nadzorowanie spełnienia wymagań higieniczno-sanitarnych w Spółce
Współpraca z Pełnomocnikiem SZ oraz wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania, utrzymywania jak również podnoszenie skuteczności Systemów
Inicjowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników jak również grupowych w celu podnoszenia świadomości personelu z zakresu Systemów Zarządzania
Aktualizacja i weryfikacja dokumentacji systemowej - inicjowanie i proponowanie zmian,
Przeprowadzanie wewnętrznych auditów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności planowanych zgodnie z harmonogramem oraz audytów nieplanowanych
Opracowywanie i uaktualnianie rocznych harmonogramów audytów wewnętrznych dotyczących systemów Bezpieczeństwa Żywności
Nadzór i kontrola nad czystością pomieszczeń, maszyn i urządzeń oraz higieną pracowników
koordynacja i realizacja całokształtu zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, ochroną zdrowia i higieny pracy w firmie
opracowywanie i aktualizacja procedur, instrukcji związanych z bezpieczeństwem pracy i ochroną p.poż
przeprowadzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego
organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników (bhp i p.poż)
sporządzanie dokumentacji wypadkowej oraz dokumentacji związanej z chorobami zawodowymi
przeprowadzanie oraz dokumentowanie audytów BHP
przygotowanie raportów, analiz, sprawozdawczości z zakresu BHP
wdrażanie nowych procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
udział w opracowywaniu i ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu,
przegląd obiektów w zakresie bhp i ppoż. oraz wdrażanie nowych rozwiązań,
aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz planów awaryjnych, oceny zagrożenia wybuchem
wyznaczanie nowych miejsc oraz organizowanie badań czynników szkodliwych dla zdrowia,
prowadzenie całokształtu dokumentacji związanej z pomiarami czynników szkodliwych w tym karty i rejestry
nadzór i koordynacja przeglądów i konserwacji sprzętu p.poż i bhp
prowadzenie wszelkiej dokumentacji BHP i ppoż. wymaganej przepisami prawa w tym statystyk GUS, sprawozdań ADR, IBP
udział w audytach wewnętrznych w zakresie normy ISO 45001
reprezentowanie zakładu podczas kontroli PSP, PIP, PIS
organizowanie i udział w Komisji BHP
tworzenie tabeli przydziału odzieży i obuwia roboczego, nadzór i koordynacja wydawania odzieży, oraz usług prania i konserwacji- rozliczanie kosztów
organizowanie ćwiczeń ewakuacyjnych
wykonywanie pozostałych obowiązków wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U.1997.109.704 ze zm.)