Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (192)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 192 )
Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa organizacja wydarzeń (w tym wydarzeń online) w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG i bieżąca współpraca z podwykonawcami,
organizacja udziału SGH w kongresach i konferencjach w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG,
współpraca z interesariuszami zewnętrznymi (NGO`s, firmy doradcze, firmy z Klubu Partnerów SGH, szkoły wyższe, jednostki administracji rządowej i samorządowej, media) w zakresie realizacji projektów w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG,
przygotowywanie tekstów z zakresu zrównoważonego rozwoju i ESG do mediów,
przygotowywanie raportów i sprawozdań społecznych i niefinansowych,
współpraca z pracownikami naukowymi oraz administracyjnymi Uczelni w zakresie wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności oraz ESG,
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży Budowlanej (k/m)
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie pracy Inżyniera Kontraktu, Nadzoru Autorskiego i Generalnego Wykonawcy,
kontrola nad rozliczeniem kolejnych etapów inwestycji,
współpraca przy opracowaniu dokumentów w postępowaniach przetargowych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie i prowadzenie postępowań, dotyczących wyłonienia wykonawcy, w których ustawy PZP nie stosuje się,
prowadzenie korespondencji związanej z zajmowanym stanowiskiem,
sporządzanie kosztorysów inwestorskich w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie wykonywanych bez dokumentacji projektowej (znajomość programu Norma Pro / Norma Expert),
przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z umową oraz możliwością realizacji zaprojektowanych prac,
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
obsługa Internetowego Systemu Rekrutacyjnego w zakresie prowadzenia procesu rekrutacyjnego cudzoziemców ubiegających się o przyjęcie na studia I stopnia w języku angielskim;
prowadzenie korespondencji elektronicznej i obsługi telefonicznej związanej z informowaniem o przebiegu rekrutacji dla kandydatów na studia I stopnia w języku polskim i angielskim;
Młodszy specjalista (referent) ds. ochrony danych osobowych (K/M)
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wspieranie pracowników uczelni i studentów w odpowiednim przygotowaniu rozwiązań z zakresu ochrony danych osobowych (w szczególności: klauzul informacyjnych, umów regulujących relacje powierzenia/współadministrowania i inne) w prowadzonych projektach;
Opiniowanie przygotowywanych formularzy, umów i innych dokumentów pod względem ochrony danych osobowych;
Prowadzenie wewnętrznych rejestrów związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony danych osobowych;
Obsługa zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych
Zarządzanie projektami informatycznymi realizowanymi we współpracy z zespołami wewnętrznymi Uczelni oraz wykonawcami zewnętrznymi
Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów począwszy od etapu inicjowania do zakończenia i rozliczenia projektu w pełnym zakresie elementów projektu
Współpraca z działami merytorycznymi Uczelni
Udział w postępowaniach przetargowych oraz koordynowanie przygotowania niezbędnej do przeprowadzenia postępowania dokumentacji
Zastępca Kierownika Działu Zamówień i Logistyki (k/m)
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
koordynacja podejmowanych w Uczelni postępowań w zakresie udzielania zamówień na dostawy i usługi w tym zamówień współfinansowanych ze środków europejskich (z wyłączeniem przepisów ustawy PZP)
współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań Działu, budowanie relacji z klientami wewnętrznymi
koordynacja czynności związanych z zawieraniem umów oraz zleceń oraz nadzór nad ich rozliczaniem i ewidencjonowaniem
współpraca z działami merytorycznymi przy przygotowaniu i organizacji postępowań zakupowych
przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących prowadzonych postępowań zakupowych
realizacja postępowań zakupowych z uwzględnieniem aspektów społecznych, środowiskowych i innowacyjnych
realizacja założeń polityki zakupowej
koordynacja działań z zakresu obsługi transportowej Uczelni
koordynacja działań z zakresu gospodarki magazynowej Uczelni
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży Budowlanej (k/m)
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie pracy Inżyniera Kontraktu, Nadzoru Autorskiego i Generalnego Wykonawcy
kontrola nad rozliczeniem kolejnych etapów inwestycji
współpraca przy opracowaniu dokumentów w postępowaniach przetargowych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych
przygotowanie i prowadzenie postępowań, dotyczących wyłonienia wykonawcy, w których ustawy PZP nie stosuje się
prowadzenie korespondencji związanej z zajmowanym stanowiskiem
sporządzanie kosztorysów inwestorskich w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie wykonywanych bez dokumentacji projektowej (znajomość programu Norma Pro / Norma Expert)
przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z umową oraz możliwością realizacji zaprojektowanych prac
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Wspieranie pracowników uczelni i studentów w odpowiednim przygotowaniu rozwiązań z zakresu ochrony danych osobowych (w szczególności: klauzul informacyjnych, umów regulujących relacje powierzenia/współadministrowania i inne) w prowadzonych projektach;
Opiniowanie przygotowywanych formularzy, umów i innych dokumentów pod względem ochrony danych osobowych;
Prowadzenie wewnętrznych rejestrów związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony danych osobowych;
Tworzenie lub opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz wytycznych z perspektywy ochrony danych osobowych;
Obsługa zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych
Wsparcie w projektowaniu nowych rozwiązań w zgodzie z wymogami RODO
Administrowanie systemami klasy UNIX z rodziny serwerów Linux: Debian, Oracle Linux w tym głównie administracja systemem USOS (Uniwersytecki System Obsługi Studiów)
Planowane, akceptacja, konfiguracja i rozbudowa elementów infrastruktury
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów w obszarze UNIX
Wykrywanie i analizowanie zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa w zakresie systemów UNIX
Reagowanie na incydenty informatyczne i usuwanie skutków zaistniałych zagrożeń cybernetycznych
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń i incydentów w zakresie systemów UNIX
Kompleksowa obsługa w zakresie płac pracowników etatowych oraz osób współpracujących z uczelnią w ramach umów cywilnoprawnych w tym rozliczanie honorariów;
sporządzanie list płac i naliczanie wynagrodzeń (osobowych, bezosobowych, honorariów);
Rozliczanie pochodnych, pdof i potrąceń od wynagrodzeń;
Sporządzanie ZUS ZZA, ZUS ZUA, ZUS ZWUA związanych z rejestracją zleceniobiorców oraz deklaracji DRA i raportów imiennych RCA, RSA; RPA; Sporządzanie RUD;
Rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, wypadkowych, macierzyńskich i świadczeń rehabilitacyjnych;
Wystawianie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników, zleceniobiorców oraz dla ZUS (Z-03, RP-7);
Współpraca z komornikami, urzędami skarbowymi, ZUS w zakresie egzekucji z wynagrodzeń;
Przygotowywanie wewnętrznych raportów z zakresu płac;
Terminowe naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w tym przygotowanie deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, informacji PIT-11, IFTR-1;
Specjalistka / Specjalista w Centrum Współpracy z Biznesem
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 28.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
budowanie i utrzymywanie relacji z firmami z Klubu Partnerów SGH, podejmowanie działań mających na celu umożliwienie realizacji strategii biznesowych firm przy współpracy z uczelnią (w zakresie: employer brandingu i rekrutacji, edukacji i nauki, wzmacniania potencjału SGH oraz projektów społecznych)
koordynacja wydarzeń organizowanych przez Centrum Współpracy z Biznesem (targi pracy, wydarzenia organizowane przez Członków Klubu Partnerów SGH, warsztaty, spotkania – na terenie uczelni, w siedzibie Partnerów lub online)
wysyłka mailingów, dbanie o planowanie promocji materiałów dostarczanych przez Partnerów
współpraca z innymi jednostkami uczelni i organizacjami studenckimi
wsparcie bieżących działań Centrum Współpracy z Biznesem
nawożenie, odchwaszczanie, pielęgnacja terenów zielonych,
monitorowanie i kontrola chorób oraz szkodników roślin,
tworzenie i pielęgnacja przestrzeni zielonych wewnątrz budynków,
gospodarka drzewostanem będącym pod ochroną, w tym sporządzanie wytycznych przycinek, wycinek i uzupełnień do projektów dendrologicznych uzgadnianych z zarządem zieleni,
współpraca z zespołem technicznym i nadzór nad wykonywanymi pracami na terenach zielonych,
prowadzenie dokumentacji dot. terenów zielonych kampusu SGH,
prowadzenie spraw dot. utrzymania zieleni na kapusie we współpracy z Biurem Stołecznego Konserwatora Zabytków
Wspieranie pracowników uczelni i studentów w odpowiednim przygotowaniu rozwiązań z zakresu ochrony danych osobowych (w szczególności: klauzul informacyjnych, umów regulujących relacje powierzenia/współadministrowania i inne) w prowadzonych projektach;
Opiniowanie przygotowywanych formularzy, umów i innych dokumentów pod względem ochrony danych osobowych;
Prowadzenie wewnętrznych rejestrów związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony danych osobowych;
Tworzenie lub opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz wytycznych z perspektywy ochrony danych osobowych;
Obsługa zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych
Wsparcie w projektowaniu nowych rozwiązań w zgodzie z wymogami RODO
Wspieranie pracowników uczelni i studentów w odpowiednim przygotowaniu rozwiązań z zakresu ochrony danych osobowych (w szczególności: klauzul informacyjnych, umów regulujących relacje powierzenia/współadministrowania i inne) w prowadzonych projektach;
Opiniowanie przygotowywanych formularzy, umów i innych dokumentów pod względem ochrony danych osobowych;
Prowadzenie wewnętrznych rejestrów związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony danych osobowych;
Tworzenie lub opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz wytycznych z perspektywy ochrony danych osobowych;
Obsługa zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych
Wsparcie w projektowaniu nowych rozwiązań w zgodzie z wymogami RODO
Administrowanie systemami klasy UNIX z rodziny serwerów Linux: Debian, Oracle Linux w tym głównie administracja systemem USOS (Uniwersytecki System Obsługi Studiów)
Planowane, akceptacja, konfiguracja i rozbudowa elementów infrastruktury
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów w obszarze UNIX
Wykrywanie i analizowanie zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa w zakresie systemów UNIX
Reagowanie na incydenty informatyczne i usuwanie skutków zaistniałych zagrożeń cybernetycznych
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń i incydentów w zakresie systemów UNIX
obsługa Internetowego Systemu Rekrutacyjnego w zakresie prowadzenia procesu rekrutacyjnego cudzoziemców ubiegających się o przyjęcie na studia I i II stopnia w języku angielskim;
prowadzenie korespondencji elektronicznej i obsługi telefonicznej związanej z informowaniem o przebiegu rekrutacji dla kandydatów na studia I i II stopnia w języku polskim i angielskim;
nawożenie, odchwaszczanie, pielęgnacja terenów zielonych,
monitorowanie i kontrola chorób oraz szkodników roślin,
tworzenie i pielęgnacja przestrzeni zielonych wewnątrz budynków,
gospodarka drzewostanem będącym pod ochroną, w tym sporządzanie wytycznych przycinek, wycinek i uzupełnień do projektów dendrologicznych uzgadnianych z zarządem zieleni,
współpraca z zespołem technicznym i nadzór nad wykonywanymi pracami na terenach zielonych,
prowadzenie dokumentacji dot. terenów zielonych kampusu SGH,
prowadzenie spraw dot. utrzymania zieleni na kapusie we współpracy z Biurem Stołecznego Konserwatora Zabytków
Wspieranie pracowników uczelni i studentów w odpowiednim przygotowaniu rozwiązań z zakresu ochrony danych osobowych (w szczególności: klauzul informacyjnych, umów regulujących relacje powierzenia/współadministrowania i inne) w prowadzonych projektach;
Opiniowanie przygotowywanych formularzy, umów i innych dokumentów pod względem ochrony danych osobowych;
Prowadzenie wewnętrznych rejestrów związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony danych osobowych;
Tworzenie lub opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz wytycznych z perspektywy ochrony danych osobowych;
Obsługa zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych
Wsparcie w projektowaniu nowych rozwiązań w zgodzie z wymogami RODO
Specjalista / Specjalistka ds. zrównoważonego rozwoju
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.11.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa organizacja wydarzeń (w tym wydarzeń online) w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG i bieżąca współpraca z podwykonawcami,
organizacja udziału SGH w kongresach i konferencjach w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG,
współpraca z interesariuszami zewnętrznymi (NGO`s, firmy doradcze, firmy z Klubu Partnerów SGH, szkoły wyższe, jednostki administracji rządowej i samorządowej, media) w zakresie realizacji projektów w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG,
przygotowywanie tekstów z zakresu zrównoważonego rozwoju i ESG do mediów,
przygotowywanie raportów i sprawozdań społecznych i niefinansowych,
współpraca z pracownikami naukowymi oraz administracyjnymi Uczelni w zakresie wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności oraz ESG,
Koordynator / Koordynatorka ds. inwestycji i remontów w branży budowlanej (K/M)
Warszawa
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
koordynowanie pracy Inżyniera Kontraktu, Nadzoru Autorskiego i Generalnego Wykonawcy
kontrola nad rozliczeniem kolejnych etapów inwestycji
współpraca przy opracowaniu dokumentów w postępowaniach przetargowych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych
przygotowanie i prowadzenie postępowań, dotyczących wyłonienia wykonawcy, w których ustawy PZP nie stosuje się
prowadzenie korespondencji związanej z zajmowanym stanowiskiem
sporządzanie kosztorysów inwestorskich w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie wykonywanych bez dokumentacji projektowej (znajomość programu Norma Pro)
przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z umową oraz możliwością realizacji zaprojektowanych prac
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Wykonywanie czynności organizacyjno-administracyjnych związanych z przebiegiem studiów MBA (przygotowywanie umów i rachunków, obsługa dokumentów finansowych i merytorycznych)
Wsparcie przy przygotowaniu i organizacji wydarzeń (webinarów, inauguracji, graduacji), w tym redagowanie krótkich notek na ich temat
Kompleksowa obsługa osób studiujących w sprawach wynikających z procesu dydaktycznego (bezpośrednia, mailowa, telefoniczna)
Koordynowanie prowadzonych spraw i projektów
Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu informacji, z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów
Przygotowywanie i kontrola terminarza wydarzeń w tym harmonogramu zajęć
Administrowanie systemami klasy UNIX z rodziny serwerów Linux: Debian, Oracle Linux w tym głównie administracja systemem USOS (Uniwersytecki System Obsługi Studiów)
Planowane, akceptacja, konfiguracja i rozbudowa elementów infrastruktury
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów w obszarze UNIX
Wykrywanie i analizowanie zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa w zakresie systemów UNIX
Reagowanie na incydenty informatyczne i usuwanie skutków zaistniałych zagrożeń cybernetycznych
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń i incydentów w zakresie systemów UNIX
Zapewnienie obsługi administracyjno-technicznej Rektora i Prorektorów, a w szczególności:
prowadzenie czynności kancelaryjnych;
redagowanie odpowiedzi na korespondencję przychodzącą;
przygotowywanie materiałów do prezentacji;
przygotowywanie i kontrola terminarza spotkań;
obsługa organizacyjna spotkań;
przygotowywanie i organizowanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych Rektora i Prorektorów w powierzonym zakresie;
przekazywanie informacji jednostkom organizacyjnym i poszczególnym pracownikom w imieniu Rektora lub Prorektorów;
działania recepcyjne i asystenckie w zakresie obsługi władz rektorskich;
wsparcie bieżących działań Rektoratu
zlecanie oraz odbiór tłumaczeń dokumentów nienaukowych, w tym prawno – administracyjnych i promocyjnych – po stwierdzeniu, że sporządzone zostały zgodnie z warunkami zawartej w tym zakresie umowy;
tworzenie i nadawanie kodów identyfikacyjnych, w zakresie określonym szczegółowymi przepisami;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bezpośrednią obsługę administracyjną studentów/ek, prowadzenie dokumentacji przebiegu toku studiów zgodnie z obowiązującymi regulacjami oraz współpracę z nauczycielami akademickimi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. zrównoważonego rozwoju
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa organizacja wydarzeń (w tym wydarzeń online) w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG i bieżąca współpraca z podwykonawcami,
organizacja udziału SGH w kongresach i konferencjach w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG,
współpraca z interesariuszami zewnętrznymi (NGO`s, firmy doradcze, firmy z Klubu Partnerów SGH, szkoły wyższe, jednostki administracji rządowej i samorządowej, media) w zakresie realizacji projektów w obszarze zrównoważonego rozwoju i ESG,
przygotowywanie tekstów z zakresu zrównoważonego rozwoju i ESG do mediów,
przygotowywanie raportów i sprawozdań społecznych i niefinansowych,
współpraca z pracownikami naukowymi oraz administracyjnymi Uczelni w zakresie wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności oraz ESG,
Wspieranie pracowników uczelni i studentów w odpowiednim przygotowaniu rozwiązań z zakresu ochrony danych osobowych (w szczególności: klauzul informacyjnych, umów regulujących relacje powierzenia/współadministrowania i inne) w prowadzonych projektach;
Opiniowanie przygotowywanych formularzy, umów i innych dokumentów pod względem ochrony danych osobowych;
Prowadzenie wewnętrznych rejestrów związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony danych osobowych;
Tworzenie lub opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz wytycznych z perspektywy ochrony danych osobowych;
Obsługa zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych
Wsparcie w projektowaniu nowych rozwiązań w zgodzie z wymogami RODO
Kompleksowa obsługa w zakresie płac pracowników etatowych oraz osób współpracujących z uczelnią w ramach umów cywilnoprawnych w tym rozliczanie honorariów;
sporządzanie list płac i naliczanie wynagrodzeń (osobowych, bezosobowych, honorariów);
Rozliczanie pochodnych, pdof i potrąceń od wynagrodzeń;
Sporządzanie ZUS ZZA, ZUS ZUA, ZUS ZWUA związanych z rejestracją zleceniobiorców oraz deklaracji DRA i raportów imiennych RCA, RSA; RPA; Sporządzanie RUD;
Rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, wypadkowych, macierzyńskich i świadczeń rehabilitacyjnych;
Wystawianie zaświadczeń o zarobkach dla pracowników, zleceniobiorców oraz dla ZUS (Z-03, RP-7);
Współpraca z komornikami, urzędami skarbowymi, ZUS w zakresie egzekucji z wynagrodzeń;
Przygotowywanie wewnętrznych raportów z zakresu płac;
Terminowe naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w tym przygotowanie deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, informacji PIT-11, IFTR-1;
rozpoznawanie obszarów/procesów do objęcia audytem, identyfikacja potencjalnych ryzyk oraz mechanizmów kontrolnych w poszczególnych obszarach działalności uczelni,
planowanie, koordynowanie i prowadzenie audytów wewnętrznych oraz rekomendowanie działań usprawniających,
wydawanie niezależnych opinii na temat jakości systemów i procesów zarządzania ryzykiem,
współpraca z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi audyty zewnętrzne i kontrole,
raportowanie i sprawozdawczość zgodnie z regulacjami powszechnymi i wewnętrznymi,
monitorowanie zaleceń wydanych po audytach oraz raportowanie statusu ich realizacji,
prowadzenie działań podnoszących świadomość dotyczącą systemu kontroli wewnętrznej wśród pracowników
Obsługa sklepu internetowego OW SGH, w tym: aktualizacja strony sklepu (wprowadzanie tytułów, produktów itp.), kontrola ilości asortymentu, przyjmowanie i realizacja zamówień, monitorowanie płatności za zamówione produkty, wystawianie faktur;
Udział w wydarzeniach handlowych w trakcie, których jest realizowana sprzedaż publikacji i gadżetów SGH;
Sprzedaż publikacji OW w siedzibie Wydawnictwa;
Utrzymywanie dotychczasowych oraz rozwój i poszukiwanie nowych sieci i kanałów dystrybucji;
Negocjacje warunków transakcji, ustalanie warunków współpracy takich jak: ceny, rabaty i warunki płatności;
Przygotowywanie, uaktualnienie i prezentowanie ofert handlowych oraz umów dla klientów OW;
Cykliczna analiza rynku;
Przygotowywanie cyklicznych raportów z wykonanych działań;
Przygotowanie propozycji dodruków;
Rozliczanie honorariów autorskich wynikających z obrotu sprzedaży publikacji;
Proponowanie cen nowopowstałych publikacji;
Ścisła współpraca ze Sprzedawcą w księgarni SGH (w tym zastępowanie go w razie nieobecności);
Promowanie nowości wydawniczych w mediach społecznościowym
Wspieranie pracowników uczelni i studentów w odpowiednim przygotowaniu rozwiązań z zakresu ochrony danych osobowych (w szczególności: klauzul informacyjnych, umów regulujących relacje powierzenia/współadministrowania i inne) w prowadzonych projektach;
Opiniowanie przygotowywanych formularzy, umów i innych dokumentów pod względem ochrony danych osobowych;
Prowadzenie wewnętrznych rejestrów związanych z realizacją zadań z zakresu ochrony danych osobowych;
Tworzenie lub opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz wytycznych z perspektywy ochrony danych osobowych;
Obsługa zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych
Wsparcie w projektowaniu nowych rozwiązań w zgodzie z wymogami RODO
Specjalista ds. Komunikacji w Mediach Społecznościowych w Biurze Rektora
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie treści w mediach społecznościowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, LinkedIn (tworzenie treści, pisanie tekstów i edycja grafik)
współtworzenie strategii obecności SGH w mediach społecznościowych; wdrażanie najnowszych trendów do działań w mediach społecznościowych uczelni
tworzenie harmonogramów publikacji w mediach społecznościowych uczelni – planowanie i realizacja płynnej komunikacji
prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku, Instagramie, LinkedIn
bieżąca współpraca i komunikacja z wewnętrznymi interesariuszami uczelni (władze, kolegia, naukowcy, jednostki administracyjne, doktoranci, studenci)
bieżąca współpraca i komunikacja z zewnętrznymi interesariuszami uczelni (media, władze lokalne, władze państwowe, biznes, inne uczelnie, współpraca międzynarodowa)
umiejętność zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych
udział w pracach zespołu ds. analizy potrzeb funkcjonalnych i technicznych w zakresie cyfryzacji zasobów archiwum uczelni;
analiza i udział w przeprojektowaniu procesów związanych z elektronizacją archiwizacji dokumentów uczelni;
przygotowywanie dokumentacji merytorycznej niezbędnej do uruchomienia procesów elektronizacji archiwum, w tym w szczególności opisów wymagań dla systemu wspierającego zadania archiwum;
merytoryczne wsparcie w procesie wdrażania rozwiązań z zakresu digitalizacji archiwum;
przygotowywanie analiz i raportów związanych z elektronizacją archiwum
udział w pracach zespołu ds. analizy potrzeb funkcjonalnych i technicznych w zakresie cyfryzacji zasobów archiwum uczelni;
analiza i udział w przeprojektowaniu procesów związanych z elektronizacją archiwizacji dokumentów uczelni;
przygotowywanie dokumentacji merytorycznej niezbędnej do uruchomienia procesów elektronizacji archiwum, w tym w szczególności opisów wymagań dla systemu wspierającego zadania archiwum;
merytoryczne wsparcie w procesie wdrażania rozwiązań z zakresu digitalizacji archiwum;
przygotowywanie analiz i raportów związanych z elektronizacją archiwum
Ustalanie harmonogramu działań i planu wydawniczego na podstawie zgłaszanych projektów;
Kwalifikowanie utworu do rozpoczęcia procesu wydawniczego ocena zgodności z zasadami przygotowywania publikacji naukowych oraz standardami przyjętymi w Oficynie Wydawniczej SGH, weryfikacja kompletności materiałów oraz praw autorskich do zawartych w nich elementów graficznych;
Zlecanie opracowania redakcyjnego utworu oraz kontrola jakości prac (przygotowania tekstu pod względem poprawności językowej, ujednolicenia zapisów oraz zgodności ze standardami OW SGH), współpraca z redaktorami, korektorami, tłumaczami oraz innymi osobami współpracującymi przy wydaniu publikacji;
Przekazywanie kompletu materiałów wraz z założeniami technicznymi oraz ramami czasowymi do działu realizacji publikacji;
Dobieranie współpracowników w zakresie redakcji i korekty językowej, tłumaczenia treści na języki obce;
Specjalista/ka w Biurze Szkoły Doktorskiej (umowa na czas określony)
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 25.08.2022
pełny etat
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie czynności o charakterze organizacyjno-administracyjnym związanych z rekrutacją i obsługą doktorantów, w tym cudzoziemców, obsługa zdalna (telefoniczna i mailowa) oraz bezpośrednia doktorantów i kandydatów, wprowadzanie i aktualizacja danych do usos-a, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z przebiegiem kształcenia w tym dokumentów elektronicznych w EZD;
prowadzenie czynności kancelaryjnych, takich jak wysyłanie/odbieranie korespondencji w EZD;
redagowanie odpowiedzi na korespondencję przychodzącą w języku polskim i angielskim;
tworzenie dokumentów w języku angielskim;
przygotowywanie i kontrola terminarza wydarzeń w tym planów zajęć, polegające na znalezieniu odpowiednich terminów, zaplanowaniu wydarzeń w MS Teams lub zarezerwowaniu sali dydaktycznej, wysłaniu informacji/zaproszeń do interesariuszy;
obsługa organizacyjna wydarzeń, polegająca na rezerwacji terminów, sal, wysyłaniu informacji, przygotowaniu dokumentów w tym m.in. certyfikatów, tworzeniu list obecności, protokołów itp
Wykonywanie czynności organizacyjno-administracyjnych związanych z przebiegiem studiów MBA (przygotowywanie umów i rachunków, obsługa dokumentów finansowych i merytorycznych)
Wsparcie przy przygotowaniu i organizacji wydarzeń (webinarów, spotkań absolwentów, dni otwartych), w tym redagowanie krótkich notek na ich temat
Kompleksowa obsługa studentów w sprawach wynikających z procesu dydaktycznego (bezpośrednia, mailowa, telefoniczna)
Koordynowanie prowadzonych spraw i projektów
Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu informacji, z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów
Przygotowywanie i kontrola terminarza wydarzeń w tym planów zajęć
pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych oraz reprezentowanie inwestora
współpraca przy opracowaniu dokumentów w postępowaniach przetargowych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych
przygotowanie i prowadzenie postępowań, dotyczących wyłonienia wykonawcy, w których ustawy PZP nie stosuje się
prowadzenie korespondencji związanej z zajmowanym stanowiskiem
sporządzanie kosztorysów inwestorskich w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie wykonywanych bez dokumentacji projektowej (znajomość programu Norma Pro)
przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z umową oraz możliwością realizacji zaprojektowanych prac
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Młodszy specjalista ds. współpracy z biznesem (K/M)
aleja Niepodległości 162, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Utrzymywanie relacji z firmami Klubu Partnerów SGH oraz sponsorami na poziomie operacyjnym, w tym m.in.: obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej, realizowanie komunikacji wewnętrznej projektów firm partnerskich, organizacja wydarzeń z udziałem firm na terenie Uczelni oraz komunikacja działań w kanałach online;
Prowadzenie obsługi administracyjnej współpracy z firmami: rozliczenia finansowe, fakturowanie, raportowanie;
Wspieranie organizacyjne członków zespołu Centrum Współpracy z Biznesem w realizacji wybranych projektów z firmami;
Konsultowanie się i bieżące komunikacja z wewnętrznymi jednostkami Uczelni m.in. z Centrum Kariery i Relacji z Absolwentami, Zespołem Promocji;
Realizowanie wybranych elementów obsługi administracyjnej projektów studenckich;
Raportowanie, ewaluacja i planowanie zleconych zadań w krótkiej i średniej perspektywie
wykonywanie czynności o charakterze organizacyjno-administracyjnym związanych z rekrutacją i obsługą doktorantów, w tym cudzoziemców, obsługa zdalna (telefoniczna i mailowa) oraz bezpośrednia doktorantów i kandydatów, wprowadzanie i aktualizacja danych do usos-a, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z przebiegiem kształcenia w tym dokumentów elektronicznych w EZD
prowadzenie czynności kancelaryjnych, takich jak wysyłanie/odbieranie korespondencji w EZD
redagowanie odpowiedzi na korespondencję przychodzącą w języku polskim i angielskim;
tworzenie dokumentów w języku angielskim;
przygotowywanie i kontrola terminarza wydarzeń w tym planów zajęć, polegające na znalezieniu odpowiednich terminów, zaplanowaniu wydarzeń w MS Teams lub zarezerwowaniu sali dydaktycznej, wysłaniu informacji/zaproszeń do interesariuszy
obsługa organizacyjna wydarzeń, polegająca na rezerwacji terminów, sal, wysyłaniu informacji, przygotowaniu dokumentów w tym m.in. certyfikatów, tworzeniu list obecności, protokołów itp
Obsługa Internetowego Systemu Rekrutacyjnego w zakresie prowadzenia procesu rekrutacyjnego obywateli polskich ubiegających się o przyjęcie na studia I i II stopnia w języku polskim i angielskim
Prowadzenie korespondencji elektronicznej i obsługi telefonicznej związanej z informowaniem o przebiegu rekrutacji dla kandydatów na studia I i II stopnia w języku polskim i angielskim
Przyjmowanie dokumentów rekrutacyjnych, przygotowanie i weryfikacja poprawności zawartości teczek osobowych studentów
Aktywny udział w działaniach promocyjnych realizowanych dla kandydatów na studia, a w szczególności informowanie o przebiegu procesu rekrutacyjnego
Przygotowywanie na bieżąco analiz i zestawień niezbędnych do zapewnienia właściwego przebiegu procesu rekrutacyjnego