Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnienie wsparcia operacyjnego i technicznego (O&M) skomputeryzowanych pomocy szkoleniowych, sieci i sprzętu pomocniczego w celu zapewnienia długoterminowej skuteczności systemów TADSS. Zapewnienie wsparcia instruktorskiego/operatorskiego, technicznego i wsparcia logistycznego urządzeń szkoleniowych na rzecz klienta i polskich Wojsk Lądowych
Obsługę techniczną definiuje się jako wszelkie działania wymagane do utrzymania lub przywrócenia urządzeń szkoleniowych do stanu pełnej zdolności do wykonywania zadań (FMC) zgodnie z odpowiednimi danymi technicznymi i/lub instrukcjami napraw. Czynności te obejmują inspekcję, testowanie, serwisowanie, klasyfikację pod kątem przydatności do użycia, naprawę, odnawianie i przegląd urządzeń szkoleniowych oraz usuwanie i wymianę dodatkowych elementów i komponentów, a także naprawę i przerabianie komponentów nadających się do naprawy
Konserwacja profilaktyczna jest podzbiorem konserwacji i jest definiowana jako opieka i serwisowanie urządzeń szkoleniowych w celu utrzymania ich w stanie operacyjnym FMC poprzez zapewnienie systematycznej kontroli, wykrywania i korygowania pojawiających się awarii przed ich wystąpieniem lub zanim przekształcą się w poważne usterki
Regularne zadania i obowiązki opiekuna TADSS obejmują między innymi:
• Instalację, konfigurację, konserwację i rozwiązywanie problemów z systemami pomocy szkoleniowych, urządzeniami, symulatorami i symulacjami (TADSS) to główne zadania na tym stanowisku
• Rozwiązywanie incydentów i problemów związanych ze sprzętem, infrastrukturą i aplikacjami TADSS
• Egzekwowanie procedur rozpowszechniania, raportowania, zgodności i weryfikacji zarządzania lukami w zabezpieczeniach sieci i systemów operacyjnych
• Każdy administrator będzie odpowiedzialny za maksymalnie 15 urządzeń różnych typów. Rodzaje urządzeń szkoleniowych w trzech lokalizacjach mogą obejmować symulatory ćwiczeniowe statyczne i przenośne, systemy stałe i systemy przenośne/mobilne
• Opracowywanie raportów w języku angielskim, które będą przesyłane do kierownika operacyjnego w Polsce w celu ich weryfikacji przed dostarczeniem do klienta. Raporty te będą zawierać dane takie jak:
a) Wskaźniki operacyjne i godziny szkolenia żołnierzy
b) Wykorzystanie urządzeń treningowych
c) Opis prac wykonanych w ostatnim okresie sprawozdawczym
d) Działania otwarte wraz ze statusem i planami zakończenia, w tym przewidywane daty zakonczenia
e) Obszary problemowe i proponowane rozwiązania wraz z przewidywanymi datami ich rozwiązania
f) Zidentyfikowane zagrożenia/problemy i podjęte działania naprawcze. W przypadku kwestii niewymagających działań naprawczych, administrator TADSS powinien przedstawić zalecane rozwiązanie (w tym środki przydzielone do rozwiązania kwestii, jakie należy zapewnić itp.)
g) Dane i analizy trendów pokazujące rosnące lub malejące obszary zapotrzebowania na szkolenia oraz czynniki sprawcze, takie jak gotowość szkoleniowa. Przedstawianie zaleceń mających na celu zajęcie się wszelkimi negatywnymi trendami, zwłaszcza tymi, które wpływają na gotowość szkoleniową
h) Najważniejsze wydarzenia niezwiązane ze szkoleniem, mające wpływ na przyszłe działania
• Wykonywanie innych powiązanych obowiązków wymaganych przez bezpośredniego przełożonego
Zapewnienie wsparcia operacyjnego i technicznego (O&M) skomputeryzowanych pomocy szkoleniowych, sieci i sprzętu pomocniczego w celu zapewnienia długoterminowej skuteczności systemów TADSS. Zapewnienie wsparcia instruktorskiego/operatorskiego, technicznego i wsparcia logistycznego urządzeń szkoleniowych na rzecz klienta i polskich Wojsk Lądowych
Obsługę techniczną definiuje się jako wszelkie działania wymagane do utrzymania lub przywrócenia urządzeń szkoleniowych do stanu pełnej zdolności do wykonywania zadań (FMC) zgodnie z odpowiednimi danymi technicznymi i/lub instrukcjami napraw. Czynności te obejmują inspekcję, testowanie, serwisowanie, klasyfikację pod kątem przydatności do użycia, naprawę, odnawianie i przegląd urządzeń szkoleniowych oraz usuwanie i wymianę dodatkowych elementów i komponentów, a także naprawę i przerabianie komponentów nadających się do naprawy
Konserwacja profilaktyczna jest podzbiorem konserwacji i jest definiowana jako opieka i serwisowanie urządzeń szkoleniowych w celu utrzymania ich w stanie operacyjnym FMC poprzez zapewnienie systematycznej kontroli, wykrywania i korygowania pojawiających się awarii przed ich wystąpieniem lub zanim przekształcą się w poważne usterki
Regularne zadania i obowiązki opiekuna TADSS obejmują między innymi:
• Instalację, konfigurację, konserwację i rozwiązywanie problemów z systemami pomocy szkoleniowych, urządzeniami, symulatorami i symulacjami (TADSS) to główne zadania na tym stanowisku
• Rozwiązywanie incydentów i problemów związanych ze sprzętem, infrastrukturą i aplikacjami TADSS
• Egzekwowanie procedur rozpowszechniania, raportowania, zgodności i weryfikacji zarządzania lukami w zabezpieczeniach sieci i systemów operacyjnych
• Każdy administrator będzie odpowiedzialny za maksymalnie 15 urządzeń różnych typów. Rodzaje urządzeń szkoleniowych w trzech lokalizacjach mogą obejmować symulatory ćwiczeniowe statyczne i przenośne, systemy stałe i systemy przenośne/mobilne
• Opracowywanie raportów w języku angielskim, które będą przesyłane do kierownika operacyjnego w Polsce w celu ich weryfikacji przed dostarczeniem do klienta. Raporty te będą zawierać dane takie jak:
a) Wskaźniki operacyjne i godziny szkolenia żołnierzy
b) Wykorzystanie urządzeń treningowych
c) Opis prac wykonanych w ostatnim okresie sprawozdawczym
d) Działania otwarte wraz ze statusem i planami zakończenia, w tym przewidywane daty zakonczenia
e) Obszary problemowe i proponowane rozwiązania wraz z przewidywanymi datami ich rozwiązania
f) Zidentyfikowane zagrożenia/problemy i podjęte działania naprawcze. W przypadku kwestii niewymagających działań naprawczych, administrator TADSS powinien przedstawić zalecane rozwiązanie (w tym środki przydzielone do rozwiązania kwestii, jakie należy zapewnić itp.)
g) Dane i analizy trendów pokazujące rosnące lub malejące obszary zapotrzebowania na szkolenia oraz czynniki sprawcze, takie jak gotowość szkoleniowa. Przedstawianie zaleceń mających na celu zajęcie się wszelkimi negatywnymi trendami, zwłaszcza tymi, które wpływają na gotowość szkoleniową
h) Najważniejsze wydarzenia niezwiązane ze szkoleniem, mające wpływ na przyszłe działania
• Wykonywanie innych powiązanych obowiązków wymaganych przez bezpośredniego przełożonego
Zapewnienie wsparcia operacyjnego i technicznego (O&M) skomputeryzowanych pomocy szkoleniowych, sieci i sprzętu pomocniczego w celu zapewnienia długoterminowej skuteczności systemów TADSS. Zapewnienie wsparcia instruktorskiego/operatorskiego, technicznego i wsparcia logistycznego urządzeń szkoleniowych na rzecz klienta i polskich Wojsk Lądowych
Obsługę techniczną definiuje się jako wszelkie działania wymagane do utrzymania lub przywrócenia urządzeń szkoleniowych do stanu pełnej zdolności do wykonywania zadań (FMC) zgodnie z odpowiednimi danymi technicznymi i/lub instrukcjami napraw. Czynności te obejmują inspekcję, testowanie, serwisowanie, klasyfikację pod kątem przydatności do użycia, naprawę, odnawianie i przegląd urządzeń szkoleniowych oraz usuwanie i wymianę dodatkowych elementów i komponentów, a także naprawę i przerabianie komponentów nadających się do naprawy
Konserwacja profilaktyczna jest podzbiorem konserwacji i jest definiowana jako opieka i serwisowanie urządzeń szkoleniowych w celu utrzymania ich w stanie operacyjnym FMC poprzez zapewnienie systematycznej kontroli, wykrywania i korygowania pojawiających się awarii przed ich wystąpieniem lub zanim przekształcą się w poważne usterki
Regularne zadania i obowiązki opiekuna TADSS obejmują między innymi:
• Instalację, konfigurację, konserwację i rozwiązywanie problemów z systemami pomocy szkoleniowych, urządzeniami, symulatorami i symulacjami (TADSS) to główne zadania na tym stanowisku
• Rozwiązywanie incydentów i problemów związanych ze sprzętem, infrastrukturą i aplikacjami TADSS
• Egzekwowanie procedur rozpowszechniania, raportowania, zgodności i weryfikacji zarządzania lukami w zabezpieczeniach sieci i systemów operacyjnych
• Każdy administrator będzie odpowiedzialny za maksymalnie 15 urządzeń różnych typów. Rodzaje urządzeń szkoleniowych w trzech lokalizacjach mogą obejmować symulatory ćwiczeniowe statyczne i przenośne, systemy stałe i systemy przenośne/mobilne
• Opracowywanie raportów w języku angielskim, które będą przesyłane do kierownika operacyjnego w Polsce w celu ich weryfikacji przed dostarczeniem do klienta. Raporty te będą zawierać dane takie jak:
a) Wskaźniki operacyjne i godziny szkolenia żołnierzy
b) Wykorzystanie urządzeń treningowych
c) Opis prac wykonanych w ostatnim okresie sprawozdawczym
d) Działania otwarte wraz ze statusem i planami zakończenia, w tym przewidywane daty zakonczenia
e) Obszary problemowe i proponowane rozwiązania wraz z przewidywanymi datami ich rozwiązania
f) Zidentyfikowane zagrożenia/problemy i podjęte działania naprawcze. W przypadku kwestii niewymagających działań naprawczych, administrator TADSS powinien przedstawić zalecane rozwiązanie (w tym środki przydzielone do rozwiązania kwestii, jakie należy zapewnić itp.)
g) Dane i analizy trendów pokazujące rosnące lub malejące obszary zapotrzebowania na szkolenia oraz czynniki sprawcze, takie jak gotowość szkoleniowa. Przedstawianie zaleceń mających na celu zajęcie się wszelkimi negatywnymi trendami, zwłaszcza tymi, które wpływają na gotowość szkoleniową
h) Najważniejsze wydarzenia niezwiązane ze szkoleniem, mające wpływ na przyszłe działania
• Wykonywanie innych powiązanych obowiązków wymaganych przez bezpośredniego przełożonego