Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (37)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 37 )
Przedstawiciel apteczny
dolnośląskie
Wygasła: 14.12.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
aktywne pozyskiwanie Klientów farmaceutycznych i sklepów rehabilitacyjnych na powierzonym terenie;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów aptecznych i rehabilitacyjnych w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizowanie polityki cenowej oraz strategii sprzedażowej firmy;
raportowanie wyników pracy;
dbałość o pozytywny wizerunek firmy i jej reprezentowanie w kontaktach z Klientami
aktywne pozyskiwanie Klientów farmaceutycznych i sklepów rehabilitacyjnych na powierzonym terenie;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów aptecznych i rehabilitacyjnych w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizowanie polityki cenowej oraz strategii sprzedażowej firmy;
raportowanie wyników pracy;
dbałość o pozytywny wizerunek firmy i jej reprezentowanie w kontaktach z Klientami
aktywne pozyskiwanie Klientów farmaceutycznych i sklepów rehabilitacyjnych na powierzonym terenie;
prowadzenie aktywnej działalności informacyjnej oraz sprzedażowej skierowanej do Klientów aptecznych i rehabilitacyjnych w zakresie powierzonych produktów firmy;
realizowanie polityki cenowej oraz strategii sprzedażowej firmy;
raportowanie wyników pracy;
dbałość o pozytywny wizerunek firmy i jej reprezentowanie w kontaktach z Klientami
Kompleksowa opieka nad pacjentem w miejscu jego zamieszkania. Świadczenia zdrowotne w zakresie promocji zdrowia i profilaktyki chorób. Świadczenia opieki pielęgnacyjnej w różnych stanach zdrowia pacjenta. Udzielanie pierwszej pomocy
ustala harmonogram realizacji Projektu z Klientem na podstawie uzgodnień wewnętrznych – rejestruje harmonogram w odpowiednim systemie,
nadzoruje umowy z podwykonawcami (między innymi negocjuje usługi marketingowo - promocyjnych w mediach społecznościowych),
przekazuje na bieżąco informację o aktualnych czynnościach i kontroluje terminowość procesów,
sporządza i przedkłada Zarządowi do czasu końcowego rozliczenia Projektu cotygodniowe sprawozdania z postępów w realizacji,
dokonuje podziału zadań merytorycznych pomiędzy poszczególnych pracowników,
monitoruje pracę personelu biorącego udział w realizacji Projektu – kontroluje poziom osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu,
zapewnienie prawidłowy przebieg informacji pomiędzy pracownikami,
podejmuje działania zaradcze i naprawcze w przypadku zgłoszonych problemów ustala sposoby usunięcia istniejących komplikacji,
odpowiada za prawidłową realizację promocji projektu między innymi w mediach społecznościowych,
sporządza zestawienie usług oraz protokołów częściowych i końcowych, a następnie zatwierdza merytorycznie otrzymane f-ry,
sporządza zapotrzebowanie na zakup niezbędnych materiałów i usług na potrzeby Projektu – zgodnie z zapisami w Umowie,
kontroluje płatności Klientów na podstawie uzyskanych informacji,
nadzoruje przebieg ewentualnych reklamacji,
inicjuje spotkanie podsumowujące realizację kolejnych etapów Projektu z pracownikami stosownych Działów czy też Komórek Organizacyjnych,
dokonuje finansowej i technicznej analizy Projektu – raportowanie okresowe oraz na koniec Projektu,
stwarza warunki do przeprowadzenia kontroli wewnętrznych oraz zewnętrznych,
uczestniczy w przeprowadzanych działaniach kontrolnych,
jest odpowiedzialny za wdrożenie działań pokontrolnych,
sprawuje nadzór nad sporządzaniem i archiwizacją dokumentacji projektowej,
ustala harmonogram realizacji Projektu z Klientem na podstawie uzgodnień wewnętrznych – rejestruje harmonogram w odpowiednim systemie,
nadzoruje umowy z podwykonawcami (między innymi negocjuje usługi marketingowo - promocyjnych w mediach społecznościowych),
przekazuje na bieżąco informację o aktualnych czynnościach i kontroluje terminowość procesów,
sporządza i przedkłada Zarządowi do czasu końcowego rozliczenia Projektu cotygodniowe sprawozdania z postępów w realizacji,
dokonuje podziału zadań merytorycznych pomiędzy poszczególnych pracowników,
monitoruje pracę personelu biorącego udział w realizacji Projektu – kontroluje poziom osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu,
zapewnienie prawidłowy przebieg informacji pomiędzy pracownikami,
podejmuje działania zaradcze i naprawcze w przypadku zgłoszonych problemów ustala sposoby usunięcia istniejących komplikacji,
odpowiada za prawidłową realizację promocji projektu między innymi w mediach społecznościowych,
sporządza zestawienie usług oraz protokołów częściowych i końcowych, a następnie zatwierdza merytorycznie otrzymane f-ry,
sporządza zapotrzebowanie na zakup niezbędnych materiałów i usług na potrzeby Projektu – zgodnie z zapisami w Umowie,
kontroluje płatności Klientów na podstawie uzyskanych informacji,
nadzoruje przebieg ewentualnych reklamacji,
inicjuje spotkanie podsumowujące realizację kolejnych etapów Projektu z pracownikami stosownych Działów czy też Komórek Organizacyjnych,
dokonuje finansowej i technicznej analizy Projektu – raportowanie okresowe oraz na koniec Projektu,
stwarza warunki do przeprowadzenia kontroli wewnętrznych oraz zewnętrznych,
uczestniczy w przeprowadzanych działaniach kontrolnych,
jest odpowiedzialny za wdrożenie działań pokontrolnych,
sprawuje nadzór nad sporządzaniem i archiwizacją dokumentacji projektowej,
ustala harmonogram realizacji Projektu z Klientem na podstawie uzgodnień wewnętrznych – rejestruje harmonogram w odpowiednim systemie,
nadzoruje umowy z podwykonawcami (między innymi negocjuje usługi marketingowo - promocyjnych w mediach społecznościowych),
przekazuje na bieżąco informację o aktualnych czynnościach i kontroluje terminowość procesów,
sporządza i przedkłada Zarządowi do czasu końcowego rozliczenia Projektu cotygodniowe sprawozdania z postępów w realizacji,
dokonuje podziału zadań merytorycznych pomiędzy poszczególnych pracowników,
monitoruje pracę personelu biorącego udział w realizacji Projektu – kontroluje poziom osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu,
zapewnienie prawidłowy przebieg informacji pomiędzy pracownikami,
podejmuje działania zaradcze i naprawcze w przypadku zgłoszonych problemów ustala sposoby usunięcia istniejących komplikacji,
odpowiada za prawidłową realizację promocji projektu między innymi w mediach społecznościowych,
sporządza zestawienie usług oraz protokołów częściowych i końcowych, a następnie zatwierdza merytorycznie otrzymane f-ry,
sporządza zapotrzebowanie na zakup niezbędnych materiałów i usług na potrzeby Projektu – zgodnie z zapisami w Umowie,
kontroluje płatności Klientów na podstawie uzyskanych informacji,
nadzoruje przebieg ewentualnych reklamacji,
inicjuje spotkanie podsumowujące realizację kolejnych etapów Projektu z pracownikami stosownych Działów czy też Komórek Organizacyjnych,
dokonuje finansowej i technicznej analizy Projektu – raportowanie okresowe oraz na koniec Projektu,
stwarza warunki do przeprowadzenia kontroli wewnętrznych oraz zewnętrznych,
uczestniczy w przeprowadzanych działaniach kontrolnych,
jest odpowiedzialny za wdrożenie działań pokontrolnych,
sprawuje nadzór nad sporządzaniem i archiwizacją dokumentacji projektowej,