Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (186)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 186 )
Senior Data Scientist / Senior Econometrician
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Praca w dziale Analytics & Insight polegać będzie na prowadzeniu ze wsparciem Managera lub Econometric Project Leada złożonych projektów ekonometrycznych/dashboardowych/data science realizowanych w kilkuosobowym zespole projektowym we współpracy z globalnym hubem oraz z klientem, a także przeprowadzaniu modelowania ekonometrycznego (Marketing Mix Modelling). Możliwość koordynowania pracy 1-3 os. w zespole. Wsparcie merytoryczne zespołu oraz rozwój produktów pod kątem automatyzacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Strategic Planning Manager
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Poszukiwany/a Kandytat(-ka) jest:
• Generalistą, nie specjalistą
• Twórcą, nie odtwórcą
• Wspierająca, nie rywalizująca
• Wewnątrzsterowna, nie oczekująca micromanagementu
Masz doświadczenie w prowadzeniu klienta i zarządzaniu zespołem (formalnym i/lub projektowym);
Łatwo nawiązujesz kontakty, doskonale potrafisz budować relacje klientem, inspirować, dostarczać i uargumentować rozwiązania zapewniające wzrost biznesu klienta i realizację jego celów
Posiadasz szeroką wiedzę mediową, w szczególności w mediach digital (doświadczenie w obszarze e-commerce/performance, a także influencer marketing/content będzie dodatkowym atutem)
Masz doświadczenie w tworzeniu strategii mediowych / digitalowych;
Jesteś nastawiony na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań;
Jesteś odważny, asertywny i nie boisz się pracy pod presją czasu;
Znasz angielski na poziomie zapewniającym swobodną komunikację pisemną i ustną
Implementacja kampanii klientów agencji, w odniesieniu do planowania i zakupu mediów TV i VoD,
Monitorowanie przebiegu kontraktu oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założeń kontraktowych wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań,
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne,
Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta,
Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych,
Uczestnictwo w spotkaniach z mediami/wydawcami/partnerami biznesowymi
tworzenie oraz implementacja strategii komunikacyjnych dla klienta,
monitorowanie realizacji strategii implementacyjnej i terminowej realizacji przez zespół całego procesu mediowego,
zarządzanie zespołem, w tym planowanie i organizacja pracy, delegowanie zadań udzielanie feedbacku - zakres zadań uzależniony od poziomu roli (Senior/Manager),
całościowe strategiczne i operacyjne prowadzenie powierzonego klienta, uczestnictwo w spotkaniach statusowych i briefingach, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem,
koordynacja i współpraca projektowa z agencjami kreatywnymi, influencerskimi, eventowymi,
nadzór nad zespołem w realizacji procedur finansowych związanych z realizacją kampanii oraz rozliczeniach z klientem – ścisła współpraca w tym zakresie z zespołem Commercial/Traffic,
współpraca z działem Investment w zakresie ustalania kosztów klienckich i kontroli priorytetów wydatkowych oraz rocznych założeń budżetowych
Praca w dziale Analytics & Insight polegać będzie na prowadzeniu ze wsparciem Managera lub Econometric Project Leada złożonych projektów ekonometrycznych/dashboardowych/data science, realizowanych w kilkuosobowym zespole projektowym we współpracy z globalnym hubem oraz z klientem, a także przeprowadzaniu modelowania ekonometrycznego (Marketing Mix Modelling). Możliwość koordynowania pracy 1-3 os. w zespole. Wsparcie merytoryczne zespołu oraz rozwój produktów pod kątem automatyzacji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Wavemaker I Digital Communication Senior Planner Buyer
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Samodzielne planowanie i zakup kampanii na powierzonym kliencie oraz nadzór nad realizacją całej strategii implementacyjnej
Całościowe operacyjne prowadzenie klienta oraz operacyjny kontakt z dostawcami mediowymi
Strategiczne planowanie kosztów mediowych
Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników
Aktywny udział w tworzeniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych dla klienta
Aktywny udział w przygotowaniu projektów nowo biznesowych
Przygotowywanie zgłoszeń do konkursów mediowych
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne
Wsparcie i koordynacja pracy mniej doświadczonych członków zespołu
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla klientów agencji
Osoba, która dołączy do zespołu badawczego (Insight) w dziale Analytics & Insight będzie wspierała zespół przy realizacji projektów lokalnych i międzynarodowych w zakresie:
• prowadzenia badań ilościowych i jakościowych,
• analizy danych zastanych (desk research),
• przygotowywania narzędzi badawczych (kwestionariuszy i scenariuszy badań),
• przygotowania ofert badawczych,
• sporządzania analiz rynkowych, raportów i prezentacji,
Integrated (online+offline) Communication Senior Planner Buyer
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Nadzór nad realizacją strategii implementacyjnej, samodzielne planowanie i nadzór nad zakupem kampanii na powierzonym kliencie
Strategiczne planowanie kosztów mediowych (koszty, mixy, rozłożenie w czasie), donegocjowywanie i optymalizowanie warunków kampanii (np. placementów, pozycji, braku dopłat, braku kar, etc.)
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne
Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych
Integrated (online+offline) Communication Senior Planner Buyer
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 04.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Nadzór nad realizacją strategii implementacyjnej, samodzielne planowanie i nadzór nad zakupem kampanii na powierzonym kliencie
Strategiczne planowanie kosztów mediowych (koszty, mixy, rozłożenie w czasie), donegocjowywanie i optymalizowanie warunków kampanii (np. placementów, pozycji, braku dopłat, braku kar, etc.)
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne
Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych
Wsparcie teamu w planowaniu i zakupie mediów na potrzeby prowadzonych kampanii
Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją
Monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników w Excelu
Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów oraz nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami do planowania i zakupu mediów
Praca w dziale Analytics & Insight polegać będzie na samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów ekonometrycznych w kilkuosobowym zespole projektowym we współpracy z globalnym hubem oraz z klientem, a także przeprowadzaniu modelowania ekonometrycznego (Marketing Mix Modelling) dla czołowych reklamodawców w Polsce i na świecie, a także na wsparciu analitycznym w codziennej pracy zespołów klienckich agencji mediowej Wavemaker
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Broadcast (TV) Planner Buyer
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i zakup mediów TV i VoD
Monitorowanie przebiegu kampanii i realizacji założeń kontraktowych, wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne
Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
Integrated (online+offline) Communication Planner Buyer
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i implementacja kampanii online i offline (z TV lub bez),
Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań,
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne,
Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta,
Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych
Praca w dziale Analytics & Insight polegać będzie na samodzielnym prowadzeniu projektów ekonometrycznych w kilkuosobowym zespole projektowym we współpracy z globalnym hubem oraz z klientem, a także przeprowadzaniu modelowania ekonometrycznego (Marketing Mix Modelling) dla czołowych reklamodawców w Polsce i na świecie, a także na wsparciu analitycznym w codziennej pracy zespołów klienckich agencji mediowej Wavemaker
Praca w dziale Analytics & Insight polegać będzie na udziale w projektach analitycznych (modelowanie ekonometryczne, marketing mix modelling, modelowanie atrybucji, rozwiązania Business Intelligence etc.) dla czołowych reklamodawców w Polsce i na świecie, a także na wsparciu analitycznym w codziennej pracy zespołów klienckich agencji mediowej Wavemaker
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Insight Specialist
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 19.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Jako Junior Insight Specialist będziesz współtworzyć i realizować lokalne i międzynarodowe projekty badawcze w zakresie: analizy danych oraz raportowania wyników badań, przygotowywania narzędzi badawczych (kwestionariuszy i scenariuszy badań), przygotowywania ofert badawczych, analizy danych zastanych (desk research), sprawdzania poprawności narzędzi oraz testowania ankiet online, tłumaczenia narzędzi i raportów z badań
Wsparcie teamu w planowaniu i zakupie mediów na potrzeby prowadzonych kampanii
Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją
Monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników w Excelu
Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów oraz nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami do planowania i zakupu mediów
Praca w dziale Analytics & Insight polegać będzie na samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów ekonometrycznych w kilkuosobowym zespole projektowym we współpracy z globalnym hubem oraz z klientem, a także przeprowadzaniu modelowania ekonometrycznego (Marketing Mix Modelling) dla czołowych reklamodawców w Polsce i na świecie, a także na wsparciu analitycznym w codziennej pracy zespołów klienckich agencji mediowej Wavemaker
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Media Assistant
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Wsparcie teamu w planowaniu i zakupie mediów na potrzeby prowadzonych kampanii
Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją
Monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników w Excelu
Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów oraz nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami do planowania i zakupu mediów
Implementacja kampanii klientów agencji, w odniesieniu do planowania i zakupu mediów TV i VoD
Monitorowanie przebiegu kontraktu oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założeń kontraktowych, wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne
Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych
Uczestnictwo w spotkaniach z mediami/wydawcami/partnerami biznesowymi
Praca w dziale Analytics & Insight polegać będzie na udziale w projektach analitycznych (modelowanie ekonometryczne, marketing mix modelling, modelowanie atrybucji, rozwiązania Business Intelligence etc.) dla czołowych reklamodawców w Polsce i na świecie, a także na wsparciu analitycznym w codziennej pracy zespołów klienckich agencji mediowej Wavemaker
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Media Planner (TV + Online)
Plac Konesera 11, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 15.10.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i implementacja kampanii online i offline (TV)
Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, wskaźników, raportowanie rozbieżności i proponowanie rozwiązań
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla klienta oraz na potrzeby wewnętrzne
Udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta
Udział w przygotowywaniu projektów nowo biznesowych