Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie kampaniami marketingowymi ze szczególnym uwzględnieniem digitalu i e-commerce
Tworzenie innowacji i kreatywne podejście do oczekiwań rynku (kreowanie wizji, strategii rozwoju oraz wdrożeń). Współpraca przy procesach projektowania produktów i doświadczeń klientów/użytkowników
Analityka: śledzenie trendów, pozycji rynkowych konkurencji, opracowanie analiz i raportów wnioskowanie, predykcja, kontrola skuteczności realizacji projektów marketingowych
Planowanie i realizowanie badań rynkowych (ilościowych, jakościowych)
Praca operacyjna: tworzenie i egzekucja kampanii ATL/BLT/Digital, projektowanie opakowań, produkcja materiałów reklamowych, organizacja i udział w targach, oraz inne wynikające ze specyfiki realizowanych projektów
Wsparcie działań sprzedażowych w obszarach offline i on line
Zarządzanie kampaniami marketingowymi ze szczególnym uwzględnieniem digitalu i e-commerce
Tworzenie innowacji i kreatywne podejście do oczekiwań rynku (kreowanie wizji, strategii rozwoju oraz wdrożeń). Współpraca przy procesach projektowania produktów i doświadczeń klientów/użytkowników
Analityka: śledzenie trendów, pozycji rynkowych konkurencji, opracowanie analiz i raportów wnioskowanie, predykcja, kontrola skuteczności realizacji projektów marketingowych
Planowanie i realizowanie badań rynkowych (ilościowych, jakościowych)
Praca operacyjna: tworzenie i egzekucja kampanii ATL/BTL/Digital, projektowanie opakowań, produkcja materiałów reklamowych, organizacja i udział w targach, oraz inne wynikające ze specyfiki realizowanych projektów
Wsparcie działań sprzedażowych w obszarach offline i on line
Przygotowywanie analiz rynkowych, dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych
Określanie pozycjonowania marki i jej wizerunku w otoczeniu konkurencyjnym
Opracowywanie strategii i planów rozwoju marek
Określanie oferty produktowej lub usługowej marek
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
planowanie i realizowanie budżetów marketingowych poszczególnych marek
Określanie sposobu promocji i komunikacji marki
Operacyjna współpraca z agencjami ATL/ BTL
Prowadzenie monitoringu oraz kontroli skuteczności realizacji projektów marketingowych
Udział w konferencjach i targach, budowanie pożądanego wizerunku danej marek wśród klientów
Osoba ta będzie współodpowiedzialna w przedsiębiorstwie za:
• współtworzenie strategii biznesowej
• rozwój nowych, innowacyjnych produktów
Zadania na stanowisku:
• Współtworzenie i wdrażanie działań rozwojowych i innowacji na poziomie:
• strategicznym – przy obieraniu strategii biznesowej opartej na designie
• taktycznym – opartym na budowaniu spójności firmy na różnych obszarach jej działania
• operacyjnym – przy tworzeniu nowych produktów i usług (kreowanie wizji, strategii rozwoju produktu oraz wdrażanie)
• analitycznym - śledzenie danych rynkowych, trendów, sektora life science i innych obszarów światowej innowacji
• Tworzenie innowacji poprzez kreatywne podejście do oczekiwań rynku, koordynowanie i nadzór nad procesami projektowania produktów i doświadczeń klientów/użytkowników
• Wdrożenie zintegrowanego procesu projektowania w obrębie całej organizacji
• Opracowywanie scenariuszy (opcji strategicznych) rozwoju poszczególnych linii produktowych i produktów
• Zarządzanie zintegrowanym procesem projektowym (począwszy od badań aż do etapów przygotowania do wdrożenia włącznie)
Współtworzenie strategii komunikacyjnej oraz tworzenie planu operacyjnego dla poszczególnych kanałów oraz narzędzi marketingu internetowego
Prowadzenie zintegrowanych kampanii. Tworzenie, monitorowanie, analiza skuteczności i optymalizacja kampanii (Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads)
Projektowanie i prowadzenie komunikacji w social mediach, głównie z użyciem kanałów takich jak Facebook, Instagram, YouTube skierowanej do użytkowników B2C
Zakup mediów zewnętrznych
Zarządzanie obszarem SEM, SEO, w tym relacjami z agencjami zewnętrznymi (egzekwowanie ich wyników, efektywności, ustalanie stałych oraz czasowych kampanii widoczności w Internecie)
Współpraca z influencerami w ramach influencer marketingu (dobór influencerów, przygotowywanie scenariuszy współprac, formalności, egzekucja wyników)
Analiza danych i pomiar efektów z prowadzonych aktywności marketingowych, szacowanie kosztów oraz estymowanie potencjałów prowadzonych kampanii
Monitoring działań konkurencji, aktywne śledzenie trendów branżowych
Współpraca przy tworzeniu strategii komunikacji marki
Starszy specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce
dolnośląskie
Wygasła: 16.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sprzedaż we wszystkich kanałach e-commerce firmy (własny sklep internetowy, marketplace’y, porównywarki cenowe oraz inne)
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży, marży, konwersji, średniego paragonu (koszyka), wykonania budżetu oraz parametrów strony internetowej (bounce rate etc.)
Współtworzenie i realizacja strategii biznesowej firmy z wykorzystaniem najnowszych technologii i filozofii e-commerce
Starszy specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce
małopolskie
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sprzedaż we wszystkich kanałach e-commerce firmy (własny sklep internetowy, marketplace’y, porównywarki cenowe oraz inne)
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży, marży, konwersji, średniego paragonu (koszyka), wykonania budżetu oraz parametrów strony internetowej (bounce rate etc.)
Współtworzenie i realizacja strategii biznesowej firmy z wykorzystaniem najnowszych technologii i filozofii e-commerce
Starszy specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce
śląskie
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sprzedaż we wszystkich kanałach e-commerce firmy (własny sklep internetowy, marketplace’y, porównywarki cenowe oraz inne)
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży, marży, konwersji, średniego paragonu (koszyka), wykonania budżetu oraz parametrów strony internetowej (bounce rate etc.)
Współtworzenie i realizacja strategii biznesowej firmy z wykorzystaniem najnowszych technologii i filozofii e-commerce
Starszy specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce
Przemysłowa 13, Podgórze, Kraków
Wygasła: 09.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sprzedaż we wszystkich kanałach e-commerce firmy (własny sklep internetowy, marketplace’y, porównywarki cenowe oraz inne)
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży, marży, konwersji, średniego paragonu (koszyka), wykonania budżetu oraz parametrów strony internetowej (bounce rate etc.)
Współtworzenie i realizacja strategii biznesowej firmy z wykorzystaniem najnowszych technologii i filozofii e-commerce
Starszy specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce
dolnośląskie
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sprzedaż we wszystkich kanałach e-commerce firmy (własny sklep internetowy, marketplace’y, porównywarki cenowe oraz inne)
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży, marży, konwersji, średniego paragonu (koszyka), wykonania budżetu oraz parametrów strony internetowej (bounce rate etc.)
Współtworzenie i realizacja strategii biznesowej firmy z wykorzystaniem najnowszych technologii i filozofii e-commerce
Starszy specjalista ds. sprzedaży internetowej - e-commerce
śląskie
Wygasła: 03.10.2021
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sprzedaż we wszystkich kanałach e-commerce firmy (własny sklep internetowy, marketplace’y, porównywarki cenowe oraz inne)
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży, marży, konwersji, średniego paragonu (koszyka), wykonania budżetu oraz parametrów strony internetowej (bounce rate etc.)
Współtworzenie i realizacja strategii biznesowej firmy z wykorzystaniem najnowszych technologii i filozofii e-commerce