Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Członek zarządu spółdzielni mieszkaniowej
Radna 15A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Radna” w Warszawie ogłasza konkurs na stanowisko Członka Zarządu, Zastępcy Prezesa Zarządu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Członek zarządu spółdzielni mieszkaniowej
Radna 15A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Radna” w Warszawie ogłasza konkurs na stanowisko członka Zarządu, zastępcy Prezesa Zarządu, pełen etat
Mailowe zgłoszenia kandydatów powinny zawierać:
· życiorys zawodowy (imię, nazwisko, data urodzenia), list motywacyjny,
· dane kontaktowe,
· pisemną koncepcję działalności Spółdzielni na podstawie informacji przedstawionych na stronie www.smradna.pl
Oświadczenia o:
· posiadaniu pełnych zdolności do czynności prawnych,
· niekaralności za umyślne przestępstwo oraz przestępstwo skarbowe
· zapoznaniu się z zasadami przeprowadzania konkursu i ich akceptacji
· nie prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni Mieszkaniowej „Radna” oraz zgodnie z art. 57 ustawy Prawo spółdzielcze, o braku pokrewieństwa lub powinowactwa w stosunku do członków Rady Nadzorczej i obecnego Zarządu, oświadczenie do rekrutacji bieżącej o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Radna” z siedzibą w 00-341 Warszawa, ul. Radna 15A, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.”
Szczegółowe informacje dostępne w Regulaminie konkursu na stanowisko członka Zarządu, zastępcy Prezesa Zarządu na stronie stronie smradna.pl w zakładce "oferty pracy" i na wybranych portalach
Oferty należy złożyć mailem na adres RadaNadzorcza.smradna@gmail.com w terminie do dnia 12.01.2024 z tytułem
„Konkurs na stanowisko członka zarządu, zastępcy Prezesa Zarządu Spółdzielni”
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Radna”. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia oraz prawo do cofnięcia wyrażonych zgód. Podanie danych w zakresie określonym przepisami zawartymi w Kodeksie pracy (art. 22(1) par. 1 i 2) jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne
czynności księgowe, obsługa modułu czynszowego i księgi głównej, wystawianie faktur, powiadomień o opłatach dla lokali, księgowanie faktur sprzedaży oraz zakupu, elektronicznych raportów bankowych oraz dokumentów pozostałych; obsługa w zakresie informacji o saldach i kartotekach, spotkania z mieszkańcami i najemcami w zakresie płatności w ramach dyżurów oraz obsługa korespondencji w tym zakresie, sporządzanie zestawień, deklaracji i analiz finansowo-księgowych;
czynności windykacyjne, prowadzenie zestawień windykacyjnych, generowanie wezwań do zapłaty i/lub przypomnień; współpraca z kancelarią prawną i pomoc w przygotowywaniu dokumentów do spraw sądowych,
sporządzanie zestawień na potrzeby zarządu i gł. księgowej;
wykonywanie innych czynności na polecenie zarządu;
Zakres: sprzątnie terenu zewnętrznego, w tym zamiatanie i mycie chodników i dróg wewnętrznych, zamiatanie i mycie śmietników zewnętrznych i wewnętrznych, zamiatanie i mycie piwnic w budynkach oraz tarasów zewnętrznych
Wynagrodzenie netto 3250zł plus premia uznaniowa
Zgłoszenia wraz z CV ze zdjęciem prosimy przysyłać w odpowiedzi na ogłoszenie
Spółdzielnia Mieszkaniowa RADNA (Warszawa-Powiśle) zatrudni od zaraz Sekretarkę - Asystenta w zakresie administracyjno – eksploatacyjnym w wymiarze 1 etatu
Zakres obowiązków:
W części administracyjnej - obsługa sekretarska Biura Spółdzielni, obsługa spraw i pism członkowskich, współpraca z księgowością oraz działem -technicznym, w tym:
a) bieżącą obsługa sekretariatu, w tym klientów oraz urządzeń biurowych i skrzynki pocztowej;
b) prowadzenie księgi korespondencyjnej oraz wysyłka i odbiór listów, dystrybucja korespondencji na terenie Osiedla i obsługa korespondencji emaliowej,
c) obsługa korespondencji i przygotowywanie pism do członków i organów Spółdzielni, mieszkańców oraz innych klientów Spółdzielni
c) prowadzenia zestawień kontaktów i list członków Spółdzielni, mieszkańców i innych klientów Spółdzielni,
d) archiwizacja dokumentów, w tym pism wchodzących i wychodzących;
e) sekretarska obsługa pracy organów Spółdzielni, korespondencji i posiedzeń organów Spółdzielni oraz spotkań mieszkańcami i najemcami;
f) opracowywanie zestawień i tabel w zakresie członkowsko-eksploatacyjnym i rozliczania mediów;
g) obsługa i przygotowanie dokumentacji do przekształceń własnościowych,
h) uczestnictwo w roli pełnomocnika przy podpisywaniu aktów notarialnych w zakresie przekształceń własnościowych,
i) wykonywanie innych poleceń przełożonego
W części eksploatacyjnej - administracyjna obsługa w zakresie robót konserwacyjnych, usuwania awarii i bieżącej eksploatacji wszystkich nieruchomości Spółdzielni, w tym:
a) przyjmowanie bieżących zgłoszeń od mieszkańców w zakresie konserwacji, awarii i usterek na terenie Spółdzielni, ich pisemne odnotowywanie oraz ich obsługa (kontakt z działem technicznym , konserwatorami, opracowywanie zestawień),
b) organizowanie spisu liczników oraz opracowywanie zestawień w tym zakresie;
c) obsługa wydawania pilotów i kluczy oraz opracowywanie zestawień w tym zakresie,
d) bieżący nadzór nad prawidłowym wykorzystywaniem miejsc parkingowych na terenie Osiedla,
e) organizowanie i uczestnictwo w komisjach przetargowych i konkursowych,
f) organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach z mieszkańcami oraz najemcami oraz dokumentowanie tych spotkań,
g) przygotowywanie materiałów dla władz Spółdzielni w zakresie eksploatacji wszystkich nieruchomości Spółdzielni,
h) bieżący nadzór nad stanem czystości osiedla i wywozu odpadów komunalnych oraz konserwacją bram i zamków,
Zakres: sprzątnie terenu zewnętrznego, w tym zamiatanie i mycie chodników i dróg wewnętrznych, zamiatanie i mycie śmietników zewnętrznych i wewnętrznych, zamiatanie i mycie piwnic w budynkach oraz tarasów zewnętrznych
Wynagrodzenie netto 3250zł plus premia uznaniowa
Zgłoszenia wraz z CV ze zdjęciem prosimy przysyłać w odpowiedzi na ogłoszenie