Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Referent/Inspektor na Stanowisku pracy ds. rejestracji zwierząt
Iława
Wygasła: 03.06.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
szczegóły pod adresem strony: https://www.gov.pl/web/arimr/or14bp2551224
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków - 2
Chojnice
Wygasła: 29.05.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
- Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich
działań PROW
pomocy krajowej
Planu Strategicznego dla WPR
- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych
- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział
- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR
- Ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
- Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności
Referent Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków - 2
Janówka
Wygasła: 02.06.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
- Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich
działań PROW
pomocy krajowej
Planu Strategicznego dla WPR
- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych
- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział
- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR
- Ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
- Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności
Referent- samodzielne stanowisko pracy ds. rejestracji zwierząt BP
Bytów
Wygasła: 02.06.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
-obsługa dokumentów i beneficjentów w zakresie zgłoszeń zwierzęcych.
-obsługa beneficjentów Agencji w zakresie spraw związanych z rejestracją zwierząt oraz ewidencją producentów.
-wydawanie posiadaczom zwierząt paszportów dla bydła i ich duplikatów oraz innych druków systemowych.
-przestrzeganie procedur i samokształcenie z zakresu zmian w nich wprowadzanych.
-przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu IRZ oraz współpraca w tym zakresie z OR.
-współpraca z Powiatowym Inspektoratem Weterynarii
od 4 398 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor, Stanowisko pracy ds. rybactwa
Gdynia
Wygasła: 10.04.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej
administracyjnej
warunków ogólnych i zgodności
merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.
Autoryzowanie wniosków o płatność
wystawianie dokumentów płatniczych
wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania
Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.
Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.
Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).
Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami
Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej
administracyjnej
warunków ogólnych i zgodności
merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.
Autoryzowanie wniosków o płatność
wystawianie dokumentów płatniczych
wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami. Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 2 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania
Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.
Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.
Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).
Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami
Referent, Stanowisko pracy ds. obsługi i przygotowywania dokumentacji
Gdynia
Wygasła: 10.04.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
- Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia czynności kontrolnych.
-Powiadomienie beneficjenta o kontroli gospodarstwa.
-Przygotowywanie i obsługa raportów z czynności kontrolnych po przeprowadzeniu kontroli.
-Przygotowanie poleceń kontroli.
-Wykonywanie i przekazywanie sprawozdań z realizcji prac BKM wg ustalonych procedur.
-Rozpatrywanie oraz obsługa dokumentacji związanej z odwołaniami od wyników kontroli.
-Analiza dokumentacji pokontrolnej pod kątem wystąpienia nieprawidłowości skutkujących konieczności przekazania jej do GIJHARS lub do RDOŚ
WIOŚ.
-Przygotowywanie odpowiedzi ws. umotywowanych zastrzeżeń rolnika/beeficjenta co do ustaleń zawartych w Raporcie/Protokole z kontroli
od 4 398 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków - 2
Janówka
Wygasła: 21.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich
działań PROW
pomocy krajowej
Planu Strategicznego dla WPR
- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych
- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział
- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR
- Ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
- Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności
Inspektor Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków - 2
Kartuzy
Wygasła: 06.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
- Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich
działań PROW
pomocy krajowej
Planu Strategicznego dla WPR
- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych
- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział
- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR
- ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
- Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności
z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.
Autoryzowanie wniosków o płatność
wystawianie dokumentów płatniczych
wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.
Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów.
Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania
Referent Stanowisko pracy ds. wniosków o przyznanie pomocy
Gdynia
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa
w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.
Przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.
Prowadzenie monitoringu
sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Udzielanie informacji w zakresie działalności BWI
w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Referent Samodzielne stanowisko pracy ds. archiwizacji
Wejherowo
Wygasła: 08.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
- Przyjmowanie akt z poszczególnych komórek organizacyjnych
- Prowadzenie ewidencji przechowywania dokumentów nie archiwalnych i ich udostępnianie
- Udostępnianie akt
- Prowadzenie składnicy akt i miejsc czasowego ich przechowywania
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków - 2
Kartuzy
Wygasła: 23.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich
działań PROW
pomocy krajowej
Planu Strategicznego dla WPR
- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych
- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział
- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR
- Ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
- Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności
Referent Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków - 2
Janówka
Wygasła: 21.12.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich
działań PROW
pomocy krajowej
Planu Strategicznego dla WPR
sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych
przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział
udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR
Ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie.
Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności
Referent Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków o przyznanie pomocy
Kościerzyna
Wygasła: 14.12.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa
w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.
Przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.
Prowadzenie monitoringu
sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Udzielanie informacji w zakresie działalności BWI
w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.
Autoryzowanie wniosków o płatność
wystawianie dokumentów płatniczych
wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.
Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów.
Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania
Referent Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków o przyznanie pomocy
Gdynia
Wygasła: 20.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa
w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.
Przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.
Prowadzenie monitoringu
sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Udzielanie informacji w zakresie działalności BWI
w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej
administracyjnej
warunków ogólnych i zgodności
merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.
Autoryzowanie wniosków o płatność
wystawianie dokumentów płatniczych
wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania
Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.
Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.
Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).
Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami
Inspektor Stanowisko pracy ds. obsługi kadrowej pracowników
Gdynia
Wygasła: 10.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Prowadzenie spraw kadrowych
płacowych i socjalnych pracowników Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych.
Koordynowanie prac związanych z systemem oceny pracowników.
Prowadzenie sprawozdawczości na potrzeby ARiMR
GUS.
Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem pracowników do ubezpieczeń społecznych.
Analizy rynku pracy
przeprowadzanie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy w Oddziale Regionalnym i podległych Biurach Powiatowych
Referent, Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków i nadzoru merytorycznego
Gdynia
Wygasła: 02.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Obsługa wniosków: o uznanie grup i organizacji producentów
zrzeszeń organizacji producentów i organizacji międzybranżowych
SJŻ
w zakresie wsparcia nadzwyczajnego
pomocy finansowej w ramach wspólnej organizacji rynków owoców i warzyw
pomocy finansowej dla grup producentów rolnych
Obsługa postępowań administracyjnych.
Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach PB
PROW
Pomocy Krajowej i Planu Strategicznego dla WPR 2023-2027 wykonywanych na poziomie biur powiatowych
Sporządzanie raportów
prowadzenie monitoringu i analiz.
Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.
Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych
wnioskodawcom i beneficjentom
pracownikom Starostw
Urzędów Gmin
Urzędów Marszałkowskich
Izb Rolniczych
ODR
Policji
Prokuratury
prywatnych podmiotów doradczych
KOWR oraz innych instytucji.
Przygotowywanie projektów decyzji oraz przygotowywanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.
Sporządzanie LZP i innych dokumentów płatniczych
prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Oferujemy:
nowoczesne technologie
szkolenia merytoryczne i językowe
dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy
- Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej
administracyjnej
warunków ogólnych i zgodności
merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.
- Autoryzowanie wniosków o płatność
wystawianie dokumentów płatniczych
wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.
- Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania
- Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.
- Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.
- Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).
- Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami
Referent Stanowisko pracy ds. obsługi działań premiowych OR
Gdynia
Wygasła: 02.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa
w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.
Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.
Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.
Prowadzenie monitoringu
sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału
w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Oferujemy:
nowoczesne technologie
szkolenia merytoryczne i językowe
dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy
Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej
administracyjnej
warunków ogólnych i zgodności
merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.
Autoryzowanie wniosków o płatność
wystawianie dokumentów płatniczych
wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.
Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach
przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej
a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania
Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.
Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.
Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).
Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami
-Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej
administracyjnej
warunków ogólnych i zgodności
merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.
-Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.
-Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.
-Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).
-Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Oferujemy:
-nowoczesne technologie
-szkolenia merytoryczne i językowe
-dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy
-Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej
administracyjnej
warunków ogólnych i zgodności
merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.
-Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.
-Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.
-Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).
-Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Oferujemy:
-nowoczesne technologie
-szkolenia merytoryczne i językowe
-dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy
Referent, Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków - 2
Gdynia
Wygasła: 19.09.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
-obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich
działań PROW oraz pomocy krajowej
-sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych
-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział
-udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR
rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych wydawanych przez dyrektorów oddziałów regionalnych oraz zażaleń na postanowienia wydawane przez dyrektorów oddziałów regionalnych w zakresie działań WPR obsługiwanych przez departament;
przygotowanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień i in. aktów administracyjnych Prezesa ARiMR jako organu II instancji, w trybach nadzwyczajnych przewidzianych w Kodeksie postępowania administracyjnego, w zakresie działań obsługiwanych przez Departament;
rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy składanych przez beneficjentów w zakresie działań obsługiwanych przez Departament Rynków Rolnych, wezwań do usunięcia naruszenia prawa składanych przez wnioskodawców, dokonywanie zmiany uprzedniego rozstrzygnięcia organu w zakresie rozpatrzenia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy;
prowadzenie rejestrów spraw dotyczących odwołań, skarg oraz innych środków zaskarżenia;
identyfikacja problemów powstałych w trakcie realizacji zadań z zakresu mechanizmów obsługiwanych w Departamencie Rynków Rolnych oraz formułowanie propozycji ich rozwiązań, w tym propozycji zmian do procedur;
udział w opracowaniu i aktualizacji procedur związanych z wykonywaniem zadań będących w kompetencji Wydziału Odwołań;
przygotowanie dokumentów i stanowisk na potrzeby postępowań sądowych;
rozpatrywanie skarg, zażaleń oraz zażaleń na przewlekłość i bezczynność;
rozpatrywanie innych środków zaskarżenia, będących w kompetencjach Departamentu
wykonywanie oceny technologicznej w ramach weryfikacji wniosków o przyznanie pomocy
współpraca z pracownikami koordynującymi oraz wykonującymi poszczególne części oceny ekonomicznej i kosztorysowej wniosków
wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
opiniowanie zmian procedur, instrukcji i wzorów dokumentów dotyczących oceny wniosków o przyznanie pomocy,
sporządzanie i prowadzenie określonej procedurami korespondencji z wnioskodawcami oraz innymi komórkami organizacyjnymi ARiMR,
przygotowywanie opinii w sprawie wniosków o zmianę umowy i przygotowywanie aneksów do umów,
archiwizowanie prowadzonej dokumentacji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach dla działań wdrażanych w komórce organizacyjnej i przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do departamentu realizującego zadania w zakresie zarządzania rejestrem nieprawidłowości, a w razie potrzeby przygotowywanie projektów zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania
zapewnienie terminowości rozpatrywania wniosków o przyznanie pomocy w przypadku pełnienia roli pracownika weryfikującego
przygotowywanie opinii w sprawie wniosków o zmianę umowy i przygotowywanie aneksów do umów
wykonywanie innych czynności oraz zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
przygotowywanie i aktualizacja książek procedur oraz zasad realizacji procesów w zakresie obsługi wniosków składanych przez uczestników mechanizmów WPR:
związanych z interwencjami w sektorze pszczelarskim w oparciu o "Plan Strategiczny WPR na lata 2023-2027”, które będą realizowane od II kwartału 2023 r.;
związanych z działaniami delegowanymi do KOWR;
związanych z administrowaniem mechanizmami kryzysowymi na rynku owoców i warzyw oraz rozdysponowaniem owoców i warzyw nieprzeznaczonych do sprzedaży;
opracowywanie i aktualizacja warunków uczestnictwa oraz instrukcji dla beneficjentów mechanizmów/interwencji będących w kompetencjach Wydziału;
identyfikacja problemów powstałych w trakcie realizacji zadań związanych z wdrożeniem mechanizmów/interwencji oraz formułowanie propozycji ich rozwiązania, w tym propozycji zmian do procedur;
współdziałanie z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa w zakresie realizacji zadań delegowanych będących w kompetencji Wydziału;
monitoring i opiniowanie aktów prawnych, proponowanie zmian w obowiązujących aktach prawa krajowego i wspólnotowego oraz bieżąca interpretacja przepisów prawa zgodnie z pojawiającymi się potrzebami w ramach ww. mechanizmów wdrażanych przez Departament;
uczestnictwo w przygotowaniu założeń do budowy systemu informatycznego obsługującego interwencje w sektorze pszczelarskim;
przeprowadzanie wizytacji w zakresie poprawności obsługi wniosków w ramach mechanizmów/interwencji wdrażanych przez Departament
przygotowywanie i aktualizacja książek procedur oraz zasad realizacji procesów dla mechanizmów WPR:
w zakresie działań interwencyjnych mających na celu stabilizację rynków w sektorach hodowlanych oraz rynku mleczarskiego,
związanych z dopłatami do przechowywania oraz interwencyjnych zakupów i sprzedaży produktów rolnych, w tym masła, odtłuszczonego mleka w proszku, zbóż i mięsa,
związanych z administrowaniem obrotem z zagranicą towarami rolnymi w ramach Wspólnej Polityki Rolnej oraz towarami przetworzonymi nieobjętymi załącznikiem I Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej (towary z grupy non-aneks I);
opracowywanie i aktualizacja warunków uczestnictwa beneficjentów w mechanizmach WPR będących w kompetencjach Wydziału;
opracowywanie i aktualizacja formularzy wniosków, instrukcji i wytycznych oraz przygotowanie informacji o zasadach ich stosowania dla działań będących w kompetencji Wydziału;
udział w pracach związanych z identyfikacją problemów powstałych w trakcie realizacji zadań związanych z wdrożeniem działań i przygotowanie propozycji ich rozwiązania, w tym propozycji zmian do procedur;
udział w nadzorowaniu stosowania procedur w szczególności w odniesieniu do zasad przyznawania i rozliczania pomocy dla działań delegowanych oraz zadań własnych, będących w kompetencji Wydziału;
współpraca z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa w zakresie realizacji zadań delegowanych będących w kompetencji Wydziału;
monitoring i opiniowanie aktów prawnych, proponowanie zmian w obowiązujących aktach prawa krajowego i wspólnotowego oraz bieżąca interpretacja przepisów prawa zgodnie z pojawiającymi się potrzebami w ramach ww. mechanizmów wdrażanych przez Departament;
przeprowadzanie wizytacji w biurach powiatowych ARiMR, oddziałach regionalnych ARiMR oraz KOWR w zakresie poprawności obsługi wniosków w ramach mechanizmów wdrażanych przez Departament
Bieżące ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym oraz rejestrach, wpływających do DZN należności;
Inicjowanie procesu dochodzenia należności poprzez sporządzanie wezwań do zapłaty, przygotowywanie propozycji spłaty zadłużenia;
Weryfikacja wniosków składanych przez dłużników oraz przygotowywanie decyzji, ugód i umów oraz oświadczeń w sprawie spłaty zadłużenia, rozkładania na raty należności;
Realizacja zadań zmierzających do odzyskania należności na drodze postępowania sądowego, analiza spraw pod kątem możliwości dochodzenia należności na drodze sądowej;
Inicjowanie działań niezbędnych do podejmowania wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego;
Inicjowanie działań niezbędnych do podejmowania wszelkich czynności procesowych w postępowaniu upadłościowym, naprawczym, likwidacyjnym i restrukturyzacyjnym;
Bieżące monitorowanie stanu zobowiązań poszczególnych dłużników;
Sporządzanie dyspozycji płatności, określanie wysokości kosztów dochodzenia należności, opłat komorniczych, dokonanych na poczet dochodzonych należności;
Dokonywanie potrąceń i kompensat należności ze zobowiązaniami ARiMR w ramach procesu dochodzenia należności;
Opiniowanie wewnętrznych i zewnętrznych aktów prawnych w zakresie należności Funduszy Unii Europejskiej oraz opracowywanie i aktualizacja procedur Wydziału;
Udział w pracach związanych z przygotowaniem założeń, testowaniem i doskonaleniem systemu informatycznego do obsługi należności będących w kompetencji Wydziału;
Przygotowanie odpowiedzi na raporty audytorów, organów kontrolnych oraz odpowiedzialność za wdrożenie rekomendacji i zaleceń pokontrolnych w zakresie kompetencji Wydziału;
Realizowanie obowiązków związanych z pełnieniem przez DAG funkcji właściciela dedykowanych zasobów teleinformatycznych oraz właściciela zbiorów danych osobowych
Testowanie i zgłaszanie propozycji zmian do systemów dedykowanych obsługujących procesy biznesowe
Prowadzenie szkoleń i upowszechnianie dobrych praktyk w zakresie obsługi i funkcjonalności dedykowanych zasobów teleinformatycznych
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji dedykowanych zasobów teleinformatycznych
Weryfikacja jakości i spójności danych wprowadzanych do dedykowanych systemów
Udział w procesie wdrażania i rozwoju systemu kancelaryjno-archiwalnego w ARiMR
Udział w pracach zespołów negocjacyjnych, działających w zakresie powierzonych zadań
Udział w realizacji projektów o charakterze ponad wydziałowym/departamentalnym
Sporządzanie opinii prawnych oraz obsługa prawna, udzielanie porad i konsultacji prawnych w zakresie objętym kompetencjami Departamentu Zarządzania Należnościami
Opiniowanie pod względem formalno-prawnym dokumentacji wewnętrznej, projektów umów, porozumień aktów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie objętym kompetencjami Departamentu Zarządzania Należnościami
Pomoc prawna w obsłudze odwołań i innych środków zaskarżenia składanych przez wnioskodawców i beneficjentów w ramach realizowanych przez Departament Zarządzania Należnościami zadań
Sporządzanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i innych dokumentów dotyczących obszaru działania i zadań Departamentu Zarządzania Należnościami
Opiniowanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i petycja wpływające do Departamentu Zarządzania Należnościami
Przygotowywanie oraz opiniowanie, w związku z ustaleniami kontroli, projektów zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania, a także obsługa tych spraw przed organami ścigania i wymiarem sprawiedliwości
Przygotowywanie odpowiedzi na raporty służb audytu wewnętrznego ARiMR oraz zewnętrznych instytucji kontrolnych (krajowych i zagranicznych)
Reprezentowanie Agencji w zakresie zadań departamentu w ramach udzielonych upoważnień
Współpraca z radcami prawnymi zatrudnionymi w Centrali Agencji oraz oddziałach regionalnych w zakresie uzgadniania wykładni przepisów prawa w obszarze działalności departamentu, w celu ujednolicenia w przypadku, gdy interpretacja tych przepisów budzi wątpliwości
Identyfikacja problemów i przygotowania propozycji zmian w merytorycznych i proceduralnych
Wykonywanie zadań w zakresie eksploatacji oraz wdrażania systemów aplikacyjnych w technologiach BPM oraz kontenerowych
Monitoring i zarządzanie aplikacjami w środowisku kontenerowym (Red Hat OpenShift Container + IBM Cloud Pak) w celu zachowania ich prawidłowego działania
Instalacja i konfiguracja nowych środowisk, instalacja poprawek do istniejącego środowiska oraz oprogramowania wspomagającego
Identyfikację problemów oraz podejmowanie działań naprawczych w procesach eksploatacji systemów BPM
Udzielanie innym pracownikom wsparcia w zakresie eksploatacji systemów aplikacyjnych
Projektowanie, tworzenie i modyfikacja systemów aplikacyjnych wykonywanych siłami własnymi ARiMR
Optymalizacja systemów aplikacyjnych wykonywanych siłami własnymi ARiMR
Projektowanie i implementacja baz danych na potrzeby tworzonych systemów aplikacyjnych wykonywanych/rozwijanych siłami własnymi ARiMR
Współpraca z użytkownikami w zakresie tworzonego oprogramowania siłami własnymi ARiMR
Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi systemów informatycznych w zakresie komunikacji tworzonego oprogramowania siłami własnymi ARiMR z innymi systemami
Tworzenie dokumentacji technicznej do systemów aplikacyjnych tworzonych siłami własnymi ARiMR
Wsparcie młodszych programistów w realizacji projektów
Wsparcie w utrzymaniu i konfiguracji narzędzi programistycznych (DevOps)
Wykonywanie "code review" we współpracy z innymi członkami zespołu
Dbanie o jakość kodu i zgodność ze standardami obowiązującymi w organizacji
Projektowanie, tworzenie i modyfikacja systemów aplikacyjnych wykonywanych siłami własnymi ARiMR
Optymalizacja systemów aplikacyjnych wykonywanych siłami własnymi ARiMR
Projektowanie i implementacja baz danych na potrzeby tworzonych systemów aplikacyjnych wykonywanych/rozwijanych siłami własnymi ARiMR
Współpraca z użytkownikami w zakresie tworzonego oprogramowania siłami własnymi ARiMR
Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi systemów informatycznych w zakresie komunikacji tworzonego oprogramowania siłami własnymi ARiMR z innymi systemami
Tworzenie dokumentacji technicznej do systemów aplikacyjnych tworzonych siłami własnymi ARiMR
Wsparcie młodszych programistów w realizacji projektów
Wsparcie w utrzymaniu i konfiguracji narzędzi programistycznych (DevOps)
Wykonywanie "code review" we współpracy z innymi członkami zespołu
Dbanie o jakość kodu i zgodność ze standardami obowiązującymi w organizacji
Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rynków Rolnych
Warszawa
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior / ekspert
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Zarządzania Należnościami
Warszawa
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rynków Rolnych
Warszawa
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior / ekspert
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Projektów i Procesów
Warszawa
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior / ekspert
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik / Starszy Kierownik Projektu w Biurze Projektów i Procesów
Warszawa
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik/koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk biznesowy w Biurze Projektów i Procesów
Warszawa
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista mid / senior
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków 2
Bytów
Wygasła: 26.09.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Główne obowiązki:
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich
działań
PROW oraz pomocy krajowej
- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych
- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności
w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział
- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR