Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
New Business Manager
Wołoska 9A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Poszerzanie portfolio agencji o nowych klientów i przejmowanie inicjatywy w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych 🚀Masz pomysł na nową usługę agencji? Produkt? Narzędzie? Porozmawiajmy i zróbmy to razem! 💪
Prowadzenie działań sprzedażowych z zakresu projektów kreatywnych (komunikacja 360+strategia)
Aktywna sprzedaż usług z zakresu performance i growth marketingu oraz projektów i usług związanych z danymi, big data i analityką digitalową
Prowadzenie prezentacji handlowych i udział w przetargach
Stworzenie i rozwijanie strategii sprzedażowej agencji
Wsparcie pr&marketing managera w budowaniu świadomości marki i oferty agencji
Planowanie, wdrażanie i raportowanie skutecznych strategii, od celu do podsumowania kampanii poprzez brief, briefing, startery, internale, inspiracje, prezentacje etc…
a w tym:
Analityka: brandowa, biznesowa, komunikacyjna,
Zdobywanie wiedzy i przekładania jej na prezentacje, wypełnione adekwatnymi do sytuacji narzędziami, zrozumiałe raporty, przemyślane podsumowania,
Partnerska współpraca z kreacją w zakresie doboru kanałów komunikacji oraz pełen nadzór strategiczny nad procesem kreatywnym,
Współpraca z agencjami mediowymi i badawczymi w celu wypracowywania optymalnych narzędzi i procesów,
Budowanie strategicznego partnershipu u powierzonych klientów
Wdrażanie cyfrowych narzędzi analitycznych i tagowanie za pomocą pakietu Google
Współpraca z działami mediów i technologii
Analiza i wizualizacja danych w formie raportów i dashboardów
Wsparcie dla działu UX przy prowadzeniu testów oraz znajdowaniu miejsc do optymalizacji w serwisach
Wsparcie projektów wdrożeniowych analityki internetowej i cyfrowej poprzez efektywne tworzenie, posiadanie, przekazywanie dokumentacji i wymagań dotyczących danych zarówno zespołom marketingowym, jak i technologicznym
Przeprowadzanie oceny tagowania analityki cyfrowej, aby zweryfikować stabilność i dokładność gromadzenia danych po stronie klienta i integracji marketingowej
Wsparcie ładu organizacyjnego związanego z zarządzaniem tagami
czynny udział w budowaniu pozytywnych relacji obu firm z rynkiem marketingowym/technologicznym/biznesowym i finansowym (media, organizacje marketingowe i biznesowe, partnerzy);
współprowadzenie kanałów social media obu spółek – Artegence i Efigence;
zarządzanie CMS-ami naszych stron internetowych – redakcja i aktualizacja treści;
przygotowywanie lub redagowanie tekstów marketingowych i informacji prasowych;
udział w przygotowywaniu zgłoszeń do konkursów marketingowych/biznesowych;
koordynacja/wsparcie redakcyjne przy tworzeniu case studies dot. naszych projektów;
promocja ekspertów firmy w mediach/w środowisku marketingowym – współkoordynacja wywiadów, wypowiedzi i artykułów eksperckich;
wsparcie w przygotowywaniu wystąpień na konferencje;
udział w pozyskiwaniu contentu na nasze strony www (kontakt z autorami/redakcja)
Samodzielne (senior) lub prawie samodzielne (regular) planowanie, wdrażanie i raportowanie skutecznych strategii, od celu do podsumowania kampanii poprzez brief, briefing, startery, internale, inspiracje, prezentacje etc
Analityka: brandowa, biznesowa, komunikacyjna
Zdobywanie wiedzy i przekładania jej na świetne prezentacje, wypełnione adekwatnymi do sytuacji narzędziami, zrozumiałe raporty, podsumowania w punkt
Partnerska współpraca z kreacją w zakresie doboru kanałów komunikacji oraz pełen nadzór strategiczny nad procesem kreatywnym
Współpraca z agencjami mediowymi i badawczymi w celu wypracowywania optymalnych narzędzi i procesów
Budowanie strategicznego partnershipu u powierzonych klientów
czynny udział w budowaniu pozytywnych relacji obu firm z rynkiem marketingowym / technologicznym / biznesowym i finansowym (media, organizacje marketingowe i biznesowe, partnerzy);
współprowadzenie kanałów social media obu spółek – Artegence i Efigence;
promocja ekspertów firmy w mediach/w środowisku marketingowym – współkoordynacja wywiadów, wypowiedzi i artykułów eksperckich;
zarządzanie CMS-ami naszych stron internetowych;
przygotowywanie tekstów marketingowych i informacji prasowych;
udział w przygotowywaniu zgłoszeń do konkursów marketingowych/digitalowych;
wsparcie w przygotowywaniu wystąpień na konferencje;
koordynacja/wsparcie przy tworzeniu case studies dot. naszych projektów;
koordynacja procesu pozyskiwania contentu na nasze strony www (kontakt z autorami/redakcja)
Opracowywanie kampanii reklamowych łączących różne obszary designu (film, animacja, branding, social media, display) będących w tonality i języku marek
Tworzenie koncepcji wizualnych ilustrujących pomysły działu kreacji
Pracę nad rozwijaniem i dostosowaniem istniejących assetów globalnych
Nadzór i realizację sesji fotograficznych
Udział w działaniach przetargowych – kreacja, realizacja, prezentacja przed klientami
Współpracę z działami motion i studiami postprodukcyjnymi (projektowanie, kreacja i nadzór) w zakresie prac filmowych
Obsługę bieżących zleceń klientów w obszarach: social media, identyfikacji wizualnej, stron www, bannerów, screeninów, mailing, formy niestandartowe. Większość to digital, ale także ATL i BTL