Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pracownik Gospodarczy Utrzymania Terenów Zewnętrznych - Elektrociepłownia Siekierki
Augustówka 30, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Sprzątanie i utrzymywanie w czystości terenów zewnętrznych (m.in. zamiatanie chodników, grabienie liści, przycinanie krzewów, koszenie traw, odświeżanie itp.)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej Elektrociepłownia Żerań
Modlińska 15, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Patrolowanie i ochrona obiektu stacjonarnego w formie bezpośredniej ochrony fizycznej
Kontrola ruchu osobowego na terenie Elektrociepłowni
Kontrola dokumentów uprawniających do wstępu i przebywania na obiekcie osób
Pracownik Gospodarczy Utrzymania Terenów Zewnętrznych
Augustówka 30, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.02.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Sprzątanie i utrzymywanie w czystości terenów zewnętrznych Elektrociepłowni Siekierki (m.in. zamiatanie chodników, grabienie liści, przycinanie krzewów, koszenie traw, odświeżanie itp.)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator IT
Marcina Kasprzaka 25, Wola, Warszawa
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Administrowanie i dbanie o bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych
Utrzymanie, rozwiązywanie problemów i rozbudowa istniejących systemów Windows
Zarządzanie sprzętem IT, oprogramowaniem i licencjami
Bezpośrednie wsparcie użytkowników wewnątrz firmy w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem i działaniem systemów operacyjnych oraz programów użytkowych w środowisku Microsoft
Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych oraz sanitarnych;
Utrzymanie porządku na sali obsługi klienta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzątacz/Sprzątaczka EC Pruszków
Ludwika Waryńskiego 1, Pruszków
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych oraz sanitarnych;
Utrzymanie porządku na sali obsługi klienta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. księgowości kosztów
Chełmżyńska 180, Rembertów, Warszawa
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikacja poprawności oraz księgowanie dokumentów z obszaru zobowiązań, głównie faktur kosztowych i leasingowych (MSSF16);
Uzgadnianie i księgowanie rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych czynnych i biernych;
Udział w procesie zamknięcia miesiąca, w tym miesięczne rozliczenie kosztów na produkty oraz sporządzanie harmonogramu zamknięcia miesiąca;
Analiza poprawności zapisów kont księgowych;
Przygotowanie zestawień i wyjaśnień dla audytorów oraz organów kontroli wewnętrznej i zewnętrznej;
Akceptacja przelewów w systemie bankowym;
Przygotowywanie zestawień na polecenie przełożonego, w tym na potrzeby spełnienia wymagań ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
Starszy Specjalista ds. kadr i płac/Menedżer zespołu
Jastrzębie-Zdrój
Wygasła: 26.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Przygotowanie oraz dystrybucja dokumentów kadrowych, w tym sporządzanie i ewidencja dokumentacji związanej z zawieraniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
Zapewnienie terminowego i zgodnego z przepisami rozliczenia umów, urlopów, rozliczenia czasu pracy oraz przygotowania sprawozdań oraz deklaracji, m.in. do US, GUS, ZUS, PPE;
Sporządzanie raportów i analiz z obszaru kadrowo-płacowego, w tym analiza wskaźników HR oraz wskazanych KPI;
Kontrola wykorzystania urlopów, ważności badań lekarskich, szkoleń BHP i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pracy;
Nadzór nad obsługą benefitów pracowniczych;
Zapewnienie właściwej komunikacji, wdrożenia projektów i inicjatyw z obszaru HR, proponowanie działań optymalizacyjnych;
Wsparcie merytoryczne w zakresie kadrowo-płacowym kierowników oraz pracowników/współpracowników;
Monitorowanie budżetu kosztów osobowych i bezosobowych oraz raportowanie zgodnie z wytycznymi;
Stałe monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie zmian w Spółce
Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań finansowych wybranych Klientów, w tym sprawozdań do GUS i NBP
Raportowanie danych finansowych w wewnątrzgrupowym systemie HFM (dane ICP oraz Wykonanie)
Przygotowanie wybranych danych finansowych z pakietu informacji kwartalnych o działalności Spółki do Nadzoru Właścicielskiego PKN Orlen S.A
Udział w uzgadnianiu na koniec miesiąca transakcji z jednostkami powiązanymi ICP
Księgowanie rezerw, w tym aktuarialnych
Ewidencja wybranych zdarzeń gospodarczych w systemach FK zgodnie z zakresem zadań zespołu i zapisami karty usług Klienta
Wycena oraz księgowanie należności/zobowiązań z tytułu odpowiednio udzielonych/zaciągniętych pożyczek
Wycena oraz księgowanie należności i zobowiązań z tytułu leasingu według MSSF16
Kalkulacja oraz księgowanie odpisów aktualizujących należności zgodnie z MSSF9
Analiza oraz uzgodnienia zapisów wybranych kont Księgi Głównej
Współudział w uzupełnianiu zmian w polityce rachunkowości, w tym zmian w zasadach prowadzenia ksiąg rachunkowych, wyceny aktywów i pasywów, ustalania wyniku finansowego oraz prezentacji danych finansowych
analiza aktualnych i przyszłych zdarzeń gospodarczych pod względem zmian MSR i MSSF oraz UoR
prowadzenie i koordynowanie procesów rekrutacyjnych z wykorzystaniem różnych metod selekcji kandydatów, przygotowanie raportów w tym zakresie, wsparcie managerów w procesach rekrutacyjnych;
prowadzenie szkoleń onboardingowych i koordynacja działań offboardingowych;
prowadzenie procesów szkoleniowych w Spółce (tworzenie rocznego planu szkoleń weryfikacja kwalifikacji zatrudnionych pracowników, bieżąca organizacja szkoleń);
inicjowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących satysfakcję, zaangażowanie i motywację pracowników;
znajomość przepisów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców;
bieżące wsparcie procesów z zakresu obsługi kadrowo - płacowej pracowników;
sporządzanie analiz i raportów z zakresu HR zgodnie z potrzebami wewnętrznymi Spółki;
obsługa benefitów pracowniczych;
rekomendowanie działań na podstawie analizy wskaźników HR
Koordynacja i monitorowanie testów, współpraca z Release Managerem, Product Ownerem, Deweloperami, Administratorami, Analitykami biznesowymi, Testerami po stronie IT i przedstawicielami Biznesu;
Obsługa procesu zarządzania zmianą w oparciu o narzędzie BMC Remedy Change Management;
Tworzenie i uzgadnianie harmonogramu wprowadzania zmian;
Monitorowanie i kontrola wprowadzenia dokumentacji dotyczącej zmian oraz przeprowadzenia testów;
Informowanie interesariuszy o planowanych zmianach oraz ich wyniku
zarządzanie kilkuosobowym zespołem kupców, zapewniające sprawną, rzetelną, zgodną
z regulacjami wewnętrznymi i przepisami prawa, profesjonalną obsługę postępowań przetargowych prowadzonych na potrzeby jednostek merytorycznych - głównie IT,
zarządzanie i obsługa nieruchomości, służby ochrony
przygotowanie planów zakupowych na potrzeby wewnętrzne Spółki jak również na potrzeby grupy kapitałowej
raportowanie realizacji planów
prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Spółce,
w szczególności: planowanie postępowania, zapewnienie odpowiedniej dokumentacji postępowania począwszy etapu wniosku do raportu końcowego
negocjowania warunków zawieranych umów i udzielanych zamówień
opiniowanie wniosków na posiedzenie Zarządu dotyczących zawierania umów i udzielania zamówień
nadzór nad stosowaniem regulaminu zakupów Spółki
analiza rynku potencjalnych dostawców i usług
nadzór nad narzędziami informatycznymi, wspierającymi procesy zakupowe
inicjowania i wdrażanie zmian w procesach zakupowych w odpowiedzi na potrzeby biznesowe, zmiany przepisów prawa, itp
zarządzanie kilkuosobowym zespołem kupców, zapewniające sprawną, rzetelną, zgodną
z regulacjami wewnętrznymi i przepisami prawa, profesjonalną obsługę postępowań przetargowych prowadzonych na potrzeby jednostek merytorycznych - głównie IT,
zarządzanie i obsługa nieruchomości, służby ochrony
przygotowanie planów zakupowych na potrzeby wewnętrzne Spółki jak również na potrzeby grupy kapitałowej
raportowanie realizacji planów
prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Spółce,
w szczególności: planowanie postępowania, zapewnienie odpowiedniej dokumentacji postępowania począwszy etapu wniosku do raportu końcowego
negocjowania warunków zawieranych umów i udzielanych zamówień
opiniowanie wniosków na posiedzenie Zarządu dotyczących zawierania umów i udzielania zamówień
nadzór nad stosowaniem regulaminu zakupów Spółki
analiza rynku potencjalnych dostawców i usług
nadzór nad narzędziami informatycznymi, wspierającymi procesy zakupowe
inicjowania i wdrażanie zmian w procesach zakupowych w odpowiedzi na potrzeby biznesowe, zmiany przepisów prawa, itp
Ochrona obiektu stacjonarnego w formie bezpośredniej ochrony fizycznej
Kontrola ruchu osobowego na terenie obiektów GK PGNIG
Kontrola dokumentów uprawniających do wstępu i przebywania na obiekcie osób
od 24,3 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator ds. płac
Warszawa
Wygasła: 18.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie i optymalizacja procesów płacowych dla Klientów Spółki
Udział we wdrażaniu nowych projektów i nowoczesnych rozwiązań w automatyzacji i cyfryzacji procesów płacowych
Naliczanie wynagrodzeń oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych
Wsparcie merytoryczne współpracowników
Ścisła współpraca z obszarem kadrowym
Współpraca z obszarem księgowości w zakresie księgowania wynagrodzeń
Przygotowywanie raportów i analiz płacowych
Sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych i rozliczeniowych (PIT, ZUS, PFRON, GUS)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zajęciami komorniczymi: naliczanie potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków
Obsługa PPE i PPK, sporządzanie zaświadczeń o zarobkach oraz RP-7
Prowadzenie i koordynowanie procesów rekrutacyjnych z wykorzystaniem różnych metod selekcji kandydatów, przygotowanie raportów w tym zakresie, wsparcie managerów w procesach rekrutacyjnych
Budowanie pozytywnych relacji z kandydatami i podejmowanie inicjatyw z zakresu Employer Branding
Prowadzenie szkoleń onboardingowych i koordynacja działań offboardingowych
Organizacja programów rozwojowych, badań satysfakcji i zaangażowania pracowników
Prowadzenie procesów szkoleniowych w Spółce (tworzenie rocznego planu szkoleń weryfikacja kwalifikacji zatrudnionych pracowników, bieżąca organizacja szkoleń)
Udział w projektach HR (ewaluacja pracownicza, rozwój ścieżek karier)
Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań podnoszących satysfakcję, zaangażowanie i motywację pracownikó
Bieżące wsparcie procesów obsługi kadrowo - płacowej pracowników;
Budowanie relacji z pracownikami, badanie potrzeb i proponowanie działań dopasowanych do potrzeb biznesowych
Sporządzanie analiz i raportów z zakresu HR zgodnie z potrzebami wewnętrznymi Spółki, w tym raportowanie KPI
Rekomendowanie działań na podstawie analizy wskaźników HR
Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań finansowych wybranych Klientów, w tym sprawozdań do GUS i NBP
Raportowanie danych finansowych w wewnątrzgrupowym systemie HFM (dane ICP oraz wykonanie)
Przygotowanie wybranych danych finansowych z pakietu informacji kwartalnych o działalności Spółki do Nadzoru Właścicielskiego
Udział w uzgadnianiu na koniec miesiąca transakcji z jednostkami powiązanymi ICP
Księgowanie rezerw, w tym aktuarialnych
Ewidencja wybranych zdarzeń gospodarczych w systemach FK zgodnie z zakresem zadań zespołu i zapisami karty usług Klienta
Wycena oraz księgowanie należności/zobowiązań z tytułu odpowiednio udzielonych/zaciągniętych pożyczek
Wycena oraz księgowanie należności i zobowiązań z tytułu leasingu według MSSF16
Kalkulacja oraz księgowanie odpisów aktualizujących należności zgodnie z MSSF9
Analiza oraz uzgodnienia zapisów wybranych kont księgi głównej
Współudział w uzupełnianiu zmian w polityce rachunkowości, w tym zmian w zasadach prowadzenia ksiąg rachunkowych, wyceny aktywów i pasywów, ustalania wyniku finansowego oraz prezentacji danych finansowych
analiza aktualnych i przyszłych zdarzeń gospodarczych pod względem zmian MSR i MSSF oraz UoR
Weryfikacja merytoryczna oraz księgowanie dokumentów z obszaru zobowiązań
Uzgadnianie i księgowanie rezerw, rozliczeń międzyokresowych czynnych i biernych
Udział w procesie zamknięcia miesiąca, w tym miesięczne rozliczenie kosztów na produkty oraz sporządzanie harmonogramu zamknięcia miesiąca
Analiza zapisów kont księgowych
Przygotowanie zestawień i wyjaśnień dla audytorów oraz organów kontroli wewnętrznej i zewnętrznej
Akceptacja przelewów w systemie bankowym
Przygotowywanie zestawień na polecenie przełożonego, w tym na potrzeby spełnienia wymagań ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu