Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Analityk rozwiązań IT
Warszawa
Wygasła: 13.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie analizy funkcjonalnej i biznesowej
projektowanie systemów informatycznych na ich podstawie tworzenie rozwiązań biznesowych w oparciu o IBM BAW platform lub analogiczne
udział w całościowym procesie wytwórczym rozwiązań z zastosowaniem metodyki Scrum
walidacja zaprojektowanych rozwiązań z użytkownikami, wspieranie ambasadorów zmiany
prowadzenie zmiany w organizacji, prowadzenie projektu wdrożeniowego, zarządzanie zmianą
dostarczanie zaprojektowanych rozwiązań w obszarze zarządzania dokumentacją elektroniczną, papierową, udostępniania dokumentów, zasilania informacjami / danymi systemów trzecich na bazie treści przetwarzanych w Repozytorium Treści (rozwiązania klasy CSP), uruchamianie geograficznie rozproszonych procesów kancelaryjnych, ustawianie procesów archiwum papierowego i elektronicznego
realizowanie zmiany technicznej niezbędnej do wdrożenia procesów klasy Enterprise, ale także dla warstwy integracyjnej oraz Usług Zaufania
odpowiedzialność za pełny cykl projektu. Od etapu zrozumienia potrzeb Klienta, poprzez planowanie i przygotowanie projektu, monitorowanie oraz kontrola przebiegu realizacji projektu, kończąc na etapie uruchomienia i przekazania projektu Klientowi
opracowywanie i dopracowywanie czynności związanych z cyklem realizacji projektów
opracowywanie i nadzorowanie harmonogramów realizacji
zarządzanie budżetem projektu, monitorowanie stopnia realizacji planu finansowego, kontraktowanie i rozliczanie podwykonawców
zarządzanie komunikacją w projekcie oraz identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk
przygotowanie materiałów prezentacyjnych dla klienta
tworzenie raportów i śledzenie statusów z postępów prac
rozwijanie oraz utrzymywanie relacji z Klientem
zapewnienie Klientowi wsparcia w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentacji w organizacji klienta r2
analiza problemów klientów, projektowanie rozwiązań adresujących potrzeby klienta
walidacja zaprojektowanych rozwiązań z użytkownikami, wspieranie ambasadorów zmiany
prowadzenie zmiany w organizacji, prowadzenie projektu wdrożeniowego, zarządzanie zmianą
dostarczanie zaprojektowanych rozwiązań w obszarze zarządzania dokumentacją elektroniczną, papierową, udostępniania dokumentów, zasilania informacjami / danymi systemów trzecich na bazie treści przetwarzanych w Repozytorium Treści (rozwiązania klasy CSP), uruchamianie geograficznie rozproszonych procesów kancelaryjnych, ustawianie procesów archiwum papierowego i elektronicznego
realizowanie zmiany technicznej niezbędnej do wdrożenia zmiany, w szczególności na styku z narzędziami klasy TMS, WMS, ERP, ale także dla warstwy integracyjnej oraz Usług Zaufania