Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (24)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 24 )
Przedstawiciel Handlowy
Warszawa
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowe prowadzenie działań sprzedażowych w oparciu o ustalony plan sprzedaży:
pozyskiwanie nowych klientów – identyfikacja nowych klientów, nawiązywanie pierwszego kontaktu, ustalanie spotkań z klientami, prowadzenie rozmów/ prezentacji/ negocjacji, przygotowywanie ofert
sprzedaż produktów dystrybucyjnych
utrzymywanie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami
organizowanie sieci sprzedaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
Nadzór nad prowadzonymi w firmie projektami od strony handlowej
Prowadzenie szkoleń, prezentacji dla klientów
Zdobywanie aktualnych informacji o rynku, popycie i podaży
Analizowanie efektywności swojej pracy
Szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
Utrwalanie współpracy z pośrednikami i potencjalnymi klientami
Kompleksowe prowadzenie działań sprzedażowych w oparciu o ustalony plan sprzedaży:
pozyskiwanie nowych klientów – identyfikacja nowych klientów, nawiązywanie pierwszego kontaktu, ustalanie spotkań z klientami, prowadzenie rozmów/ prezentacji/ negocjacji, przygotowywanie ofert
sprzedaż produktów dystrybucyjnych
utrzymywanie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami
organizowanie sieci sprzedaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
Nadzór nad prowadzonymi w firmie projektami od strony handlowej
Prowadzenie szkoleń, prezentacji dla klientów
Zdobywanie aktualnych informacji o rynku, popycie i podaży
Analizowanie efektywności swojej pracy
Szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
Utrwalanie współpracy z pośrednikami i potencjalnymi klientami
Kompleksowe prowadzenie działań sprzedażowych w oparciu o ustalony plan sprzedaży:
pozyskiwanie nowych klientów – identyfikacja nowych klientów, nawiązywanie pierwszego kontaktu, ustalanie spotkań z klientami, prowadzenie rozmów/ prezentacji/ negocjacji, przygotowywanie ofert
sprzedaż produktów dystrybucyjnych
utrzymywanie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami
organizowanie sieci sprzedaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
Nadzór nad prowadzonymi w firmie projektami od strony handlowej
Prowadzenie szkoleń, prezentacji dla klientów
Zdobywanie aktualnych informacji o rynku, popycie i podaży
Analizowanie efektywności swojej pracy
Szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
Utrwalanie współpracy z pośrednikami i potencjalnymi klientami
Kompleksowe prowadzenie działań sprzedażowych w oparciu o ustalony plan sprzedaży:
pozyskiwanie nowych klientów – identyfikacja nowych klientów, nawiązywanie pierwszego kontaktu, ustalanie spotkań z klientami, prowadzenie rozmów/ prezentacji/ negocjacji, przygotowywanie ofert
sprzedaż produktów dystrybucyjnych
utrzymywanie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami
organizowanie sieci sprzedaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
Nadzór nad prowadzonymi w firmie projektami od strony handlowej
Prowadzenie szkoleń, prezentacji dla klientów
Zdobywanie aktualnych informacji o rynku, popycie i podaży
Analizowanie efektywności swojej pracy
Szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
Utrwalanie współpracy z pośrednikami i potencjalnymi klientami
Kompleksowe prowadzenie działań sprzedażowych w oparciu o ustalony plan sprzedaży:
pozyskiwanie nowych klientów – identyfikacja nowych klientów, nawiązywanie pierwszego kontaktu, ustalanie spotkań z klientami, prowadzenie rozmów/ prezentacji/ negocjacji, przygotowywanie ofert
sprzedaż produktów dystrybucyjnych
utrzymywanie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami
organizowanie sieci sprzedaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
Nadzór nad prowadzonymi w firmie projektami od strony handlowej
Prowadzenie szkoleń, prezentacji dla klientów
Zdobywanie aktualnych informacji o rynku, popycie i podaży
Analizowanie efektywności swojej pracy
Szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
Utrwalanie współpracy z pośrednikami i potencjalnymi klientami
Kompleksowe prowadzenie działań sprzedażowych w oparciu o ustalony plan sprzedaży:
pozyskiwanie nowych klientów – identyfikacja nowych klientów, nawiązywanie pierwszego kontaktu, ustalanie spotkań z klientami, prowadzenie rozmów/ prezentacji/ negocjacji, przygotowywanie ofert
sprzedaż produktów dystrybucyjnych
utrzymywanie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami
organizowanie sieci sprzedaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
Nadzór nad prowadzonymi w firmie projektami od strony handlowej
Prowadzenie szkoleń, prezentacji dla klientów
Zdobywanie aktualnych informacji o rynku, popycie i podaży
Analizowanie efektywności swojej pracy
Szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
Utrwalanie współpracy z pośrednikami i potencjalnymi klientami
Kompleksowe prowadzenie działań sprzedażowych w oparciu o ustalony plan sprzedaży:
pozyskiwanie nowych klientów – identyfikacja nowych klientów, nawiązywanie pierwszego kontaktu, ustalanie spotkań z klientami, prowadzenie rozmów/ prezentacji/ negocjacji, przygotowywanie ofert
sprzedaż produktów dystrybucyjnych
utrzymywanie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami
organizowanie sieci sprzedaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
Nadzór nad prowadzonymi w firmie projektami od strony handlowej
Prowadzenie szkoleń, prezentacji dla klientów
Zdobywanie aktualnych informacji o rynku, popycie i podaży
Analizowanie efektywności swojej pracy
Szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
Utrwalanie współpracy z pośrednikami i potencjalnymi klientami
Kompleksowe prowadzenie działań sprzedażowych w oparciu o ustalony plan sprzedaży:
pozyskiwanie nowych klientów – identyfikacja nowych klientów, nawiązywanie pierwszego kontaktu, ustalanie spotkań z klientami, prowadzenie rozmów/ prezentacji/ negocjacji, przygotowywanie ofert
sprzedaż produktów dystrybucyjnych
utrzymywanie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami
organizowanie sieci sprzedaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
Nadzór nad prowadzonymi w firmie projektami od strony handlowej
Prowadzenie szkoleń, prezentacji dla klientów
Zdobywanie aktualnych informacji o rynku, popycie i podaży
Analizowanie efektywności swojej pracy
Szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
Utrwalanie współpracy z pośrednikami i potencjalnymi klientami