Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1 )
Podinspektor ds. budownictwa
Grębocice
Wygasła: 22.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Przygotowywanie planów inwestycyjnych na rok budżetowy.
2. Wnioskowanie o zabezpieczenie środków finansowych na inwestycje.
3. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem zamówienia i odbiorem dokumentacji projektowej.
4.Nadzorowanie i koordynowanie współpracy z powiatowymi jednostkami w zakresie wymaganym do prawidłowego realizowania inwestycji i remontów.
5. Nadzorowanie i koordynowanie prac przygotowawczych oraz uczestniczenie w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty inwestycyjne i remontowe.
6. Sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem prawidłowości oraz kompletności.
7. Reprezentowanie gminy w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia.
8. Nadzorowanie i sprawdzanie sporządzanych analiz i sprawozdań.
9. Nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych.
10. Koordynowanie prac związanych z organizowaniem i uczestniczeniem
w przeglądach pogwarancyjnych.
11. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem
dokumentacji i wyłonieniem inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań.
12. Sprawdzenie wzoru umowy na realizację zadania wraz z uzyskaniem weryfikacji pod względem prawnym.
13. Sprawdzenie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie inwestycji.
14. Nadzór nad wykonawstwem umów w zakresie zgodności z harmonogramem rzeczowo- finansowym.
15. Przygotowywanie dokumentacji z realizowanych obiektów budowlanych do eksploatacji użytkownikom w tym dokumentów PT.
16. Współpraca z biurem projektów oraz z biurem geodezyjnym w zakresie opracowywanych dokumentacji.
17. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji zabytków.
18. Prowadzenie książek obiektów budowlanych.
19. Dokonywanie w ramach zadań wskazanych w zakresie czynności i
podejmowanych w oparciu o zamówienia publiczne
następujących czynności zastrzeżonych dla Kierownika Zamawiającego w postępowaniu oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia|: opisanie przedmiotu zamówienia publicznego
ustalenie wartości zamówienia publicznego lub jego części
opisanie sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
określenie kryteriów oceny ofert
Wykonywanie obowiązków związanych z przepisami dotyczącymi obowiązkowego raportowania schematów podatkowych
o których mowa w art. 86a i następnych Ordynacji Podatkowej / dalej obowiązki MDR/ w szczególności :
1.Zapoznanie się z przepisami dotyczącymi obowiązków MDR.
2. Śledzenie zmian w przepisach dotyczących obowiązków MDR.
3. Kształcenie w zakresie obowiązków MDR w szczególności poprzez
uczestniczenie w szkoleniach
lekturę fachowych periodyków bądź literatury.
4. Stałe monitorowanie operacji gospodarczych oraz finansowych Gminy pod kątem obowiązków MDR oraz stałe monitorowanie wszelkich zdarzeń
mogących wypełnić status schematu podatkowego oraz informowanie zespołu MDR o każdym podejrzeniu zaistnienia zdarzenia MDR.
5. Udzielanie informacji na temat operacji gospodarczych Gminy
co do których zachodzi podejrzenie
iż stanowią one zdarzenie rodzące obowiązki MDR.
6. Bieżące monitorowanie i analiza przestrzegania przepisów dotyczących MDR oraz zasad postępowania określonych w procedurze.
21. Nadzór i realizacja budżetu gminy zgodnie z planem finansowym. Angażowanie środków finansowych w ramach posiadanego planu finansowego w programie Zaangażowanie.
22. Realizacja innych zadań ustalonych w uchwałach Rady Gminy i zarządzeń Wójta lub zleconych przez Wójta oraz przez Skarbnika Gminy.
23. Ścisła współpraca z Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego dotycząca wykonywania zadań obronnych oraz zadań z zakresu zarządzania kryzysowego