Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Projektowanie i prowadzenie automatycznych procesów komunikacji marketingowej i sprzedażowej w celu zapewnienia najwyższej jakości customer experience;
Tworzenie i wysyłanie cyklicznych wiadomości mailowych;
Dbanie o spersonalizowane i efektywne podejście do klienta;
Analiza i optymalizacja wybranych procesów automatyzacji marketingu;
Projektowanie, wdrażanie nowych i optymalizacja aktualnych scenariuszy Marketing Automation;
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Całościowe, samodzielne prowadzenie projektów end-to-end (ecommerce home decor) zgodnie z ustalonymi standardami, w obszarze zarządzania ofertą i produktem;
Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji w projektach, w szczególności budżetów, harmonogramów;
Planowanie i nadzorowanie pracy zespołu projektowego;
Raportowanie stanu prowadzonych projektów w organizacji;
Zarządzanie ryzykiem związanym z realizacją projektu;
Wsparcie w procesie researchu i tworzenia nowych technologii produktowych;
Wsparcie w procesie wprowadzania nowych produktów;
Wsparcie w procesie tworzenia i koordynacja kampanii produktowych
Junior Content Marketing Specialist z j. francuskim
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
tworzenie ciekawych i inspirujących treści w j. polskim i francuskim: na potrzeby naszego sklepu internetowego, bloga - i oczywiście mediów społecznościowych ✍️
tłumaczenia na j. francuski tekstów informacyjnych i marketingowych
współpraca przy rozwoju kilku ambitnych e-commerce'owych marek z branży home decor: pomoc przy testowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności i rozwiązań 💻
współpraca w zakresie social media, reklamy PPC, SEO dla francuskiego obszaru językowego (jeśli nie masz w tym doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy - kluczowa jest znajomość języka i mentalności francuskiego klienta) 🌐
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 10.11.2023
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
Generowanie nazw produktowych wzorów graficznych zgodnie z przygotowanymi wytycznymi w celu lepszej prezentacji w katalogu produktowym pola;
Rozbudowa obecnych oraz stworzenie nowych nazwy produktów dla wzorów bimago, aby były unikatowe pod względem indeksacji w wyszukiwarce Google oraz zawierały właściwy patterns name pod względem komunikacyjnego UX z użytkownikiem;
Wsparcie procesu zmian nazw produktowych pod wieloma względami np. jako core biznesowy zwiększenie potencjału wyszukań w Google przez userów
poszukujących konkretnych produktów z branży Home & Decor
Pełnienie roli w procesach planowania biznesowego i przeglądów, oferując wsparcie analityczne klientom wewnętrznym na wszystkich poziomach organizacji
Wykorzystywanie narzędzi do analizy i wizualizacji danych w celu ułatwienia monitorowania KPI operacyjnych firmy
Wykonywanie dogłębnej analizy działań biznesowych w celu identyfikacji przyszłych możliwości i zagrożeń
Udział w tworzeniu rocznych prognoz, budżetów oraz zaawansowanych analiz ilościowych i modeli finansowych
Wspieranie przygotowywania harmonogramów raportowania wewnętrznego i zewnętrznego na różne poziomy oraz automatyzacji procesów raportowania
Optymalizacja istniejących raportów zarządczych dostarczanych przez dział finansów i eliminowanie ich nadmiernego powielania
Projektowanie, rozwijanie i testowanie raportów Power BI, pulpitów nawigacyjnych i kart wyników, aby zapewnić efektywne wykorzystanie dostępnych danych
Przeprowadzanie testów akceptacyjnych użytkowników dla nowych raportów i ulepszeń
Współpraca z zespołem IT w celu tworzenia zestawów danych spełniających potrzeby użytkowników w zakresie raportowania oraz rozwiązywania problemów systemowych
Junior Content Marketing Specialist z j. francuskim
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
tworzenie ciekawych i inspirujących treści w j. polskim i francuskim: na potrzeby naszego sklepu internetowego, bloga - i oczywiście mediów społecznościowych ✍️
tłumaczenia na j. francuski tekstów informacyjnych i marketingowych
współpraca przy rozwoju kilku ambitnych e-commerce'owych marek z branży home decor: pomoc przy testowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności i rozwiązań 💻
współpraca w zakresie social media, reklamy PPC, SEO dla francuskiego obszaru językowego (jeśli nie masz w tym doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy - kluczowa jest znajomość języka i mentalności francuskiego klienta) 🌐
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 27.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie współpracy z kancelariami prawnymi,
przygotowywanie dokumentów korporacyjnych, nadzór nad procesem obiegu umów komunikacja i korespondencja z urzędami administracji publicznej (w szczególności PL i DE), nadzorowanie prowadzenia postępowań w trybie administracyjnym i cywilnym w razie potrzeby,
przygotowywanie projektów umów oraz opiniowanie umów handlowych (również w języku angielskim, ew. także niemieckim),
doradztwo w zakresie prawa własności intelektualnej (ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego oraz znaków towarowych EU, UK, USA),
weryfikacja norm i oznaczeń wynikających z dyrektyw unijnych,
monitorowanie i analiza zmian legislacyjnych, w tym udzielanie porad i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania i interpretacji przepisów prawa,
doradztwo prawne w kluczowych obszarach działalności firmy - sporządzanie opinii prawnych, udzielanie porad i konsultacji w zakresie zgodności prowadzonych działań z obowiązującymi przepisami prawa
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Całościowe, samodzielne prowadzenie projektów end-to-end (ecommerce home decor) zgodnie z ustalonymi standardami, w obszarze zarządzania ofertą i produktem
Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji w projektach, w szczególności budżetów, harmonogramów
Planowanie i nadzorowanie pracy zespołu projektowego
Raportowanie stanu prowadzonych projektów w organizacji
Zarządzanie ryzykiem związanym z realizacją projektu
Wsparcie w procesie researchu i tworzenia nowych technologii produktowych
Wsparcie w procesie wprowadzania nowych produktów
Wsparcie w procesie tworzenia i koordynacja kampanii produktowych
Zarządzanie transportem dostaw krajowych i zagranicznych realizowanych przez firmy kurierskie w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu obsługi klientów i optymalnego poziomu kosztów dla spółki
Kontakt, współpraca i budowanie relacji z przewoźnikami oraz podmiotami działającymi na zlecenie
Uczestnictwo w negocjacjach z kontrahentami wymaganego poziomu serwisu, terminowości, punktualności oraz innych logistycznych warunków dostaw
Wdrażanie ustalonej strategii w obszarze transportu e-commerce na terenie kraju i za granicą
Wdrażanie działań mających na celu optymalizację kosztów
Definiowanie i budowanie procesu ciągłej poprawy efektywności operacyjnej i ekonomicznej we współpracy z pozostałymi działami w organizacji
Wsparcie komórek lokalnych w rozliczaniu usług transportowych
Monitorowanie bieżącej aktywności i wskaźników KPI oraz analiza danych
Koordynacja z pozycji Key User systemów wspierających działalność transportową e-commerce
Identyfikacja obszarów do poprawy, wymiany doświadczeń i best-practice, tworzeniu i/lub optymalizacji procedur transportowych
Współpraca z dostawcami usług transportowych w celu zapewnienia optymalnego poziomu serwisu
Zarządzanie transportem dostaw krajowych i zagranicznych realizowanych przez firmy kurierskie w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu obsługi klientów i optymalnego poziomu kosztów dla spółki
Kontakt, współpraca i budowanie relacji z przewoźnikami oraz podmiotami działającymi na zlecenie
Uczestnictwo w negocjacjach z kontrahentami wymaganego poziomu serwisu, terminowości, punktualności oraz innych logistycznych warunków dostaw
Wdrażanie ustalonej strategii w obszarze transportu e-commerce na terenie kraju i za granicą
Wdrażanie działań mających na celu optymalizację kosztów
Definiowanie i budowanie procesu ciągłej poprawy efektywności operacyjnej i ekonomicznej we współpracy z pozostałymi działami w organizacji
Wsparcie komórek lokalnych w rozliczaniu usług transportowych
Monitorowanie bieżącej aktywności i wskaźników KPI oraz analiza danych
Koordynacja z pozycji Key User systemów wspierających działalność transportową e-commerce
Identyfikacja obszarów do poprawy, wymiany doświadczeń i best-practice, tworzeniu i/lub optymalizacji procedur transportowych
Współpraca z dostawcami usług transportowych w celu zapewnienia optymalnego poziomu serwisu
analiza i optymalizacja ciekawych i zgodnych z dobrymi praktykami SEO treści w j. francuskim: na potrzeby naszego sklepu internetowego, bloga i artykułów gościnnych
tłumaczenia i rozbudowa tekstów informacyjnych oraz marketingowych na naszym sklepie i blogu
analiza fraz kluczowych i wprowadzanie treści na stronie
projektowanie linkowania wewnętrznego między treściami
wsparcie Klienta włoskiego i polskiego w całym procesie zakupowym (doradztwo przy wyborze produktu, rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji oraz zwrotów)
obsługa kontaktów z największych portali aukcyjnych (Amazon, Allegro) oraz sklepów własnych
kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych między innymi w obszarze IT (role w obszarze Backend, Frontend, Big Data i wiele innych na wszystkich poziomach seniority)
wyszukiwanie kandydatów wykorzystując różne narzędzia i metody, w tym Direct Search
bieżąca selekcja napływających aplikacji, ocena kompetencji i kontakt z kandydatem na wszystkich etapach procesu rekrutacyjnego
bezpośrednia współpraca z managerami wraz z ich zespołami wewnątrz organizacji
wsparcie menedżerów w zakresie relacji pracowniczych i kwestii HR zgodnie z polityką firmy i najlepszymi praktykami
wspieranie i wdrażanie zmian personalnych i organizacyjnych w podległych jednostkach biznesowych
kreowanie i realizacja inicjatywy HR w celu wspierania potrzeb biznesowych, takich jak rozwój talentów, zaangażowanie pracowników, zmiany organizacyjne
współpraca z Zespołem HR w celu zidentyfikowania możliwości i obszarów poprawy w celu wsparcia wydajności organizacji i pracowników zgodnie z potrzebami biznesowymi
Przygotowywanie świadectw jakości/dokumentacji jakościowej wyrobom gotowym wysłanym do klientów zgodnie z wymaganiami CE
Współpraca ze wszystkimi działami w organizacji w celu skutecznego wdrażania działań korygujących i zapobiegawczych
Wsparcie organizacji w osiąganiu wskaźników strategicznych w zakresie zarządzania jakością m.in analiza reklamacji, analiza produktu gotowego
Współudział i tworzenie dokumentacji (procedur, instrukcji, planów, specyfikacji), regulujących pracę Działu Kontroli Jakości,
Udział w projektach związanych z usprawnieniem i optymalizacją procesów jakościowych, w tym zdefiniowanie wskaźników dla doskonalenia procesów jakościowych oraz zapewnienie ich realizacji
Testowanie nowych materiałów i produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży
Zarządzanie procesem / udział w audytach wewnętrznych i certyfikacyjnych
analiza i optymalizacja ciekawych i zgodnych z dobrymi praktykami SEO treści w j. niemieckim na potrzeby naszego sklepu internetowego, bloga i artykułów gościnnych
tłumaczenia i rozbudowa tekstów informacyjnych oraz marketingowych na naszym sklepie i blogu
analiza fraz kluczowych i wprowadzanie treści na stronie
projektowanie linkowania wewnętrznego między treściami
planowanie, realizacja i koordynowanie kampanii prowadzonych w systemie marketing automation
analiza skuteczności i optymalizacja kampanii pod kątem performance marketingu - inicjowanie i rekomendowanie wdrożeń funkcjonalności i scenariuszy mających na celu realizację celów
rekomendowanie rozwiązań umożliwiających rozwój platformy i usług marketing automation
ścisła współpraca z działem graficznym i działem developerskim
raportowanie błędów. Szkolenie pracowników pod względem instrukcji obowiązujących w firmie - urządzenia drukujące.Prowadzenie szkoleń stanowiskowych pracowników obcojęzycznych ( w języku ukraińskim)
tłumaczenie instrukcji na język ukraiński
wypełnianie dokumentacji w języku ukraińskim.
Miejsce pracy: ul. Lotnicza 24
54-155 Wrocław
Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony
praca w godzinach od 6.00-14.00
Kontakt z pracodawcą: 797603743
Oferta w sali: F
kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych między innymi w obszarze IT (role w obszarze Backend, Frontend, Big Data i wiele innych na wszystkich poziomach seniority)
wyszukiwanie kandydatów wykorzystując różne narzędzia i metody, w tym Direct Search
bieżąca selekcja napływających aplikacji, ocena kompetencji i kontakt z kandydatem na wszystkich etapach procesu rekrutacyjnego
bezpośrednia współpraca z managerami wraz z ich zespołami wewnątrz organizacji
wsparcie menedżerów w zakresie relacji pracowniczych i kwestii HR zgodnie z polityką firmy i najlepszymi praktykami
wspieranie i wdrażanie zmian personalnych i organizacyjnych w podległych jednostkach biznesowych
kreowanie i realizacja inicjatywy HR w celu wspierania potrzeb biznesowych, takich jak rozwój talentów, zaangażowanie pracowników, zmiany organizacyjne
współpraca z Zespołem HR w celu zidentyfikowania możliwości i obszarów poprawy w celu wsparcia wydajności organizacji i pracowników zgodnie z potrzebami biznesowymi