Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
E-commerce Category Manager - International Travel
Aleja Armii Ludowej 26, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Tworzenie i realizacja strategii komercyjnej dla rynków zagranicznych – w tym rekomendowanie nowych destynacji jako obszarów do rozwoju
Odpowiedzialność za wyniki biznesowe osiągane przez poszczególne rynki
Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych i działań promocyjnych
Analiza skuteczności sprzedaży, przygotowywanie rekomendacji i raportów sprzedażowych
Prowadzenie projektów związanych z rozwojem sprzedaży rynków zagranicznych
Utrzymywanie relacji oraz codzienny kontakt z osobami odpowiedzialnymi za kontraktowanie obiektów
Rekomendowanie ofert na podstawie kryteriów jakościowych i ilościowych
Monitorowanie i analizowanie bieżących działań konkurencji
Rekomendowanie działań na podstawie analizy danych (wew i zewn) oraz insightów w zakresie popytu i podaży
Codzienna praca związana z doborem najlepszej oferty dla poszczególnych segmentów klientów, dobór ofert dla komunikacji w kanałach własnych (newsletter, strona www, push)
Tworzenie i realizacja strategii komercyjnej dla rynków zagranicznych – w tym rekomendowanie nowych destynacji jako obszarów do rozwoju
Odpowiedzialność za wyniki biznesowe osiągane przez poszczególne rynki
Prowadzenie projektów związanych z rozwojem sprzedaży rynków zagranicznych
Utrzymywanie relacji oraz codzienny kontakt z osobami odpowiedzialnymi za kontraktowanie obiektów
Rekomendowanie ofert na podstawie kryteriów jakościowych i ilościowych
Rekomendowanie działań na podstawie analizy danych (wew i zewn) oraz insightów w zakresie popytu i podaży
Codzienna praca związana z doborem najlepszej oferty dla poszczególnych segmentów klientów, dobór ofert dla komunikacji w kanałach własnych (newsletter, strona www, push)
Zarządzanie obszarem CRM w rozwijającej się firmie z branży ecommerce
Stworzenie strategii zarządzania relacjami z 6 mln bazą użytkowników i jej egzekucja w kanałach: newsletter, push, sms
Rozwój obecnych narzędzi CRM (Salesforce Marketing Cloud, PushPushGo) celem zwiększania ich zyskwności
Odpowiedzialność za tworzenie procesów automatyzacji w obszarze CRM,w tym personalizacji komunikacji z klientami w kanałach własnych, aktywizacji użytkowników oraz lokalizacji klientów
Praca nad zwiększeniem zasobów bazy kontaktów CRM
Odpowiedzialność merytoryczna za codzienną realizację kampanii CRM i ich rozwój
Raportowanie i analiza wyników, współtworzenie rekomendacji na kolejne kampanie wraz z podległym zespołem (2-3 osoby)
Budowanie bazy wiedzy o użytkownikach i segmentach, generowanie insightów do budowania relacji z klientami
Współpraca z innymi działami w wypracowywaniu najlepszej propozycji wartości dla klienta
Chcesz wspierać tworzenie i realizację strategii komercyjnej firmy będącej liderem w swojej kategorii, kierującej swoją ofertę do blisko 6 milionów użytkowników?
Potrafisz zaprojektować pakiet usług, który zaspokoi obecny popyt ale także zachęci do podróży dotychczas niezdecydowanych?
Marzysz o rozwoju kariery w organizacji działającej w nowoczesnej branży, jaką jest Travel e-commerce?
Jeśli na wszystkie powyższe pytania odpowiedź brzmi TAK, to szukamy właśnie Ciebie!
Aplikuj i dołącz do nas jako Commercial Expert!
Kim jesteśmy:
Stworzony z potrzeby realizowania marzeń, Travelist jest największym w Polsce portalem łączącym w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego. Nasz zespół ekspertów starannie selekcjonuje oferty w kraju i za granicą, dopasowane do potrzeb klientów i negocjuje w ich imieniu najlepsze na rynku ceny.
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Secret Escapes – największego na świecie klubu travelowego, finansowanego przez kilka dużych funduszy, w tym Google Ventures. W naszym warszawskim biurze znajdziesz blisko 100 osób, które łącząc profesjonalizm z pasją do podróży i brakiem sztywnych korpo reguł, tworzą niezwykłą atmosferę umożliwiającą rozwój zawodowy
Jakie wyzwania na Ciebie czekają:
- Maksymalizacja sprzedaży ofert poprzez ich odpowiednią promocję w kanałach własnych (strona główna serwisu, newslettery i inne)
- Planowanie i egzekucja akcji promocyjnych
- Analiza danych sprzedażowych i popytu rynkowego oraz działań konkurencji w celu współtworzenia efektywnej strategii promocji i sprzedaży
- Współtworzenie polityki cenowej w oparciu o dane rynkowe i działania konkurencji
- Tworzenie podsumowań działań promocyjnych i efektowną prezentacją danych
- Współpraca z zespołami CRM, Brand Marketing oraz Sales w celu przygotowania najlepszej oferty dla użytkowników serwisu
- Wsparcie w zarządzaniu projektami komercyjnymi oraz optymalizacją procesów
Chciał(a)byś odpowiadać za rozwój brandu, będącego liderem w swojej kategorii, codziennie inspirując do podróży ponad 6 milionów użytkowników?
Tworzenie pomysłów na komunikację przychodzi Ci równie łatwo, co generowanie insightów, a zdanie Klienta jest dla Ciebie najważniejsze?
Chciał(a)byś rozwijać swoją karierę w międzynarodowej organizacji działającej w super-sexy i nowoczesnej branży, jaką jest Travel on-line?
Jeśli na wszystkie powyższe pytania odpowiedź brzmi TAK, to szukamy właśnie Ciebie!
Aplikuj i dołącz do nas jako Brand & Communication Manager!
Kim jesteśmy:
Stworzony z potrzeby realizowania marzeń, Travelist jest największym w Polsce portalem łączącym w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego. Nasz zespół ekspertów starannie selekcjonuje oferty w kraju i za granicą, dopasowane do potrzeb klientów i negocjuje w ich imieniu najlepsze na rynku ceny.
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Secret Escapes – największego na świecie klubu travelowego, finansowanego przez kilka dużych funduszy, w tym Google Ventures. W naszym warszawskim biurze znajdziesz blisko 100 osób, które łącząc profesjonalizm z pasją do podróży i brakiem sztywnych korpo reguł, tworzą niezwykłą atmosferę umożliwiającą rozwój zawodowy
Jakie wyzwania na Ciebie czekają:
- Planowanie i tworzenie komunikacji dla marki Travelist, obejmującej całość działań w kanałach owned / earned / paid
- Odpowiedzialność za wyniki brandowe i komunikację Travelist - zarówno wśród 5,5 miliona naszych obecnych użytkowników jak i potencjalnych klientów
- Współtworzenie i koordynacja komunikacji w kanałach płatnych – we współpracy z zespołem Performance Marketing
- Koordynacja działań w ramach multidyscyplinarnego zespołu składającego się z edytorów, designerów, specjalistów ds. social media i PR
- Nadzór nad produkcją contentu i egzekucją kreatywną (w tym także TV / video / visual & editorial content) w ramach zespołu in-house i/lub przy współpracy z partnerami zewnętrznymi
- Współpraca z foto/videomakerami w celu pozyskiwania wysokiej jakości contentu do codziennej komunikacji
- Współpraca z influencerami wspólnie z zespołem Social Media
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem profesjonalistów i pasjonatów
- Koordynacja pracy agencji PR, agencji kreatywnej, domu produkcyjnego
- Prowadzenie badań ilościowych i jakościowych mających na celu ocenę kondycji marki oraz generowanie consumer insights
- Odpowiedzialność za customer experience we wszystkich kanałach styku z Klientem (w tym także koordynacja badań NPS / zarządzanie opiniami o marce)
Stworzony z potrzeby realizowania marzeń, Travelist jest największym w Polsce portalem łączącym w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego. Nasz zespół ekspertów starannie selekcjonuje oferty w kraju i za granicą, dopasowane do potrzeb klientów i negocjuje w ich imieniu najlepsze na rynku ceny.
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Secret Escapes – największego na świecie klubu travelowego, finansowanego przez kilka dużych funduszy, w tym Google Ventures. W naszym warszawskim biurze znajdziesz blisko 100 osób, które łącząc profesjonalizm z pasją do podróży i brakiem sztywnych korpo reguł, tworzą niezwykłą atmosferę umożliwiającą rozwój zawodowy
Aplikuj i dołącz do nas jako Business Analyst!
Jakie wyzwania na Ciebie czekają:
- Modelowanie bazy danych
- Profilowanie danych z nowych źródeł i definiowanie reguł transformacji
- Sprawdzanie jakości danych i badanie problemów
- Wdrażanie procesów automatyzacji przetwarzania danych
- Samodzielne wdrażanie raportowania Tableau
- Bieżące analizy ułatwiające podejmowanie decyzji biznesowych,
- Generowanie insights’ów biznesowych na podstawie analiz i raportów,
- Przedstawianie wniosków i rekomendacji w sposób prosty i czytelny,
- Monitoring realizacji KPI,
- Udział w procesie prognozowania i planowania budżetu,
- Przygotowywanie i utrzymywanie raportingu,
- Opracowywanie i wdrażanie nowych narzędzi usprawniających bieżącą pracę
Opracowanie struktury raportowej wraz z jej automatyzacją w oparciu o dostępne dane i stworzone integracje
Przygotowywanie i stworzenie zaawansowanej segmentacji z wykorzystaniem procesów automatyzacji przetwarzania danych, której efektem będzie wsparcie działania CRM oraz performance marketing
Współpraca z zespołem Marketing i Business Analysis w obszarze analiz konsumenckich i wykorzystywania ich do optymalizacji kampanii CRM i performance o budżecie kilku milionów złotych
Analiza danych dotyczących ruchu i zachowania userów (na stronie www oraz w kanałach: performance, CRM) oraz wyciąganie stosownych wniosków kształtujących działania i długofalową strategię firmy (w tym praca nad customer journey oraz modelami scoringowymi)
Utrzymanie, rozwój, konfiguracja infrastruktury analitycznej opartej o Google Analytics 360, Google Tag Manager, AdForm we współpracy z zespołem IT oraz zewnętrzną agencją
Współtworzenie modeli atrybucji danych we współpracy z zewnętrznym konsultantem
Przygotowywanie analiz ad-hoc oraz prezentowanie ich wyników w gronie kadry zarządzającej
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zadania związane z wprowadzaniem, aktualizacją, przetwarzaniem i optymalizacją danych liczbowych i tekstowych wykorzystywanych w ofertach prezentowanych na portalu Travelist.pl. Cały team ściśle współpracuje z pracownikami działu Sprzedaży, przetwarzając otrzymane dane ofert i wprowadzając je do systemu zgodnie z ustalonymi procedurami. Do Twoich obowiązków będzie zatem należeć m.in:
Wprowadzanie i redagowanie treści w narzędziu CMS
Tworzenie raportów i zarządzanie przepływem informacji
Realizacja zgłoszeń i próśb trafiających do działu
Odpowiedzialność za terminową i jakościową emisję ofert na witrynie www
Współtworzenie i zarządzanie ekosystemem data-mediowym opartym o Google Analytics, AdForm, Salesforce Marketing Cloud oraz wewnętrzną hurtownię danych, w tym analiza danych pod kątem jakości i przydatności dla organizacji
Tworzenie zaawansowanej segmentacji z wykorzystaniem procesów automatyzacji przetwarzania danych, której efektem będzie wsparcie działania CRM oraz performance marketing
Współpraca z zespołem Marketing i Business Analysis w obszarze analiz konsumenckich i wykorzystywania ich do optymalizacji kampanii CRM i performance o budżecie kilku milionów złotych
Analiza danych dotyczących ruchu i zachowania userów (na stronie www oraz w kanałach: performance, CRM) oraz wyciąganie stosownych wniosków kształtujących działania i długofalową strategię firmy
Utrzymanie, rozwój, konfiguracja infrastruktury analitycznej opartej o Google Analytics 360, Google Tag Manager, AdForm we współpracy z zespołem IT oraz zewnętrzną agencją
Współtworzenie modeli atrybucji danych we współpracy z zewnętrznym konsultantem
Przygotowywanie analiz ad-hoc oraz prezentowanie ich wyników w gronie kadry zarządzającej
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zadania związane z wprowadzaniem, aktualizacją, przetwarzaniem i optymalizacją danych liczbowych i tekstowych wykorzystywanych w ofertach prezentowanych na portalu Travelist.pl. Cały team ściśle współpracuje z pracownikami działu Sprzedaży, przetwarzając otrzymane dane ofert i wprowadzając je do systemu zgodnie z ustalonymi procedurami. Do Twoich obowiązków będzie zatem należeć m.in:
• Wprowadzanie i redagowanie treści w narzędziu CMS
• Tworzenie raportów i zarządzanie przepływem informacji
• Realizacja zgłoszeń i próśb trafiających do działu
• Odpowiedzialność za terminową i jakościową emisję ofert na witrynie www