Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (41)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 41 )
Pracownik utrzymania czystości
Łeba
Wygasła: 03.10.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Centrum Rehabilitcaji
sprzątanie pomieszczeń
godziny pracy: 07:00 do 15:00
praca od poniedziałku do niedzieli
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Palacz CO i CW
Łeba
Wygasła: 24.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
grzanie wody i COi
od 34 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik utrzymania czystości
Warszawa
Wygasła: 23.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
sprzątanie
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Archiwista
Mokra 17, Kajetany (pow. pruszkowski)
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie archiwum w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu
prowadzenie archiwum Instytutu oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Dyrektora Instytutu,
prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników,
przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych jednostek organizacyjnych Instytutu,
porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione,
przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów,
stałą współpraca z Archiwum państwowym
prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum,
sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok i przedkładanie jej dyrektorowi Instytutu w terminie do 31 marca roku następnego,
doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych,
prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami w Instytucie
przetwarzanie danych w systemach informatycznych Narodowego Funduszu Zdrowia, monitorowanie ich poprawności i aktualizacja, w tym danych dotyczących zawartych umów, personelu, podwykonawców, pozostałego potencjału
rozliczanie i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Instytut na podstawie umów z NFZ
sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych informacji wymaganych przez organy
i instytucje zewnętrzne, w zakresie zadań Zespołu,
przygotowywanie wymaganych zestawień i analiz w zakresie zadań Zespołu,
współpraca z Działem Księgowości w zakresie płatności z tytułu udzielonych świadczeń zdrowotnych, w szczególności przekazywanie danych i informacji rozliczeniowych
Prowadzenie archiwum w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu:
prowadzenie archiwum Instytutu oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Dyrektora Instytutu,
prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników,
przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych jednostek organizacyjnych Instytutu,
porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione,
przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów,
stałą współpraca z Archiwum państwowym
prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum,
sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok i przedkładanie jej dyrektorowi Instytutu w terminie do 31 marca roku następnego,
doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych,
prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami w Instytucie
Prowadzenie archiwum w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu
a) prowadzenie archiwum Instytutu oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
b) prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Dyrektora Instytutu,
c) prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników,
d) przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych jednostek organizacyjnych Instytutu,
e) porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
f) należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione,
g) prowadzenie ewidencji dokumentacji w archiwum,
h) prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji,
k) przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów,
l) stałą współpraca z Archiwum państwowym
m) prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum,
n) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok i przedkładanie jej dyrektorowi Instytutu w terminie do 31 marca roku następnego,
o) doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych,
p) prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami w Instytucie
Prowadzenie archiwum w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu
a) prowadzenie archiwum Instytutu oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
b) prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Dyrektora Instytutu,
c) prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników,
d) przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych jednostek organizacyjnych Instytutu,
e) porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
f) należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione,
g) prowadzenie ewidencji dokumentacji w archiwum,
h) prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji,
k) przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów,
l) stałą współpraca z Archiwum państwowym
m) prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum,
n) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok i przedkładanie jej dyrektorowi Instytutu w terminie do 31 marca roku następnego,
o) doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych,
p) prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami w Instytucie
Prowadzenie archiwum w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu
a) prowadzenie archiwum Instytutu oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
b) prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Dyrektora Instytutu,
c) prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników,
d) przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych jednostek organizacyjnych Instytutu,
e) porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
f) należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione,
g) prowadzenie ewidencji dokumentacji w archiwum,
h) prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji,
k) przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów,
l) stałą współpraca z Archiwum państwowym
m) prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum,
n) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok i przedkładanie jej dyrektorowi Instytutu w terminie do 31 marca roku następnego,
o) doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych,
p) prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami w Instytucie
Prowadzenie archiwum w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu
a) prowadzenie archiwum Instytutu oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
b) prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Dyrektora Instytutu,
c) prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników,
d) przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych jednostek organizacyjnych Instytutu,
e) porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
f) należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione,
g) prowadzenie ewidencji dokumentacji w archiwum,
h) prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji,
k) przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów,
l) stałą współpraca z Archiwum państwowym
m) prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum,
n) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok i przedkładanie jej dyrektorowi Instytutu w terminie do 31 marca roku następnego,
o) doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych,
p) prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami w Instytucie
Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu zatrudni od zaraz pielęgniarki z Ukrainy / Інститут фізіології та патології слуху прийме на роботу від зараз медсестер з України
Lekarz specjalista otolaryngologii oraz audiologii i foniatrii
Kajetany (pow. pruszkowski)
Wygasła: 20.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu zatrudni od zaraz lekarzy specjalistów otolaryngologii oraz audiologii i foniatrii z Ukrainy / Інститут фізіології та патології слуху прийме на роботу від зараз спеціалістів з отоларингології, аудіології та фоніатрії з України
- Przyjmowanie od użytkowników zgłoszeń telefonicznych i mailowych,
- Diagnozowanie i usuwanie usterek komputerów,
- Diagnozowanie i usuwanie usterek drukarek i innych urządzeń peryferyjnych,
- Diagnozowanie i usuwanie usterek oprogramowania,
- W razie poważniejszych usterek wysłanie sprzętu do serwisu zewnętrznego,
- Administrowanie stacjami roboczymi użytkowników w celu utrzymania prawidłowego i ciągłego ich działania
2. Prowadzenie magazynu podręcznego Działu ds. Informatyki, a w szczególności:
- Zamawianie i utrzymanie bezpiecznego stanu tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych,
- Przygotowywanie do wydania i wydawanie akcesoriów komputerowych takich jak monitory, drukarki, klawiatury itp.,
- Przygotowywanie do wydania i wydawanie komputerów,
- Prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej wszystkich sprzętów komputerowych (wydawanie dokumentów OT, przygotowywanie dokumentów zmiany miejsca użytkowania środka trwałego itp.),
- Prowadzenie całej elektronicznej dokumentacji magazynu komputerowego oraz inwentaryzacji całego sprzętu komputerowego w systemie GLPI
3. Administracja podstawowymi systemami informatycznymi (m.in. domena oparta na Windows Server)