Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

T Komp

Bydgoszcz, Smukalska

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (21) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 21 )

Pracownik wsparcia technicznego IT

Białystok
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Bydgoszcz
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Gdańsk
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Katowice
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Kielce
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Kraków
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Lublin
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Łódź
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Olsztyn
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Opole
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Poznań
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Rzeszów
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Szczecin
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Warszawa
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Wrocław
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik wsparcia technicznego IT

Zielona Góra
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie powdrożeniowe aktywnych klientów firmy (90-100% to praca zdalna)
  • kompleksowa opieka serwisowa dla grupy wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne dotyczące naszej autorskiej aplikacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ewidencja oraz monitorowanie zgłoszenia w całym jego cyklu trwania z wykorzystaniem portalu serwisowego)
  • budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami firmy (świadomość klienta odnośnie aktualnego postępu prac nad zgłoszonymi zgłoszeniami jest na tym stanowisku kluczowa)
  • współpraca z zespołem programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji, a także walidacji wypracowanej przez programistę poprawki)
  • aktualizacja dokumentacji użytkowej do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca w tym zakresie z pozostałymi pracownikami działu serwisu)
  • zespołowe testy aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji)
  • uczestnictwo w spotkaniach statusowych (daily), podczas których wspólnie określamy plan działania działu serwisu na dany dzień, w oparciu o aktualne potrzeby każdego z pracowników działu (kluczowa jest tutaj umiejętność dobrej organizacji pracy oraz zwięzłego raportowania obecnej sytuacji)
  • monitorowanie zgłoszeń, rentowności Klienta w długofalowej perspektywie i współpraca z działem handlowym w ustalaniu strategii rozwoju tej współpracy
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Programista .Net

Smukalska 33, Bydgoszcz
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wdrażanie koncepcji nowych modułów oprogramowania
  • Wdrażanie koncepcji zmian w istniejących modułach oprogramowania
  • Tworzenie, utrzymywanie lub modyfikowanie istniejących modułów oprogramowania
  • Wdrażanie nowych i zmodyfikowanych modułów oprogramowania
  • Diagnostyka, rozwiązywanie zidentyfikowanych problemów zgłaszanych przez after-sales service
  • Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej produktów
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanej pracy
  • Regularny code review
  • Testowanie (unit and integration tests) i weryfikacja zgodności oprogramowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

DevOps Engineer

Smukalska 33, Bydgoszcz
Wygasła: 11.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wdrażanie koncepcji nowych modułów oprogramowania
  • Wdrażanie koncepcji zmian w istniejących modułach oprogramowania
  • Tworzenie, utrzymywanie lub modyfikowanie istniejących modułów oprogramowania
  • Wdrażanie nowych i zmodyfikowanych modułów oprogramowania
  • Diagnostyka, rozwiązywanie zidentyfikowanych problemów zgłaszanych przez after-sales service
  • Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej produktów
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanej pracy
  • Regularny code review
  • Testowanie (unit and integration tests) i weryfikacja zgodności oprogramowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy programista

Bydgoszcz
Wygasła: 22.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Programista .NET

Bydgoszcz
Wygasła: 22.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy koordynator projektów IT

Bydgoszcz
Wygasła: 10.04.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne