Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
redakcja i korekta treści medycznych, praca z CMS, wsparcie działu marketingu w kreowaniu kampanii marketingowych oraz tworzeniu treści promocyjnych (mailingi, social media),
odpowiedzialność za publikacje od strony językowej i technicznej, a także ich statystyki,
wyszukiwanie wartościowych pomysłów na jakościowy kontent angażujący lekarzy,
prace koncepcyjne związane z rozwojem funkcjonalności platformy (od pomysłu/potrzeby poprzez testy i dostarczenie produktu końcowego) – tu współpraca z: programistami, grafikami, osobami odpowiedzialnymi za marketing oraz budowanie świadomości marki,
wspieranie działu sprzedaży w tworzeniu i modyfikowaniu oferty wydawniczej dla klienta biznesowego,
udział w cyklicznych spotkaniach redakcji, współpraca z wewnętrznym działem redakcyjno-koncepcyjnym i redaktorami medycznymi (lekarzami) – odbiór tematyki, konsultacje,
bieżąca weryfikacja oferty wydawniczej poprzez: ankiety, sondy, dialog z rynkiem oraz medykami
redakcja i korekta treści medycznych, praca z CMS, wsparcie działu marketingu w kreowaniu kampanii marketingowych oraz tworzeniu treści promocyjnych (mailingi, social media),
odpowiedzialność za publikacje od strony językowej i technicznej, a także ich statystyki,
wyszukiwanie wartościowych pomysłów na jakościowy kontent angażujący lekarzy,
prace koncepcyjne związane z rozwojem funkcjonalności platformy (od pomysłu/potrzeby poprzez testy i dostarczenie produktu końcowego) – tu współpraca z: programistami, grafikami, osobami odpowiedzialnymi za marketing oraz budowanie świadomości marki,
wspieranie działu sprzedaży w tworzeniu i modyfikowaniu oferty wydawniczej dla klienta biznesowego,
udział w cyklicznych spotkaniach redakcji, współpraca z wewnętrznym działem redakcyjno-koncepcyjnym i redaktorami medycznymi (lekarzami) – odbiór tematyki, konsultacje,
bieżąca weryfikacja oferty wydawniczej poprzez: ankiety, sondy, dialog z rynkiem oraz medykami
obsługa realizacji bieżących projektów edukacyjnych w formule online, eventów hybrydowych oraz stacjonarnych,
współpraca z Key Opinion Leader’ami oraz wykładowcami – m.in.: briefowanie, odbieranie materiałów, umawianie nagrań i udział w testach połączeń, sprawy administracyjne – przygotowywanie umów oraz rozliczenia prelegentów,
tworzenie harmonogramów prac dla projektów edukacyjnych,
publikacja materiałów edukacyjnych i praca z systemami zarządzania treścią (CMS),
realizacja powierzonych zadań, w tym współpraca z wewnętrznym działem graficznym i programistycznym, a także dostawcami zewnętrznymi – studia multimedialne,
prowadzenie biura organizacyjnego konferencji oraz komunikacji z uczestnikami,
współpraca przy promocji realizowanych projektów z osobą odpowiedzialną za marketing,
współpraca z działem sprzedaży, a także klientem korporacyjnym – client service,
utrzymywanie i rozwijanie długofalowych oraz partnerskich relacji z klientami oraz środowiskiem lekarskim, udział w spotkaniach z Product Managerami po stronie firm,
badanie i analizowanie potrzeb edukacyjnych lekarzy,
rozwijanie oraz testowanie funkcjonalności CMS oraz nowych rozwiązań edukacyjnych,
bieżące planowanie i raportowanie postępu prac w systemie oraz udział w cyklicznych spotkaniach projektowych
obsługa realizacji bieżących projektów edukacyjnych w formule online, eventów hybrydowych oraz stacjonarnych,
współpraca z Key Opinion Leader’ami oraz wykładowcami – m.in.: briefowanie, odbieranie materiałów, umawianie nagrań i udział w testach połączeń, sprawy administracyjne – przygotowywanie umów oraz rozliczenia prelegentów,
tworzenie harmonogramów prac dla projektów edukacyjnych,
publikacja materiałów edukacyjnych i praca z systemami zarządzania treścią (CMS),
realizacja powierzonych zadań, w tym współpraca z wewnętrznym działem graficznym i programistycznym, a także dostawcami zewnętrznymi – studia multimedialne,
prowadzenie biura organizacyjnego konferencji oraz komunikacji z uczestnikami,
współpraca przy promocji realizowanych projektów z osobą odpowiedzialną za marketing,
współpraca z działem sprzedaży, a także klientem korporacyjnym – client service,
utrzymywanie i rozwijanie długofalowych oraz partnerskich relacji z klientami oraz środowiskiem lekarskim, udział w spotkaniach z Product Managerami po stronie firm,
badanie i analizowanie potrzeb edukacyjnych lekarzy,
rozwijanie oraz testowanie funkcjonalności CMS oraz nowych rozwiązań edukacyjnych,
bieżące planowanie i raportowanie postępu prac w systemie oraz udział w cyklicznych spotkaniach projektowych
projektowanie i przygotowywanie grafik pod strony www i kanały social media
praca nad rozwojem największej platformy z konferencjami medycznymi online
współpraca z działem realizacji (Project Managerami) – dostarczanie elementów graficznych potrzebnych do publikacji i promocji materiałów m.in.: bannerów, headerów, layoutów mailingów, plansz do transmisji
projektowanie i przygotowywanie grafik pod strony www i kanały social media
praca nad rozwojem największej platformy z konferencjami medycznymi online
współpraca z działem realizacji (Project Managerami) – dostarczanie elementów graficznych potrzebnych do publikacji i promocji materiałów m.in.: bannerów, headerów, layoutów mailingów, plansz do transmisji
projektowanie i przygotowywanie grafik pod strony www i kanały social media
praca nad rozwojem największej platformy z konferencjami medycznymi online
współpraca z działem realizacji (Project Managerami) – dostarczanie elementów graficznych potrzebnych do publikacji i promocji materiałów m.in.: bannerów, headerów, layoutów mailingów, plansz do transmisji