Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (286)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 286 )
Specjalista ds. administracji i obsługi klienta
Pruszków
Wygasła: 30.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Telefoniczny kontakt z klientem. Tworzenie oraz analizowanie zestawień w excel. Wprowadzanie
aktualizowanie i monitorowanie danych w systemie SAP. Tworzenie raportów oraz generowanie zestawień z wykorzystaniem modułów SAP. Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługa klienta i analizą danych. Praca w trybie hybrydowym
od poniedziałku do piątku
w godz. 08:00-16:00. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną
Telefoniczny kontakt z klientem. Tworzenie oraz analizowanie zestawień w excel. Wprowadzanie
aktualizowanie i monitorowanie danych w systemie SAP. Tworzenie raportów oraz generowanie zestawień z wykorzystaniem modułów SAP. Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługa klienta i analizą danych. Praca w trybie hybrydowym
od poniedziałku do piątku
w godz. 08:00-16:00. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną
Realizacja zadań służby BHP wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz celów i zadań BHP/PPOŻ związanych z polityką i standardami firmy,
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP,
Budowanie kultury bezpiecznej pracy w organizacji,
Monitorowanie i zapewnienie zgodności w zakresie przestrzegania przepisów w obszarze BHP, PPOŻ,
Prowadzenie audytów i kontroli obiektów w zakresie BHP, PPOŻ,
Aktualizacja i utrzymanie właściwego stanu prawnego dokumentów (w tym: instrukcje, procedury),
Wdrażanie oraz doskonalenie standardów związanych z poprawą bezpieczeństwa pracy,
Podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP, PPOŻ,
Monitorowanie przestrzegania wymogów prawnych i systemowych w obszarze BHP, PPOŻ,
Koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy,
Udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy , opracowanie związanych z tym wniosków, kontrola realizacji działań
naprawczych oraz sporządzanie i nadzór nad dokumentacją powypadkową,
Analiza zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
Podejmowanie działań w celu zapobiegania zagrożeniom, wypadkom oraz chorobom zawodowym w miejscu pracy,
Współpraca z zewnętrznymi organami kontroli (PIP, PIS, UDT, inne),
Doradztwo w zakresie doboru wyposażenia roboczego oraz środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
identyfikacja obszarów do poprawy, analiza oraz optymalizacja procesów zgodnie z metodologią Lean Manufacturing i Six Sigma
wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnianiem procesów w obszarze całej Spółki
wspieranie działań w zakresie planowania, koordynacji i nadzorowania realizacji działań w obszarze ciągłego doskonalenia oraz wdrażania metodologii i narzędzi w ramach Lean, współpraca z managerami działów
wspieranie inicjatywy ciągłego doskonalenia i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem narzędzi z zakresu LEAN, SMED i podobnych
tworzenie i nadzorowanie instrukcji pracy i harmonogramów
prowadzenie szkoleń z narzędzi Lean oraz kursów Kaizen mających podnosić efektywność w firmie
planowanie i przeprowadzaniu lokalnych audytów systemu opartego na LM
dokonywanie niezbędnych pomiarów zgodnie ze standardami, specyfikacjami i instrukcjami firmy,
raportowanie wyników wykonanych kontroli do Inżyniera Jakości,
zbieranie i analiza gromadzonych danych,
prowadzenie dokumentacji, utrzymywanie i zarządzanie danymi,
nadawanie oraz rejestrowanie numerów seryjnych dla wystartowanej produkcji,
kontrola identyfikacji przyrządów, części i elementów montażu,
sprawdzanie wyrobów i potwierdzanie zgodności z dokumentacją technologiczną i konstrukcyjną na etapach: kontroli przyjęć, procesu produkcji i kontroli ostatecznej,
prowadzenie dokumentacji, weryfikację stanu okresowych i szczegółowych planów kontroli,
wystawianie dokumentów niezgodności, raportowanie pojawiających się błędów,
rozwiązywanie problemów jakościowych pojawiających się w trakcie procesów produkcyjnych,
komunikacja z dostawcą w zakresie reklamacji,
monitorowanie systemu jakości w firmie oraz u dostawców,
Drukowanie, wydawanie dokumentów kompletacyjnych zgodnie z planem produkcji
Rozwój zasilania produkcji systemem KANBAN
Bieżąca kontrola stanów magazynowych (systemowo i fizycznie)
Cykliczna weryfikacja zapasów pod zaplanowaną produkcję
Współpraca z innymi działami firmy (szczególnie z działem serwisu oraz produkcji pod kątem wpływających dokumentów do przygotowania oraz wydania komponentów)
Projektowanie komponentów mechanicznych systemów bateryjnych, m.in. obudów, mocowań, układów chłodzenia, izolacji termicznych oraz elektrycznych i innych
Koordynowanie wdrożenia nowego produktu od pozyskania zlecenie od klienta, aż do wprowadzenia do produkcji seryjnej
Zarządzanie budżetem projektu
Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem w projekcie i tworzenie strategii reagowania na ryzyko w postaci np. minimalizowania ryzyka lub tworzenia planów awaryjnych
Zarządzanie zmianą w projekcie, zatwierdzanie zmian przy jednoczesnym uwzględnieniu wpływu zmiany na założenia projektowe
Przygotowanie Master Planu projektu i nadzorowanie jego realizacji
Koordynowanie prac realizowanych w różnych obszarach organizacji
Dopilnowanie aby dane były na bieżąco uzupełniane w Systemie Zarządzania Projektami
Nadzorowanie prawidłowego przepływu dokumentów między poszczególnymi fazami projektowymi i jednostkami organizacyjnymi
Analiza i monitorowanie KPI
Budowanie i zarządzanie interdyscyplinarnym zespołem w strukturze macierzowej
Zarządzanie czasem projektowym członków zespołów projektowych
Ustalanie priorytetów zadań
Rozliczanie członków zespołu projektowego z wykonanych zadań
Przeprowadzanie i nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem magazynu
Odpowiedzialność za przyjęcie, składowanie i przechowywanie gotowych produktów, surowców, komponentów oraz zapasów
Kontrola zgodności przychodzących materiałów z zamówieniem i specyfikacjami
Koordynacja procesów wydawania materiałów na produkcję, pakowania wyrobów gotowych, zabezpieczania oraz przeprowadzania procesów załadunku wyrobów gotowych
Współpraca z innymi działami firmy (dział sprzedaży, dział logistyki oraz dział zakupów)
Monitorowanie stanu magazynowego i dbanie o optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowej
Zarządzanie zespołem pracowników magazynu, w tym organizacja pracy, szkolenia i oceny okresowe
tworzenie i aktualizacja procedur, instrukcji oraz planów kontroli,
przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu wymagań klienta i procedur/instrukcji wewnętrznych,
wykorzystanie technik rozwiązywania problemów (Six Sigma, FMEA, 8D, A3, 5 Why, Ishikawa) w celu odpowiedniej i szybkiej reakcji na występujące wewnętrznie i zewnętrznie problemy jakościowe,
analizowanie problemów jakościowych i wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych,
przeprowadzanie audytów wewnętrznych procesu, systemu lub produktu,
analiza i monitorowanie wskaźników jakościowych,
prewencyjne weryfikowanie stabilności procesu przy użyciu narzędzi SPC,
udział w tworzeniu i aktualizacji FMEA,
opracowywanie i wykonywanie zaawansowanych planów jakości produktu (APQP) dla nowych i istniejących produktów (analiza, wdrożenia, plany kontroli),
identyfikacja obszarów do poprawy, analiza oraz optymalizacja procesów zgodnie z metodologią Lean Manufacturing i Six Sigma
wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnianiem procesów w obszarze całej Spółki
wspieranie działań w zakresie planowania, koordynacji i nadzorowania realizacji działań w obszarze ciągłego doskonalenia oraz wdrażania metodologii i narzędzi w ramach Lean, współpraca z managerami działów
wspieranie inicjatywy ciągłego doskonalenia i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem narzędzi z zakresu LEAN, SMED i podobnych
tworzenie i nadzorowanie instrukcji pracy i harmonogramów
prowadzenie szkoleń z narzędzi Lean oraz kursów Kaizen mających podnosić efektywność w firmie
planowanie i przeprowadzaniu lokalnych audytów systemu opartego na LM
Koordynowanie wdrożenia nowego produktu od pozyskania zlecenie od klienta, aż do wprowadzenia do produkcji seryjnej
Zarządzanie budżetem projektu
Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem w projekcie i tworzenie strategii reagowania na ryzyko w postaci np. minimalizowania ryzyka lub tworzenia planów awaryjnych
Zarządzanie zmianą w projekcie, zatwierdzanie zmian przy jednoczesnym uwzględnieniu wpływu zmiany na założenia projektowe
Przygotowanie Master Planu projektu i nadzorowanie jego realizacji
Koordynowanie prac realizowanych w różnych obszarach organizacji
Dopilnowanie aby dane były na bieżąco uzupełniane w Systemie Zarządzania Projektami
Nadzorowanie prawidłowego przepływu dokumentów między poszczególnymi fazami projektowymi i jednostkami organizacyjnymi
Budowanie i zarządzanie interdyscyplinarnym zespołem w strukturze macierzowej
wsparcie w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego pod realizowane przez spółki zależne kontrakty , analiza oraz rekomendacja dla kontraktów realizowanych, planowanych do realizacji przez Spółkę/ spółki zależne
składanie wniosków oraz prowadzenie procesu pozyskiwania produktów Trade Finance, w tym: gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych dla kontraktów zagranicznych
analiza finansowa kontrahentów, oraz rekomendacja warunków współpracy
zabezpieczenie ryzyka walutowego i stopy procentowej
monitoring limitów i kowenantów finansowych
identyfikacja ryzyk finansowych i wsparcie przy negocjacjach warunków finansowych w umowach zakupu i sprzedaży
wspieranie spółek zależnych w budowaniu Trade Finance, dzielenie się wiedzą
udział w pozyskiwaniu dotacji i dofinansowań
monitoring należności kontraktowych, a w razie konieczności podejmowanie działań negocjacyjnych
wsparcie przy negocjacji umów z instytucjami finansowymi
Planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej
Kontrola i nadzór dokumentacji przepływu towarów
Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających i optymalizujących działania magazynu,
Zapewnienie ciągłości pracy magazynu oraz posiadanego wyposażenia,
Przeprowadzanie inspekcji magazynu oraz jego wyposażenia (regały wysokiego składu, wózki widłowe i pozostałe wyposażenie przypisane do podległego obszaru)
Przeprowadzanie okresowej i cyklicznych inwentaryzacji
Nadzór i kontrola wysyłek do klienta
Rozwiązywanie problemów związanych z dostarczaniem produktów
Nadzór nad wdrażaniem nowych rozwiązań technologicznych i organizacyjnych w podległym obszarze
Prawidłowe prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych
Stosowanie narzędzi „Lean Manufacturing” we wszystkich aspektach procesu
Wykorzystanie technik rozwiązywania problemów (Shainin, Six Sigma, FMEA, 8D, A3, 5 why) w celu odpowiedniej i szybkiej reakcji na występujące wewnętrznie i zewnętrznie problemy procesowe
aktywny udział w pełnym cyklu rozwoju oprogramowania systemów bateryjnych (analiza/zbieranie wymagań, projektowanie, implementacja, uruchamianie /testowanie, utrzymanie),
tworzenie i aktualizacja procedur, instrukcji oraz planów kontroli,
przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu wymagań klienta i procedur/instrukcji wewnętrznych,
wykorzystanie technik rozwiązywania problemów (Six Sigma, FMEA, 8D, A3, 5 Why, Ishikawa) w celu odpowiedniej i szybkiej reakcji na występujące wewnętrznie i zewnętrznie problemy jakościowe,
analizowanie problemów jakościowych i wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych,
przeprowadzanie audytów wewnętrznych procesu, systemu lub produktu,
analiza i monitorowanie wskaźników jakościowych,
prewencyjne weryfikowanie stabilności procesu przy użyciu narzędzi SPC,
udział w tworzeniu i aktualizacji FMEA,
opracowywanie i wykonywanie zaawansowanych planów jakości produktu (APQP) dla nowych i istniejących produktów (analiza, wdrożenia, plany kontroli),
identyfikacja obszarów do poprawy, analiza oraz optymalizacja procesów zgodnie z metodologią Lean Manufacturing i Six Sigma
wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnianiem procesów w obszarze całej Spółki
wspieranie działań w zakresie planowania, koordynacji i nadzorowania realizacji działań w obszarze ciągłego doskonalenia oraz wdrażania metodologii i narzędzi w ramach Lean, współpraca z managerami działów
wspieranie inicjatywy ciągłego doskonalenia i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem narzędzi z zakresu LEAN, SMED i podobnych
tworzenie i nadzorowanie instrukcji pracy i harmonogramów
prowadzenie szkoleń z narzędzi Lean oraz kursów Kaizen mających podnosić efektywność w firmie
planowanie i przeprowadzaniu lokalnych audytów systemu opartego na LM
tworzenie i aktualizacja procedur, instrukcji oraz planów kontroli,
przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu wymagań klienta i procedur/instrukcji wewnętrznych,
wykorzystanie technik rozwiązywania problemów (Six Sigma, FMEA, 8D, A3, 5 Why, Ishikawa) w celu odpowiedniej i szybkiej reakcji na występujące wewnętrznie i zewnętrznie problemy jakościowe,
analizowanie problemów jakościowych i wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych,
przeprowadzanie audytów wewnętrznych procesu, systemu lub produktu,
analiza i monitorowanie wskaźników jakościowych,
prewencyjne weryfikowanie stabilności procesu przy użyciu narzędzi SPC,
udział w tworzeniu i aktualizacji FMEA,
opracowywanie i wykonywanie zaawansowanych planów jakości produktu (APQP) dla nowych i istniejących produktów (analiza, wdrożenia, plany kontroli),
Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości spółki i zarządzanie 7 osobowym zespołem
Zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z obowiązującymi przepisami, międzynarodowymi standardami sprawozdawczości finansowej, ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego;
Bieżąca kontrola i rejestr dokumentów księgowych, akceptacja delegacji pracowników,
Kalkulacja podatku dochodowego od osób prawnych, VAT, JPK_VAT, VAT-UEPIT, CIT, IFT; przygotowanie deklaracji;
Kalkulacja podatku odroczonego;
Analiza umów pod kątem podatkowym
Rozliczanie ulgi badawczo – rozwojowej
Rozliczanie produkcji
Kompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, w tym przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych;
Zapewnienie poprawności i terminowości sprawozdawczości statutowej, podatkowej i prawnej
Monitorowanie oraz informowanie organizacji o zmianach w krajowym prawie podatkowym
Reprezentacja Spółki przed krajowymi jednostkami kontroli finansowo-podatkowej;
Odpowiedzialność za terminowe regulowanie zobowiązań;
Nadzór nad płatnościami, uzgadnianie rozrachunków należności oraz zobowiązań;
Przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego wg MSR
Zapewnienie prawidłowego raportowania do GUS, NBP
Udział we wdrażaniu nowego systemu ERP
Współpraca z biegłym rewidentem
Wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego
Weryfikacja oraz księgowanie list płac, księgowanie wyciągów bankowych
tworzenie i nadzorowanie dokumentacji technicznej oraz technologicznej,
koordynowanie obiegu dokumentacji,
inicjowanie nowych rozwiązań usprawniających pracę działu,
weryfikowanie poprawności dokumentacji pod względem merytorycznym i formalnym,
aktualizacja dokumentów w bazach wiedzy /systemach informatycznych,
przygotowywanie raportów zgodnie z wymaganiami,
weryfikacja poprawności wprowadzanej dokumentacji do repozytorium,
szkolenie nowych pracowników z zakresu dokumentacji,
ścisła współpraca z działem inżynierii oraz produkcyjnym,
udział w opracowywaniu uniwersalnych, wewnętrznych norm konstrukcyjnych / technicznych / dokumentacyjnych opartych na know-how firmy oraz na obowiązujących normach
tworzenie i aktualizacja procedur, instrukcji oraz planów kontroli,
przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu wymagań klienta i procedur/instrukcji wewnętrznych,
wykorzystanie technik rozwiązywania problemów (Six Sigma, FMEA, 8D, A3, 5 Why, Ishikawa) w celu odpowiedniej i szybkiej reakcji na występujące wewnętrznie i zewnętrznie problemy jakościowe,
analizowanie problemów jakościowych i wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych,
przeprowadzanie audytów wewnętrznych procesu, systemu lub produktu,
analiza i monitorowanie wskaźników jakościowych,
prewencyjne weryfikowanie stabilności procesu przy użyciu narzędzi SPC,
udział w tworzeniu i aktualizacji FMEA,
opracowywanie i wykonywanie zaawansowanych planów jakości produktu (APQP) dla nowych i istniejących produktów (analiza, wdrożenia, plany kontroli),
aktywny udział w pełnym cyklu rozwoju oprogramowania systemów bateryjnych (analiza/zbieranie wymagań, projektowanie, implementacja, uruchamianie /testowanie, utrzymanie),
przygotowanie budżetu firmy oraz bieżące monitorowanie odchyleń
systematyczne wykonywanie analiz finansowych Spółki oraz oceny aspektów finansowych działalności przedsiębiorstwa i dostarczanie Zarządowi aktualnych informacji z zakresu finansów
wskazywanie obszarów do optymalizacji struktury kosztów i poziomu majątku
comiesięczna analiza współmierności przychodów do kosztów oraz poziomu marży ze sprzedaży
przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji kredytowej praz faktoringowej Spółki oraz dokumentacji niezbędnej dla uzyskania przez Spółkę kredytu lub innego zewnętrznego finansowania
terminowe przygotowanie danych i zestawień do banków oraz nadzór nad ich terminowym dostarczeniem
terminowe raportowanie danych finansowych oraz przygotowanie prezentacji dla Rady Nadzorczej
cykliczne przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Zarządu oraz kierowników innych jednostek organizacyjnych
współudział w tworzeniu nowych narzędzi kontrolingowych
współudział w usprawnianiu pracy pracowników działu finansów i księgowości poprzez tworzenie nowych narzędzi
comiesięczna weryfikacja zapisów na przydzielonych kontach księgowych
okresowe ustalanie i sprawdzanie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów
przygotowanie danych oraz dokumentów do audytu finansowego, prawnego, kontroli podatkowych
tworzenie i aktualizacja procedur, instrukcji oraz planów kontroli,
przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu wymagań klienta i procedur/instrukcji wewnętrznych,
wykorzystanie technik rozwiązywania problemów (Six Sigma, FMEA, 8D, A3, 5 Why, Ishikawa) w celu odpowiedniej i szybkiej reakcji na występujące wewnętrznie i zewnętrznie problemy jakościowe,
analizowanie problemów jakościowych i wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych,
przeprowadzanie audytów wewnętrznych procesu, systemu lub produktu,
analiza i monitorowanie wskaźników jakościowych,
prewencyjne weryfikowanie stabilności procesu przy użyciu narzędzi SPC,
udział w tworzeniu i aktualizacji FMEA,
opracowywanie i wykonywanie zaawansowanych planów jakości produktu (APQP) dla nowych i istniejących produktów (analiza, wdrożenia, plany kontroli),
aktywny udział w pełnym cyklu rozwoju oprogramowania systemów bateryjnych (analiza/zbieranie wymagań, projektowanie, implementacja, uruchamianie /testowanie, utrzymanie),
wspieranie decyzji biznesowych poprzez zapewnienie danych, sporządzanie analiz, raportów i rekomendacji dla potrzeb Zarządu
nadzorowanie i odpowiedzialność za przygotowanie budżetu rocznego, prognoz ekonomicznych i długoterminowych planów finansowych, cashflow, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń oraz proponowanie działań korygujących i optymalizujących
zbieranie i analizowanie danych finansowych pochodzących z całej firmy, optymalizowanie kosztów, analizowanie rentowności produktów, struktur firmy, klientów i innych składowych wyników
przeprowadzanie szczegółowych analiz finansowych oraz ocena ryzyka ekonomicznego zarówno trwających, jak i planowanych działań w świetle ich efektywności finansowej
przygotowywanie analiz opłacalności kontraktów handlowych, ocen planowanych inwestycji/projektów oraz weryfikacja założeń na różnych etapach realizacji inwestycji
przygotowanie narzędzi usprawniających rozliczanie produkcji
nadzorowanie, planowanie zadań i koordynowanie pracy podległego pracownika
sporządzanie bieżących analiz, zestawień, prezentacji na potrzeby Zarządu (cyklicznych i ad hoc)
wdrażanie i weryfikacja struktur kosztowych
opracowywanie nowych i modyfikacja istniejących narzędzi służących do analiz oraz optymalizacji procesów, w tym raportowania i budżetowania
wskazanie i planowanie działań, w celu zwiększenia rentowności oraz utrzymania optymalnej płynności finansowej spółki
Odbiór jakościowy części - kontrola dostaw, międzyoperacyjna i kontrola ostateczna na zgodność z technologią, dokumentacją konstrukcyjną i wymaganiami klienta,
Analiza dokumentacji, wymagań klienta i wyników pomiarowych pod kątem spełnienia wymagań,
Obsługa standardowego sprzętu pomiarowego,
Raportowanie niezgodności i postępowanie z częściami niezgodnymi,
Współpraca ze służbami technologicznymi i wydziałowymi w zakresie obniżki kosztów wyrobów złej jakości,
aktywny udział w pełnym cyklu rozwoju oprogramowania systemów bateryjnych (analiza/zbieranie wymagań, projektowanie, implementacja, uruchamianie /testowanie, utrzymanie),
montaż mechanicznych elementów magazynów energii pod napięciem powyżej 50 V do 1 kV w przypadku posiadania uprawnień SEP,
przygotowywanie elementów do produkcji a w tym mycie/czyszczenie, wiercenie, wycinanie, skręcanie, sklejanie,
wykonywanie operacji montażu zgodnie z instrukcją stanowiskową,
dobieranie narzędzi, przyrządów i urządzeń do wykonywanych prac, zgodnie z wymaganiami dokumentacji technicznych,
wykonywanie operacji montażowo-demontażowych magazynów energii posługując się narzędziami i oprzyrządowaniem (uniwersalnym i specjalistycznym), zgodnie z instrukcją,
administracja i zarządzanie sprzętem komputerowym i teleinformatycznym na stanowiskach pracy użytkowników (konfiguracja i konserwacja urządzeń końcowych i peryferyjnych),
monitorowanie działania infrastruktury IT,
wdrażanie nowych rozwiązań i technologii IT,
administracja (konfiguracja, rozwój, utrzymanie) aplikacji wspierających pracę zespołu IT (jira, confluence, inne),
tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej IT oraz procedur z zakresu IT,
rozwiązywanie problemów użytkowników związanych z działaniem sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych, oprogramowaniem oraz łącznością w zakresie IT,
zapewnienie bezpieczeństwa danych przetwarzanych i przechowywanych w systemach IT; zarządzanie i administracja kontami użytkowników oraz ich uprawnieniami dostępu do danych i aplikacji IT,
instalacja i aktualizacja oprogramowania na sprzęcie komputerowym oraz urządzeniach peryferyjnych
Jeśli interesuje Cię elektromobilność i chciałbyś rozpocząć karierę w tej branży, Impact Clean Power Technology S.A. jest idealnym miejscem dla Ciebie!
Jesteśmy światowym liderem w projektowaniu i produkcji baterii litowo-jonowych dla transport, energetyki, telekomunikacji oraz magazynów energii
Każdego roku nasi stażyści poznają pracę zespołów inżynierskich, integracyjnych i produkcyjnych
Podczas trzymiesięcznych staży dajemy ich uczestnikom wyjątkową okazję zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętność w najbardziej rozwojowej branży na świecie
Najlepsi stażyści mogą liczyć na propozycję pracy w naszej firmie
aktywny udział w pełnym cyklu rozwoju oprogramowania systemów bateryjnych (analiza/zbieranie wymagań, projektowanie, implementacja, uruchamianie /testowanie, utrzymanie),
Odbiór jakościowy części - kontrola dostaw, międzyoperacyjna i kontrola ostateczna na zgodność z technologią, dokumentacją konstrukcyjną i wymaganiami klienta,
Analiza dokumentacji, wymagań klienta i wyników pomiarowych pod kątem spełnienia wymagań,
Obsługa standardowego sprzętu pomiarowego,
Raportowanie niezgodności i postępowanie z częściami niezgodnymi,
Współpraca ze służbami technologicznymi i wydziałowymi w zakresie obniżki kosztów wyrobów złej jakości,
tworzenie oraz rozwijanie aplikacji (desktopowych) w oparciu o framework .NET,
praca w pełnym, dojrzałym cyklu tworzenia oprogramowania (zbieranie wymagań, projektowanie/prototypowanie rozwiązań, pisanie kodu, wdrażanie i testowanie) zgodnego z podejściem Agile,
Sprzedaż produktów branżowych oraz realizacja planów sprzedażowych spółki,
Obsługa oraz budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji z Klientami spółki,
Pozyskiwanie nowych Klientów,
Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi Partnerami Handlowymi,
Reprezentacja spółki za zewnątrz, w tym udział w branżowych imprezach targowych,
Analizowanie rynku i propozycji rynkowej konkurencji,
Realizacja procesu ofertowania (zgodnie z przyjętymi w spółce zasadami) oraz stała aktualizacja danych w Systemie CRM,
Obsługa spraw zgłaszanych przez Klientów oraz stała i pro-aktywna identyfikacja potrzeb biznesowych Klientów w kierunku możliwych dodatkowych szans sprzedażowych,
Stałe wsparcie innych Działów spółki, w tym w szczególności Zespołu Order Handling, w procesie realizacji zamówień Klientów,
Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży,
Wsparcie procesu windykacji,
Przestrzeganie zasad ISO / IATF oraz usprawnianie i stały rozwój obsługiwanych procesów biznesowych