Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (173)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 173 )
Asystent / Asystentka Zarządu
Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Bieżąca realizacja zadań asystenckich zleconych przez Zarząd oraz kluczowych managerów
Prowadzenie spraw dotyczących Organów Spółki: Zarządu, Rady Nadzorczej
Kompleksowa obsługa spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej, m.in. organizacja hoteli, transportu dla gości Zarządu
Zarządzanie kalendarzem członków Zarządu oraz kluczowych managerów, umawianie i organizacja spotkań w tym organizacja posiedzeń Zarządu i wspólników
Organizacja wyjazdów służbowych Zarządu i kluczowych managerów oraz nadzór nad przebiegiem podróży służbowych
Rozliczanie delegacji i pozostałych kosztów Zarządu i kluczowych managerów, ścisła współpraca z działem finansów
Wykonywanie pracy kancelaryjnej, w tym przyjmowanie, rejestracja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych
Współpraca i komunikacja z Działem HR, Działem Prawnym oraz Działem Finansów
Zarządzanie przestrzeniom biurową w warszawskiej siedzibie firmy
Wsparcie w zakresie tworzenia procesów administracyjnych w firmie
zlecanie produkcji producentom/dostawcom zgodnie z zapotrzebowaniem
aktualizacja statusu zamówień/produkcji w systemie ERP zgodnie ze stanem faktycznym
ścisła współpraca z producentami/dostawcami celem terminowej realizacji zamówień, zapewnienia im dostępności materiałów i surowców niezbędnych do realizacji zamówień (w tym zarządzanie reklamacjami)
nadzór nad prawidłową realizacją transakcji zakupu/dostawy
tworzenie masterdaty (w tym receptury) w systemie ERP oraz jej aktualizacja
proaktywne działania w kierunku wsparcia terminowego wprowadzenia nowych produktów do sprzedaży
przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby działu planowania i innych działów
Współtworzenie, wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej w kategorii health care i innych
Koordynowanie, współtworzenie oraz wdrażanie działań marketingowych, PR-owych i CSR, budujących wizerunek marki parasolowej;
Uczestnictwo w procesie rozwojowo-badawczym: identyfikowanie potrzeb konsumenckich, definiowanie popytu i grupy docelowej;
Analizowanie rynku i konkurencji; śledzenie trendów oraz dobrych praktyk i konstruowanie analiz wraz z wnioskami co do sugerowanych kierunków modyfikacji strategii marketingowej dla kategorii suplementów;
Zarządzanie asortymentem kategorii;
Zdefiniowanie kluczowych obszarów wzrostu i priorytetów;
Raportowanie wdrożonych działań z zakresu planów i strategii marketingowej;
Koordynowanie procesów wprowadzania nowych produktów na rynek przy ścisłej współpracy z działem R&D;
Współpraca z zewnętrznymi doradcami, agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług marketingowych;
Ścisła współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za ekspansję działalności do innych krajów
będziesz współpracować z zespołami CRM, analityki, komunikacji, contentu i designu,
weźmiesz udział w realizacji wielokanałowych kampanii marketingowych oraz wdrażaniu zautomatyzowanych i spersonalizowanych kampanii na podstawie zachowań klientów,
będziesz tworzyć i modyfikować szablony wiadomości email z użyciem HTML,
zadbasz o poprawność działania wdrożonych ścieżek komunikacji automatycznej, będziesz ją stale monitorować,
nauczysz się jak dbać o jakość i zaangażowanie bazy klientów,
dowiesz się jak monitorować i zwiększanie efektywności wysyłek kampanii email oraz SMS, przeprowadzać testy A/B, analizować i wizualizować wyniki
będziesz współpracować z zespołami CRM, analityki, komunikacji, contentu i designu,
weźmiesz udział w realizacji wielokanałowych kampanii marketingowych oraz wdrażaniu zautomatyzowanych i spersonalizowanych kampanii na podstawie zachowań klientów,
będziesz tworzyć i modyfikować szablony wiadomości email z użyciem HTML,
zadbasz o poprawność działania wdrożonych ścieżek komunikacji automatycznej, będziesz ją stale monitorować,
nauczysz się jak dbać o jakość i zaangażowanie bazy klientów,
dowiesz się jak monitorować i zwiększanie efektywności wysyłek kampanii email oraz SMS, przeprowadzać testy A/B, analizować i wizualizować wyniki
Odpowiedzialność za tworzenie i egzekucję strategii rozwoju kategorii i podkategorii;
Budowanie wizerunku i świadomości marki poprzez umiejętnie prowadzone działania marketingowe;
Zarządzanie asortymentem produktów, marżą, konkurencyjnością cenową, sprzedażą i promocjami;
Zarządzanie kompleksowymi projektami wymagającymi współpracy ze wszystkimi działami w firmie;
Nadzór nad budżetem oraz kontrola wydatków;
Odpowiedzialność za kompleksowy proces powstawania nowych produktów;
Ścisła współpraca z całym zespołem Marketingu w celu maksymalizacji sprzedaży produktów kosmetycznych, ustaleniu planu marketingowego, harmonogramu wdrożeń i planu promocji;
Koordynacja kampanii 360 wspierających sprzedaż kategorii na różnorodnych kanałach: ecommerce, social media, kampanie zasięgowe (Google, Meta);
Współpraca z zewnętrznymi partnerami;
Współuczestnictwo we wprowadzaniu marki lub jej nowych produktów na rynek;
Przeprowadzanie badań rynkowych i konsumenckich oraz analizowanie ich wyników;
Analiza danych wyników kampanii i przygotowywanie rekomendacji na przyszłość;
Zarządzenie 2-osobowym zespołem bezpośrednio raportujących osób
Koordynowanie, współtworzenie, rozwijanie oraz wdrożenie strategii marketingowej w kategorii kosmetyki
Koordynowanie, współtworzenie oraz wdrażanie działań marketingowych, przede wszystkim kampanii zasięgowych w DIGITAL
Uczestnictwo w procesie identyfikowania potrzeb konsumenckich, definiowanie popytu i grupy docelowej dla produktów, uczestnictwo w pracach rozwojowo-badawczych nad produktami / grupami produktów w celu kształtowania planu marketingowego i efektywnego wdrożenia produktów do sprzedaży
Definiowanie kluczowych obszarów wzrostu i priorytetów dla kategorii kosmetyki
Przygotowywanie briefów marketingowych na nowe produkty
Koordynowanie publikowanych treści na opakowaniach, kartach e-commerce i innych materiałach
Analizowanie rynku, konkurencji, śledzenie trendów, dobrych praktyk i konstruowanie analiz wraz z wnioskami co do sugerowanych kierunków
Raportowanie wdrożonych działań z zakresu planów i strategii marketingowej do zarządu spółki
Koordynacja procesów wprowadzania nowych produktów na rynek, w tym ścisła współpraca z działem R&D
Współpraca z zewnętrznymi doradcami, agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług
Współpraca z magazynami, przewoźnikami, agencjami celnymi i innymi partnerami w obszarze logistyki;
Koordynacja sprawnej obsługi i realizacji wysyłek, zapewnienie jakości usług;
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją przyjęć i dostaw towarów do magazynów, generowanie i obsługa dokumentacji związanej z gospodarką magazynowa;
Optymalizacja procesów logistycznych;
Koordynacja procesów realizacji zleceń transportowych w Polsce i za granicą, obsługa związanej z nimi dokumentacji;
Kontrola kosztów magazynowych, transportowych i logistycznych;
Negocjacje z dostawcami usług logistycznych;
Udział w projektach otwarcia/zmian w obszarze magazynów i innych usług logistycznych;
Koordynacja i dbałość o rzetelne i wiarygodne dane w dot. Ilości i dostępności produktów u podwykonawców ( w tym surowców i materiałów operacyjnych) jak również za koordynowanie procesu inwentaryzacji
Współpraca z magazynami, przewoźnikami, agencjami celnymi i innymi partnerami w obszarze logistyki;
Koordynacja sprawnej obsługi i realizacji wysyłek, zapewnienie jakości usług;
Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją przyjęć i dostaw towarów do magazynów, generowanie i obsługa dokumentacji związanej z gospodarką magazynowa;
Optymalizacja procesów logistycznych;
Koordynacja procesów realizacji zleceń transportowych w Polsce i za granicą, obsługa związanej z nimi dokumentacji;
Kontrola kosztów magazynowych, transportowych i logistycznych;
Negocjacje z dostawcami usług logistycznych;
Udział w projektach otwarcia/zmian w obszarze magazynów i innych usług logistycznych;
Koordynacja i dbałość o rzetelne i wiarygodne dane w dot. Ilości i dostępności produktów u podwykonawców ( w tym surowców i materiałów operacyjnych) jak również za koordynowanie procesu inwentaryzacji
Opracowywanie i dobór technologii produktu typu suplementy diety oraz produktów specjalnego przeznaczenia medycznego , w postaci tabletek, kapsułek, saszetek, płynów, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i przepisami;
Udział w próbach laboratoryjnych i produkcyjnych nowych produktów;
Opracowanie specyfikacji produktu i określenie wymagań jakościowych surowców niezbędnych do produkcji;
Opracowywanie planu badawczego dla wdrażanych produktów;
Udział w działaniach związanych z optymalizacją procesów produkcyjnych / wdrażaniem koniecznych usprawnień technologicznych;
Udział w wyjaśnianiu przyczyn niezgodności jakościowych oraz opracowanie związanej z tym dokumentacji
Opracowywanie i dobór technologii produktu typu suplementy diety oraz produktów specjalnego przeznaczenia medycznego , w postaci tabletek, kapsułek, saszetek, płynów, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i przepisami;
Udział w próbach laboratoryjnych i produkcyjnych nowych produktów;
Opracowanie specyfikacji produktu i określenie wymagań jakościowych surowców niezbędnych do produkcji;
Opracowywanie planu badawczego dla wdrażanych produktów;
Udział w działaniach związanych z optymalizacją procesów produkcyjnych / wdrażaniem koniecznych usprawnień technologicznych;
Udział w wyjaśnianiu przyczyn niezgodności jakościowych oraz opracowanie związanej z tym dokumentacji
Sporządzanie miesięcznych pakietów dla potrzeb sprawozdawczości zarządczej;
Analiza miesięcznych sprawozdań finansowych zgodnie z UoR oraz weryfikacja rocznych sprawozdań przygotowanych przez zewnętrzne biuro rachunkowe;
Przygotowanie budżetów projektów, rocznych i planu wieloletniego opartych na modelach oraz kontrola ich realizacji wraz ze szczegółową analizą odchyleń;
Pełen nadzór nad przypisanymi obszarami (segmentami działalności) i rozwój ich analiz w tym raportowanie wyników finansowych, operacyjnych, wydatków CAPEX oraz przepływów pieniężnych dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Konsolidacja wyników z różnych business units na poziomie zarządczym;
Kreowanie i realny wpływ na układ planu kont dla celów rozwoju rachunkowości zarządczej,
Analiza rentowności dla poszczególnych produktów, klientów lub kanałów dystrybucji;
Współpraca z innymi działami i business unitami w Spółce w zakresie kontroli kosztów i wykonania budżetu;
Obsługa produktów finansowania dłużnego i produktów bankowych (umowy kredytowe dotyczące kapitału obrotowego, itp.);
Analiza umów podpisywanych w Spółce z perspektywy finansowej i rachunkowej (zgodność z budżetem, zagadnienia finansowe i podatkowe, rozliczenia);
Ocena zdarzeń gospodarczych pod kątem ujęcia w księgach rachunkowych Spółki;
Współpraca z audytorem i zewnętrznym biurem rachunkowym
Sporządzanie miesięcznych pakietów dla potrzeb sprawozdawczości zarządczej;
Analiza miesięcznych sprawozdań finansowych zgodnie z UoR oraz weryfikacja rocznych sprawozdań przygotowanych przez zewnętrzne biuro rachunkowe;
Przygotowanie budżetów projektów, rocznych i planu wieloletniego opartych na modelach oraz kontrola ich realizacji wraz ze szczegółową analizą odchyleń;
Pełen nadzór nad przypisanymi obszarami (segmentami działalności) i rozwój ich analiz w tym raportowanie wyników finansowych, operacyjnych, wydatków CAPEX oraz przepływów pieniężnych dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Konsolidacja wyników z różnych business units na poziomie zarządczym;
Kreowanie i realny wpływ na układ planu kont dla celów rozwoju rachunkowości zarządczej,
Analiza rentowności dla poszczególnych produktów, klientów lub kanałów dystrybucji;
Współpraca z innymi działami i business unitami w Spółce w zakresie kontroli kosztów i wykonania budżetu;
Obsługa produktów finansowania dłużnego i produktów bankowych (umowy kredytowe dotyczące kapitału obrotowego, itp.);
Analiza umów podpisywanych w Spółce z perspektywy finansowej i rachunkowej (zgodność z budżetem, zagadnienia finansowe i podatkowe, rozliczenia);
Ocena zdarzeń gospodarczych pod kątem ujęcia w księgach rachunkowych Spółki;
Współpraca z audytorem i zewnętrznym biurem rachunkowym
Zapewnienie przejrzystości procesów popytu i podaży w całym zespole łańcucha dostaw dla przypisanego portfela (surowce, opakowania, wyroby gotowe);
Budowanie i utrzymywanie relacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami biznesowymi (łańcuch dostaw, sprzedaż, marketing, finanse), dostawcy, partnerzy itd
Wspieranie wdrożeń i proponowanie usprawnień;
Zapewnienie dostępności produktów (w tym surowców i materiałów opakowaniowych);
Planowanie zamówień, dostosowanie wzorców zakupowych i monitorowanie dostaw;
Monitorowanie i optymalizacja zapasów;
Projektowanie wskaźników wydajności procesów i szablonów miesięcznych raportów (masterdata)
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Samodzielne analizowanie działań firmy (wyników kampanii produktowych, launchu produktów, promocji, zachowań userów na stronie www a także klientów w kanale tradycyjnym), wyciąganie wniosków a następnie prezentacja ich przed biznesem,
Weryfikacja hipotez biznesowych na podstawie danych i zebranego wywiadu od współpracowników,
Rekomendowanie dalszych działań i komunikowanie ich wewnątrz organizacji,
Współtworzenie planu i realizacja działań PR-owych zgodnie z planem marketingowym firmy,
Współtworzenie i realizacja contentu oraz treści informacyjnych, promocyjnych, notek PR-owych,
Kontakt z mediami w celu maksymalizacji publikacji PR-owych, dbanie o dobry wizerunek firm,
Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami firmy w zakresie działań marketingowych,
Przygotowywanie ciekawych, nieszablonowych materiałów dla interesariuszy zewnętrznych,
Prowadzenie konta firmowego na Linkedin,
Organizacja i obsługa eventów oraz akcji CSR,
Udział w pracach koncepcyjnych i opracowywaniu graficznych materiałów drukowanych, multimedialnych i ekspozycyjnych – we współpracy z innymi zespołami i podwykonawcami,
Przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektu,
Przygotowywanie prezentacji i raportów,
Proponowanie i wdrażanie nowych działań promocyjno-wizerunkowych
Tworzenie animacji reklamowych (Video Adsy na YT & platformy social - głównie Instagram) w oparciu o key visual,
Udział w tworzeniu koncepcji i strategii na wykorzystanie materiałów motion/video w bieżącej komunikacji marketingowej (content, kampanie, materiały edukacyjne, sprzedażowe, promocyjne),
Kreacja angażujących materiałów na nasze kanały social (Stories/Shortsy/Reelsy/TikTok),
Tworzenie animacji reklamowych (Video Adsy na YT & platformy social - głównie Instagram) w oparciu o key visual,
Udział w tworzeniu koncepcji i strategii na wykorzystanie materiałów motion/video w bieżącej komunikacji marketingowej (content, kampanie, materiały edukacyjne, sprzedażowe, promocyjne),
Kreacja angażujących materiałów na nasze kanały social (Stories/Shortsy/Reelsy/TikTok),
Tworzenie animacji reklamowych (Video Adsy na YT & platformy social - głównie Instagram) w oparciu o key visual,
Udział w tworzeniu koncepcji i strategii na wykorzystanie materiałów motion/video w bieżącej komunikacji marketingowej (content, kampanie, materiały edukacyjne, sprzedażowe, promocyjne),
Kreacja angażujących materiałów na nasze kanały social (Stories/Shortsy/Reelsy/TikTok),
Be accountable for productivity/cost efficiency targets in your area of responsibility,
Develop comprehensive long-term category strategies (3PMs and components) including portfolio split and allocation, all-round risk management, SRM, process improvement,
Execute strategies in a timely manner whilst achieving savings objectives (YOY, efficiency, demand management et al.),
Manage and continuously develop own team,
Ongoingly transmit relevant business and market insights to your team and proactively weave into sourcing approach as appropriate,
Manage relationships with all stakeholders and ensure alignment with business objectives whilst implementing best-in-class sourcing practices,
Monitor latest good practice developments within own and adjacent areas; implement,
Implement SRM aimed at value,
Ensure effective communication between Sourcing and the rest of the organisation
Design mid- and long-term strategy for warehousing, pick&pack, transportation and related processes and systems - to ensure optimal TCO / value to business,
Implement and execute the strategy in a timely manner, leveraging best supply chain practices,
Effectively manage and continuously develop own team,
Select / design and introduce relevant work tools,
Head up strategic and operational collaboration with logistics service providers; secure optimal service scope and most favourable performance/commercial conditions,
Ensure efficiency of logistics processes and operations; implement KPIs and improvement roadmap against them,
Manage relationships with all stakeholders and ensure alignment with business objectives whilst implementing best-in-class logistics practices,
Proactively manage risks,
Further integrate Logistics in the organization, ongoingly tap into further opportunities of value creation
Opracowywanie i realizacja strategii dotyczącej portfolio nowych produktów przy współpracy z Brand Managerem,
Inicjowanie i zarządzanie procesami wdrożeń nowych produktów w kategorii kosmetyki pielęgnacyjne,
Praca nad rozwojem nowych produktów poprzez wszystkie etapy procesu: pomysł na produkt, analizę rynku, brief marketingowy, koordynację działań zespołów R&D, Zakupów i Marketingu,
Samodzielne zarządzanie projektami w programie Click Up - tworzenia nowych produktów do portfolio marki,
Ścisły nadzór nad harmonogramem wdrożeń
Ścisła współpraca z innymi zespołami: R&D, działem kreacji, prawnym oraz zakupów i zaopatrzenia,
Analizowanie trendów, potrzeb konsumentów, danych i badań rynkowych oraz przygotowanie na ich podstawie rekomendacji kierunków rozwoju portfolio marki,
Monitorowanie rynku i analiza działania marek konkurencyjnych,
Nadzór nad poprawną komunikacją na opakowaniach produktów
Współtworzenie, wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej w kategorii suplementów diety
Koordynowanie, współtworzenie oraz wdrażanie działań marketingowych, PR-owych i CSR, budujących wizerunek marki parasolowej
Uczestnictwo w procesie rozwojowo-badawczym: identyfikowania potrzeb konsumenckich, definiowanie popytu i grupy docelowej
Analizowanie rynku i konkurencji; śledzenie trendów oraz dobrych praktyk i konstruowanie analiz wraz z wnioskami co do sugerowanych kierunków modyfikacji strategii marketingowej dla kategorii suplementów
Zarządzanie asortymentem kategorii
Definiowanie kluczowych obszarów wzrostu i priorytetów
Raportowanie wdrożonych działań z zakresu planów i strategii marketingowej do zarządu spółki
Koordynacja procesów wprowadzania nowych produktów na rynek, w tym ścisła współpraca z działem R&D
Współpraca z zewnętrznymi doradcami, agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług marketingowych
Ścisła współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za ekspansję działalności do innych krajów (kierowanymi przez managerów ds. ekspansji/globalnego roll out’u)
Wdrażanie nowych produktów
Samodzielne prowadzenie projektów wspierających rozwój wskazanych kanałów sprzedaży
Responsible for design, implementation and continuous improvement of S&OP,
Conduct regular S&OP meetings and provide visibility and communication to all stakeholders on process efficiency, OTIF, root causes, trends and corrective actions undertaken,
Be accountable for optimal inventory management strategy and its execution (short-mid-long term), supported by total cost analysis,
Secure availability of stock (Supply Planning),
Ongoingly monitor and detect (early warning) out-of-stock risks. Mitigate and take lead on managing these through collaboration within the Supply Chain organization and 3PMs,
Ensure constant manufacturing capacity and stock capacity through quality forecasts – short and long term - and close collaboration with other member of the Supply Chain organization (Procurement, Logistics et al)
Actively participate in New Product Implementation projects from their inception, by feeding in forecast demand volumes, projected optimal supply/purchasing batches, required inventory and manufacturing capacities etc.,
Contribute to COGS reduction within own remit: batch optimization, SKU/bulk production clustering, cash flow (collaboration with Finance) etc.,
Define comprehensive KPIs within own area of responsibility along with their targeted values; manage and regularly report on them (dashboards),
Act as member of panels for vendor audits and new vendor selection process,
Actively research and implement tools and solutions leading to further economization of Planning (automation, forecast accuracy improvement etc)
Participate in COGS budgeting and cash flow projections,
Build strong relationships for efficient collaboration with Sales and Marketing,
Participate in Supply Chain projects as appropriate
będziesz współpracować z doświadczonym zespołem ekspertów z zakresu technologii, komunikacji cyfrowej, analityki oraz designu,
weźmiesz udział w realizacji wielokanałowych kampanii marketingowych oraz wdrażaniu zautomatyzowanych i personalizowanych kampanii na podstawie zachowań klientów,
będziesz tworzyć i modyfikować szablony wiadomości email z użyciem HTML,
zadbasz o poprawność działania wdrożonych ścieżek komunikacji automatycznej, będziesz ją stale monitorować,
nauczysz się jak dbać o jakość i zaangażowanie bazy klientów,
dowiesz się jak monitorować i zwiększać efektywności wysyłek kampanii email oraz SMS, przeprowadzać testy A/B, analizować i wizualizować wyniki
Współtworzenie, wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej w kategorii suplementów diety
Koordynowanie, współtworzenie oraz wdrażanie działań marketingowych, PR-owych i CSR, budujących wizerunek marki parasolowej
Uczestnictwo w procesie rozwojowo-badawczym: identyfikowania potrzeb konsumenckich, definiowanie popytu i grupy docelowej
Analizowanie rynku i konkurencji; śledzenie trendów oraz dobrych praktyk i konstruowanie analiz wraz z wnioskami co do sugerowanych kierunków modyfikacji strategii marketingowej dla kategorii suplementów
Zarządzanie asortymentem kategorii
Definiowanie kluczowych obszarów wzrostu i priorytetów
Raportowanie wdrożonych działań z zakresu planów i strategii marketingowej do zarządu spółki
Koordynacja procesów wprowadzania nowych produktów na rynek, w tym ścisła współpraca z działem R&D
Współpraca z zewnętrznymi doradcami, agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług marketingowych
Ścisła współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za ekspansję działalności do innych krajów (kierowanymi przez managerów ds. ekspansji/globalnego roll out’u)
Współtworzenie, wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej w kategorii health care
Koordynowanie, współtworzenie oraz wdrażanie działań marketingowych, PR-owych i CSR, budujących wizerunek marki parasolowej
Uczestnictwo w procesie rozwojowo-badawczym: identyfikowania potrzeb konsumenckich, definiowanie popytu i grupy docelowej
Analizowanie rynku i konkurencji; śledzenie trendów oraz dobrych praktyk i konstruowanie analiz wraz z wnioskami co do sugerowanych kierunków modyfikacji strategii marketingowej dla kategorii suplementów
Zarządzanie asortymentem kategorii
Definiowanie kluczowych obszarów wzrostu i priorytetów
Raportowanie wdrożonych działań z zakresu planów i strategii marketingowej do zarządu spółki
Koordynacja procesów wprowadzania nowych produktów na rynek, w tym ścisła współpraca z działem R&D
Współpraca z zewnętrznymi doradcami, agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług marketingowych
Ścisła współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za ekspansję działalności do innych krajów (kierowanymi przez managerów ds. ekspansji/globalnego roll out’u)
Bieżąca realizacja zadań asystenckich zleconych przez Zarząd oraz kluczowych managerów
Prowadzenie spraw dotyczących Organów Spółki; Zarządu, Rady Nadzorczej
Kompleksowa obsługa spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej, m.in. organizacja hoteli, transportu dla gości Zarządu
Zarządzanie kalendarzem członków Zarządu oraz kluczowych managerów, umawianie i organizacja spotkań w tym organizacja posiedzeń Zarządu i wspólników
Organizacja wyjazdów służbowych Zarządu i kluczowych managerów oraz nadzór nad przebiegiem podróży służbowych
Rozliczanie delegacji i pozostałych kosztów Zarządu i kluczowych managerów, ścisła współpraca z działem finansów
Wykonywanie pracy kancelaryjnej, w tym przyjmowanie, rejestracja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych,
Współpraca i komunikacja z Działem HR, Działem Prawnym oraz Działem Finansów
Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej na rynku farmaceutycznym oraz pozaaptecznym (off & online)
Wspieranie długoterminowego wzrostu sprzedaży w relacjach B2B, rozwój sell-outu
Monitoring rezultatów podejmowanych działań
Opracowanie standardów dla optymalnej wizualizacji marki HLC w punktach sprzedaży, w tym przygotowanie materiałów POS wraz z implementacją i monitoringiem oraz przygotowywanie projektów sell-out
Ścisła współpraca z działami Finansów, B2B, Marketing
Przygotowywanie prezentacji dla głównych klientów
Opracowywanie projektów związanych z poprawieniem efektywności i rentowności sprzedaży