1. Pracodawca
  2. Słupsk
  3. URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU

Słupsk, pl. Zwycięstwa 3

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (13) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 13 )

ds. księgowości wydatków w Referacie Wydatków w Wydziale Księgowości

Słupsk
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Do zadań pracownika należeć będzie prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych dotyczących wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy. Ważniejsze zadania: prowadzenie ewidencji wydatków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów
  • wydatków
  • przychodów i rozchodów na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; księgowanie faktur i innych dowodów księgowych za dostawy i usługi; uzgadnianie co miesiąc wykonania planu wydatków z księgowością syntetyczną; analiza zgodności wydatków z kosztami wg rodzajów i kontami bilansowymi; prowadzenie ewidencji analitycznej kont rozrachunkowych (zespół 2 z podziałem na podmioty i tytuły rozrachunków) w zakresie wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy; weryfikacja występujących sald i ustalanie ich zgodności z dokumentacją księgową; przygotowanie i kompletowanie (na wniosek wydziału merytorycznego) dokumentów w celu sporządzenia wniosków o płatność w zakresie faktur i rozrachunków; bieżąca analiza sald kont oraz przeprowadzenie rocznej weryfikacji i uzgodnień tych sald dla celów sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; weryfikacja dokumentów księgowych pod względem prawidłowości wyliczenia wysokości podatku naliczonego VAT do odliczenia zgodnie z jego kwalifikowalnością; prowadzenie ewidencji księgowej faktur na potrzeby rozliczenia podatku VAT naliczonego; prowadzenie rejestrów zakupów VAT; sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych i środków pomocowych z zagranicy w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów (Rb-28S
  • Rb-50); sporządzanie sprawozdań z operacji finansowych (Rb-N
  • Rb-Z); sporządzanie zestawienia wykonania planu wydatków na potrzeby bieżących analiz
  • odpowiedzi na interpelacje radnych i zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 4500 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia. Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/896.html
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. strategicznych zadań z zakresu pomocy społecznej w Referacie Polityki Społecznej w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych

Słupsk
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie strategiczne zadania z zakresu pomocy społecznej. Ważniejsze zadania: 1. monitorowanie działań wynikających ze Strategii Rozwoju Miasta w zakresie pomocy społecznej oraz koordynacja Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych; 2. analiza realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej
  • mających na celu ochronę poziomu życia osób
  • rodzin i grup społecznych oraz rozwoju specjalistycznego wsparcia; 3. opracowywanie i wdrażanie lokalnych programów z zakresu pomocy społecznej; 4. rozpoznawanie potrzeb i ocena zjawisk będących przyczyną zapotrzebowania na świadczenia pomocy społecznej; 5. opracowywane i realizacja programów profilaktycznych i naprawczych w rozwiązywaniu problemów społecznych
  • w tym promowanie i wdrażanie nowych innowacyjnych przedsięwzięć w tym obszarze; 6. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Miasta
  • instytucjami samorządowymi
  • Strażą Miejską
  • Policją
  • Powiatowym Urzędem Pracy
  • służbami kuratorskimi
  • organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami realizującymi zadania z zakresu pomocy społecznej; 7. nadzór i monitorowanie zadań realizowanych przez organizacje pozarządowe oraz jednostki organizacyjne
  • podległe Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych
  • realizujące zadania z zakresu polityki społecznej; 8. prowadzenie czynności kontrolnych zadań powierzonych do realizacji organizacjom pozarządowym oraz zadań statutowych jednostek z zakresu polityki społecznej podległych Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. informatycznych Administrator Systemów Informatycznych w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym

Słupsk
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi. Ważniejsze zadania: 1. wsparcie użytkowników i obsługa HELP DESK; 2. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 3. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 4. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 5. pomoc pracownikom UM w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 6. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 7. nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 8. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego
  • opiekunami serwisowymi itp.; 9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 10. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 11. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 12. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 13. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 14. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4800 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Aplikant Straży Miejskiej

Słupsk
Wygasła: 16.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
  • związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym. Ważniejsze zadania: udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości; prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
  • terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie; podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
  • zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi; ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej; reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa. Warunki pracy na stanowisku: praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej; udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych; realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych; praca w warunkach związanych ze stresem
  • wynikającym z dużej presji w zakresie podejmowanych interwencji i wydawania obiektywnych decyzji. Okres zatrudnienia: do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 4800 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia. Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/893.html
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. ochrony przyrody i rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 08.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
  • jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • w tym przygotowywanie projektów decyzji; 2. rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew; 3. dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi; 4. prowadzenie kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania; 5. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody
  • w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; 6. prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną
  • informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska
  • ochrony przyrody
  • w szczególności ochrony zieleni
  • w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; 7. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
  • podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
  • udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 8. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw
  • 9. współpraca z służbami weterynaryjnymi
  • Inspekcją Ochrony Roślin i Nasiennictwa
  • Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i Izbą Rolniczą; 10. udostępnianie danych z zakresu rolnictwa; 11. prowadzenie kontroli w zakresie upraw; 12. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw; 13. prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie
  • np. pomników przyrody; 14. opiniowanie przebiegu uzbrojenia
  • lokalizacji obiektów budowlanych oraz opracowań i dokumentacji sporządzanych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie zieleni
  • ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody; 15. zamawianie
  • nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług
  • dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni
  • będących w kompetencji WGKiOŚ; 16. prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw
  • zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi; 17. opracowanie planów rzeczowo finansowych w zakresie potrzeb wynikających z zakresu prowadzonych spraw; 18. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej
  • przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. organizacji ruchu drogowego i mobilności w Referacie Polityki Transportowej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 21.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
  • jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie
  • we współpracy z Miejskim Inżynierem Ruchu
  • spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach publicznych znajdujących się na terenie Miasta Słupska
  • w tym w szczególności: - opiniowanie
  • zatwierdzanie i odbiór projektów organizacji ruchu; - prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; - projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta we współpracy z Miejskim Inżynierem Ruchu; - rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu; 2. kontrola prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych
  • sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym prowadzenie systematycznych kontroli infrastruktury pieszej i rowerowej w zakresie jej prawidłowego utrzymania/funkcjonowania; 3. współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu
  • oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; 4. nadzór oraz analiza danych w zakresie funkcjonujących w mieście usług promujących aktywną mobilność
  • tj. System Roweru Miejskiego
  • wypożyczalnie hulajnóg elektrycznych; 5. podnoszenie wiedzy z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego i zrównoważonej mobilności wśród mieszkańców; 6. załatwianie skarg
  • wniosków i interpelacji w zakresie prowadzonych spraw
  • wynikających z zakresu merytorycznego stanowiska
  • w tym prowadzenie i gromadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi; 7. współudział w implementacji polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4400 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 21.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
  • jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów decyzji z zakresu gospodarki odpadami tj. pozwoleń na wytwarzanie odpadów
  • zezwoleń na przetwarzanie odpadów
  • zezwoleń na zbieranie odpadów
  • a także projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji
  • której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 2. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej posiadaczowi odpadów ich usunięcie z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania; 3. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot
  • jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 4. podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska
  • a także poprawy jego jakości; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska
  • w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 5. nadzór nad realizacją dokumentów strategicznych w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4400 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

stanowisko ds. ochrony zieleni w Referacie Gospodarki Komunalnej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 11.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
  • jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • w tym przygotowywanie projektów decyzji; rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew; dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi; nadzór merytoryczny w zakresie utrzymania terenów zieleni i cmentarzy nad Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Słupsku; prowadzenie kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody
  • w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną
  • informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska
  • ochrony przyrody
  • w szczególności ochrony zieleni
  • w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
  • podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
  • udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłożenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 4400 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia. Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/889.html
Pokaż więcej >>
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Aplikant Straży Miejskiej w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego

Słupsk
Wygasła: 01.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
  • związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym. Ważniejsze zadania: 1. udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości; 2. prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
  • terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie; 3. podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
  • zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi; 4. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej; 5. reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa. Warunki pracy na stanowisku: 1. praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej; 2. udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych; 3. realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych. Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Aplikant Straży Miejskiej

Słupsk
Wygasła: 06.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
  • związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym. Ważniejsze zadania: 1. udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości; 2. prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
  • terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie; 3. podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
  • zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi; 4. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej; 5. reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa. Warunki pracy na stanowisku: 1. praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej; 2. udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych; 3. realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych. Umowa do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. płac

Słupsk
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę płacową pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku
  • w tym kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowej. Ważniejsze zadania: 1. sporządzanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wypłat: a) wynagrodzeń i innych należności pracowniczych wynikających z umów o pracę; b) wynagrodzeń z tytułu zawartych umów zleceń i umów o dzieło z osobami fizycznymi; c) diet dla radnych; d) wynagrodzeń dla członków komisji ustanowionych przez Prezydenta; e) nagród pieniężnych ustanowionych przez Prezydenta dla osób fizycznych; f) stypendiów sportowych i kulturalnych; g) ryczałtów samochodowych; h) ekwiwalentu za pranie sortów mundurowych; 2. prowadzenie wszystkich spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym ZUS pracowników Urzędu; 3. obliczanie i opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne
  • zdrowotne i Fundusz Pracy; 4. prowadzenie ewidencji przychodów w postaci kartotek wynagrodzeń poszczególnych osób fizycznych; 5. obliczanie
  • pobieranie i rozliczanie zaliczek podatku dochodowego ze stosunku pracy
  • umów zleceń
  • umów o dzieło zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6. sporządzanie i przekazywanie do urzędów skarbowych informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych
  • 7. sporządzanie do GUS okresowych sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu pracowników Urzędu; 8. wykonywanie czynności w zakresie określonym przez ustawę o systemie ubezpieczeń społecznych i ustawę o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym
  • w szczególności: a) sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych oraz składek na ubezpieczenia społeczne; b) ustalanie uprawnień do wypłaty zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych
  • macierzyńskich i innych; c) sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych; d) sporządzanie raportów imiennych o wypłaconych świadczeniach i przerwach w opłacaniu składek przez pracowników Urzędu; 9. sporządzanie kalkulacji funduszu płac pracowników Urzędu na potrzeby planowania budżetu; 10. zgłaszanie do wskazanej instytucji finansowej
  • odprowadzanie składek oraz dokonywanie innych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi Pracowniczych Planów Kapitałowych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda i łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; Wynagrodzenie od 3800 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami w Dziale Estetyzacji Przestrzeni Publicznych i Opieki nad Zabytkami w Wydziale Polityki Przestrzennej

Słupsk
Wygasła: 23.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie spraw dotyczących estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami. Ważniejsze zadania: 1. przygotowanie i wdrożenie procedury naliczania kar za naruszanie ustaleń uchwały XII/208/19 w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury
  • tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
  • ich gabarytów
  • standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych
  • z jakich mogą być wykonane; 2. sprawdzanie zgodności projektów z uchwałami Rady Miejskiej w Słupsku; 3. współpraca z wydziałami Urzędu
  • instytucjami
  • firmami w realizacji powierzonych zadań; 4. nawiązywanie kontaktów z osobami odpowiedzialnymi w jst za realizację podobnych zadań; 5. obsługa interesantów z zakresie kompetencji Wydziału; 6. tworzenie projektów
  • procedur i uchwał (projekty planistyczne); 7. praca przy komputerze (pisanie pism
  • uchwał
  • praca w programach graficznych); 8. analiza obowiązujących przepisów
  • udział w spotkaniach
  • inwentaryzacji w terenie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością. Wynagrodzenie od 3800 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy Kierownik Referatu w Referacie Gospodarki Komunalnej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 01.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na stanowisku Kierownika Referatu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: 1. nadzorowanie
  • kierowanie i koordynacja pracy podległych pracowników w zakresie głównie: - ochrony przyrody
  • ze szczególnym uwzględnieniem zieleni
  • - ochrony zwierząt
  • - odnowy gatunkowej roślin i zwierząt
  • - udzielania dotacji na zadania z zakresu ochrony środowiska
  • 2. załatwianie skarg i wniosków w zakresie spraw referatu; 3. nadzór nad realizacją Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie miasta Słupska w zakresie zadań realizowanych przez referat; 4. realizacja zdań wynikających z Programu Ochrony Środowiska dla województwa Pomorskiego w zakresie zadań realizowanych przez referat; 5. nadzór nad realizacja Programu Opieki nad Zwierzętami Bezdomnymi; 6. opracowanie planów oraz sprawozdań rzeczowo finansowych w zakresie spraw prowadzonych przez referat; 7. bieżąca kontrola wykonania
  • będącej w dyspozycji Wydziału części budżetu
  • po stronie dochodów i wydatków
  • w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; 8. nadzór nad realizacją zadań prowadzonych we współpracy z organizacjami pozarządowymi; 9. zamawianie
  • nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług
  • dostaw oraz robót w zakresie pracy referatu; 10. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • w tym przygotowywanie projektów zezwoleń; 11. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody
  • w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; 12. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
  • podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
  • udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 13. prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie
  • np. pomników przyrody; 14. ustanawianie nowych form ochrony
  • tj. pomnika przyrody
  • stanowiska dokumentacyjnego
  • użytku ekologicznego lub zespołu przyrodniczo-krajobrazowego w drodze uchwały rady gminy
  • a w razie potrzeby również ich znoszenie; 15. prowadzenie rejestrów wprowadzonych form ochrony przyrody oraz wprowadzenie przewidzianych w przepisach zakazów dla danej formy ochrony przyrody. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 5300 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 5 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne