Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (24)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 24 )
Stanowisko pracy ds. środków trwałych w Wydziale Administracyjno-Technicznym
Słupsk
Wygasła: 20.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/907.html
Ogólna charakterystyka:
Prowadzenie ewidencji środków trwałych w Urzędzie Miejski w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialności za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu;
2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;
3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu;
4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;
5. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;
6. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;
7. współpraca z Referatem Zamówień Publicznych w zakresie ubezpieczenia majątku;
8. zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej
komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz bieżącą realizację umowy;
9. przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu
sprawozdania z wykonania budżetu
do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadania wynikające z zakresu obowiązków;
10. realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk;
11. dbanie o terminowe realizowanie przydzielonych umów oraz:
- opisywanie dokumentów finansowych za zgodność z umową;
- przed upływem dwóch miesięcy od daty zakończenia umowy lub wykonania wartości umowy poinformowanie o tym fakcie bezpośredniego przełożonego;
- przygotowywanie danych źródłowych do ewentualnego zawarcia nowej umowy;
12. przygotowywanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy
w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/905.html
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym.
Ważniejsze zadania:
udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości;
prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie;
podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi;
ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa.
Warunki pracy na stanowisku:
praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej;
udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych;
realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych;
praca w warunkach związanych ze stresem
wynikającym z dużej presji w zakresie podejmowanych interwencji i wydawania obiektywnych decyzji.
Wynagrodzenie od 4800 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/906.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa
w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych
w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
sporządzania ogłoszeń
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
uczestnictwa w pracach komisji przetargowych;
przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
ocena wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie zgodności wnioskowanych zakupów dostaw
usług i robót budowlanych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i obowiązującym w Urzędzie Miejskim w Słupsku Regulaminem udzielania zamówień publicznych;
zapewnienie pełnej obsług organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych;
wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia
szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia
współpraca przy sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych
określaniu kryteriów wyboru ofert
warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy;
prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów oraz sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z komórek merytorycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych na zakup dostaw
usług i robót budowlanych;
udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dot. zamówień publicznych
zgodnie z obowiązującym stanem prawnym;
udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych;
przygotowywanie danych i informacji
niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia
w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej
zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz
planowania i sprawozdawczości na potrzeby kierownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku;
udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców
przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwa w rozprawach przed KIO;
zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu.
Warunki pracy na stanowisku:
intensywna praca z monitorami ekranowymi;
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
wymuszona pozycja ciała;
praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
Stanowisko pracy ds. udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz spraw organizacyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Katastru
Słupsk
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/903.html
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia.
Ogólna charakterystyka:
stanowisko dotyczy obsługi interesantów w zakresie udostępniania materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz obsługi organizacyjnej i kancelaryjnej Wydziału Geodezji i Katastru.
Ważniejsze zadania:
1. udostępnianie materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
w szczególności kopii map ewidencyjnych i map zasadniczych
wydawania wypisów i wyrysów oraz informacji z ewidencji gruntów i budynków
a także innych materiałów zasobu w związku ze zgłaszanymi pracami geodezyjnymi i na wniosek;
2. wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
3. ustalanie i pobierane opłat za udostępniane materiały oraz inne dane państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
4. prowadzenie sekretariatu wydziału
w tym rejestracja wniosków wpływających do wydziału w informatyczny systemie obiegu dokumentacji urzędowej oraz systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGIK);
5. prowadzenie spraw (rejestracja wniosków oraz dokumentów wychodzących) z zakresu udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wydawania wypisów i wyrysów oraz informacji z ewidencji gruntów i budynków;
6. prowadzenie spraw organizacyjnych wydziału
w tym zaopatrzenie wydziału w niezbędne materiały biurowe i wyposażenie niezbędne do funkcjonowania;
7. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w sprawach należących do wydziału.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością
Stanowisko pracy ds. planowania budżetu w Referacie Planowania Budżetu Miasta w Wydziale Budżetu Miasta
Słupsk
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/904.html
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia.
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała zadania w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych wydziału oraz współpracowała przy realizacji zadań merytorycznych nałożonych na Referat Planowania Budżetu Miasta.
Ważniejsze zadania:
1. wykonywanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału;
2. wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną;
3. nadzorowanie terminowości załatwiania spraw przez pracowników Wydziału;
4. kontrola przyjmowanych dokumentów pod względem formalnym
merytorycznym i rachunkowym;
5. udział w przygotowywaniu analiz i sprawozdań budżetowych oraz finansowych;
6. udział w przygotowaniu projektów uchwał i zarządzeń w merytorycznym zakresie Wydziału;
7. udział w przygotowaniu raportów z realizacji budżetu
w szczególności uwzględniających oszczędności lub zagrożenia wykonania planu;
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością
Stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Słupsk
Wygasła: 29.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/902.html
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia.
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska.
Ważniejsze zadania:
1. przygotowywanie projektów decyzji z zakresu gospodarki odpadami tj. pozwoleń na wytwarzanie odpadów
zezwoleń na przetwarzanie odpadów
zezwoleń na zbieranie odpadów
a także projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji
której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;
2. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej posiadaczowi odpadów ich usunięcie z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;
3. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot
jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;
4. podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska
a także poprawy jego jakości; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska
w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;
5. nadzór nad realizacją dokumentów strategicznych w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością
Stanowisko pracy ds. partycypacji społecznej i Centrum wiedzy o rewitalizacji w Referacie Rewitalizacji Biuro Rewitalizacji w Wydziale Zarządzania Funduszami
Słupsk
Wygasła: 22.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/901.html
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia.
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie w szczególności koordynowaniem procesu rewitalizacji
promocją działań rewitalizacyjnych i partycypacyjnych
wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska
monitorowaniem celów w nim określonych
a także pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na rzecz rewitalizacji Miasta.
Ważniejsze zadania:
1. podejmowanie czynności na rzecz aktualizacji i prawidłowego wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowania realizacji celów w nim określonych. Współudział w tworzeniu cyklicznych raportów z monitoringu i ewaluacji Gminnego Programu Rewitalizacji;
2. współudział w organizacji naborów wniosków o dofinansowanie prac remontowych budynków w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji
ocenie wniosków
przygotowanie umów o udzielenie dotacji i kontroli rozliczenia dotacji przez Beneficjentów;
3. podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych z funduszy Unii Europejskiej i funduszy krajowych na rzecz rewitalizacji Miasta;
4. gromadzenie wiedzy
tworzenie niezbędnych baz danych i informacji na temat prowadzonych działań rewitalizacyjnych w ramach Centrum Wiedzy o Rewitalizacji
a także potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje w celu poprawy jakości życia na obszarze rewitalizacji i inicjowania działań na jego rzecz;
5. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o rewitalizacji
w tym służenie pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizacyjnego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych;
6. podejmowanie czynności służących zwiększeniu aktywności obywatelskie mieszkańców obszaru rewitalizacji
współorganizacja procesu konsultacji społecznych w zakresie aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji
programów i narzędzi wynikających z zapisów GPR oraz dopuszczonych w ustawie o rewitalizacji;
7. organizacja posiedzeń Komitetu Rewitalizacji
przygotowywanie materiałów na spotkania.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/900.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
związanych z zapewnieniem
ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym.
Ważniejsze zadania:
1. udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości;
2. prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem
osobowym
terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku
i bezpieczeństwa w rejonie;
3. podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
zdrowia lub mienia a także w przypadku
naruszenia dóbr osobistych ludzi;
4. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
5. reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa.
Warunki pracy na stanowisku:
1. praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej;
2. udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych;
3. realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach
atmosferycznych;
4. praca w warunkach związanych ze stresem
wynikającym z dużej presji w zakresie
podejmowanych interwencji i wydawania obiektywnych decyzji.
Okres zatrudnienia: do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Wynagrodzeniu brutto: od 4.800
00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
Stanowisko pracy ds. przekształceń gruntów w Referacie Budżetu, Opłat i Skarbu Państwa w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
Słupsk
Wygasła: 02.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/899.html
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw dotyczących przekształceń prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska oraz Skarbu Państwa.
Ważniejsze zadania:
1. prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności na mocy ustawy z 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;
2. wydawanie zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
zaświadczeń o wysokości opłat związanych z przekształceniem oraz innych informacji
zawiadomień i decyzji administracyjnych;
3. prowadzenie spraw związanych z przyznaniem pomocy de minimis;
4. prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty przekształceniowej;
5. rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikaty od opłat przekształceniowych i opłat jednorazowych;
6. obsługa systemów finansowo-księgowych i ewidencyjnych w zakresie prowadzonych spraw;
7. prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego na własność na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości;
8. współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku;
9. prowadzenie ewidencji nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste i gruntów przekształceniowych;
10. prowadzenie rejestrów oraz przygotowywanie sprawozdań
materiałów zbiorczych itp. w zakresie prowadzonych spraw;
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzeniu od 4.500
00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
Stanowisko pracy ds. egzekucji w postępowaniu administracyjnym w Referacie Egzekucji w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami
Słupsk
Wygasła: 18.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/898.htm/
Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw
którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym
administracyjnym lub wyższe;
4. ogólny staż pracy: minimum 3 lata stażu pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego lub 1 rok stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami
które wykonuje w ramach obowiązków służbowych
wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
1. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);
2. znajomość ustaw i rozporządzeń:
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa;
3. prawo jazdy kat. B;
4. umiejętności interpersonalne: komunikatywność
umiejętność argumentowania
kreatywność
opanowanie
umiejętność łagodzenia konfliktów
samodzielność
umiejętność pracy pod presją czasu
wysoka odporność na stres
bardzo dobra organizacja pracy własnej
umiejętność pracy w zespole
odpowiedzialność.
Wysokość wynagrodzenia od 4450 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
ds. praw jazdy i nadawania uprawnień do kierowania pojazdami w Referacie Ewidencji Kierowców w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców
Słupsk
Wygasła: 11.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/897.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Do zadań pracownika zatrudnionego na ww. stanowisku należeć będzie obsługa interesantów oraz praca przy komputerze w systemie KIEROWCA.
Ważniejsze zadania:
przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie
wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy po względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami;
wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnień oraz danych kandydata na kierowcę do systemu KIEROWCA;
generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) i udostępnianie osobie
której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznych KIEROWCA
ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania;
wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami;
kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER;
wymiana oraz wydawanie praw jazdy;
wydawanie międzynarodowych praw jazdy;
wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartoteki kierowców do innych Urzędów oraz rozsyłanie akt ewidencyjnych kierowców na żądanie innych Urzędów;
wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne
itp.
Warunki pracy na stanowisku:
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
wymuszona pozycja ciała;
praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością.
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
ds. księgowości wydatków w Referacie Wydatków w Wydziale Księgowości
Słupsk
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Do zadań pracownika należeć będzie prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych dotyczących wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy.
Ważniejsze zadania:
prowadzenie ewidencji wydatków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów
wydatków
przychodów i rozchodów na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych;
księgowanie faktur i innych dowodów księgowych za dostawy i usługi;
uzgadnianie co miesiąc wykonania planu wydatków z księgowością syntetyczną;
analiza zgodności wydatków z kosztami wg rodzajów i kontami bilansowymi;
prowadzenie ewidencji analitycznej kont rozrachunkowych (zespół 2 z podziałem na podmioty i tytuły rozrachunków) w zakresie wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy;
weryfikacja występujących sald i ustalanie ich zgodności z dokumentacją księgową;
przygotowanie i kompletowanie (na wniosek wydziału merytorycznego) dokumentów w celu sporządzenia wniosków o płatność w zakresie faktur i rozrachunków;
bieżąca analiza sald kont oraz przeprowadzenie rocznej weryfikacji i uzgodnień tych sald dla celów sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego;
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem prawidłowości wyliczenia wysokości podatku naliczonego VAT do odliczenia zgodnie z jego kwalifikowalnością;
prowadzenie ewidencji księgowej faktur na potrzeby rozliczenia podatku VAT naliczonego;
prowadzenie rejestrów zakupów VAT;
sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych i środków pomocowych z zagranicy w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów (Rb-28S
Rb-50);
sporządzanie sprawozdań z operacji finansowych (Rb-N
Rb-Z);
sporządzanie zestawienia wykonania planu wydatków na potrzeby bieżących analiz
odpowiedzi na interpelacje radnych i zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej.
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/896.html
Stanowisko pracy ds. strategicznych zadań z zakresu pomocy społecznej w Referacie Polityki Społecznej w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych
Słupsk
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie strategiczne zadania z zakresu pomocy społecznej.
Ważniejsze zadania:
1. monitorowanie działań wynikających ze Strategii Rozwoju Miasta w zakresie pomocy społecznej oraz koordynacja Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych;
2. analiza realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej
mających na celu ochronę poziomu życia osób
rodzin i grup społecznych oraz rozwoju specjalistycznego wsparcia;
3. opracowywanie i wdrażanie lokalnych programów z zakresu pomocy społecznej;
4. rozpoznawanie potrzeb i ocena zjawisk będących przyczyną zapotrzebowania na świadczenia pomocy społecznej;
5. opracowywane i realizacja programów profilaktycznych i naprawczych w rozwiązywaniu problemów społecznych
w tym promowanie i wdrażanie nowych innowacyjnych przedsięwzięć w tym obszarze;
6. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Miasta
instytucjami samorządowymi
Strażą Miejską
Policją
Powiatowym Urzędem Pracy
służbami kuratorskimi
organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami realizującymi zadania z zakresu pomocy społecznej;
7. nadzór i monitorowanie zadań realizowanych przez organizacje pozarządowe oraz jednostki organizacyjne
podległe Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych
realizujące zadania z zakresu polityki społecznej;
8. prowadzenie czynności kontrolnych zadań powierzonych do realizacji organizacjom pozarządowym oraz zadań statutowych jednostek z zakresu polityki społecznej podległych Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Stanowisko pracy ds. informatycznych Administrator Systemów Informatycznych w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym
Słupsk
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólna charakterystyka:
Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.
Ważniejsze zadania:
1. wsparcie użytkowników i obsługa HELP DESK;
2. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;
3. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;
4. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;
5. pomoc pracownikom UM w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;
6. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;
7. nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;
8. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego
opiekunami serwisowymi itp.;
9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;
10. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;
11. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;
12. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;
13. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;
14. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie od 4800 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym.
Ważniejsze zadania:
udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości;
prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie;
podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi;
ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa.
Warunki pracy na stanowisku:
praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej;
udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych;
realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych;
praca w warunkach związanych ze stresem
wynikającym z dużej presji w zakresie podejmowanych interwencji i wydawania obiektywnych decyzji.
Okres zatrudnienia: do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Wynagrodzenie od 4800 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia.
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/893.html
Stanowisko pracy ds. ochrony przyrody i rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Słupsk
Wygasła: 08.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska.
Ważniejsze zadania:
1. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
w tym przygotowywanie projektów decyzji;
2. rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew;
3. dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi;
4. prowadzenie kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania;
5. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody
w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających;
6. prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną
informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska
ochrony przyrody
w szczególności ochrony zieleni
w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie;
7. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
8. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw
9. współpraca z służbami weterynaryjnymi
Inspekcją Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i Izbą Rolniczą;
10. udostępnianie danych z zakresu rolnictwa;
11. prowadzenie kontroli w zakresie upraw;
12. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw;
13. prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie
np. pomników przyrody;
14. opiniowanie przebiegu uzbrojenia
lokalizacji obiektów budowlanych oraz opracowań i dokumentacji sporządzanych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie zieleni
ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody;
15. zamawianie
nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług
dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni
będących w kompetencji WGKiOŚ;
16. prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw
zgodnie z instrukcją kancelaryjną
procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi;
17. opracowanie planów rzeczowo finansowych w zakresie potrzeb wynikających z zakresu prowadzonych spraw;
18. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej
przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Stanowisko pracy ds. organizacji ruchu drogowego i mobilności w Referacie Polityki Transportowej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Słupsk
Wygasła: 21.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska.
Ważniejsze zadania:
1. prowadzenie
we współpracy z Miejskim Inżynierem Ruchu
spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach publicznych znajdujących się na terenie Miasta Słupska
w tym w szczególności:
- opiniowanie
zatwierdzanie i odbiór projektów organizacji ruchu;
- prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu;
- projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta we współpracy z Miejskim Inżynierem Ruchu;
- rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu;
2. kontrola prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych
sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym prowadzenie systematycznych kontroli infrastruktury pieszej i rowerowej w zakresie jej prawidłowego utrzymania/funkcjonowania;
3. współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu
oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu;
4. nadzór oraz analiza danych w zakresie funkcjonujących w mieście usług promujących aktywną mobilność
tj. System Roweru Miejskiego
wypożyczalnie hulajnóg elektrycznych;
5. podnoszenie wiedzy z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego i zrównoważonej mobilności wśród mieszkańców;
6. załatwianie skarg
wniosków i interpelacji w zakresie prowadzonych spraw
wynikających z zakresu merytorycznego stanowiska
w tym prowadzenie i gromadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną
procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi;
7. współudział w implementacji polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie od 4400 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Słupsk
Wygasła: 21.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska.
Ważniejsze zadania:
1. przygotowywanie projektów decyzji z zakresu gospodarki odpadami tj. pozwoleń na wytwarzanie odpadów
zezwoleń na przetwarzanie odpadów
zezwoleń na zbieranie odpadów
a także projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji
której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;
2. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej posiadaczowi odpadów ich usunięcie z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;
3. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot
jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;
4. podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska
a także poprawy jego jakości; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska
w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;
5. nadzór nad realizacją dokumentów strategicznych w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie od 4400 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
stanowisko ds. ochrony zieleni w Referacie Gospodarki Komunalnej
w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Słupsk
Wygasła: 11.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska.
Ważniejsze zadania:
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
w tym przygotowywanie projektów decyzji;
rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew;
dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi;
nadzór merytoryczny w zakresie utrzymania terenów zieleni i cmentarzy nad Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Słupsku;
prowadzenie kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania;
sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody
w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających;
prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną
informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska
ochrony przyrody
w szczególności ochrony zieleni
w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie;
prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw.
Warunki pracy na stanowisku:
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
wymuszona pozycja ciała;
praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłożenia na czas nieokreślony.
Wynagrodzenie od 4400 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/889.html
Aplikant Straży Miejskiej w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego
Słupsk
Wygasła: 01.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólna charakterystyka:
Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym.
Ważniejsze zadania:
1. udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości;
2. prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie;
3. podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi;
4. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
5. reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa.
Warunki pracy na stanowisku:
1. praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej;
2. udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych;
3. realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych.
Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Ogólna charakterystyka:
Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym.
Ważniejsze zadania:
1. udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości;
2. prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie;
3. podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi;
4. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
5. reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa.
Warunki pracy na stanowisku:
1. praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej;
2. udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych;
3. realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych.
Umowa do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę płacową pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku
w tym kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowej.
Ważniejsze zadania:
1. sporządzanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wypłat:
a) wynagrodzeń i innych należności pracowniczych wynikających z umów o pracę;
b) wynagrodzeń z tytułu zawartych umów zleceń i umów o dzieło z osobami fizycznymi;
c) diet dla radnych;
d) wynagrodzeń dla członków komisji ustanowionych przez Prezydenta;
e) nagród pieniężnych ustanowionych przez Prezydenta dla osób fizycznych;
f) stypendiów sportowych i kulturalnych;
g) ryczałtów samochodowych;
h) ekwiwalentu za pranie sortów mundurowych;
2. prowadzenie wszystkich spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym ZUS pracowników Urzędu;
3. obliczanie i opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne
zdrowotne i Fundusz Pracy;
4. prowadzenie ewidencji przychodów w postaci kartotek wynagrodzeń poszczególnych osób fizycznych;
5. obliczanie
pobieranie i rozliczanie zaliczek podatku dochodowego ze stosunku pracy
umów zleceń
umów o dzieło zgodnie z obowiązującymi przepisami;
6. sporządzanie i przekazywanie do urzędów skarbowych informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych
7. sporządzanie do GUS okresowych sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu pracowników Urzędu;
8. wykonywanie czynności w zakresie określonym przez ustawę o systemie ubezpieczeń społecznych i ustawę o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym
w szczególności:
a) sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych oraz składek na ubezpieczenia społeczne;
b) ustalanie uprawnień do wypłaty zasiłków chorobowych
opiekuńczych
macierzyńskich i innych;
c) sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych;
d) sporządzanie raportów imiennych o wypłaconych świadczeniach i przerwach w opłacaniu składek przez pracowników Urzędu;
9. sporządzanie kalkulacji funduszu płac pracowników Urzędu na potrzeby planowania budżetu;
10. zgłaszanie do wskazanej instytucji finansowej
odprowadzanie składek oraz dokonywanie innych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi Pracowniczych Planów Kapitałowych.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda i łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;
Wynagrodzenie od 3800 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Stanowisko pracy ds. estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami w Dziale Estetyzacji Przestrzeni Publicznych i Opieki nad Zabytkami w Wydziale Polityki Przestrzennej
Słupsk
Wygasła: 23.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na ww stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie spraw dotyczących estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami.
Ważniejsze zadania:
1. przygotowanie i wdrożenie procedury naliczania kar za naruszanie ustaleń uchwały XII/208/19 w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury
tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
ich gabarytów
standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych
z jakich mogą być wykonane;
2. sprawdzanie zgodności projektów z uchwałami Rady Miejskiej w Słupsku;
3. współpraca z wydziałami Urzędu
instytucjami
firmami w realizacji powierzonych zadań;
4. nawiązywanie kontaktów z osobami odpowiedzialnymi w jst za realizację podobnych zadań;
5. obsługa interesantów z zakresie kompetencji Wydziału;
6. tworzenie projektów
procedur i uchwał (projekty planistyczne);
7. praca przy komputerze (pisanie pism
uchwał
praca w programach graficznych);
8. analiza obowiązujących przepisów
udział w spotkaniach
inwentaryzacji w terenie.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością.
Wynagrodzenie od 3800 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia
Stanowisko pracy Kierownik Referatu w Referacie Gospodarki Komunalnej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Słupsk
Wygasła: 01.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na stanowisku Kierownika Referatu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska.
Ważniejsze zadania:
1. nadzorowanie
kierowanie i koordynacja pracy podległych pracowników w zakresie głównie:
- ochrony przyrody
ze szczególnym uwzględnieniem zieleni
- ochrony zwierząt
- odnowy gatunkowej roślin i zwierząt
- udzielania dotacji na zadania z zakresu ochrony środowiska
2. załatwianie skarg i wniosków w zakresie spraw referatu;
3. nadzór nad realizacją Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie miasta Słupska w zakresie zadań realizowanych przez referat;
4. realizacja zdań wynikających z Programu Ochrony Środowiska dla województwa Pomorskiego w zakresie zadań realizowanych przez referat;
5. nadzór nad realizacja Programu Opieki nad Zwierzętami Bezdomnymi;
6. opracowanie planów oraz sprawozdań rzeczowo finansowych w zakresie spraw prowadzonych przez referat;
7. bieżąca kontrola wykonania
będącej w dyspozycji Wydziału części budżetu
po stronie dochodów i wydatków
w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
8. nadzór nad realizacją zadań prowadzonych we współpracy z organizacjami pozarządowymi;
9. zamawianie
nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług
dostaw oraz robót w zakresie pracy referatu;
10. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
w tym przygotowywanie projektów zezwoleń;
11. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody
w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających;
12. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
13. prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie
np. pomników przyrody;
14. ustanawianie nowych form ochrony
tj. pomnika przyrody
stanowiska dokumentacyjnego
użytku ekologicznego lub zespołu przyrodniczo-krajobrazowego w drodze uchwały rady gminy
a w razie potrzeby również ich znoszenie;
15. prowadzenie rejestrów wprowadzonych form ochrony przyrody oraz wprowadzenie przewidzianych w przepisach zakazów dla danej formy ochrony przyrody.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku
w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie od 5300 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia