Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii personalnej zgodnie z celami organizacji
Nadzór nad umowami o pracę oraz cywilnoprawnymi (wykonawczo osoba kadrowa do pomocy)
Prowadzenie budżetów płacowych dla działów/projektów
Aktywne planowanie polityki kadrowej we współpracy z szefami działów w oparciu o analizę przepisów podatkowych, trendów na rynku pracy, średniej płac na wybranych stanowiskach
Prowadzenie rekrutacji i wstępna selekcja aplikujących
Bycie na bieżąco w najważniejszych projektach i procesach Stowarzyszenia we współpracy z Zarządem
Stworzenie i realizacja spójnych zasad komunikacji wewnętrznej
Nadzór nad komunikacją zmian w zespołach (zatrudnienie, struktura zespołów) we współpracy z kierownikami
Uczestniczenie w pracach zarządu celem selekcji informacji, o których powinien zostać poinformowany zespół
Nadzór nad pracą sekretariatu i sprawami administracyjnymi
Organizacja wydarzeń wewnętrznych (integracja, święta, spotkania zespołu, konkursy itp.)
Opracowanie, realizacja i zarządzanie strategią marketingową i PR oraz całokształtem działań promocyjnych Działu
Opracowywanie rocznych planów marketingowych i promocyjnych zgodnych z przyjętym harmonogramem i budżetem projektów Działu
Tworzenie strategii promocji projektów
Planowanie, nadzór nad realizacją i rozliczanie budżetu Zespołu ds. Marketingu i PR
Ustalanie harmonogramu działań komunikacyjnych oraz nadzór nad ich realizacją
Podejmowanie decyzji o wyborze oraz koordynowanie pracy z agencjami i pracownikami zewnętrznymi. Nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych, sponsoringowych i informacyjnych
Utrzymywanie relacji z mediami polskimi i zagranicznymi. Budowanie relacji i komunikacja z partnerami – m.in. organizacjami pozarządowymi i rządowymi, patronami medialnymi oraz instytucjami współpracującymi
Przygotowywanie analiz i sprawozdań z działań promocyjnych
Kierowanie 5 osobowym Zespołem ds. Marketingu i PR – rekrutacja, podział zadań, motywowanie, ewaluacja, sprawy organizacyjne
Planowanie i realizacja kampanii marketingowo-PRowych
Prowadzenie social mediów Działu Edukacji (Facebook oraz Instagram) pod kątem 360 stopni: pisanie, tworzenie podstawowych grafik i video, a także prowadzenie płatnych kampanii
Przygotowanie strategii komunikacji z mediami oraz widzami dla projektów Działu Edukacji, a kolejno implementacja i follow up komunikacji, w tym przygotowywanie i wysyłka informacji prasowych, mailingów oraz moderowanie wiadomości
Przygotowywanie innych materiałów informacyjnych
Inicjowanie, podtrzymywanie i koordynacja kontaktów z redakcjami i dziennikarzami, blogerami oraz influencerami
Prowadzenie dokumentacji: raporty prasowe, dokumentacja zdjęciowa, etc
Administrowanie stron internetowych Działu Edukacji