Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Specjalista ds. technicznych
Wrocław
Wygasła: 23.09.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Realizacja planu FUNDUSZU REMONTOWEGO - planowanie prac
ogłaszanie konkursów ofert
wyłanianie wykonawców
nadzór nad zleconymi pracami
odbiory prac wykonanych.
- Zgłaszanie Zarządowi potrzeb remontowych wymagających nadzoru inspektora budowlanego i współpraca z inspektorem.
- Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od lokatorów dotyczących awarii
szkód lokatorskich
prac oraz czynności konserwacyjnych.
- Planowanie i zlecanie podległym konserwatorom lub wykonawcom wykonania zadań konserwacyjnych i awaryjnych oraz nadzór nad nimi.
- Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z przejazdami przez bramy z dzierżawą terenów.
- Kontrolowanie i nadzór nad zużyciem mediów oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur związanych z eksploatacją.
- Przeglądy roczne budynków.
- Współpraca przy tworzeniu planu funduszu remontowego.
- Nadzór nad przeglądami.
- Nadzór nad wymianami urządzeń pomiarowych Spółdzielni.
- Współpraca z pozostałymi działami.
Oferujemy stabilną pracę w przyjaznym zespole
możliwości rozwoju i możliwość uczestniczenia w szkoleniach.
Praca w godz.: 7:00-15:00 (pn
wt
czw.)
07:00-17:00 (śr.)
07:00-13:00 (pt).
Oferta dostępna w sali D.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: czynsze@smkomunalnik.pl
- współpraca z innymi specjalistami w przypadku awarii.
Praca w godz.: 7:00-15:00. 1/2 etatu z możliwością zwiększenia wymiaru etatu.
Oferta dostępna w sali D
B
F.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@smkomunalnik.pl lub tel.: 71 346 97 81
- prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem we właściwym stanie technicznym zasobów Spółdzielni
- przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków oraz nadzór nad wykonaniem przeglądów obowiązkowych
- prowadzenie dokumentacji technicznej budynków
- dokonywanie wpisów do książek obiektów budowlanych
- przygotowywanie materiałów do opracowywania corocznych planów remontów i konserwacji oraz sprawozdań z ich realizacji
- przygotowywanie i nadzorowanie remontów
robót naprawczych i awaryjnych w budynkach Spółdzielni
- załatwianie indywidualnych spraw mieszkańców w zakresie spraw budowlanych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi
urzędami i wykonawcami
- współpraca z innymi działami spółdzielni
- kontrola zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną
umowami
zleceniami
przepisami
normami i zasadami wiedzy technicznej
- przygotowywanie materiałów przetargowych w zakresie branży budowlanej
- opracowywanie i sprawdzanie kosztorysów.
Praca w godz.: 7:00-15:00.
Oferta dostępna w sali D.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: sekretariat@smkomunalnik.pl lub tel.: 71 346 97 81