Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (156)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 156 )
Samodzielny Programista .NET
Domaniewska 44A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat, część etatu
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie i implementacja drobnych zmian w systemie Grupy, dostarczanym przez zewnętrznego Dostawcę, w oparciu o lokalne potrzeby biznesowe oraz wymagania techniczne
Wsparcie lokalnego Dostawcy systemu w realizacji zadań w ramach systemu
Wsparcie powdrożeniowe
Analiza zgłoszonych błędów, propozycja wprowadzenia poprawek i ich implementacja
Codzienna interakcja z klientami francuskojęzycznymi oraz wewnętrznymi zespołami operacyjnymi
Opracowywanie zapytań klientów w formie telefonów przychodzących i maili
Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania klientów, doradzanie im i informowanie o niezbędnych do podjęcia działaniach w celu rozwiązania ich problemów
Określanie zasadności zapytań reklamacyjnych
Reprezentowanie wartości Grupy Stellantis takich jak m.in szacunek i transparentność w komunikacji a także zorientowanie na potrzeby klienta
Podejmowanie decyzji leasingowych i pożyczkowych w ramach posiadanych uprawnień
Weryfikacja prawidłowości i adekwatności przyjętych zabezpieczeń
Tworzenie arkuszy decyzyjnych oraz rekomendowanie transakcji do decyzji Departamentu Ryzyka
Zapewnienie przepływu informacji oraz merytorycznego wsparcia w zakresie decyzji leasingowych i pożyczkowych w relacjach z delegowanymi przedstawicielami Koncesjonerów
Wsparcie Głównego Księgowego w realizacji zadań z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz podatkowej
Udział w przygotowaniu rocznego bilansu i rachunku zysków i strat
Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby udziałowców
Wprowadzanie i analiza zapisów księgowych
Przygotowywanie zestawień i wyliczeń podatkowych
Współudział w tworzeniu procedur księgowych
Wsparcie w terminowym przygotowaniu poprawnych deklaracji podatkowych, zapłaty zobowiązań publiczno-prawnych
Wykonywanie analiz raportów z systemów zasilających księgi, wyliczanie kwot księgowań niezbędnych do prawidłowego ujęcia zdarzeń gospodarczych w księgach
Współpraca z innymi działami w celu wyjaśniania wykonanych operacji i ich wpływu na księgowania i podatki
Dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego i kontrola księgowań
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń finansowych i sprawozdawczości oraz w trakcie kontroli i audytów
Wsparcie Głównego Księgowego w realizacji zadań z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz podatkowej
Udział w przygotowaniu rocznego bilansu i rachunku zysków i strat
Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby udziałowców
Wprowadzanie i analiza zapisów księgowych
Przygotowywanie zestawień i wyliczeń podatkowych
Współudział w tworzeniu procedur księgowych
Wsparcie w terminowym przygotowaniu poprawnych deklaracji podatkowych, zapłaty zobowiązań publiczno-prawnych
Wykonywanie analiz raportów z systemów zasilających księgi, wyliczanie kwot księgowań niezbędnych do prawidłowego ujęcia zdarzeń gospodarczych w księgach
Współpraca z innymi działami w celu wyjaśniania wykonanych operacji i ich wpływu na księgowania i podatki
Dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego i kontrola księgowań
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń finansowych i sprawozdawczości oraz w trakcie kontroli i audytów
Prowadzenie działań szkoleniowych dla sieci autoryzowanych dealerów na terenie Polski, opracowywanie koncepcji, planowanie, jak i realizacja szkoleń produktowych
Onboarding nowych pracowników sieci dealerskiej
Przekazywanie kompleksowych treści szkoleniowych uzgodnionych z dyrektorem handlowym oraz firmami szkoleniowymi dla marek
Trening i coaching pracowników biurowych i zewnętrznej sieci sprzedaży
Współpraca z Kierownikami Stref w zakresie potrzeb treningowych sieci
Monitorowanie wyników prowadzonych szkoleń
Raportowanie planowanych działań i ich wyników
Zbieranie informacji na temat działań konkurencji
Współpraca z Działem Marketingu w zakresie produktów finansowych
Ścisła współpraca z markami w zakresie wspólnych działań szkoleniowych
Współzarządzanie portalem dla sprzedawców w zakresie dotyczącym organizacji oraz animacji szkoleń
Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów treningowych
Wsparcie Głównego Księgowego w realizacji zadań z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz podatkowej
Udział w przygotowaniu rocznego bilansu i rachunku zysków i strat
Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby udziałowców
Wprowadzanie i analiza zapisów księgowych
Przygotowywanie zestawień i wyliczeń podatkowych
Współudział w tworzeniu procedur księgowych
Wsparcie w terminowym przygotowaniu poprawnych deklaracji podatkowych, zapłaty zobowiązań publiczno-prawnych
Wykonywanie analiz raportów z systemów zasilających księgi, wyliczanie kwot księgowań niezbędnych do prawidłowego ujęcia zdarzeń gospodarczych w księgach
Współpraca z innymi działami w celu wyjaśniania wykonanych operacji i ich wpływu na księgowania i podatki
Dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego i kontrola księgowań
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń finansowych i sprawozdawczości oraz w trakcie kontroli i audytów
Podejmowanie decyzji leasingowych i pożyczkowych w ramach posiadanych uprawnień
Weryfikacja prawidłowości i adekwatności przyjętych zabezpieczeń
Tworzenie arkuszy decyzyjnych oraz rekomendowanie transakcji do decyzji Departamentu Ryzyka
Zapewnienie przepływu informacji oraz merytorycznego wsparcia w zakresie decyzji leasingowych i pożyczkowych w relacjach z delegowanymi przedstawicielami Koncesjonerów
Kreowanie oraz realizacja założeń polityki personalnej
Realizacja polityki szkoleń i rozwoju personelu
Administracja spraw pracowniczych ( w tym m.in. przygotowywanie dokumentów personalnych, zatrudnianie, zwalnianie pracowników, administracja systemami dedykowanymi dla HR)
Organizowanie i realizacja procesów rekrutacji
Współudział w sporządzaniu zestawień i raportów dotyczących personelu
Współpraca z firmami zewnętrznymi: rekrutacyjnymi, kancelariami prawnymi, doradztwa personalnego oraz firmami kooperującymi w zakresie benefitów pracowniczych
Współudział w kreowaniu wewnętrznej polityki informacyjnej
Kreowanie oraz realizacja założeń polityki personalnej
Realizacja polityki szkoleń i rozwoju personelu
Administracja spraw pracowniczych ( w tym m.in. przygotowywanie dokumentów personalnych, zatrudnianie, zwalnianie pracowników, administracja systemami dedykowanymi dla HR)
Organizowanie i realizacja procesów rekrutacji
Współudział w sporządzaniu zestawień i raportów dotyczących personelu
Współpraca z firmami zewnętrznymi: rekrutacyjnymi, kancelariami prawnymi, doradztwa personalnego oraz firmami kooperującymi w zakresie benefitów pracowniczych
Współudział w kreowaniu wewnętrznej polityki informacyjnej
handling telephone calls, letters and emails with the greatest level of care, accuracy and customer service skills;
negotiating, implementing and monitoring feasible repayment solutions that take into account the client’s circumstances while balancing the best interests of the business
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Brand Manager
Domaniewska 44A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Opracowanie, planowanie oraz negocjowanie wspólnych działań z Markami na bazie analizy potrzeb
Rozwój i zarządzanie promocyjną oraz standardową ofertą finansową dla samochodów nowych i używanych
Analiza rynkowa produktów finansowych na podstawie działań konkurencji, sytuacji rynkowej, realizacji wyników sprzedaży
Wprowadzanie nowych produktów/ rozwiązań finansowych
Opracowywanie kalkulacji produktowych oraz parametryzacja produktów w systemie
Rozwój i wdrożenie komunikacji marketingowej dla produktów finansowych
Dostarczanie i analizowanie raportów sprzedażowych
handling telephone calls, letters and emails with the greatest level of care, accuracy and customer service skills;
negotiating, implementing and monitoring feasible repayment solutions that take into account the client’s circumstances while balancing the best interests of the business
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Telefonische Kundenberatung
Warszawa
Wygasła: 04.02.2023
full-time, part time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Telefonische Kontaktaufnahme mit rückständigen Kunden;
In Gesprächen Zahlungsvereinbarungen aushandeln und erzielen;
Analyse von Kundenkonten und Aktualisierung von Kundendaten;
handling telephone calls, letters and emails with the greatest level of care, accuracy and customer service skills;
negotiating, implementing and monitoring feasible repayment solutions that take into account the client’s circumstances while balancing the best interests of the business
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent w Dziale Marketingu i Ubezpieczeń
Warszawa
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Wsparcie Działu Marketingu i Ubezpieczeń w codziennych zadaniach związanych m.in z przygotowywaniem raportów w MS Excel i prezentacji sprzedażowo-marketingowych w PowerPoint, bieżącej obsłudze i kontroli nad systemami produktowymi
Opracowanie procesu związanego z obsługą umów o współpracy z Dealerami, Partnerami i Agentami Ubezpieczeniowymi (przygotowywanie i wysyłka umów, dbanie o prawidłowy obieg podpisanych dokumentów)
Przeprowadzanie testów w systemach wewnętrznych związanych z projektami ogólnofirmowymi
handling telephone calls, letters and emails with the greatest level of care, accuracy and customer service skills;
negotiating, implementing and monitoring feasible repayment solutions that take into account the client’s circumstances while balancing the best interests of the business
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zastępca Głównego Księgowego
Domaniewska 44A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wsparcie Głównego Księgowego w nadzorowaniu rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz podatkowej
Aktywny udział w organizacji pracy działu i zarządzaniu zespołem
Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby udziałowców
Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych i spraw podatkowych
Sprawowanie kontroli księgowej nad gospodarką własną, tj. kosztami, podatkami oraz składnikami majątkowymi
Nadzór nad tworzeniem procedur księgowych
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w zakresie rachunkowości i podatków, w tym w terminowym przygotowaniu poprawnych deklaracji podatkowych, zapłaty zobowiązań publiczno-prawnych
Nadzór nad przygotowaniem rocznego bilansu i rachunku zysków i strat
Kontrola nad dekretowaniem i wprowadzaniem danych do systemu księgowego
Opracowywanie i prowadzenie planu kont
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń finansowych i sprawozdawczości oraz aktywny udział w trakcie kontroli i audytów
Gestionnaire Téléphonique - Section française (back-office)
Wołoska 9, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.09.2022
full-time, part time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Interaction quotidienne avec nos clients français et collaborateurs internes
Répondre aux appels des clients
Répondre aux e-mail des clients
Fournir des réponses précises aux clients, les conseiller et les informéer des démarches à suivre par contact téléphonique (exposition quotidienne aux appels téléphoniques) et e-mail
Déterminer la cohérences des demandes sujettes à litiges
Opracowywanie i implementacja zmian w systemach raportowych (głównie środowiska Oracle), w oparciu o lokalne potrzeby biznesowe oraz strategię Data Governance Organizacji w tym zakresie
Opracowanie specyfikacji narzędzi lokalnych z uwzględnieniem potrzeb użytkowników biznesowych. Pomoc użytkownikom biznesowym w określaniu tych potrzeb. Przygotowywanie wspólnie z Kierownikiem działu IT wniosków budżetowych przed rozpoczęciem projektu, oraz raportów z postępu projektu (Project Review)
Implementacja osobista rozwiązań w projektach przeprowadzonych siłami lokalnymi
Nadzór, koordynacja i monitoring zewnętrznych podwykonawców wybranych do realizacji projektów lokalnych oraz centralnych, związanych z rozwojem baz danych. Pomoc lub osobisty udział przy przygotowywaniu specyfikacji, dokumentacji i planu testów tych narzędzi
Nadzór lub udział osobisty przy przeprowadzaniu testów wszelkich rozwiązań informatycznych
Współpraca z działami informatycznymi we Francji przy rozwiązywaniu incydentów w dziedzinach zarządzanych przez działy IT we Francji
Przygotowywanie krytycznych raportów jednorazowych na życzenie użytkowników
Wsparcie Działu Marketingu i Ubezpieczeń w codziennych zadaniach związanych m.in z przygotowywaniem raportów w MS Excel i prezentacji sprzedażowo-marketingowych w PowerPoint, bieżącej obsłudze i kontroli nad systemami produktowymi
Opracowanie procesu związanego z obsługą umów o współpracy z Dealerami, Partnerami i Agentami Ubezpieczeniowymi (przygotowywanie i wysyłka umów, dbanie o prawidłowy obieg podpisanych dokumentów)
Przeprowadzanie testów w systemach wewnętrznych związanych z projektami ogólnofirmowymi
handling telephone calls, letters and emails with the greatest level of care, accuracy and customer service skills;
negotiating, implementing and monitoring feasible repayment solutions that take into account the client’s circumstances while balancing the best interests of the business
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Gestionnaire Téléphonique - Section française (back-office)
Domaniewska 44A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.08.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Interaction quotidienne avec nos clients français et collaborateurs internes
Répondre aux appels des clients
Répondre aux e-mail des clients
Fournir des réponses précises aux clients, les conseiller et les informéer des démarches à suivre par contact téléphonique (exposition quotidienne aux appels téléphoniques) et e-mail
Déterminer la cohérences des demandes sujettes à litiges
Gestionnaire Téléphonique - Section française (back-office)
Domaniewska 44A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.07.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Interaction quotidienne avec nos clients français et collaborateurs internes
Répondre aux appels des clients
Répondre aux e-mail des clients
Fournir des réponses précises aux clients, les conseiller et les informées des démarches à suivre par contact téléphonique (exposition quotidienne aux appels téléphoniques) et e-mail
Déterminer la cohérences des demandes sujettes à litiges
planowanie zadań oraz udział w spotkaniach z przedstawicielami Departamentów zaangażowanych w projekt (w tym przygotowywanie raportów, podsumowań z postępów prac)
identyfikacja i zarządzanie ryzykiem projektowym
komunikacja dotycząca projektu w organizacji (w tym tworzenie prezentacji statusowych)
wsparcie w rozwiazywaniu ewentualnych przeszkód w terminowej realizacji projektu
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie techniczne dla użytkowników, utrzymanie sprzętu technicznego w PSA Finance Polska z grupy Stellantis, największego producenta samochodów w Europie, który świadczy usługi finansowe (pożyczki i leasingi). Główne zadania to:
przyjmowanie i wsparcie użytkowników w zakresie obsługi stacji roboczych Windows, drukarek i telefonów
rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie Helpdesk
instalacja, konfiguracja stacji roboczych, przygotowywanie sprzętu dla nowych pracowników
zarządzanie licencjami i zgodnością oprogramowania z obowiązującymi politykami bezpieczeństwa
zarządzanie serwerami organizacji opartymi o środowisko Windows Server
zarządzanie uprawnieniami użytkowników (obsługa zgłoszeń o nadanie i zabranie uprawnień)
wykonywanie zmian w centrali telefonicznej PABX / CCD, w koordynacji z zespołami centralnymi we Francji
analiza potrzeb klienta wewnętrznego i definiowanie propozycji rozwiązań
aktywny udział w utrzymaniu parku technicznego firmy (monitoring i wykonywanie aktualizacji oprogramowania zgodnie z polityką bezpieczeństwa, udział w cyklicznych spotkaniach z zespołami infrastruktury centralnej we Francji)
handling telephone calls, letters and emails with the greatest level of care, accuracy and customer service skills;
negotiating, implementing and monitoring feasible repayment solutions that take into account the client’s circumstances while balancing the best interests of the business
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Gestionnaire Téléphonique - Section française (back-office)
Domaniewska 44A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 03.06.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Interaction quotidienne avec nos clients français et collaborateurs internes
Répondre aux appels des clients
Répondre aux e-mail des clients
Fournir des réponses précises aux clients, les conseiller et les informées des démarches à suivre par contact téléphonique (exposition quotidienne aux appels téléphoniques) et e-mail
Déterminer la cohérences des demandes sujettes à litiges
Prowadzenie strategicznego projektu dla Grupy Stellantis (m.in. struktura podziału pracy, priorytetyzacja, ustalanie harmonogramów prac, kontrola postępów w projekcie, raportowanie, organizacja testów i odbiorów przez klienta)
Pozyskiwanie i analiza wymagań dotyczących wpływu zmian w systemach centralnych na systemy lokalne (interfejsy plikowe, webserwisy, zmiany w bazach danych)
Przygotowanie dokumentacji technicznej dla zespołów developerskich, ścisła współpraca z analitykami systemowymi oraz zespołem architektury IT
Analiza, opracowanie specyfikacji funkcjonalnych rozwiązań wspólnie z biznesem w określonym terminie, analiza wykonalności, koordynacja wycen z dostawcami lokalnymi oraz centralnymi
Przygotowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami bezpieczeństwa i rozwoju oprogramowania
Oddanie aplikacji / systemu do użytkowania w określonym terminie (styczeń 2023)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie techniczne dla użytkowników, utrzymanie sprzętu technicznego w PSA Finance Polska z grupy Stellantis, największego producenta samochodów w Europie, który świadczy usługi finansowe (pożyczki i leasingi). Główne zadania to:
przyjmowanie i wsparcie użytkowników w zakresie obsługi stacji roboczych Windows, drukarek i telefonów
rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie Helpdesk
instalacja, konfiguracja stacji roboczych, przygotowywanie sprzętu dla nowych pracowników
zarządzanie licencjami i zgodnością oprogramowania z obowiązującymi politykami bezpieczeństwa
zarządzanie serwerami organizacji opartymi o środowisko Windows Server
zarządzanie uprawnieniami użytkowników (obsługa zgłoszeń o nadanie i zabranie uprawnień)
wykonywanie zmian w centrali telefonicznej PABX / CCD, w koordynacji z zespołami centralnymi we Francji
analiza potrzeb klienta wewnętrznego i definiowanie propozycji rozwiązań
aktywny udział w utrzymaniu parku technicznego firmy (monitoring i wykonywanie aktualizacji oprogramowania zgodnie z polityką bezpieczeństwa, udział w cyklicznych spotkaniach z zespołami infrastruktury centralnej we Francji)
Gestionnaire Téléphonique - Section française (back-office)
Domaniewska 44A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.02.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Interaction quotidienne avec nos clients français et collaborateurs internes
Répondre aux appels des clients
Répondre aux e-mail des clients
Fournir des réponses précises aux clients, les conseiller et les informées des démarches à suivre par contact téléphonique (exposition quotidienne aux appels téléphoniques) et e-mail
Déterminer la cohérences des demandes sujettes à litiges
pozyskiwanie i analiza wymagań dotyczących nowo wdrażanych i istniejących systemów IT, opracowanie specyfikacji funkcjonalnej wspólnie z biznesem
przygotowanie dokumentacji technicznej dla zespołów developerskich
ścisła współpraca z analitykami systemowymi oraz zespołem architektury IT, analiza wykonalności
przygotowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami bezpieczeństwa i rozwoju oprogramowania
prowadzenie projektu i koordynacja zadań (priorytetyzacja, ustalanie harmonogramów prac, kontrola postępów w projekcie, raportowanie, organizacja testów i odbiorów przez klienta)
oddanie aplikacji IT / systemu do użytkowania
pierwsza linia wsparcia dla użytkowników systemów dostarczanych przez Dział IT
rejestracja i obsługa zgłoszeń błędów w systemach (przekazanie do właściwej komórki odpowiedzialnej za utrzymanie danej aplikacji, wsparcie zespołu developerskiego w pozyskaniu informacji na temat błędu, analiza przyczyn powstania błędu)