Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Informatyk - Specjalista ds. wsparcia IT
Pustelnicka 48, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako nasz nowy członek zespołu, będziesz odgrywać kluczową rolę w obsłudze systemów informatycznych, zarówno w siedzibach naszych klientów, jak i zdalnie. Twoim zadaniem będzie przygotowanie, dostarczanie oraz instalacja komputerów i serwerów wprost u naszych klientów, a także zapewnienie wsparcia użytkownikom na miejscu. W trakcie wszystkich działań on-site będziesz mógł liczyć na pełne wsparcie naszego zespołu. W naszej firmie będziesz zajmować się także pracą Helpdesk L1/L2, co obejmuje:
Bezpośrednią obsługę informatyczną w lokacjach naszych klientów
Helpdesk i rozwiązywanie ticketów
Administrowanie komputerami klientów biznesowych i pomoc zdalna w rozwiązywaniu problemów
Zarządzanie serwerami MS Windows, w tym dodawanie komputerów do domeny i inne standardowe czynności
Obsługę usług Microsoft 365 oraz wsparcie użytkowników Helpdesk
Przeprowadzanie audytów jednostek komputerowych przy użyciu specjalistycznego oprogramowania
Raz w miesiącu wyjazdy serwisowe w Polskę w celu realizacji zadań na miejscu w lokalizacjach przemysłowych. Wyjazdy serwisowe od 2 do 7 dni, płatne dodatkowo
Twoim zadaniem będzie obsługa systemów informatycznych w siedzibach naszych klientów oraz obsługa zdalna . Zadaniem będzie przygotowywanie, dostarczanie komputerów, serwerów wraz z ich instalacją na miejscu oraz ewentualne wsparcie użytkowników na miejscu. W każdym momencie działań on-site będziesz miał wsparcie naszego zespołu a w firmie będziesz pracował jako Helpdesk L1/L2
Obsługa informatyczna w siedzibie klienta
Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń z systemu helpdesk
Twoim zadaniem będzie obsługa systemów informatycznych w siedzibach naszych klientów oraz obsługa zdalna . Zadaniem będzie przygotowywanie, dostarczanie komputerów, serwerów wraz z ich instalacją na miejscu oraz ewentualne wsparcie użytkowników na miejscu. W każdym momencie działań on-site będziesz miał wsparcie naszego zespołu a w firmie będziesz pracował jako Helpdesk L1/L2
Obsługa informatyczna w siedzibie klienta
Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń z systemu helpdesk
Twoim zadaniem będzie obsługa systemów informatycznych w siedzibach naszych klientów oraz obsługa zdalna z firmy. Zadaniem będzie przygotowywanie, dostarczanie komputerów, serwerów wraz z ich instalacją na miejscu oraz ewentualne wsparcie użytkowników na miejscu. W każdym momencie działań on-site będziesz miał wsparcie naszego zespołu a w firmie będziesz pracował jako Helpdesk L1/L2
Obsługa informatyczna w siedzibie klienta
Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń
Twoim zadaniem będzie obsługa systemów informatycznych w siedzibach naszych klientów oraz obsługa zdalna z firmy. Zadaniem będzie przygotowywanie, dostarczanie komputerów, serwerów wraz z ich instalacją na miejscu oraz ewentualne wsparcie użytkowników na miejscu. W każdym momencie działań on-site będziesz miał wsparcie naszego zespołu a w firmie będziesz pracował jako Helpdesk L1/L2
Obsługa informatyczna w siedzibie klienta
Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń
Twoim zadaniem będzie obsługa systemów informatycznych w siedzibach naszych klientów oraz obsługa zdalna z firmy. Zadaniem będzie przygotowywanie, dostarczanie komputerów, serwerów wraz z ich instalacją na miejscu oraz ewentualne wsparcie użytkowników na miejscu. W każdym momencie działań on-site będziesz miał wsparcie naszego zespołu a w firmie będziesz pracował jako Helpdesk L1/L2
Obsługa informatyczna w siedzibie klienta
Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń
Twoim zadaniem będzie obsługa systemów informatycznych w siedzibach naszych klientów oraz obsługa zdalna z firmy. Zadaniem będzie przygotowywanie, dostarczanie komputerów, serwerów wraz z ich instalacją na miejscu oraz ewentualne wsparcie użytkowników na miejscu. W każdym momencie działań on-site będziesz miał wsparcie naszego zespołu a w firmie będziesz pracował jako Helpdesk L1/L2
Obsługa informatyczna w siedzibie klienta
Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Twoim zadaniem będzie obsługa systemów informatycznych w siedzibach naszych klientów oraz obsługa zdalna z firmy. Zadaniem będzie przygotowywanie, dostarczanie komputerów, serwerów wraz z ich instalacją na miejscu oraz ewentualne wsparcie użytkowników na miejscu. W każdym momencie działań on-site będziesz miał wsparcie naszego zespołu a w firmie będziesz pracował jako Helpdesk L1/L2.
Główne zadania:
Obsługa informatyczna w siedzibie klienta
Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Twoim zadaniem będzie obsługa systemów informatycznych w siedzibach naszych klientów oraz obsługa zdalna z firmy. Zadaniem będzie przygotowywanie, dostarczanie komputerów, serwerów wraz z ich instalacją na miejscu oraz ewentualne wsparcie użytkowników na miejscu. W każdym momencie działań on-site będziesz miał wsparcie naszego zespołu a w firmie będziesz pracował jako Helpdesk L1/L2.
Główne zadania:
Obsługa informatyczna w siedzibie klienta
Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Twoim zadaniem będzie obsługa systemów informatycznych w siedzibach naszych klientów oraz obsługa zdalna z firmy. Zadaniem będzie przygotowywanie, dostarczanie komputerów, serwerów wraz z ich instalacją na miejscu oraz ewentualne wsparcie użytkowników na miejscu. W każdym momencie działań on-site będziesz miał wsparcie naszego zespołu a w firmie będziesz pracował jako Helpdesk L1/L2.
Główne zadania:
Obsługa informatyczna w siedzibie klienta
Kontakt telefoniczny z Klientami, w tym przyjmowanie zgłoszeń