Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników, przegląd dokumentacji
Nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg
Komunikacja z urzędami
Ustalenie procedur komunikacji z Klientami
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom odpowiedniej jakości usług
Weryfikacja i nadzór nad procesami płatności w imieniu Klientów
Udokumentowanie przeprowadzonego nadzoru zgodnie z obowiązującymi zasadami certyfikacji ISAE oraz procedurami zewnętrznymi
Akceptacja i weryfikacja procesu fakturowania oraz alokacji czasu pracy w TS
Udział w procesie rekrutacji i selekcji pracowników do podległego zespołu
Nadzór nad wdrożeniem nowych pracowników do pracy w Dziale Księgowości (np. zapoznawanie z dokumentami, standardami i procedurami obowiązującymi w kontaktach z Klientami)
Organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom
Zarządzanie wynikami pracy podległego zespołu (wyznaczanie celów, bieżąca informacja zwrotna, ocena okresowa)
Wspieranie rozwoju podległego zespołu w oparciu o ścieżki karier
Zapewnienie efektywnej komunikacji oraz dobrych relacji w zespole poprzez organizowanie cyklicznych spotkań z podległymi pracownikami (spotkania zespołowe i indywidualne)
Zarządzanie czasem pracy podległego zespołu
Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz rozpoznawanie ich potrzeb
Weryfikacja korespondencji wychodzącej
Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Szkolenia, aktualizacja wiedzy nt. przepisów podatkowych
Doradztwo dla klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach CIT (ze szczególnym uwzględnieniem WHT), VAT, międzynarodowego planowania podatkowego, strukturyzacji podatkowych i obsługi transakcji M&A
Prowadzenie przeglądów podatkowych (w zakresie podatku CIT i VAT)
Samodzielne sporządzanie opinii prawno-podatkowych i memorandów dot. wybranych zagadnień podatkowych (w języku polskim i angielskim)
Samodzielne sporządzanie pism procesowych w postępowaniach podatkowych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi
Sporządzanie wniosków o wiążące interpretacje podatkowe
Bieżące wsparcie podatkowe dla działu księgowego Vistra
Doradztwo dla klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach CIT (ze szczególnym uwzględnieniem WHT), VAT, międzynarodowego planowania podatkowego, strukturyzacji podatkowych i obsługi transakcji M&A
Prowadzenie przeglądów podatkowych (w zakresie podatku CIT i VAT)
Samodzielne sporządzanie opinii prawno-podatkowych i memorandów dot. wybranych zagadnień podatkowych (w języku polskim i angielskim)
Samodzielne sporządzanie pism procesowych w postępowaniach podatkowych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi
Sporządzanie wniosków o wiążące interpretacje podatkowe
Bieżące wsparcie podatkowe dla działu księgowego Vistra
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE HR TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KADROWO-PŁACOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Zakładania i prowadzenia teczek osobowych
Przygotowywania dokumentów kadrowo-płacowych
Prowadzenia ewidencji wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE HR TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KADROWO-PŁACOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Zakładania i prowadzenia teczek osobowych
Przygotowywania dokumentów kadrowo-płacowych
Prowadzenia ewidencji wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich
JEŻELI CHCESZ ZOSTAĆ PROFESJONALISTĄ W OBSZARZE KADROWO-PŁACOWYM, TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU, GDZIE PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONEGO KIEROWNIKA BĘDZIESZ MIAŁ MOŻLIWOŚĆ SAMODZIELNEGO:
Sporządzania dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy, zakładania i prowadzenia akt osobowych dla pracowników przypisanej grupy klientów
Rozliczania czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalania wymiaru urlopów
Wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Naliczania wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowania raportów kadrowo-płacowych dla klientów
Przygotowywania dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS
JEŻELI CHCESZ ZOSTAĆ PROFESJONALISTĄ W OBSZARZE KADROWO-PŁACOWYM, TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU, GDZIE PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONEGO KIEROWNIKA BĘDZIESZ MIAŁ MOŻLIWOŚĆ SAMODZIELNEGO:
Sporządzania dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy, zakładania i prowadzenia akt osobowych dla pracowników przypisanej grupy klientów
Rozliczania czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalania wymiaru urlopów
Wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Naliczania wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowania raportów kadrowo-płacowych dla klientów
Przygotowywania dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS
JEŻELI POSIADASZ WIEDZĘ W OBSZARZE KADROWO PŁACOWYM, TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU, GDZIE NA STANOWIKU SPECJALISTY WE WSPÓLPRACY Z KIEROWNIKIEM BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA (SAMODZIELNĄ):
Kompleksową obsługę klienta z obszaru kadrowo-płacowego
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy, zakładanie i prowadzenia akt osobowych dla pracowników przypisanej grupy klientów we współpracy z Asystentem
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych dla klientów
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS
Przygotowywanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE HR TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KADROWO-PŁACOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Zakładania i prowadzenia teczek osobowych
Przygotowywania dokumentów kadrowo-płacowych
Prowadzenia ewidencji wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI POSIADASZ WIEDZĘ W OBSZARZE KADROWO PŁACOWYM, TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU, GDZIE NA STANOWIKU SPECJALISTY WE WSPÓLPRACY Z KIEROWNIKIEM BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA (SAMODZIELNĄ):
Kompleksową obsługę klienta z obszaru kadrowo-płacowego
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy, zakładanie i prowadzenia akt osobowych dla pracowników przypisanej grupy klientów we współpracy z Asystentem
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych dla klientów
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS
Przygotowywanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu
JEŻELI POSIADASZ WIEDZĘ W OBSZARZE KADROWO PŁACOWYM, TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU, GDZIE NA STANOWIKU SPECJALISTY WE WSPÓLPRACY Z KIEROWNIKIEM BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA (SAMODZIELNĄ):
Kompleksową obsługę klienta z obszaru kadrowo-płacowego
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy, zakładanie i prowadzenia akt osobowych dla pracowników przypisanej grupy klientów we współpracy z Asystentem
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych dla klientów
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS
Przygotowywanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników, przegląd dokumentacji
Nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg
Komunikacja z urzędami
Ustalenie procedur komunikacji z Klientami
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom odpowiedniej jakości usług
Weryfikacja i nadzór nad procesami płatności w imieniu Klientów
Udokumentowanie przeprowadzonego nadzoru zgodnie z obowiązującymi zasadami certyfikacji ISAE oraz procedurami zewnętrznymi
Akceptacja i weryfikacja procesu fakturowania oraz alokacji czasu pracy w TS
Udział w procesie rekrutacji i selekcji pracowników do podległego zespołu
Nadzór nad wdrożeniem nowych pracowników do pracy w Dziale Księgowości (np. zapoznawanie z dokumentami, standardami i procedurami obowiązującymi w kontaktach z Klientami)
Organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom
Zarządzanie wynikami pracy podległego zespołu (wyznaczanie celów, bieżąca informacja zwrotna, ocena okresowa)
Wspieranie rozwoju podległego zespołu w oparciu o ścieżki karier
Zapewnienie efektywnej komunikacji oraz dobrych relacji w zespole poprzez organizowanie cyklicznych spotkań z podległymi pracownikami (spotkania zespołowe i indywidualne)
Zarządzanie czasem pracy podległego zespołu
Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz rozpoznawanie ich potrzeb
Weryfikacja korespondencji wychodzącej
Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Szkolenia, aktualizacja wiedzy nt. przepisów podatkowych
Bieżące doradztwo dla Klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach cen transferowych, CIT, VAT, PCC oraz podatku od nieruchomości, sporządzanie opinii prawno-podatkowych
Wsparcie działu księgowego Vistra w zakresie rozliczeń podatkowych Klientów
Rozwój Działu Podatkowego Vistra poprzez budowanie relacji z Klientami
Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków umów
Bieżąca analiza zmian w przepisach podatkowych i udział w szkoleniach podatkowych organizowanych dla pracowników Vistra
Doradztwo dla klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach CIT (ze szczególnym uwzględnieniem WHT), VAT, międzynarodowego planowania podatkowego, strukturyzacji podatkowych i obsługi transakcji M&A
Prowadzenie przeglądów podatkowych (w zakresie podatku CIT i VAT)
Samodzielne sporządzanie opinii prawno-podatkowych i memorandów dot. wybranych zagadnień podatkowych (w języku polskim i angielskim)
Samodzielne sporządzanie pism procesowych w postępowaniach podatkowych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi
Sporządzanie wniosków o wiążące interpretacje podatkowe
Bieżące wsparcie podatkowe dla działu księgowego Vistra
Doradztwo dla klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach CIT (ze szczególnym uwzględnieniem WHT), VAT, międzynarodowego planowania podatkowego, strukturyzacji podatkowych i obsługi transakcji M&A
Prowadzenie przeglądów podatkowych (w zakresie podatku CIT i VAT)
Samodzielne sporządzanie opinii prawno-podatkowych i memorandów dot. wybranych zagadnień podatkowych (w języku polskim i angielskim)
Samodzielne sporządzanie pism procesowych w postępowaniach podatkowych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi
Sporządzanie wniosków o wiążące interpretacje podatkowe
Bieżące wsparcie podatkowe dla działu księgowego Vistra
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE HR TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KADROWO-PŁACOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Zakładania i prowadzenia teczek osobowych
Przygotowywania dokumentów kadrowo-płacowych
Prowadzenia ewidencji wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich
JEŻELI POSIADASZ WIEDZĘ W OBSZARZE KADROWO PŁACOWYM, TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU, GDZIE NA STANOWIKU SPECJALISTY WE WSPÓLPRACY Z KIEROWNIKIEM BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA (SAMODZIELNĄ):
Kompleksową obsługę klienta z obszaru kadrowo-płacowego
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy, zakładanie i prowadzenia akt osobowych dla pracowników przypisanej grupy klientów we współpracy z Asystentem
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych dla klientów
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS
Przygotowywanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu
Bieżące doradztwo dla Klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach cen transferowych, CIT, VAT, PCC oraz podatku od nieruchomości, sporządzanie opinii prawno-podatkowych
Wsparcie działu księgowego Vistra w zakresie rozliczeń podatkowych Klientów
Rozwój Działu Podatkowego Vistra poprzez budowanie relacji z Klientami
Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków umów
Bieżąca analiza zmian w przepisach podatkowych i udział w szkoleniach podatkowych organizowanych dla pracowników Vistra
Udzielanie Klientom merytorycznej, bieżącej pomocy prawnej z zakresu prawa handlowego, prawa cywilnego, procedury postępowania cywilnego, prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego
Zakładanie spółek handlowych
Sprzedaż gotowych spółek, w tym negocjowanie warunków umów, przygotowanie administracyjne spółek
Spotkania z Klientami i potencjalnymi Klientami
Stała współpraca z kancelariami prawnymi, notariuszami, urzędami skarbowymi oraz urzędami statystycznymi
Wsparcie Klientów w podstawowych kwestiach prawnych (np. umowy pożyczki, umowy serwisowe i o pracę, inne umowy cywilno-prawne)
Otwieranie, obsługa i likwidacja rachunków bankowych Klientów
Pomoc administracyjna i prawna dla Członków Zarządu
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom odpowiedniej jakości usług
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
Doradztwo dla klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach CIT (ze szczególnym uwzględnieniem WHT), VAT, międzynarodowego planowania podatkowego, strukturyzacji podatkowych i obsługi transakcji M&A
Prowadzenie przeglądów podatkowych (w zakresie podatku CIT i VAT)
Samodzielne sporządzanie opinii prawno-podatkowych i memorandów dot. wybranych zagadnień podatkowych (w języku polskim i angielskim)
Samodzielne sporządzanie pism procesowych w postępowaniach podatkowych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi
Sporządzanie wniosków o wiążące interpretacje podatkowe
Bieżące wsparcie podatkowe dla działu księgowego Vistra
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników, przegląd dokumentacji
Nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg
Komunikacja z urzędami
Ustalenie procedur komunikacji z Klientami
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom odpowiedniej jakości usług
Weryfikacja i nadzór nad procesami płatności w imieniu Klientów
Udokumentowanie przeprowadzonego nadzoru zgodnie z obowiązującymi zasadami certyfikacji ISAE oraz procedurami zewnętrznymi
Akceptacja i weryfikacja procesu fakturowania oraz alokacji czasu pracy w TS
Udział w procesie rekrutacji i selekcji pracowników do podległego zespołu
Nadzór nad wdrożeniem nowych pracowników do pracy w Dziale Księgowości (np. zapoznawanie z dokumentami, standardami i procedurami obowiązującymi w kontaktach z Klientami)
Organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom
Zarządzanie wynikami pracy podległego zespołu (wyznaczanie celów, bieżąca informacja zwrotna, ocena okresowa)
Wspieranie rozwoju podległego zespołu w oparciu o ścieżki karier
Zapewnienie efektywnej komunikacji oraz dobrych relacji w zespole poprzez organizowanie cyklicznych spotkań z podległymi pracownikami (spotkania zespołowe i indywidualne)
Zarządzanie czasem pracy podległego zespołu
Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz rozpoznawanie ich potrzeb
Weryfikacja korespondencji wychodzącej
Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Szkolenia, aktualizacja wiedzy nt. przepisów podatkowych
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE HR TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KADROWO-PŁACOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Zakładania i prowadzenia teczek osobowych
Przygotowywania dokumentów kadrowo-płacowych
Prowadzenia ewidencji wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich
Jeżeli posiadasz wiedzę i chcesz dalej rozwijać się obszarze kadrowo-płacowym, to zapraszamy Cię do kilkuosobowego wewnętrznego zespołu Kadr i Płac, gdzie na stanowisku Specjalisty we współpracy z Kierownikiem będziesz odpowiedzialny/a za:
Kompleksową obsługę pracowników z obszaru kadrowo-płacowego
Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników, przegląd dokumentacji
Nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg
Komunikacja z urzędami
Ustalenie procedur komunikacji z Klientami
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom odpowiedniej jakości usług
Weryfikacja i nadzór nad procesami płatności w imieniu Klientów
Udokumentowanie przeprowadzonego nadzoru zgodnie z obowiązującymi zasadami certyfikacji ISAE oraz procedurami zewnętrznymi
Akceptacja i weryfikacja procesu fakturowania oraz alokacji czasu pracy w TS
Udział w procesie rekrutacji i selekcji pracowników do podległego zespołu
Nadzór nad wdrożeniem nowych pracowników do pracy w Dziale Księgowości (np. zapoznawanie z dokumentami, standardami i procedurami obowiązującymi w kontaktach z Klientami)
Organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom
Zarządzanie wynikami pracy podległego zespołu (wyznaczanie celów, bieżąca informacja zwrotna, ocena okresowa)
Wspieranie rozwoju podległego zespołu w oparciu o ścieżki karier
Zapewnienie efektywnej komunikacji oraz dobrych relacji w zespole poprzez organizowanie cyklicznych spotkań z podległymi pracownikami (spotkania zespołowe i indywidualne)
Zarządzanie czasem pracy podległego zespołu
Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz rozpoznawanie ich potrzeb
Weryfikacja korespondencji wychodzącej
Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Szkolenia, aktualizacja wiedzy nt. przepisów podatkowych
Udzielanie Klientom merytorycznej, bieżącej pomocy prawnej z zakresu prawa handlowego, prawa cywilnego, procedury postępowania cywilnego, prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego
Zakładanie spółek handlowych
Sprzedaż gotowych spółek, w tym negocjowanie warunków umów, przygotowanie administracyjne spółek
Spotkania z Klientami i potencjalnymi Klientami
Stała współpraca z kancelariami prawnymi, notariuszami, urzędami skarbowymi oraz urzędami statystycznymi
Wsparcie Klientów w podstawowych kwestiach prawnych (np. umowy pożyczki, umowy serwisowe i o pracę, inne umowy cywilno-prawne)
Otwieranie, obsługa i likwidacja rachunków bankowych Klientów
Pomoc administracyjna i prawna dla Członków Zarządu
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom odpowiedniej jakości usług
Doradztwo dla klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach CIT (ze szczególnym uwzględnieniem WHT), VAT, międzynarodowego planowania podatkowego, strukturyzacji podatkowych i obsługi transakcji M&A
Prowadzenie przeglądów podatkowych (w zakresie podatku CIT i VAT)
Samodzielne sporządzanie opinii prawno-podatkowych i memorandów dot. wybranych zagadnień podatkowych (w języku polskim i angielskim)
Samodzielne sporządzanie pism procesowych w postępowaniach podatkowych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi
Sporządzanie wniosków o wiążące interpretacje podatkowe
Bieżące wsparcie podatkowe dla działu księgowego Vistra
Kompleksowa obsługa klienta z obszaru kadrowo-płacowego,
Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych dla klientów,
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów,
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy, zakładanie i prowadzenia akt osobowych dla pracowników przypisanej grupy klientów we współpracy z Asystentem,
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników,
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS,
Przygotowywanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu,
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE HR TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KADROWO-PŁACOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Zakładania i prowadzenia teczek osobowych
Przygotowywania dokumentów kadrowo-płacowych
Prowadzenia ewidencji wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników, przegląd dokumentacji
Nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg
Komunikacja z urzędami
Ustalenie procedur komunikacji z Klientami
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom odpowiedniej jakości usług
Weryfikacja i nadzór nad procesami płatności w imieniu Klientów
Udokumentowanie przeprowadzonego nadzoru zgodnie z obowiązującymi zasadami certyfikacji ISAE oraz procedurami zewnętrznymi
Akceptacja i weryfikacja procesu fakturowania oraz alokacji czasu pracy w TS
Udział w procesie rekrutacji i selekcji pracowników do podległego zespołu
Nadzór nad wdrożeniem nowych pracowników do pracy w Dziale Księgowości (np. zapoznawanie z dokumentami, standardami i procedurami obowiązującymi w kontaktach z Klientami)
Organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom
Zarządzanie wynikami pracy podległego zespołu (wyznaczanie celów, bieżąca informacja zwrotna, ocena okresowa)
Wspieranie rozwoju podległego zespołu w oparciu o ścieżki karier
Zapewnienie efektywnej komunikacji oraz dobrych relacji w zespole poprzez organizowanie cyklicznych spotkań z podległymi pracownikami (spotkania zespołowe i indywidualne)
Zarządzanie czasem pracy podległego zespołu
Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz rozpoznawanie ich potrzeb
Weryfikacja korespondencji wychodzącej
Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Szkolenia, aktualizacja wiedzy nt. przepisów podatkowych
JEŻELI POSIADASZ WIEDZĘ W OBSZARZE KADROWO PŁACOWYM, TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU, GDZIE NA STANOWIKU SPECJALISTY WE WSPÓLPRACY Z KIEROWNIKIEM BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA (SAMODZIELNĄ):
Kompleksowa obsługa klienta z obszaru kadrowo-płacowego
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy, zakładanie i prowadzenia akt osobowych dla pracowników przypisanej grupy klientów we współpracy z Asystentem
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych dla klientów
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS
Przygotowywanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu
Doradztwo dla klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach CIT (ze szczególnym uwzględnieniem WHT), VAT, międzynarodowego planowania podatkowego, strukturyzacji podatkowych i obsługi transakcji M&A
Prowadzenie przeglądów podatkowych (w zakresie podatku CIT i VAT)
Samodzielne sporządzanie opinii prawno-podatkowych i memorandów dot. wybranych zagadnień podatkowych (w języku polskim i angielskim)
Samodzielne sporządzanie pism procesowych w postępowaniach podatkowych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi
Sporządzanie wniosków o wiążące interpretacje podatkowe
Bieżące wsparcie podatkowe dla działu księgowego Vistra
Doradztwo dla klientów w zakresie prawa podatkowego, głównie w obszarach CIT (ze szczególnym uwzględnieniem WHT), VAT, międzynarodowego planowania podatkowego, strukturyzacji podatkowych i obsługi transakcji M&A
Prowadzenie przeglądów podatkowych (w zakresie podatku CIT i VAT)
Samodzielne sporządzanie opinii prawno-podatkowych i memorandów dot. wybranych zagadnień podatkowych (w języku polskim i angielskim)
Samodzielne sporządzanie pism procesowych w postępowaniach podatkowych, reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi
Sporządzanie wniosków o wiążące interpretacje podatkowe
Bieżące wsparcie podatkowe dla działu księgowego Vistra
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
JEŻELI MYŚLISZ O ROZPOCZĘCIU SWOJEJ KARIERY W OBSZARZE KSIĘGOWOŚCI TO ZAPRASZAMY CIĘ DO KILKUOSOBOWEGO ZESPOŁU KSIĘGOWEGO, GDZIE BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA ADMINISTRACYJNE WSPARCIE ZESPOŁU I PRZY WSPARCIU DOŚWIADCZONYCH OSÓB BĘDZIESZ MIAŁ/A OKAZJĘ NAUCZYĆ SIĘ:
Przygotowywania pism i korespondencji urzędowej
Dekretowania i księgowania wybranych dokumentów księgowych
Przygotowywania przelewów bankowych
Wsparcia administracyjnego zespołu księgowego ( kserowanie, drukowanie i etc.)
Jeżeli posiadasz wiedzę i chcesz dalej rozwijać się obszarze kadrowo-płacowym, to zapraszamy Cię do kilkuosobowego wewnętrznego zespołu Kadr i Płac, gdzie na stanowisku Specjalisty we współpracy z Kierownikiem będziesz odpowiedzialny/a za:
Kompleksową obsługę pracowników z obszaru kadrowo-płacowego
Naliczanie wynagrodzeń dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku prawa pracy
Rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników
Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych
Przygotowywanie dokumentów do ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS