Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Zastępca Szefa Kuchni
Jakubowice 36, Jakubowice (pow. namysłowski)
Wygasła: 10.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zastępca Szefa kuchni odpowiada za organizację pracy całego zespołu kuchni: motywujesz i zarządzasz podległym zespołem, planujesz grafik pracy, dbasz o przestrzeganie zasad BHP
Odpowiada za jakość serwowanych posiłków: zadbasz o wygląd oraz tworzenie kart menu jak i szkolenia personelu w zakresie menu, zasad przestrzegania HACCP
Odpowiada za organizacje stref gastronomicznych podczas zawodów i imprez zorganizowanych, nadzór procesów produkcyjnych i technologicznych
Weźmiesz udział w doborze sprzętu gastronomicznego i będziesz odpowiadał/a za stany magazynowe, wyposażenie oraz inwentaryzację i miesięczny food cost – marża wycenianych posiłków według polityki firmy
Nawiążesz współpracę z istniejącymi / nowymi dostawcami – będziesz miał/a wpływ na ich wybór oraz możliwość negocjacji warunków współpracy
Wspólnie z działem sprzedaży zbudujesz ofertę gastronomiczną dopasowaną do potrzeb naszego klienta
Zadbasz o powierzone mienie, ład i porządek w miejscu pracy
Będziesz współodpowiedzialny/a za całościowe zarządzanie działem restauracja, bary, oraz współorganizację imprez na obiekcie, zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych, maksymalizację przychodów
Istotnym elementem Twojej pracy będzie organizacja pracy podległego personelu
Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze swojego działu, budowanie karty win i alkoholi
Odpowiesz za organizację pracy w podległych działach i zaopatrzenia, zarządzanie personelem
Weźmiesz udział w tworzeniu budżetu, analizach kosztowych oraz optymalizacji kosztów
Sporządzisz prognozy i statystyki oraz będziesz współpracować z działem marketingu nadając ustalony z Dyrektorem hotelu profil restauracji
Zastępca Szefa kuchni odpowiada za organizację pracy całego zespołu kuchni: motywujesz i zarządzasz podległym zespołem, planujesz grafik pracy, dbasz o przestrzeganie zasad BHP
Odpowiada za jakość serwowanych posiłków: zadbasz o wygląd oraz tworzenie kart menu jak i szkolenia personelu w zakresie menu, zasad przestrzegania HACCP
Odpowiada za organizacje stref gastronomicznych podczas zawodów i imprez zorganizowanych, nadzór procesów produkcyjnych i technologicznych
Weźmiesz udział w doborze sprzętu gastronomicznego i będziesz odpowiadał/a za stany magazynowe, wyposażenie oraz inwentaryzację i miesięczny food cost – marża wycenianych posiłków według polityki firmy
Nawiążesz współpracę z istniejącymi / nowymi dostawcami – będziesz miał/a wpływ na ich wybór oraz możliwość negocjacji warunków współpracy
Wspólnie z działem sprzedaży zbudujesz ofertę gastronomiczną dopasowaną do potrzeb naszego klienta
Zadbasz o powierzone mienie, ład i porządek w miejscu pracy
Będziesz współodpowiedzialny/a za całościowe zarządzanie działem restauracja, bary, oraz współorganizację imprez na obiekcie, zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych, maksymalizację przychodów
Istotnym elementem Twojej pracy będzie organizacja pracy podległego personelu
Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze swojego działu, budowanie karty win i alkoholi
Odpowiesz za organizację pracy w podległych działach i zaopatrzenia, zarządzanie personelem
Weźmiesz udział w tworzeniu budżetu, analizach kosztowych oraz optymalizacji kosztów
Sporządzisz prognozy i statystyki oraz będziesz współpracować z działem marketingu nadając ustalony z Dyrektorem hotelu profil restauracji
kreowanie i tworzenie produktów i usług Hotelu (budowanie katalogu usług
i produktów, zarządzanie ofertami, cennikami i polityką rabatową)
tworzenie i realizacja strategii marketingowej i wizerunkowej (tworzenie spójnej komunikacji i wizerunku w oparciu o branding marki, przygotowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz planów promocji)
zarządzanie procesem sprzedaży przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii
i kanałów on-line
zarządzanie kanałami sprzedaży (portale sprzedażowe, strona internetowa, aktywne działania w zakresie serwisów społecznościowych oraz branżowych)
prowadzenie działań sprzedażowych i osobisty nadzór nad realizowanymi wydarzeniami
zbudowanie i zarządzanie relacjami z Klientami oraz firmami współpracującymi
zarządzanie pracą działu sprzedaży i koordynacja współpracy międzydziałowej (organizacja pracy, planowanie, motywowanie, rozwijanie kompetencji, wspieranie, kontrolowanie)
tworzenie i zarządzanie budżetem działu i obszaru (analiza i controlling przychodów i kosztów, zarządzanie wyposażeniem i magazynami obszarowymi)
współpraca z firmami zewnętrznymi i partnerami biznesowymi
kreowanie spójnego wizerunku i komunikacji (standaryzacja, projektowanie
i realizacja materiałów promocyjnych i wizerunkowych)
budowanie spójnej komunikacji, rozwijanie wizerunku i standaryzacja materiałów w oparciu o branding marki
opracowywanie i wdrażanie kreatywnych koncepcji promocji dla produktów i usług
projektowanie i produkcja materiałów promocyjnych i wizerunkowych (tworzenie grafik, reklam, katalogów, ofert, oznakowania, itp.)
planowanie i koordynowanie działań wspierających sprzedaż (komunikacja, oferty specjalne, akcje sprzedażowe, kampanie produktowe on-line i off-line)
współpraca z partnerami biznesowymi (wewnętrznymi i zewnętrznymi) w zakresie działań marketingowo-promocyjnych
prowadzenie badań opinii Klienta oraz analizy konkurencji – analiza branży, rynku, konkurencji, monitorowanie trendów rynkowych, badanie efektywności podjętych działań marketingowych
aktywna sprzedaż produktów i usług (pozyskiwanie i obsługa klienta, ofertowanie, sprzedaż)