Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowywanie i realizacja działań PR mających na celu promocję firmy, jej marek oraz produktów
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami, influencerami i innymi osobami mającymi wpływ na wizerunek firmy
Zarządzanie działaniami zewnętrznych dostawców w skali międzynarodowej, w tym agencji PR
Koordynowanie działań związanych z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, w tym przygotowywanie informacji prasowych, artykułów, materiałów promocyjnych oraz raportów
Planowanie i organizacja premier produktowych w bezpośredniej współpracy z innymi działami
Współpraca z działem marketingu i social media w celu zapewnienia spójności komunikacji oraz efektywnego wykorzystania różnych kanałów promocji
Monitorowanie opinii o firmie w mediach oraz analiza konkurencji w kontekście działań PR
Współpraca z innymi działami firmy w celu uzyskania niezbędnych informacji do działań PR
Opracowywanie i realizacja działań PR mających na celu promocję firmy, jej marek oraz produktów
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami, influencerami i innymi osobami mającymi wpływ na wizerunek firmy
Zarządzanie działaniami zewnętrznych dostawców w skali międzynarodowej, w tym agencji PR
Koordynowanie działań związanych z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, w tym przygotowywanie informacji prasowych, artykułów, materiałów promocyjnych oraz raportów
Planowanie i organizacja premier produktowych w bezpośredniej współpracy z innymi działami
Współpraca z działem marketingu i social media w celu zapewnienia spójności komunikacji oraz efektywnego wykorzystania różnych kanałów promocji
Monitorowanie opinii o firmie w mediach oraz analiza konkurencji w kontekście działań PR
Współpraca z innymi działami firmy w celu uzyskania niezbędnych informacji do działań PR
🎯 UWAGA: to jest Twój znak, że czas pomyśleć o nowej pracy!
Szukamy osoby, która zaopiekuje się naszym biurem oraz wesprze projekty z obszaru HR. Fajnie, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy i przede wszystkim lubisz być w ciągłym kontakcie z ludźmi. Dajemy dodatkowe punkty za głowę otwartą na pomysły 😊 Lubisz, kiedy Twoje propozycje zostają wdrażane, a nie trafiają do szuflady? W Cooling będziesz mieć dużo przestrzeni do działania!
We wszystkich tematach możesz liczyć na wsparcie Teamu, natomiast z Twojej strony liczymy na duży entuzjazm, chęć do nauki i poczucie humoru 😉
To co, zainteresowaliśmy Cię? Jeżeli tak – czytaj dalej i sprawdź, czy do siebie pasujemy
Do Twoich zadań należeć będą:
➡️ obsługa gości i klientów firmy;
➡️ bieżąca współpraca ze wszystkimi działami
➡️ nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz informacji;
➡️ zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, okazjonalnych;
➡️ wykonywanie innych zleconych prac administracyjnych;
➡️ koordynowanie przygotowywania stanowisk pracy dla nowych pracowników/ współpracowników;
➡️ organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów i hoteli, zlecanie tłumaczeń;
➡️ wsparcie w organizacji imprez firmowych – mile widziana inicjatywa w tym obszarze;
➡️ umawianie spotkań rekrutacyjnych;
➡️ raportowanie postępu poszczególnych działań i projektów
🎯 UWAGA: to jest Twój znak, że czas pomyśleć o nowej pracy!
Szukamy osoby, która zaopiekuje się naszym biurem oraz wesprze projekty z obszaru HR. Fajnie, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy i przede wszystkim lubisz być w ciągłym kontakcie z ludźmi. Dajemy dodatkowe punkty za głowę otwartą na pomysły 😊 Lubisz, kiedy Twoje propozycje zostają wdrażane, a nie trafiają do szuflady? W Cooling będziesz mieć dużo przestrzeni do działania!
We wszystkich tematach możesz liczyć na wsparcie Teamu, natomiast z Twojej strony liczymy na duży entuzjazm, chęć do nauki i poczucie humoru 😉
To co, zainteresowaliśmy Cię? Jeżeli tak – czytaj dalej i sprawdź, czy do siebie pasujemy
Do Twoich zadań należeć będą:
➡️ obsługa gości i klientów firmy;
➡️ bieżąca współpraca ze wszystkimi działami
➡️ nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz informacji;
➡️ zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, okazjonalnych;
➡️ wykonywanie innych zleconych prac administracyjnych;
➡️ koordynowanie przygotowywania stanowisk pracy dla nowych pracowników/ współpracowników;
➡️ organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów i hoteli, zlecanie tłumaczeń;
➡️ wsparcie w organizacji imprez firmowych – mile widziana inicjatywa w tym obszarze;
➡️ umawianie spotkań rekrutacyjnych;
➡️ raportowanie postępu poszczególnych działań i projektów
W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy, poszukujemy E-Commerce Managera, który będzie odpowiadał za uruchomienie sklepu internetowego dla marki specjalizującej się w akcesoriach dla graczy, a następnie pokieruje realizacją wszelkich procesów związanych z obsługą klientów detalicznych. Obszary pracy:
udział w projektowaniu funkcjonalności strony internetowej sklepu;
udział w wyborze oprogramowania ERP mającego scalić procesy z różnych dziedzin działalności firmy, związanych z obsługą zamówień w sklepie internetowym;
bieżące zarządzanie działaniem sklepu internetowego w obszarach: zawartości strony internetowej sklepu i systemu zamówień, wysyłek produktów, customer experience, realizacji założeń wizerunkowych marki;
usprawnienie procesów magazynowych pod kątem sprzedaży detalicznej;
współpraca z działem prawnym w zakresie realizacji obowiązków prawnych związanych z prowadzeniem sklepu internetowego;
prowadzenie analiz rynkowych i proponowanie działań mających zwiększyć wyniki sprzedażowe sklepu;
współpraca z działami marketingu i sprzedaży w zakresie realizacji internetowych działań marketingowych, w tym kampanii Adwords, SEO i innych;
współpraca z działem zakupów w obszarze planowania sprzedaży i zatowarowania;
współpraca z działem logistyki w obszarze umów dotyczących wysyłek do klientów detalicznych;
Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu księgowego i zaopiekuje się obszarem związanym z handlem międzynarodowym - do jej zadań należeć będzie:
Doradztwo podatkowo-księgowe w handlu międzynarodowym
Doradztwo podatkowo-księgowe w handlu międzynarodowym
Weryfikacja kompletności wystawionych i otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, dotyczących: sprzedaży towarów (faktury walutowe, faktury WNT, faktury korygujące, transakcje łańcuchowe, SW, WSTO), zakupu towarów (WDT, import w procedurze standardowej i z odroczonym VAT-em), zakupu kosztów i usług, w tym import usług oraz wyciągów bankowych
Współpraca z zewnętrzną księgowością: wsparcie procesów dekretacji i księgowań dokumentów dotyczących obrotu zagranicznego
Wysyłka elektronicznych plików sprzedaży i zakupów towarów generowanych z programu ERP
Tworzenie i wysyłka elektronicznych wyciągów bankowych, sporządzanie raportów w arkuszu kalkulacyjnym Excel, przygotowywanie specyfikacji magazynów pod kątem weryfikacji remanentów, w tym magazynów konsygnacyjnych
Przygotowanie i wysłanie do US dokumentów Intrastat
Przygotowanie i wysłanie do agencji celnych dokumentów związanych z odroczonym VAT
Rozliczanie dokumentów importowych i eksportowych SAD
Dekretacja i księgowanie dokumentów dotyczących obrotu krajowego i zagranicznego
Rozpoznawanie kosztów w układzie kalkulacyjnym (5-tki)
Weryfikacja kompletności wystawionych i otrzymanych dokumentów dotyczących sprzedaży towarów: faktury krajowe, faktury walutowe, faktury WNT, faktury korygujące, transakcje łańcuchowe, SW, WSTO
Weryfikacja kompletności wystawionych i otrzymanych dokumentów dotyczących zakupu towarów w tym: WDT, import w procedurze standardowej i z odroczonym VAT-em
Weryfikacja kompletności wystawionych i otrzymanych dokumentów dotyczących zakupu kosztów i usług, w tym import usług
Weryfikacja wyciągów bankowych
Współpraca z zewnętrzną księgowością (przygotowanie i przesyłanie elektronicznych plików sprzedaży i zakupów towarów generowanych z WFMAG oraz elektronicznych wyciągów bankowych)
Sporządzanie raportów w arkuszu kalkulacyjnym Excel
Sporządzanie specyfikacji magazynów
Przygotowanie i wysłanie do US dokumentów Intrastat
Przygotowanie i wysłanie do agencji celnych dokumentów związanych z odroczonym VAT
Rozliczanie dokumentów importowych SAD
Sporządzanie sprawozdań dotyczących: elektrośmieci, gospodarki odpadami, zużycia paliw w samochodach firmowych, GUS-u (wspólnie z księgowością zewnętrzną)
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w piśmie (minimum B2) - warunek konieczny,
obsługa portfolio produktowego,
negocjacje kontraktów i warunków współpracy,
rozwijanie współpracy z klientem,
analizowanie wyników sprzedaży,
ustalanie planów sprzedażowo-marżowych,
współpraca z działem marketingu w celu wdrażania odpowiednich działań mających na celu zwiększenie widoczności produktów i optymalizacji zawartości na platformie sprzedaży internetowej,
E-Commerce manager zarządza sklepem internetowym marki specjalizującej się w akcesoriach dla graczy. Na pierwszym etapie swojej pracy odpowiada także za uruchomienie sklepu, łącznie z wyborem (we współpracy z kierownictwem firmy) i wdrożeniem odpowiedniego systemu ERP. Kieruje realizacją wszelkich procesów związanych z obsługą klientów detalicznych
Obszary pracy:
- udział w projektowaniu funkcjonalności strony internetowej sklepu;
- udział w wyborze oprogramowania ERP mającego scalić procesy z różnych dziedzin działalności firmy, związanych z obsługą zamówień w sklepie internetowym;
- odpowiedzialność za wdrożenie nowego, zaakceptowanego przez kierownictwo firmy, systemu ERP (współpraca z zewnętrza firmą wdrożeniową);
- bieżące zarządzanie działaniem sklepu internetowego w obszarach: działania oraz zawartości strony internetowej sklepu i systemu zamówień; wysyłek produktów; customer experience; realizacji założeń wizerunkowych marki;
- usprawnienie procesów magazynowych pod kątem sprzedaży detalicznej;
- współpraca z działem prawnym w zakresie realizacji obowiązków prawnych związanych z prowadzeniem sklepu internetowego;
- prowadzenie analiz rynkowych i proponowanie działań mających zwiększyć wyniki sprzedażowe sklepu;
- współpraca z działami marketingu i sprzedaży w zakresie realizacji internetowych działań marketingowych, w tym kampanii Adwords, SEO i innych;
- współpraca z działem zakupów w obszarze planowania sprzedaży i zatowarowania;
- współpraca z działem logistyki w obszarze umów dotyczących wysyłek do klientów detalicznych;
- raportowanie bezpośrednio do dyrektora sprzedaży