1. Pracodawca
  2. Rudnik
  3. URZĄD GMINY Rudnik
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY Rudnik

Rudnik, ul. Kozielska 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Stanowisko ds. budownictwa i planowania przestrzennego

Rudnik
Wygasła: 19.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: https://bip.gmina-rudnik.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. organizacyjnych i biurowo-technicznych

Rudnik
Wygasła: 06.06.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: https://bip.gmina-rudnik.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Referacie Inwestycji, Rolnictwa i Infrastruktury

Rudnik
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: https://bip.gmina-rudnik.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Inwestycji, Rolnictwa i Infrastruktury

Rudnik
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: https://bip.gmina-rudnik.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Inwestycji, Rolnictwa i Infrastruktury

Rudnik
Wygasła: 14.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: https://bip.gmina-rudnik.pl/nabor-na-stanowisko-urzednicze
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. ochrony środowiska i rolnictwa

Rudnik
Wygasła: 14.10.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1. Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów: a) lustracja terenowa celem zakwalifikowania drzew i krzewów do wycinki; b) nadzorowanie i zlecenie działań w związku z wycinką drzew i krzewów przy drogach na terenie Gminy; c) przygotowanie wniosków na usunięcie drzew z terenów stanowiących własność Gminy Rudnik. 2. Wymierzanie opłat i kar pieniężnych za usuwanie drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia. 3. Prowadzenie spraw związanych z melioracją oraz współpraca w tym zakresie z Gminną spółką wodną. 4. Sporządzanie gminnych programów ochrony środowiska i sporządzanie raportów z ich wykonania. 5. Dotacje do przedsięwzięć proekologicznych dla mieszkańców gminy. 6. Nadzór i kontrola w zakresie utrzymania czystości i porządku w Gminie
  • w tym gospodarki nieczystościami ciekłymi
  • deratyzacji
  • utrzymywania zwierząt. 7. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
  • nadzór nad wykonywaniem działalności. 8. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz ewidencji umów zawartych przez właścicieli nieruchomości na odbiór odpadów komunalnych. 9. Wydawanie decyzji nakazującej właścicielom nieruchomości wykonanie obowiązków określonych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 10. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu leśnictwa
  • rolnictwa i zieleni na terenie gminy. 11. Prowadzenie postępowań z zakresu środowiskowych uwarunkowań
  • zgodny z realizacją przedsięwzięć. 12. Nadzór nad programami
  • projektami i prowadzenie spraw z zakresu ochrony powietrza. 13. Realizacja zadań dotyczących zwalczania klęsk żywiołowych w rolnictwie
  • szacowanie szkód powstałych w uprawach rolnych z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych
  • sporządzanie protokołów i obliczanie strat. 14. Organizowanie opieki bezdomnym zwierzętom. 15. Zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt oraz współpraca z inspekcją sanitarną i weterynaryjną
  • zapewnienie zbierania
  • transpot i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie. 16. Prowadzenie spraw związanych z uprawą maku i konopii. 17. Współudział w przeprowadzaniu wyborów do Izby Rolniczej. 18. Planowanie wydatków budżetowych niezbędnych do planowania i realizacji zadań. 19. Opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w zakresie prowadzonych spraw. 20. Sporządzanie sprawozdań
  • analiz i informacji dotyczących prowadzonych spraw. 21) Sygnalizowanie przełożonemu konieczności zwiększenia środków w przypadku gdy środki zagwarantowane w budżecie są niewystarczające na wykonanie zadania. 22) Udostępnianie informacji publicznej i przekazywanie właściwych informacji do Biuletynu Informacji Publicznej oraz kontrola poprawności i aktualności informacji udostępnionych w BIP oraz na stronie internetowej gminy. 23) Współdziałanie z referatem finansowym w zakresie opracowywania zbiorczego budżetu gminy w części dotyczącej powierzonych obowiązków. 24) Przygotowywanie projektów uchwał i Zarządzeń Wójta. 25) Wykonywanie innych poleceń przełożonych. WYMAGANIA: NIEZBĘDNE: - obywatelstwo polskie; - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - posiadanie nieposzlakowanej opinii; - wykształcenie min. średnie (preferowane profile: administracja
  • ochrona środowiska); - prawo jazdy kat. B ; - sprawna obsługa komputera oraz sprzętu biurowego. DODATKOWE: - mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku biurowym
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne