Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka ds. opłat z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych
Konstancińska 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
comiesięczne naliczanie opłat z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych, sporządzanie wydruków i dowodów PK
comiesięczne wprowadzanie modyfikacji dot. zmian osobowych na podstawie danych otrzymanych z Działu Eksploatacji i sporządzanie aktualnych informacji na temat wysokości opłat
wprowadzanie zmian wysokości opłat na podstawie stawek zatwierdzanych przez Radę Osiedla w planie finansowym Spółdzielni, sporządzanie wydruków i informacji dla lokatorów
windykacja należności: comiesięczne sporządzanie wykazów zadłużeń, wysyłanie wezwań do zapłaty dla zaległości, przygotowywanie dokumentów do spraw sądowych z tytułu windykacji należności do eksmisji/licytacji itp
wystawianie faktur miesięcznych oraz rozliczanie mediów w lokalach mieszkalnych i użytkowych
dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w programie komputerowym FK
uzgadnianie rejestru zakupu VAT
sporządzanie plików JPK VAT-7M w oparciu o rejestr zakupu i sprzedaży
sporządzanie dokumentów „OT-przyjęcie środka trwałego” oraz księgowanie zakupu, amortyzacji oraz likwidacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych
sprawdzanie zgodności zapisów na kontach zespołu „4” i „5”
dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w programie komputerowym FK
uzgadnianie rejestru zakupu VAT
sporządzanie plików JPK VAT-7M w oparciu o rejestr zakupu i sprzedaży
sporządzanie dokumentów „OT-przyjęcie środka trwałego” oraz księgowanie zakupu, amortyzacji oraz likwidacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych
sprawdzanie zgodności zapisów na kontach zespołu „4” i „5”
nadzór nad pracami budowlanymi w budynkach będących w zasobach Administracji Osiedla „Sadyba”
współudział w sporządzaniu umów i zleceń dla wykonawców
weryfikacja kosztorysów ofertowych, sporządzanie wycen w oparciu o dane Sekocenbud itp
wprowadzenie wykonawców na podstawie zlecenia lub umowy z przygotowaniem i podpisaniem protokołu wprowadzenia
dokonywanie odbiorów wykonywanych robót z przygotowaniem i podpisaniem protokołu odbioru wykonywanych robót
współudział w opracowywaniu rocznych planów rzeczowo-finansowych remontów budynków i ich otoczenia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) do postępowań przetargowych
wykonywanie przeglądów technicznych rocznych i pięcioletnich budynków mieszkalnych i innych obiektów będących w zasobach Spółdzielni
prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej nadzorowanych remontów
wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem obiektów w należytym stanie technicznym
kontrola (z ramienia Biura Zarządu Spółdzielni) wybranych prac remontowo- budowlanych w zasobach siedmiu osiedli MSM „Energetyka”,
sprawdzanie wybranych kosztorysów na roboty budowlane,
sporządzanie informacji dla Zarządu, dotyczących wybranych działań poszczególnych administracji w zakresie gospodarki remontowej,
weryfikacja dokumentacji technicznej (projekty budowalne) przedkładanej przez mieszkańców do Spółdzielni (remonty mieszkań) - opiniowanie i przygotowywanie wniosków,
prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej nadzorowanych spraw,
przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma mieszkańców w sprawach kierowanych do Biura Zarządu Spółdzielni,
analiza korespondencji zewnętrznej, kierowanej do Spółdzielni przez organy administracji publicznej (PINB, Straż Pożarna etc.) i przygotowywanie odpowiedzi pod względem merytorycznym (technicznym),
Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w programie komputerowym FK
Uzgadnianie rejestru zakupu VAT
Sporządzanie plików JPK VAT-7M w oparciu o rejestr zakupu i sprzedaży
Sporządzanie dokumentów „OT-przyjęcie środka trwałego” oraz księgowanie zakupu, amortyzacji oraz likwidacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych
Sprawdzanie zgodności zapisów na kontach zespołu „4” i „5”
nadzór nad pracami elektrycznymi w budynkach będących w zasobach Administracji Osiedla „Sadyba”
współudział w sporządzaniu umów i zleceń dla wykonawców
weryfikacja kosztorysów ofertowych, sporządzanie wycen w oparciu o dane Sekocenbud itp
wprowadzenie wykonawców na podstawie zlecenia lub umowy z przygotowaniem i podpisaniem protokołu odbioru wykonywanych robót
współudział w opracowywaniu rocznych planów rzeczowo-finansowych remontów budynków i ich otoczenia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) do postępowań przetargowych
prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej nadzorowanych remontów
wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem obiektów w należytym stanie technicznym
nadzór nad pracami budowlanymi w budynkach będących w zasobach Administracji Osiedla „Sadyba”
współudział w sporządzaniu umów i zleceń dla wykonawców
weryfikacja kosztorysów ofertowych, sporządzanie wycen w oparciu o dane Sekocenbud itp
wprowadzenie wykonawców na podstawie zlecenia lub umowy z przygotowaniem i podpisaniem protokołu wprowadzenia
dokonywanie odbiorów wykonywanych robót z przygotowaniem i podpisaniem protokołu odbioru wykonywanych robót
współudział w opracowywaniu rocznych planów rzeczowo-finansowych remontów budynków i ich otoczenia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) do postępowań przetargowych
wykonywanie przeglądów technicznych rocznych i pięcioletnich budynków mieszkalnych i innych obiektów będących w zasobach Spółdzielni
prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej nadzorowanych remontów
wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem obiektów w należytym stanie technicznym
bezpośrednia i telefoniczna obsługa mieszkańców Administracji Osiedla
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, prowadzenie korespondencji Administracji Osiedla w tym sporządzanie odpowiedzi na pisma zgodnie z zakresem obowiązków
koordynowanie kalendarza Kierownika Administracji Osiedla
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zaopatrzenia/obsługi Administracji Osiedla
organizowanie, kontrola jakości oraz zakresu pracy gospodarzy domów, sprzątaczy posesji i firm w zakresie utrzymania porządku, czystości, estetyki powierzonych nieruchomości
opieka nad majątkiem Spółdzielni w administrowanych nieruchomościach
zapewnienie właściwej obsługi mieszkańców m.in.: rejestrowanie zgłaszanych problemów, reagowanie na sygnały o zagrożeniach i usterkach, pisemne odpowiadanie na zgłoszenia problemów przez mieszkańców
zapewnienie użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z przeznaczeniem, zasadami BHP, przepisami ppoż. i ochrony środowiska
Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w programie komputerowym FK
Uzgadnianie rejestru zakupu VAT
Sporządzanie plików JPK VAT-7M w oparciu o rejestr zakupu i sprzedaży
Sporządzanie dokumentów „OT-przyjęcie środka trwałego” oraz księgowanie zakupu, amortyzacji oraz likwidacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Wystawianie not zewnętrznych, faktur sprzedaży Vat dla kontrahentów
Uzgadnianie sald z kontrahentami
Uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych
Sprawdzanie zgodności zapisów na kontach zespołu „4” i „5”