Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych
Zeylanda 9, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 12.10.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
STUDENCIE, ABSOLWENCIE!
Dołącz do Zespołu Fundacji „Dziecko w Centrum”, zdobądź cenne doświadczenie i praktyczne umiejętności w pracy w organizacji pozarządowej!
Jeśli wartości związane z ochroną dzieci przed krzywdzeniem i zaniedbywaniem są Tobie bliskie, a przy realizacji zadań stawiasz na rzetelność, terminowość, zaangażowanie, samodzielność i otwartą komunikację, zachęcamy do zapoznania się z trwającą rekrutacją na stanowisko Asystenta/tki ds. administracyjno-biurowych w ramach nieodpłatnych praktyk/wolontariatu):
➡️ ZAKRES DZIAŁAŃ:
✅ pomoc w prowadzeniu archiwizacji dokumentacji,
✅ pomoc w weryfikacji dokumentacji poszczególnych projektów Fundacji pod względem formalnym,
✅ pomoc w bieżących pracach organizacyjnych i administracyjnych biura Fundacji, w tym monitorowanie stanu wyposażenia i pomoc realizacji zamówień),
✅ praca z systemami informatycznymi wspierającymi pracę biura Fundacji,
✅ testowanie i wdrażanie nowych narzędzi usprawniających pracę biura
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. komunikacji i promocji
Zeylanda 9, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 12.10.2023
dodatkowa / tymczasowa
umowa o staż / praktyki
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
STUDENCIE, ABSOLWENCIE!
Dołącz do Zespołu Fundacji „Dziecko w Centrum”, zdobądź cenne doświadczenie i praktyczne umiejętności w pracy w organizacji pozarządowej!
Jeśli wartości związane z ochroną dzieci przed krzywdzeniem i zaniedbywaniem są Tobie bliskie, a przy realizacji zadań stawiasz na rzetelność, terminowość, zaangażowanie, samodzielność i otwartą komunikację, zachęcamy do zapoznania się z trwającą rekrutacją na stanowisko: Młodszy specjalista/specjalistka ds. komunikacji i promocji w ramach nieodpłatnych praktyk/wolontariatu):
➡️ ZAKRES DZIAŁAŃ:
✅ przygotowywanie materiałów promocyjnych,
✅ współorganizacja spotkań informacyjno-edukacyjnych i warsztatów realizowanych w ramach poszczególnych projektów Fundacji,
✅ prowadzenie i aktualizacja bazy kontaktów instytucji i organizacji wspierających grupy docelowe poszczególnych projektów Fundacji,
✅ uczestnictwo w targach i konferencjach,
✅ pomoc w wyborze podwykonawców,
✅ czuwanie nad właściwą wizualizacją projektów Fundacji zgodnie z wytycznymi grantodawców poszczególnych projektów Fundacji
- koordynacja projektu od strony merytorycznej, organizacyjnej i finansowej (we współpracy z księgową, specjalistą ds. kadrowych i pozostałymi pracownikami projektu),
- pośredni nadzór nad pracą specjalistów zaangażowanych do projektu (m.in. psychologów, prawników, mediatorów, psychiatry) z uwzględnieniem nadzoru wymagającego podróży służbowych na terenie województwa wielkopolskiego,
- współpraca z pozostałymi specjalistami zaangażowanymi do realizacji poszczególnych działań projektowych (m.in. grafikiem, informatykami, inspektorem ochrony danych osobowych),
- zarządzanie budżetem projektu i bieżące śledzenie wydatków,
- nadzór nad stopniem realizacji zakładanych celów, rezultatów i wskaźników projektu,
- nadzór nad zgodnością dokumentacji z wytycznymi,
- planowanie i ustalanie harmonogramu zadań,
- kontakt z grantodawcą,
- dbałość o realizację zamówień i zlecanie usług zgodnie z wytycznymi (m.in. zastosowanie się do procedur rozeznania rynku, zapytań ofertowych),
- przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektu w części merytorycznej,
- koordynacja działań promocyjnych projektu,
- współpraca z lokalnymi i regionalnymi organizacjami i instytucjami wspierającymi beneficjentów projektu,
- udział w lokalnych i regionalnych wydarzeniach związanych z obszarem wsparcia beneficjentów projektu,
- prowadzenie i koordynacja spraw administracyjnych i kadrowych Fundacji (w tym: prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, trwaniem i rozwiązywaniem umów współpracy - na podstawie istniejących wzorów);
- nadzór nad finansami i płatnościami Fundacji, stały kontakt z biurem księgowym Fundacji;
- zarządzanie i organizacja pracy biura Fundacji (w tym współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług, koordynacja napraw, monitorowanie stanu wyposażenia, realizacja zamówień);
- zarządzanie i praca z systemami informatycznymi wspierającymi pracę biura Fundacji,
- testowanie i wdrażanie nowych narzędzi usprawniających pracę biura;
- ścisła współpraca z Zarządem Fundacji i innymi pracownikami Fundacji w celu sprawnej realizacji całości zadań statutowych Fundacji;
- wsparcie przy realizacji zadań promocyjnych Fundacji;
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z innymi organizacjami i instytucjami wspierającymi beneficjentów projektów Fundacji