Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (67)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 67 )
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT
Rycerska 24, Legnica
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do zakresu zadań i obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia Systemów IT będzie należało w szczególności: tworzenie raportów w oparciu o dane z ERP i innych źródeł (Report Builder), administrowanie systemem ERP, obsługa zgłoszeń pracowników dotyczących systemu ERP, analiza potrzeb klienta wewnętrznego i przygotowywanie specyfikacji wymagań systemowych, współpraca z dostawcami oprogramowania, prowadzenie projektów wdrożeniowych, prowadzenie szkoleń wewnętrznych
od 4500 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Rycerska 24, Legnica
Wygasła: 17.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
forma zatrudnienia: umowa o pracę
wymiar zatrudnienia: pełny etat
Głównym obowiązkiem osoby zatrudnionej na stanowisku Głównego Specjalisty ds. Ochrony Środowiska będzie kompleksowa realizacja zadań związanych z funkcjonującymi w Spółce procesami dotyczącymi ochrony środowiska, w szczególności:
monitorowanie spraw związanych z ochroną środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem gospodarki odpadami,
prowadzenie ewidencji odpadów,
przygotowywanie sprawozdań i informacji do urzędów, wymaganych przepisami prawa,
zapewnienie zgodności z przepisami prawa w zakresie posiadania przez Spółkę decyzji administracyjnych, w szczególności z ochrony środowiska, gospodarki wodnej i odpadowej,
terminowe wykonanie obowiązków pomiarowych wynikających z przepisów prawa i decyzji administracyjnych,
współpraca przy prowadzonych w Spółce zadaniach inwestycyjnych, pod kątem zgodności z przepisami o ochronie środowiska,
współudział w przygotowywaniu dokumentacji wymaganej obowiązującymi w Spółce normami ISO, uczestnictwo w tworzeniu i realizowaniu polityki środowiskowej Spółki,
współpraca przy sporządzaniu dokumentów związanych z rozporządzeniem REACH,
przeprowadzanie audytów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami,
Do zakresu zadań i obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. Analiz Biznesowych będzie należało w szczególności: tworzenie raportów w oparciu o dane z ERP i innych źródeł (Report Builder, Excel), utrzymywanie systemu workflow i wsparcie użytkowników, analiza potrzeb klienta i przygotowywanie specyfikacji wymagań biznesowych oraz systemowych, współpraca z dostawcami oprogramowania, prowadzenie projektów wdrożeniowych, prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Do zakresu zadań i obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń Handlowych będzie należało w szczególności: prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej złomów miedzi i innych materiałów miedzionośnych, w tym sporządzanie dokumentacji magazynowej, prowadzenie kartotek magazynowych, weryfikacja zgodności realizowanych transakcji z umowami, rozliczanie transakcji kupna i sprzedaży. Ponadto, osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń Handlowych będzie odpowiedzialna również za akceptację pod względem merytorycznym faktur dotyczących zakupu złomów miedzi oraz bieżącą współpracę z kontrahentami w zakresie wzajemnych rozliczeń
Referent - Specjalista ds. Administracyjno-Technicznych
Rycerska 24, Legnica
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
forma zatrudnienia: umowa o pracę
wymiar zatrudnienia: pełny etat
Do zakresu zadań i obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Referenta - Specjalisty ds. Administracyjno-Technicznych będzie należało w szczególności prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarowaniem oraz administrowaniem nieruchomościami Spółki, m.in. nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości, koordynowanie prac technicznych prowadzonych na nieruchomościach, weryfikacja dokumentacji formalno–prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości, przygotowywanie budżetów i analiza kosztów w tym zakresie. Ponadto, osoba zatrudniona na stanowisku Referenta/Specjalisty ds. Administracyjno-Technicznych będzie odpowiedzialna za weryfikację i ocenę przedsięwzięć pod kątem realizacji zadań w ramach nakładów inwestycyjnych lub kosztów operacyjnych. Zatrudniona osoba dodatkowo będzie realizowała zadania w ramach zastępstwa Kierowcy Spółki