Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Specjalista ds.administracji i kadr
Będzin
Wygasła: 04.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zadania administracyjno- gospodarcze:
- obsługa Sekretariatu Biblioteki: prowadzenie terminarza i organizacja spotkań biznesowych i innych Dyrektora
organizowanie przepływu informacji oraz dokumentów
sporządzanie pism
- prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z eksploatacją samochodu służbowego
-realizacja zadań kancelaryjnych i archiwalnych
- zakup materiałów
usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującym Regulaminem Zamówień Publicznych poniżej 130.000
00 zł
- prowadzenie terminarza wynajmowanych pomieszczeń oraz wypożyczenia sprzętu
zgodnie z obowiązującym regulaminem wynajmu pomieszczeń w MiPBP w Będzinie
- prowadzenie Rejestrów: procedur kontroli zarządczej
upoważnień i pełnomocnictw
- prowadzenie ewidencji: umów
pieczęci
skarg i wniosków
- współpraca z Działem Finansowo Księgowym w zakresie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych
Zadania w zakresie kadr:
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników MiPBP
prowadzenie spraw kadrowych pracowników MiPBP
- współpraca z Poradnią Medycyny Pracy
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej
prowadzenie dokumentacji w zakresie organizowanych staży
robót publicznych
prac społecznych
- współpraca z kuratorem Sądu Rejonowego w Będzinie w zakresie prowadzenia ewidencji osób skierowanych do pracy na cele społeczne
- współpraca z inspektorem bhp w organizowaniu szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- wystawianie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia
kontrola wewnętrzna w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy
- prowadzenie ewidencji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- wystawianie delegacji służbowych dla pracowników
- prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk szkolnych
wolontariatu
- terminowe przygotowywanie i przekazywanie informacji do naliczenia wynagrodzeń do Działu Finansowo-Księgowego
- obsługa systemu: Quorum Kadry w zakresie rejestracji czasu pracy
nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy
ewidencji nieobecności
- obsługa raportowania ustawowego PFRON
GUS w zakresie dotyczącym zatrudnienia
- archiwizacja dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Czas pracy: od 7.30 do 15.30 umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia
14. Ogólny zakres obowiązków
Zadania administracyjno- gospodarcze:
-obsługa Sekretariatu Biblioteki: prowadzenie terminarza i organizacja spotkań biznesowych i innych Dyrektora
organizowanie przepływu informacji oraz dokumentów
sporządzanie pism
-prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z eksploatacją samochodu służbowego
-realizacja zadań kancelaryjnych i archiwalnych
-zakup materiałów
usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującym Regulaminem Zamówień Publicznych poniżej 130.000
00 zł
-prowadzenie terminarza wynajmowanych pomieszczeń oraz wypożyczenia sprzętu
zgodnie z obowiązującym regulaminem wynajmu pomieszczeń w MiPBP w Będzinie
-prowadzenie Rejestrów: procedur kontroli zarządczej
upoważnień i pełnomocnictw
-prowadzenie ewidencji: umów
pieczęci
skarg i wniosków
-współpraca z Działem Finansowo Księgowym w zakresie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych
Zadania w zakresie kadr:
-prowadzenie spraw kadrowych pracowników MiPBP
prowadzenie spraw kadrowych pracowników MiPBP
-współpraca z Poradnią Medycyny Pracy
-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej
prowadzenie dokumentacji w zakresie organizowanych staży
robót publicznych
prac społecznych
-współpraca z kuratorem Sądu Rejonowego w Będzinie w zakresie prowadzenia ewidencji osób skierowanych do pracy na cele społeczne
-współpraca z inspektorem bhp w organizowaniu szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
-wystawianie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia
kontrola wewnętrzna w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy
-prowadzenie ewidencji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
-wystawianie delegacji służbowych dla pracowników
-prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk szkolnych
wolontariatu
-terminowe przygotowywanie i przekazywanie informacji do naliczenia wynagrodzeń do Działu Finansowo-Księgowego
-obsługa systemu: Quorum Kadry w zakresie rejestracji czasu pracy
nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy
ewidencji nieobecności
-obsługa raportowania ustawowego PFRON
GUS w zakresie dotyczącym zatrudnienia
-archiwizacja dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Czas pracy: od 7.30 do 15.30 umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia
konserwacja sprzętu i wyposażenia w budynku głównym i filiach Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Będzinie
-wykonywanie prac remontowych w budynku głównym i filiach w zakresie nie wymagającym posiadania odpowiednich uprawnień
-stała dbałość o ekonomiczne
gospodarne używanie środków oraz powierzonego sprzętu
-nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu przeciwpożarowego w budynku głównym biblioteki i filiach bibliotecznych
-utrzymywanie porządku wokół budynku biblioteki
w tym koszenie trawy
usuwanie śniegu z traktów komunikacyjnych i parkingu
-doraźna obsługa punktu informacyjnego
-pomoc przy pracach związanych z montażem i demontażem wystaw
wywieszanie plakatów
afiszy i ogłoszeń
-przenoszenie przedmiotów o dużych gabarytach i wadze m.in. regały
szafy
stoły
krzesła
zbiory biblioteczne
-obsługa manipulatora włamania- zamykanie i otwieranie obiektu przed zamknięciem obiektu obowiązkowe sprawdzanie wszystkich pomieszczeń bibliotecznych
m. in. Pod kątem zamknięcia okien
wyłączenia urządzeń
- pełnienie dyżuru na wypadek nagłego alarmu i dyspozycji do przyjazdu na miejsce w celu sprawdzenia włączonego alarmu
-wykonywanie zadań kierowcy samochodu służbowego Peugeot Partner
- nadzór nad zgodną z przepisami eksploatacją samochodu służbowego
w tym przestrzeganie realizacji okresowych przeglądów samochodowych
nieprzekraczanie dopuszczalnej ładowności
bieżące sprawdzenie stanu technicznego pojazdu
w szczególności: stanu hamulców
ogumienia
zawieszenia oraz utrzymania pojazdów czystości
- sumienne wykonywanie obowiązków służbowych
przestrzeganie przepisów drogowych oraz wewnętrznych uregulowań obowiązujących w MiPBP w Będzinie związanych z zasadami korzystania z samochodu służbowego
-pracownik zobowiązany jest do utrzymania należytego porządku na stanowisku pracy
- w razie potrzeby
wykonywanie innych czynności służbowych
zleconych przez przełożonego.
Godziny otwarcia Biblioteki: 07:00-19:00
Godziny pracy: 07:00 - 15:00 ; 11:00 - 19:00
Umowa na okres próbny - 3 miesiące z mozliwościa przedłużenia