1. Pracodawca
  2. Będzin
  3. MIEJSKA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W BĘDZINIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIEJSKA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W BĘDZINIE

Będzin, Plac prof. Włodzimierza Wójcika 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Specjalista ds.administracji i kadr

Będzin
Wygasła: 04.08.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Zadania administracyjno- gospodarcze: - obsługa Sekretariatu Biblioteki: prowadzenie terminarza i organizacja spotkań biznesowych i innych Dyrektora
  • organizowanie przepływu informacji oraz dokumentów
  • sporządzanie pism
  • - prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z eksploatacją samochodu służbowego
  • -realizacja zadań kancelaryjnych i archiwalnych
  • - zakup materiałów
  • usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującym Regulaminem Zamówień Publicznych poniżej 130.000
  • 00 zł
  • - prowadzenie terminarza wynajmowanych pomieszczeń oraz wypożyczenia sprzętu
  • zgodnie z obowiązującym regulaminem wynajmu pomieszczeń w MiPBP w Będzinie
  • - prowadzenie Rejestrów: procedur kontroli zarządczej
  • upoważnień i pełnomocnictw
  • - prowadzenie ewidencji: umów
  • pieczęci
  • skarg i wniosków
  • - współpraca z Działem Finansowo Księgowym w zakresie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych
  • Zadania w zakresie kadr: - prowadzenie spraw kadrowych pracowników MiPBP
  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników MiPBP
  • - współpraca z Poradnią Medycyny Pracy
  • - współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie organizowanych staży
  • robót publicznych
  • prac społecznych
  • - współpraca z kuratorem Sądu Rejonowego w Będzinie w zakresie prowadzenia ewidencji osób skierowanych do pracy na cele społeczne
  • - współpraca z inspektorem bhp w organizowaniu szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • - wystawianie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia
  • kontrola wewnętrzna w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy
  • - prowadzenie ewidencji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • - wystawianie delegacji służbowych dla pracowników
  • - prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk szkolnych
  • wolontariatu
  • - terminowe przygotowywanie i przekazywanie informacji do naliczenia wynagrodzeń do Działu Finansowo-Księgowego
  • - obsługa systemu: Quorum Kadry w zakresie rejestracji czasu pracy
  • nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy
  • ewidencji nieobecności
  • - obsługa raportowania ustawowego PFRON
  • GUS w zakresie dotyczącym zatrudnienia
  • - archiwizacja dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Czas pracy: od 7.30 do 15.30 umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

specjalista ds.administracji i kadr

Będzin
Wygasła: 11.07.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 14. Ogólny zakres obowiązków Zadania administracyjno- gospodarcze: -obsługa Sekretariatu Biblioteki: prowadzenie terminarza i organizacja spotkań biznesowych i innych Dyrektora
  • organizowanie przepływu informacji oraz dokumentów
  • sporządzanie pism
  • -prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z eksploatacją samochodu służbowego
  • -realizacja zadań kancelaryjnych i archiwalnych
  • -zakup materiałów
  • usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującym Regulaminem Zamówień Publicznych poniżej 130.000
  • 00 zł
  • -prowadzenie terminarza wynajmowanych pomieszczeń oraz wypożyczenia sprzętu
  • zgodnie z obowiązującym regulaminem wynajmu pomieszczeń w MiPBP w Będzinie
  • -prowadzenie Rejestrów: procedur kontroli zarządczej
  • upoważnień i pełnomocnictw
  • -prowadzenie ewidencji: umów
  • pieczęci
  • skarg i wniosków
  • -współpraca z Działem Finansowo Księgowym w zakresie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych
  • Zadania w zakresie kadr: -prowadzenie spraw kadrowych pracowników MiPBP
  • prowadzenie spraw kadrowych pracowników MiPBP
  • -współpraca z Poradnią Medycyny Pracy
  • -współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie organizowanych staży
  • robót publicznych
  • prac społecznych
  • -współpraca z kuratorem Sądu Rejonowego w Będzinie w zakresie prowadzenia ewidencji osób skierowanych do pracy na cele społeczne
  • -współpraca z inspektorem bhp w organizowaniu szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • -wystawianie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia
  • kontrola wewnętrzna w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy
  • -prowadzenie ewidencji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • -wystawianie delegacji służbowych dla pracowników
  • -prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk szkolnych
  • wolontariatu
  • -terminowe przygotowywanie i przekazywanie informacji do naliczenia wynagrodzeń do Działu Finansowo-Księgowego
  • -obsługa systemu: Quorum Kadry w zakresie rejestracji czasu pracy
  • nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy
  • ewidencji nieobecności
  • -obsługa raportowania ustawowego PFRON
  • GUS w zakresie dotyczącym zatrudnienia
  • -archiwizacja dokumentów pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Czas pracy: od 7.30 do 15.30 umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik gospodarczy

Będzin
Wygasła: 27.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Ogólny zakres obowiązków: -wykonywanie bieżących napraw
  • konserwacja sprzętu i wyposażenia w budynku głównym i filiach Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Będzinie -wykonywanie prac remontowych w budynku głównym i filiach w zakresie nie wymagającym posiadania odpowiednich uprawnień -stała dbałość o ekonomiczne
  • gospodarne używanie środków oraz powierzonego sprzętu
  • -nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu przeciwpożarowego w budynku głównym biblioteki i filiach bibliotecznych -utrzymywanie porządku wokół budynku biblioteki
  • w tym koszenie trawy
  • usuwanie śniegu z traktów komunikacyjnych i parkingu -doraźna obsługa punktu informacyjnego -pomoc przy pracach związanych z montażem i demontażem wystaw
  • wywieszanie plakatów
  • afiszy i ogłoszeń
  • -przenoszenie przedmiotów o dużych gabarytach i wadze m.in. regały
  • szafy
  • stoły
  • krzesła
  • zbiory biblioteczne -obsługa manipulatora włamania- zamykanie i otwieranie obiektu przed zamknięciem obiektu obowiązkowe sprawdzanie wszystkich pomieszczeń bibliotecznych
  • m. in. Pod kątem zamknięcia okien
  • wyłączenia urządzeń
  • - pełnienie dyżuru na wypadek nagłego alarmu i dyspozycji do przyjazdu na miejsce w celu sprawdzenia włączonego alarmu
  • bądź konieczności zabezpieczenia budynku
  • - zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu zauważonych awarii
  • uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach
  • -wykonywanie zadań kierowcy samochodu służbowego Peugeot Partner
  • - nadzór nad zgodną z przepisami eksploatacją samochodu służbowego
  • w tym przestrzeganie realizacji okresowych przeglądów samochodowych
  • nieprzekraczanie dopuszczalnej ładowności
  • bieżące sprawdzenie stanu technicznego pojazdu
  • w szczególności: stanu hamulców
  • ogumienia
  • zawieszenia oraz utrzymania pojazdów czystości
  • - sumienne wykonywanie obowiązków służbowych
  • przestrzeganie przepisów drogowych oraz wewnętrznych uregulowań obowiązujących w MiPBP w Będzinie związanych z zasadami korzystania z samochodu służbowego -pracownik zobowiązany jest do utrzymania należytego porządku na stanowisku pracy - w razie potrzeby
  • wykonywanie innych czynności służbowych
  • zleconych przez przełożonego. Godziny otwarcia Biblioteki: 07:00-19:00 Godziny pracy: 07:00 - 15:00 ; 11:00 - 19:00 Umowa na okres próbny - 3 miesiące z mozliwościa przedłużenia
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MIEJSKA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W BĘDZINIE, podziel się opinią i pomóż innym.