Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (229)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 229 )
IT Client Management Engineer
Opolska 114, Prądnik Czerwony, Kraków
Wygasła: 05.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ensures compliance with policies and procedures and act according to Procedures e.g., Incident Management, Request Fulfillment or Change Management process
Ensures optimal health and performance of the Microsoft infrastructure
Build and deploy desktop and laptop images to workstations
Manage and supports device provisioning using Windows Autopilot service
Create packages, collections, and deployments
Perform application lifecycle management by deploying and updating applications on a regular basis
Perform operating system and application patch management on clients including MacOS Devices
Manage and support enterprise-wide printing solution
Taking part in IT standardization and harmonization projects in area of client and printer migration
Identify, diagnose, resolve, and deliver root cause analysis for automatic alerts, issues, and incidents
Manage and resolve incident, problem, and change request tickets
Providing support to Service Desk and Field Support in area of Client Management, cooperating with Global IT teams, assists other IT engineers if needed
Shortening the waiting time for technical on-site support provided to Constantia IT users and increasing User Satisfaction related to IT services
Fulfilling Incident Management and requested KPIs
Effective and successful knowledge management related to local IT environments
Propagowanie kultury Lean Management w ramach programu Operational Excellence
Rozwijanie narzędzi systemu Lean Manufacturing oraz Six Sigma
Identyfikacja obszarów do usprawnienia oraz opracowywanie, inicjowanie i wsparcie wdrażania rozwiązań doskonalących
Rozwijanie i standaryzacja metod rozwiązywania problemów i prowadzenia projektów optymalizacyjnych
Wsparcie w projektach wdrożeniowych i rozwojowych prowadzonych w firmie oraz w utrzymaniu ich efektów
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów i spotkań wewnętrznych oraz motywowanie pracowników do aktywnego udziału w procesie doskonalenia organizacji
Wspieranie pracowników we wdrażaniu narzędzi Lean Manufacturing i Six Sigma oraz koordynacja współpracy między działami w obszarze Operational Excellence
Prowadzenie analizy efektywności działań z zakresu Operational Excellence, omawianie postępów i planowanie dalszego rozwoju programu
Koordynacja pracy zespołu moderatorów wewnętrznych
Analysis, conceptual design, development, optimization, and harmonization of MDM processes
Taking over responsibility as a Group IT MDM project team member for foreseen group wide SAP MDM roll-out projects of SAP MDG to further production sites (domain Customer&Vendor)
Responsibility within the area of SAP MDG Service Delivery as part of the Group IT MDM team
Support on 3rd level reported incidents and Major Change Requests delivery
Do Twojego zakresu obowiązków będzie należało utrzymywanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń podlegających utrzymaniu Działu Technicznego
Do Twoich obowiązków będą także należały bieżące naprawy, kontrola i konserwacja maszyn, urządzeń produkcyjnych i technologicznych, a także zgłaszanie pomysłów mających na celu usprawnienie i zoptymalizowanie pracy powierzonych maszyn oraz wdrażanie uzgodnionych usprawnień (wykonywanie prac spawalniczych)
Będziesz odpowiedzialny za dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy, przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz dobrą współpracę
Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych (codzienna praca w języku angielskim)
Koordynacja realizacji zamówień
Rejestrowanie w systemie otrzymanych zamówień i wypełnianie dokumentacji związanej z obsługą sprzedaży
Bieżąca analiza danych sprzedażowych i raportowanie (kontrola stanu realizacji zamówień, tanu zapasów surowców, wyrobów gotowych w systemie, terminowych odbiorów towarów)
Ścisła współpraca z siłami sprzedaży oraz działami fabryki mającymi wpływ na wykonanie zamówienia
We are looking for CRM leader or an experienced team coordinator/ senior specialist, who would like to continue developing technical knowledge and build management skills as a Team Leader. As a CRM Team Leader, you will be responsible for collaboration with the internal Business stakeholders and the external vendors. Your duties will include meeting project deadlines within the cost budget and efficient management of the CRM team
Leadership and management of a CRM Team,
Collaboration with Business to ensure continuous rollout and enhancement of our Creatio-CRM-solution,
Effectively act as the liaison between the CRM users, CRM vendor, and the CRM team,
Coordination of the evaluation, costing, scope definition, and implementation of new development requests,
2nd & 3rd level support for CRM users,
Creation of training documents and implementation of training curriculums in coordination with other departments,
Quality assurance of developments in the Creatio-CRM solution, test management and test execution
Responsible for monthly closing and reporting cycle by preparing month-end files, presentations, specific analysis, writing comments, and compiling the monthly reporting package, etc
Pro-active overall control of the plant/divisional period-end closing in cooperation with Division Controlling (IFRS)
Responsible for planning cycle processes like forecasting, budgeting, and mid-term planning, including sales planning
Lead or involvement in plant/divisional projects
Analyzing financial data, and business plans with scenario modeling
Getting data out of the data warehouse, creating new meaningful reports, and cooperating with IT
Project management of cost initiatives and monitoring of cost measures
Customer product-cost calculations and cost-benchmarking between the division plants
Making the impact of the plant/divisional CAPEX development on cash generation transparent
Responsible for monthly closing and reporting cycle by preparing month-end files, presentations, specific analysis, writing comments, and compiling the monthly reporting package, etc
Pro-active overall control of the plant/divisional period-end closing in cooperation with Division Controlling (IFRS)
Responsible for planning cycle processes like forecasting, budgeting, and mid-term planning, including sales planning
Lead or involvement in plant/divisional projects
Analyzing financial data, and business plans with scenario modeling
Getting data out of the data warehouse, creating new meaningful reports, and cooperating with IT
Project management of cost initiatives and monitoring of cost measures
Customer product-cost calculations and cost-benchmarking between the division plants
Making the impact of the plant/divisional CAPEX development on cash generation transparent
Management, administration, and support of Global Cflex network and Contact Center Solutions (including availability and capacity management)
Active participation in project planning and management responsibilities (including establishing priorities, specifications, and approaches, organizing, staffing, scheduling, and working with others to complete the project) and monitoring progress
Training and supporting technical staff regarding network administration and use
Analysis and resolving problems and Service Requests according to Cflex procedures
Diagnosis and resolution of network failures and performing network and communication management activities and application problems
Monitoring and responding to hardware, software, and network problems relating to Network equipment
Utilization of software and hardware tools, identification and diagnosis of complex problems and factors affecting network performance
Acting according to Constantia Policies and Procedures
Creating and maintaining internal technical documentation
Pracownik Mieszalni Farb - Produkcja (Rogowiec k. Bełchatowa)
Austriacka 5, Rogowiec (pow. bełchatowski)
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Obsługa mieszalnika automatycznego : wykonywanie i wprowadzanie receptur farbowych, korygowanie receptur, uzupełnianie farb i rozpuszczalników przy maszynie, monitorowanie stanu zapasów farb i rozpuszczalników w mieszalni, uzupełnianie farb w oparciu o system automatycznego mieszania, generowanie raportów o zużyciu farb i rozpuszczalników do zleceń,
Wykonywanie czynności pomocniczych w procesie produkcji,
Dbałość o jakość oraz ciągłość produkcji,
Praca zgodna z obowiązującymi procedurami produkcyjnymi oraz zasadami bezpieczeństwa,
Utrzymanie czystości i porządku w obrębie maszyn oraz działu
Operator maszyn produkcyjnych (bobiniarki, przewijarki)
Austriacka 5, Rogowiec (pow. bełchatowski)
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Samodzielne prowadzenie procesu cięcia folii: od przygotowania materiałów pomocniczych przez przygotowanie/przezbrojenie maszyn, pracę w oparciu o dokumentację produkcyjną, po wprowadzenie danych o zrealizowanych zleceniach do systemu obsługującego produkcję,
Wykonywanie czynności pomocniczych w procesie produkcji,
Praca zgodna ze specyfikacją produkcyjną i normami efektywności,
Dbałość o bezpieczeństwo własne oraz współpracowników,
Utrzymanie czystości i porządku w obrębie maszyn oraz działu
Propagowanie kultury Lean Management w ramach programu Operational Excellence
Rozwijanie narzędzi systemu Lean Manufacturing oraz Six Sigma
Identyfikacja obszarów do usprawnienia oraz opracowywanie, inicjowanie i wsparcie wdrażania rozwiązań doskonalących
Rozwijanie i standaryzacja metod rozwiązywania problemów i prowadzenia projektów optymalizacyjnych
Wsparcie w projektach wdrożeniowych i rozwojowych prowadzonych w firmie oraz w utrzymaniu ich efektów
Przygotowywanie i prowadzenie warsztatów i spotkań wewnętrznych oraz motywowanie pracowników do aktywnego udziału w procesie doskonalenia organizacji
Wspieranie pracowników we wdrażaniu narzędzi Lean Manufacturing i Six Sigma oraz koordynacja współpracy między działami w obszarze Operational Excellence
Prowadzenie analizy efektywności działań z zakresu Operational Excellence, omawianie postępów i planowanie dalszego rozwoju programu
Koordynacja pracy zespołu moderatorów wewnętrznych
Management, administration, and support of Global Cflex network and Contact Center Solutions (including availability and capacity management)
Active participation in project planning and management responsibilities (including establishing priorities, specifications, and approaches, organizing, staffing, scheduling, and working with others to complete the project) and monitoring progress
Training and supporting technical staff regarding network administration and use
Analysis and resolving problems and Service Requests according to Cflex procedures
Diagnosis and resolution of network failures and performing network and communication management activities and application problems
Monitoring and responding to hardware, software, and network problems relating to Network equipment
Utilization of software and hardware tools, identification and diagnosis of complex problems and factors affecting network performance
Acting according to Constantia Policies and Procedures
Creating and maintaining internal technical documentation
Your duties will include communicating with users, resolving IT equipment and software problems, analyzing information systems performance, and maintaining accurate service desk incidents
Your responsibilities:
• Constantia IT Users support involving first-level diagnosis and troubleshooting
• Create and managing the incident tickets after proper problem/incident validation
• Respond to questions from all emails and callers, technical assistance for end Users
• Route the incident tickets to correct support groups (2nd Level Support)
• Ensure that the incident tickets are updated on regular basis; Manage communication with end users
•Resolve the incidents and restore services acc. Service Desk SOP’s
We are looking for a Production Costing Specialist who will be responsible for variety of analysis including among others calculation of production costs. Being a part of a very strategic area of the business - Group Cost & Controlling team you will support preparing offers & tools development, having a great impact on company success.You’ll be working close with Cost & Controlling Coordinator, different Constantia plants and Sales departments and you’ll have the opportunity to gain knowledge about technology and internal processes
Preparation of calculations of margins, prices, and production costs
Create and maintain tools in IT applications, including calculation of production costs and sales prices, tools development, and functionality maintenance
Training in using calculation tools and support in their implementation
Support in preparing offers and costing based on calculation
Making periodical reviews of definitions related to the specification of parameters used for price calculations and the margin analysis scheme
Conducting periodical audits regarding the correct implementation of relevant parameters used for price calculations
Internal database management (e.g., in the SAP system)
Close cooperation with all departments, commercial offices, and headquarters of the CFlex Group
We are looking for a Production Costing Specialist who will be responsible for variety of analysis including among others calculation of production costs. Being a part of a very strategic area of the business - Group Cost & Controlling team you will support preparing offers & tools development, having a great impact on company success.You’ll be working close with Cost & Controlling Coordinator, different Constantia plants and Sales departments and you’ll have the opportunity to gain knowledge about technology and internal processes
Preparation of calculations of margins, prices, and production costs
Create and maintain tools in IT applications, including calculation of production costs and sales prices, tools development, and functionality maintenance
Training in using calculation tools and support in their implementation
Support in preparing offers and costing based on calculation
Making periodical reviews of definitions related to the specification of parameters used for price calculations and the margin analysis scheme
Conducting periodical audits regarding the correct implementation of relevant parameters used for price calculations
Internal database management (e.g., in the SAP system)
Close cooperation with all departments, commercial offices, and headquarters of the CFlex Group
Wykonywanie prostych napraw instalacji hydraulicznych, sanitarnych i kanalizacyjnych;
Utrzymanie dobrego stanu obiektu pod kątem konserwacji, usuwania awarii;
Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku i w jego otoczeniu
Reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości
Wykonywanie przeglądów technicznych i nadzór nad terminowością przeglądów budynków;
Współpraca z pracownikami utrzymania ruchu;
Dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz zapewnienie porządku w obszarze swojej pracy
Preparation calculation of: margins, prices and production costs
Create and maintain tools in IT applications, including: calculation of production costs and sales prices, tools development and functionality maintenance
Training in using calculation tools and support in their implementation
Support in preparing offers and costing based on calculation
Making periodical reviews of definitions related to the specification of parameters used for price calculations and the margin analysis scheme
Conducting periodical audits regarding the correct implementation of relevant parameters used for price calculations
Internal database management (e.g. in the SAP system)
Close cooperation with all departments, commercial offices and headquarters of the CFlex Group
Preparation calculation of: margins, prices and production costs
Create and maintain tools in IT applications, including: calculation of production costs and sales prices, tools development and functionality maintenance
Training in using calculation tools and support in their implementation
Support in preparing offers and costing based on calculation
Making periodical reviews of definitions related to the specification of parameters used for price calculations and the margin analysis scheme
Conducting periodical audits regarding the correct implementation of relevant parameters used for price calculations
Internal database management (e.g. in the SAP system)
Close cooperation with all departments, commercial offices and headquarters of the CFlex Group
Preparation calculation of: margins, prices and production costs
Create and maintain tools in IT applications, including: calculation of production costs and sales prices, tools development and functionality maintenance
Training in using calculation tools and support in their implementation
Support in preparing offers and costing based on calculation
Making periodical reviews of definitions related to the specification of parameters used for price calculations and the margin analysis scheme
Conducting periodical audits regarding the correct implementation of relevant parameters used for price calculations
Internal database management (e.g. in the SAP system)
Close cooperation with all departments, commercial offices and headquarters of the CFlex Group
Preparation calculation of: margins, prices and production costs
Create and maintain tools in IT applications, including: calculation of production costs and sales prices, tools development and functionality maintenance
Training in using calculation tools and support in their implementation
Support in preparing offers and costing based on calculation
Making periodical reviews of definitions related to the specification of parameters used for price calculations and the margin analysis scheme
Conducting periodical audits regarding the correct implementation of relevant parameters used for price calculations
Internal database management (e.g. in the SAP system)
Close cooperation with all departments, commercial offices and headquarters of the CFlex Group
Responsible for full cycle recruitment processes (creating and uploading advertisements, screening resumes/ applications, interviewing candidates and arranging meetings with Hiring Managers, communication with candidates to ensure a positive “candidate experience”)
Collaborate with Hiring Managers and HR Manager to understand, hiring needs, work environments and job profiles in IT and Finance areas
Cooperation with recruitment agencies
Coordination of on-boarding processes and activities
Support in training organization - manage the system for training approvals, support attendees to find relevant training and manage training logistics for IT, finance, and sales teams
Administration of company benefits: private medical care, MyBenefit platform, insurance package and personal pension found (PPE)
Preparation calculation of: margins, prices and production costs
Create and maintain tools in IT applications, including: calculation of production costs and sales prices, tools development and functionality maintenance
Training in using calculation tools and support in their implementation
Support in preparing offers and costing based on calculation
Making periodical reviews of definitions related to the specification of parameters used for price calculations and the margin analysis scheme
Conducting periodical audits regarding the correct implementation of relevant parameters used for price calculations
Internal database management (e.g. in the SAP system)
Close cooperation with all departments, commercial offices and headquarters of the CFlex Group
Supporting the team in monthly reporting cycle by preparing month-end files, presentations, specific analysis, writing comments and compiling the monthly reporting package
Assist the divisional controlling team and management in the preparation and execution of Business Review meetings, projects and initiatives
Maintain and monitor action lists to keep track of progress
Collaborate with the Finance team to develop ideas for improving the reporting and controlling processes
Support Finance & Controlling topcs in plants in the communication with the Division and the Group
Utrzymanie bardzo dobrego stanu budynku pod kątem konserwacji , usuwania awarii;
Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku i w jego otoczeniu
Reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości
Wykonywanie przeglądów technicznych i nadzór nad terminowością przeglądów budynków;
Wykonywanie prostych napraw instalacji hydraulicznych, sanitarnych i kanalizacyjnych
Współpraca z pracownikami utrzymania ruchu;
Dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz zapewnienie porządku w obszarze swojej pracy
Check and validate all incoming AP manual & electronic documents and identify the correct route for processing. Applies to both internal and external documents. Process all documents and maintain records in accordance with agreed procedures to meet audit and VAT requirements
Return, re-direct or dispose of invalid documents
Perform both routine and ad hoc Accounts Payable reporting to meet both operational and KPI requirements
Perform other duties as agreed with Accounts Payable Team Lead or as requested by and agreed with key stakeholders
Achieve performance objectives agreed with Accounts Payable Team Lead
Resolve vendor & clients queries/complaints relating to AP processes as specified within relevant SLA’s. Escalate queries / complaints as appropriate
Propose, evaluate and implement process improvements in collaboration with Seniors and Team Lead
Providing full reception service - overseeing the reception desk including guest and visitors care,
Supporting employees with office- related issues: office parking cards coordination, ordering and distributing the access badges for all employees, etc
Organizing the incoming and outgoing mail and packages as well as processing incoming documentation and oversee the correct circulation of documents,
Managing the various office administration supplier relationships and associated processes such as ordering of office supplies, as well as managing various office services and supplies including responsibilities of budget and invoice verification,
Assistance in organizing meetings and booking conference rooms as well as ordering catering,
Supporting the HR department in providing onboarding for new employees and organizing company events,
Cooperation with cleaning staff, building's technical services, building security, main reception of the building on a daily basis,
We offer the opportunity to work full or part-time (min. 20 hours / week)
Operator Maszyn Produkcyjnych (cięcie, laminacja, mieszalnia farb)
Austriacka 5, Rogowiec (pow. bełchatowski)
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Będziesz zaangażowany w proces produkcyjny opakowań miękkich. Do Twoich obowiązków będzie należało - po uprzednim przeszkoleniu - samodzielne przygotowanie maszyn produkcyjnych do pracy, ich obsługa w trakcie trwania procesu oraz obsługa produkcyjnych programów komputerowych;
Będziesz odpowiedzialny za dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz zapewnienie czystości i porządku w obszarze swojej pracy
Podstawą Twojej pracy będzie wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi wymaganiami - dbałość o jakość i efektywność;
Na co dzień będziesz pracował z farbami i rozpuszczalnikami, a także z urządzeniami transportu bliskiego (wózkami podnośnikowymi)
Obsługa programów komputerowych umożliwiających przygotowanie zestawów kolorystycznych farb w mieszalniku automatycznym, oraz:
Zapewnienie ciągłości produkcji - terminowe dostarczanie zestawów farb do maszyn drukujących,
Praca zgodna z wymogami jakościowymi i dokumentacją produkcyjną,
Dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz zapewnienie czystości i porządku w obszarze swojej pracy
Wsparcie administracyjne, szczególnie w zakresie: obsługi korespondencji oraz przesyłek kurierskich, opieki nad obiegiem dokumentów w firmie, kontaktu z firmą sprzątającą oraz administratorem budynku
Pomoc w organizacji spotkań, wizyt gości oraz przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania biznesowe oraz szkolenia
Obsługa aplikacji do rezerwacji miejsc parkingowych
Wsparcie w koordynacji prac związanych z podróżami służbowymi (zamawianie hoteli, restauracji oraz taxi dla gości)
Wsparcie procesu rekrutacyjnego, poprzez: kontakt telefonicznyz kandydatami, umawianie spotkań oraz rezerwację sali konferencyjnej
Asysta w realizacji bieżących zadań z zakresu administracji personalnej
The Internal Reporting and Analytics department is responsible for the reporting of all kind of data for the month, quarter and year end close for actual, forecast and budget figures. The basis for the data is for actual the results of finance and controlling; for forecast and budget the results of controlling. The analysts shall be the interface between the legal entity and reporting services, the group functions and the divisions. Further on the analysts shall give a detail analysis of all data standardized and ad-hoc. As an Internal Reporting and Analytics Analyst you will be responsible for:
Internal Reporting (Actual, Budget, Forecast) for month, quarter and year end
Support auditors for IFRS reporting package
Liquidity forecast, planning and management
Rolling Forecast
Forecast and budget reporting, as well as other internal reporting topics
Check and validate all incoming AP manual & electronic documents and identify the correct route for processing. Applies to both internal and external documents. Process all documents and maintain records in accordance with agreed procedures to meet audit and VAT requirements
Return, re-direct or dispose of invalid documents
Perform both routine and ad hoc Accounts Payable reporting to meet both operational and KPI requirements
Perform other duties as agreed with Accounts Payable Team Lead or as requested by and agreed with key stakeholders
Achieve performance objectives agreed with Accounts Payable Team Lead
Resolve vendor & clients queries/complaints relating to AP processes as specified within relevant SLA’s. Escalate queries / complaints as appropriate
Propose, evaluate and implement process improvements in collaboration with Seniors and Team Lead
Współpraca z działem produkcji w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych
Analiza efektywności i optymalizacja procesów jakości, monitoring wskaźników jakościowych
Zarządzanie procesem reklamacyjnym oraz optymalizowanie kosztów jakości
Inicjowanie działań korygujących dla procesów jakościowych
Planowanie, koordynowanie i nadzór prac związanych z utrzymywaniem, doskonaleniem skuteczności oraz efektywnego funkcjonowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) w zakładzie
Opracowanie planu i nadzór nad audytami wewnętrznymi ZSZ, ISO 9001 – ISO 14001 – BRC– HACCP wdrażanie i formalizacja systemów
Support the implementation and coordination of international transfer pricing concepts for the whole group
Assist multinational companies in preparing TP documentation within the whole group (CBCR, Master File, Local Files, Central Files, international benchmark studies)
Support the group with worldwide tax compliance requirements and management of global tax compliance tools
Support global intercompany contract management
Development of tax process improvements by implementing best practices
Tax Internal Control System Support
Assist with Withholding Tax Management and DAC 6 Reporting
Support relationship management with outside tax authorities, tax advisors as well as other internal stakeholders worldwide
Operator maszyn produkcyjnych (bobiniarki, przewijarki)
Austriacka 5, Rogowiec (pow. bełchatowski)
Wygasła: 03.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Będziesz zaangażowany w proces produkcyjny opakowań miękkich - cięcie materiałów na maszynach tnących (slitterach);
Będziesz miał okazję poznać proces produkcyjny - do Twojego zakresu obowiązków będzie należało przygotowanie maszyn do pracy (ustawienia cięcia) oraz - po uprzednim przeszkoleniu - samodzielnie prowadzenie procesu zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz wymaganiami jakościowymi i technologicznymi;
Będziesz odpowiedzialny za dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz zapewnienie czystości i porządku w obszarze pracy
Support the implementation and coordination of international transfer pricing concepts for the whole group
Assist multinational companies in preparing TP documentation within the whole group (CBCR, Master File, Local Files, Central Files, international benchmark studies)
Support the group with worldwide tax compliance requirements and management of global tax compliance tools
Support global intercompany contract management
Development of tax process improvements by implementing best practices
Tax Internal Control System Support
Assist with Withholding Tax Management and DAC 6 Reporting
Support relationship management with outside tax authorities, tax advisors as well as other internal stakeholders worldwide
Do Twojego zakresu obowiązków będzie należało utrzymywanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń podlegających utrzymaniu Działu Technicznego,
Do Twoich obowiązków będą także należały bieżące naprawy, kontrola i konserwacja maszyn, urządzeń produkcyjnych i technologicznych, a także zgłaszanie pomysłów mających na celu usprawnienie i zoptymalizowanie pracy powierzonych maszyn,
Będziesz odpowiedzialny za dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy, przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz dobrą współpracę
Chęć nauki i zdobycia nowych umiejętności - doświadczony współpracownik wdroży Cię w Twoje zadania i nauczy Cię wszystkiego co niezbędne w codziennej pracy
Pracownik Produkcji - Operator Wózka Widłowego (Mieszalnia farb)
Austriacka 5, Rogowiec (pow. bełchatowski)
Wygasła: 30.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Będziesz zaangażowany w proces produkcyjny opakowań miękkich: do Twojego zakresu obowiązków będzie należało przygotowanie zestawów farb do druku, oraz - po uprzednim przeszkoleniu - samodzielnie wykonywanie obowiązków zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz wymaganiami jakościowymi i technologicznymi;
Będziesz odpowiedzialny za dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz zapewnienie czystości i porządku w obszarze swojej pracy
Na co dzień będziesz pracował z farbami i rozpuszczalnikami, a także z urządzeniami transportu bliskiego (wózkami podnośnikowymi)
Będziesz zaangażowany w proces produkcyjny opakowań miękkich: do Twoich obowiązków będzie należało - po uprzednim przeszkoleniu - samodzielne przygotowanie maszyn produkcyjnych do pracy oraz ich obsługa w trakcie trwania procesu;
Będziesz odpowiedzialny za dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz zapewnienie czystości i porządku w obszarze swojej pracy
Podstawą Twojej pracy będzie wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi wymaganiami - dbałość o jakość i efektywność;
Na co dzień będziesz pracował z farbami i rozpuszczalnikami, a także z urządzeniami transportu bliskiego (wózkami podnośnikowymi)
Będziesz zaangażowany w proces produkcyjny opakowań miękkich: do Twoich obowiązków będzie należało - po uprzednim przeszkoleniu - samodzielne przygotowanie maszyn produkcyjnych do pracy oraz ich obsługa w trakcie trwania procesu;
Będziesz odpowiedzialny za dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz zapewnienie czystości i porządku w obszarze swojej pracy
Podstawą Twojej pracy będzie wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi wymaganiami - dbałość o jakość i efektywność;
Na co dzień będziesz pracował z farbami i rozpuszczalnikami, a także z urządzeniami transportu bliskiego (wózkami podnośnikowymi)
Support the implementation and coordination of international transfer pricing concepts for the whole group
Assist multinational companies in preparing TP documentation within the whole group (CBCR, Master File, Local Files, Central Files, international benchmark studies)
Support the group with worldwide tax compliance requirements and management of global tax compliance tools
Support global intercompany contract management
Development of tax process improvements by implementing best practices
Tax Internal Control System Support
Assist with Withholding Tax Management and DAC 6 Reporting
Support relationship management with outside tax authorities, tax advisors as well as other internal stakeholders worldwide
Będziesz zaangażowany w proces produkcyjny opakowań miękkich: do Twojego zakresu obowiązków będzie należało przygotowanie zestawów farb do druku, oraz - po uprzednim przeszkoleniu - samodzielnie wykonywanie obowiązków zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz wymaganiami jakościowymi i technologicznymi;
Będziesz odpowiedzialny za dbałość o bezpieczeństwo swoje i swoich kolegów z pracy poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur postępowania oraz zapewnienie czystości i porządku w obszarze swojej pracy
Na co dzień będziesz pracował z farbami i rozpuszczalnikami, a także z urządzeniami transportu bliskiego (wózkami podnośnikowymi)
Support Group Tax Function of the Constantia Flexibles Group in an international tax role with the focus on Global Transfer Pricing
Further development, roll-out and maintenance of a global state-of-the-art transfer pricing documentation system
Preparation of globally required local transfer pricing files as well as management of the affiliated annual BEPS 13 process (CBCR, Master File, Local Files, Central Files, Conduct Polish and international benchmark studies)
Manage transfer pricing - related engagements (agreements, policies, audit support etc.)
Support/Advancement of a group wide transfer pricing policy
Deliver high quality job results and improvements to reduce time spent on daily tasks and increase effectiveness (Driving Customer Value and Passion for Results)
Review calculations, reports performed by internal teams and external advisors
Be responsible for coaching and developing other members of team
Build and maintain relationships with stakeholders in the Group - cooperate with many Group departments, functions, entities daily (work closely with senior management and directors)
Coordinate transfer pricing matters with tax authorities, controllers, and advisors