Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
wykonywanie drobnych napraw i poprawek blacharskich oraz wykonywanie obsług technicznych
sezonowych (w tym wymiany ogumienia)
napraw bieżących i powypadkowych w służbowych środkach transportu
zapewnienie właściwej organizacji pracy na stanowisku obsługowo naprawczym
właściwe i fachowe wykonywanie powierzonych prac związanych z obsługami i naprawami pojazdów służbowych
właściwe utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy oraz dbałość o powierzone jego pieczy mienie
zgłaszanie pracownikowi diagnostyki Stacji Obsługi stwierdzonych usterek wynikłych z niewłaściwej eksploatacji pojazdów
zgłaszanie pracownikowi diagnostyki dodatkowych czynności do wykonania ujawnionych w trakcie wykonywania obsługi lub naprawy
celem uzupełnienia zapisów w karcie pracy
zgłaszanie i przedkładanie do weryfikacji części zamiennych i podzespołów weryfikatorowi
pobieranie i zamontowanie pobranych części zamiennych do obsługiwanego pojazdu
przejrzyste i czytelne prowadzenie zapisów w kartach pracy
asygnatach i kartach weryfikacyjnych
dokonywanie wstępnej kontroli poszczególnych części i podzespołów oraz ich ocena w kontekście zgodności z wymogami technicznymi
uczestniczenie w szkoleniach z zakresu bhp oraz doskonalenia zawodowego
Prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji dotyczących przechowywania dowodów rzeczowych w postaci narkotyków w Wojewódzkim Magazynie Narkotyków KWP w Krakowie w systemie IntraDok i ERCDŚ
Sporządzanie dokumentacji w zakresie zleconym przez kierownictwo wydziału
W odniesieniu do wskazanych przez kierownictwo wydziału realizowanie takich działań jak: gromadzenie danych
ich opracowywanie
przygotowywanie stosownych informacji lub dokumentów
Pomoc oraz okresowe zastępowanie w czasie nieobecności depozytariuszy Wojewódzkiego Magazynu Narkotyków oraz składnicy dowodów rzeczowych Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KWP w Krakowie
celem zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania
Pomoc oraz okresowe zastępowanie w czasie nieobecności osoby prowadzącej rejestry wymagane w pracy dochodzeniowo-śledczej
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: jednostki prokuratur i sądów
jednostki administracji publicznej rządowej i samorządowej
Zadania:
- przewóz osób i towarów na terenie Małopolski
od 3 416,68 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sekretarka
Brzesko
Wygasła: 07.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Prowadzenie głównego sekretariatu w Komendzie Powiatowej Policji w Brzesku:
-prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu głównego w Komendzie Powiatowej Policji w Brzesku;
-prowadzenie terminarza spotkań kierownictwa;
-współudział w organizowaniu odpraw
narad i innych spotkań służbowych oraz obsługa telefoniczna petenta zewnętrznego;
-przyjmowanie i segregowanie korespondencji wpływającej do jednostki w formie papierowej i elektronicznej oraz ekspediowanie korespondencji wychodzącej z jednostki;
-przekazywanie korespondencji do komórek organizacyjnych lub referentów spraw;
-prowadzenie dziennika korespondencyjnego prowadzonego w wersji elektronicznej
ewidencjonującego korespondencję przychodzącą i wychodzącą;
-odbiór i ekspedycja poczty specjalnej (resortowej);
-prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;
-prowadzenie rejestru dzienników i książek ewidencyjnych o charakterze jawnym;
-gromadzenie i ewidencjonowanie zbiorów aktów prawnych wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji w Brzesku oraz przepisów resortowych wpływających do Komendy
bieżące dokonywanie aktualizacji obowiązujących aktów prawnych na portalu Intranet KPP w Brzesku w celu umożliwienia korzystania z tych zbiorów osobom zainteresowanym oraz coroczne sporządzanie wykazów obowiązujących przepisów Komendanta Powiatowego Policji w Brzesku;
-prowadzenie ewidencji pieczęci
stempli i referentek będących na stanie Komendy;
-archiwizowanie dokumentacji i przekazywanie jej do składnicy akt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie odrębnymi przepisami.
Szczegóły oferty
sposób aplikacji
wymagane dokumenty - oświadczenia dostępne na stronie:
http://bip.brzesko.kpp.policja.gov.pl/334/ogloszenia/22280
Utrzymanie w czystości terenu wokół budynku komendy. Pielęgnacja zieleni oraz obsługa podkaszarki i kosiarki spalinowej. Pomoc przy pracach remontowo-naprawczych oraz wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych i naprawczych. Bieżąca naprawa urządzeń sanitarnych oraz utrzymanie w sprawności i drożności instalacji kanalizacyjnych. Nadzorowanie wywozu śmieci przez firmę zewnętrzna oraz przygotowywanie posegregowanych odpadków do wywozu. Pomoc przy załadunku i rozładunku sprzętu
materiałów biurowych i innych. Prowadzenie podręcznego magazynu kwaterunkowego. Odśnieżanie posesji i dachów oraz obsługa odśnieżarki ręcznej
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik - Inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
Bochnia
Wygasła: 10.03.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
1)Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa
i higieny pracy;
2)Bieżące informowanie Komendanta o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz
z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
3)Sporządzanie i przedstawianie Komendantowi
co najmniej raz w roku
okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych
i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia policjantów
i pracowników oraz poprawę warunków służby i pracy;
4)Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji Komendy albo jej części
a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;
5)Przedstawianie Komendantowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby i pracy;
6)Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń
regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
7)Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
8)Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach wypadków przy pracy /w służbie/
z udziałem funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków w służbie i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
a także kontrola realizacji tych wniosków;
9)Prowadzenie rejestrów
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia
w środowisku pracy;
10)Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
11)Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
które wiąże się z wykonywaną służbą
i pracą;
12)Prowadzenie szkoleń wstępnych i koordynowanie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
13)Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy