1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. MEZZE Sylwia Potocka
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MEZZE Sylwia Potocka

Warszawa, ul. Grójecka 107, Lokal Użytkowy Nr 4/0/7010/uż

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Specjalista ds. kalkulacji i rozliczeń

Grójecka 107, Ochota, Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa i prowadzenia magazynowo - kalkulacyjnego programu komputerowego - Amber Pos / Flow
  • Ewidencja dostaw towaru
  • Wprowadzanie i uzgadnianie faktur w systemie magazynowym
  • Rozliczanie i uzgodnienia stanów magazynowych
  • Wprowadzanie faktur w elektroniczny obieg dokumentów
  • Nadzór nad cenami produktów i towarów
  • Wprowadzanie receptur do systemu magazynowego
  • Rozliczanie sprzedaży poszczególnych produktów i czuwanie nad prawidłowym rozchodowaniem surowców
  • Wyliczanie i monitowanie food & beverages cost zgodnie z założeniami
  • Opracowywanie i kalkulacja menu – przeliczenie wydajności, przygotowanie receptur (ze wskazaniem aktualnej ceny zakupu oraz propozycja ceny przy założeniach marży)
  • Ścisła współpraca z Managerem Restauracji, Szefem Kuchni i Szefem Baru w zakresie wprowadzania i stosowania receptur
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości realizacji projektów
  • Przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzania comiesięcznej inwentaryzacji
  • Nadzór nad inwentaryzacjami
  • Rozliczanie inwentaryzacji oraz analiza wyników i wyciąganie wniosków
  • analiza dokumentów magazynowych generowanych przez system komputerowy
  • Wystawianie faktur dla klientów zewnętrznych
  • Wycena eventów, imprez zorganizowanych i uroczystości rodzinnych
  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych, nadzorowanie terminowości i obiegu dokumentów
  • Sporządzanie sprawozdań z działalności gastronomicznej
  • Bieżące prace administracyjno - biurowe w firmie
Pokaż więcej >>
od 4800 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne