Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Referent ds. administracyjno-technicznych
Dzierżoniów
Wygasła: 18.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Rozlicznie faktur za media
odpady komunalne i medyczne
naprawy sprzętu medycznego i technicznego
usługi telekomunikacyjne
p.poż i inne usługi zlecone.
2. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów przez dzierżawców.
3. Prowadzenie dokumentacji na potrzeby UDT
BDO
CRO.
4. Przygotowywanie żródłowych danych statystycznych.
5.Sprawdzanie i rozliczanie pobranych posiłków
zdanej bielizny do pralni z oddziałów /według załaczników/ i przedstawionych faktur.
6. Przyjmowanie zgłoszeń występujących na terenie szpitala usterkach.
7. Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników działu oraz ewidencji urlopów wypoczynkowych.
8. Dokonywanie zakupów zgodnie z zatwierdzonym wykazem przez Prezesa Spółki.
9. Współpraca z serwisami zewnętrznymi sprzętu medycznego i technicznego.
10. Prowadzenie dokumentacji związanej z użytkowanymi środkami transportu.
11. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dot. odszkodowań za mienie.
12. Wzorcowanie termometrów i higrometrów oraz nadzór nad legalizacją wag.
13. Współpraca z podległymi magazynami.
14. Inne race biurowe
-Obługa programu komputerowego AMMS
-Bieżące prowadzenie rozliczeń na oodziale.
-sprawdzanie w systemie EWUŚ uprawnień do swiadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oacjentów hospitalizowanych
-przegląd i uzupełnianie kodów procedur
-opracowywanie dokumentacji medycznej pacjenta oraz innej dokumentacji obowiązującej w placówce (papierowej i elektronicznej)
kompletowanie dokumentów do statystyki
-wpisywanie danych i uaktualnianie listy pacjentów oczekujących na udzielenie świadczeń medycznych
-Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw.
-Przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych.
-Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenia jej ewidencji.
-Porządkowanie (razie potrzeby) akt niewłaściwie opracowanych.
-Udostępnianie przechowywqnej dokumentacji.
-Wycofanie dokumentacji ze stanu składnicy akt w przypadku wzowieia sprawy w komórce organizacyjnej.
-Inicjowanie i prowadzenie brakowania dokumentacji niearchiwalnej (kat.B)
której okres ważności już upłynął dla celów dowodowych.
-Dbałość o zachowanie dokumentacji w odpowiednim stanie fizycznym oraz prowadzenie w razie konieczności
niezbędnych prac konserwatorskich.
-Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt i stanu dokumentacjiw składnicy akt.
-Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją kancelaryjną i archiwalną.
-Współpraca z właściwym archiwum państwowym nadzorującym składnicę akt
1. przewóz pacjentów hospitalizowanych do innych placówek leczniczych w ramach przekazania konsultacji
diagnostyki.
2.przewóz pacjentów do domu po zakończeniuhospitalizacji.
3.przewóz pacjentów do domu po udzieleniu poraday w Izbie Przyjęć.
4.przewóz pacjentów z Izby Przyjęć do innych plaówek leczniczych.
5. transport materiału biologicznego