Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (137)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 137 )
Specjalista w dziale operacyjnym
Warszawa
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
administracja dokumentami,
koordynacja płatności i prowadzenia raportów wpłat,
organizacja spotkań, webinariów, szkoleń – online i offline: potwierdzanie agendy, organizacja sali, przygotowywanie formularzy rejestracyjnych w prostym narzędziu
kontakt z partnerami w celu potwierdzania obecności na spotkaniach, przesłania materiałów
kontakty i koordynacja współpracy z agencjami marketingowymi (skład publikacji, proste prace graficzne)
przygotowywanie prostych prezentacji w Power Point
okazjonalne tłumaczenia tekstów na język angielski
obsługa i uzupełnianie CRM organizacji
wsparcie w innych działaniach związanych z pozyskiwaniem członków organizacji
zarządzanie magazynem w celu zapewnienia płynnego przepływu procesów i usług logistycznych, w tym również ułożenie najbardziej optymalnego layout’u magazynu i efektywnych procesów,
zdefiniowanie i określenie środków, narzędzi oraz materiałów koniecznych do realizacji projektów,
zarządzanie zespołem, w tym: wdrożenie KPI, zarządzanie budżetem personalnym, budowanie zaangażowania zespołu,
inicjowanie, koordynowanie i egzekwowanie optymalnych zasad i procedur operacyjnych,
przestrzeganie standardów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymogów prawnych dotyczących magazynowania,
zastępowanie Dyrektora Operacyjnego podczas jego nieobecności
1 - Samodzielne prowadzenie procesów komercjalizacji/ negocjacji/spotkań z najemcami na poszczególne centra handlowe (po uprzednim uzgodnieniu założeń z Dyrektorem ds. komercjalizacji)
2 - Osiąganie właściwych / oczekiwanych stawek najmu wskazanych w rent-roll /przez Dyrektora danego CH
3 - Współdziałanie przy promocji CH wśród potencjalnych najemców długoterminowych, udział w targach, eventach branżowych, reprezentowanie firmy podczas oficjalnych spotkań branżowych w celu osiągnięcia oczekiwanego poziomu rent-roll:
realizacja działań promocyjnych i akwizycji wśród potencjalnych najemców długoterminowych;
rekomendowanie/proponowanie i zatwierdzanie planowanego tenant-mix’u danego CH u przełożonych
4 - Zarządzanie procesem negocjacji Umowy Najmu:
samodzielne prowadzenie negocjacji z najemcami lub przy współudziale przełożonych, jeśli zachodzi taka potrzeba;
przygotowanie projektów umów najmu na potrzeby indywidualnie ustalonych warunków najmu z najemcami długoterminowymi, uzgadnianie ich odpowiednio z działem prawnym, działem księgowym, działem technicznym i in.;
raportowanie stanu negocjacji przełożonym (co najmniej 1x w miesiącu) w raporcie komercjalizacyjnym
5 - Dopilnowywanie podpisania wynegocjowanych umów oraz ich zgodności z przyjętym planem przychodowym – rent-roll - (w tym związanych z nimi aneksów) przez upoważnionych przełożonych i najemców oraz ich zgodności z obowiązującym standardem umowy najmu
6 - Utrzymywanie pozytywnych relacji i z najemcami długoterminowymi i z potencjalnymi najemcami
7 - Prognozowanie zachowań najemców długoterminowych w odniesieniu do warunków najmu lub przedłużenia umów najmu. Przygotowanie i wdrożenie działań zapobiegających obniżeniu rent-roll’a wskaźnika najmu
8 - Comiesięczna aktualizacja raportu komercjalizacji i rent-roll’a:
oddziaływania na relacje i współdziałania z najemcami;
ocena wykonywanych działań i ich skuteczności. Systematyczne raportowanie skuteczności działań do przełożonych, ewentualne rekomendacje zmian
9 - Współpraca z Dyrektorem każdego CH w ramach realizacji budżetu przychodowego CH, w tym poziomu najmu
10 - Udział w spotkaniach komercjalizacyjnych wewnętrznych oraz z agentem
1 - Samodzielne prowadzenie procesów komercjalizacji/ negocjacji/spotkań z najemcami na poszczególne centra handlowe (po uprzednim uzgodnieniu założeń z Dyrektorem ds. komercjalizacji)
2 - Osiąganie właściwych / oczekiwanych stawek najmu wskazanych w rent-roll /przez Dyrektora danego CH
3 - Współdziałanie przy promocji CH wśród potencjalnych najemców długoterminowych, udział w targach, eventach branżowych, reprezentowanie firmy podczas oficjalnych spotkań branżowych w celu osiągnięcia oczekiwanego poziomu rent-roll:
realizacja działań promocyjnych i akwizycji wśród potencjalnych najemców długoterminowych;
rekomendowanie/proponowanie i zatwierdzanie planowanego tenant-mix’u danego CH u przełożonych
4 - Zarządzanie procesem negocjacji Umowy Najmu:
samodzielne prowadzenie negocjacji z najemcami lub przy współudziale przełożonych, jeśli zachodzi taka potrzeba;
przygotowanie projektów umów najmu na potrzeby indywidualnie ustalonych warunków najmu z najemcami długoterminowymi, uzgadnianie ich odpowiednio z działem prawnym, działem księgowym, działem technicznym i in.;
raportowanie stanu negocjacji przełożonym (co najmniej 1x w miesiącu) w raporcie komercjalizacyjnym
5 - Dopilnowywanie podpisania wynegocjowanych umów oraz ich zgodności z przyjętym planem przychodowym – rent-roll - (w tym związanych z nimi aneksów) przez upoważnionych przełożonych i najemców oraz ich zgodności z obowiązującym standardem umowy najmu
6 - Utrzymywanie pozytywnych relacji i z najemcami długoterminowymi i z potencjalnymi najemcami
7 - Prognozowanie zachowań najemców długoterminowych w odniesieniu do warunków najmu lub przedłużenia umów najmu. Przygotowanie i wdrożenie działań zapobiegających obniżeniu rent-roll’a wskaźnika najmu
8 - Comiesięczna aktualizacja raportu komercjalizacji i rent-roll’a:
oddziaływania na relacje i współdziałania z najemcami;
ocena wykonywanych działań i ich skuteczności. Systematyczne raportowanie skuteczności działań do przełożonych, ewentualne rekomendacje zmian
9 - Współpraca z Dyrektorem każdego CH w ramach realizacji budżetu przychodowego CH, w tym poziomu najmu
10 - Udział w spotkaniach komercjalizacyjnych wewnętrznych oraz z agentem
1 - Samodzielne prowadzenie procesów komercjalizacji/ negocjacji/spotkań z najemcami na poszczególne centra handlowe (po uprzednim uzgodnieniu założeń z Dyrektorem ds. komercjalizacji)
2 - Osiąganie właściwych / oczekiwanych stawek najmu wskazanych w rent-roll /przez Dyrektora danego CH
3 - Współdziałanie przy promocji CH wśród potencjalnych najemców długoterminowych, udział w targach, eventach branżowych, reprezentowanie firmy podczas oficjalnych spotkań branżowych w celu osiągnięcia oczekiwanego poziomu rent-roll:
realizacja działań promocyjnych i akwizycji wśród potencjalnych najemców długoterminowych;
rekomendowanie/proponowanie i zatwierdzanie planowanego tenant-mix’u danego CH u przełożonych
4 - Zarządzanie procesem negocjacji Umowy Najmu:
samodzielne prowadzenie negocjacji z najemcami lub przy współudziale przełożonych, jeśli zachodzi taka potrzeba;
przygotowanie projektów umów najmu na potrzeby indywidualnie ustalonych warunków najmu z najemcami długoterminowymi, uzgadnianie ich odpowiednio z działem prawnym, działem księgowym, działem technicznym i in.;
raportowanie stanu negocjacji przełożonym (co najmniej 1x w miesiącu) w raporcie komercjalizacyjnym
5 - Dopilnowywanie podpisania wynegocjowanych umów oraz ich zgodności z przyjętym planem przychodowym – rent-roll - (w tym związanych z nimi aneksów) przez upoważnionych przełożonych i najemców oraz ich zgodności z obowiązującym standardem umowy najmu
6 - Utrzymywanie pozytywnych relacji i z najemcami długoterminowymi i z potencjalnymi najemcami
7 - Prognozowanie zachowań najemców długoterminowych w odniesieniu do warunków najmu lub przedłużenia umów najmu. Przygotowanie i wdrożenie działań zapobiegających obniżeniu rent-roll’a wskaźnika najmu
8 - Comiesięczna aktualizacja raportu komercjalizacji i rent-roll’a:
oddziaływania na relacje i współdziałania z najemcami;
ocena wykonywanych działań i ich skuteczności. Systematyczne raportowanie skuteczności działań do przełożonych, ewentualne rekomendacje zmian
9 - Współpraca z Dyrektorem każdego CH w ramach realizacji budżetu przychodowego CH, w tym poziomu najmu
10 - Udział w spotkaniach komercjalizacyjnych wewnętrznych oraz z agentem
opracowywanie, analizowanie i interpretowanie danych w celu oceny wyników operacyjnych pod względem rentowności, wykonania budżetu / prognozy i innych kwestii mających wpływ na efektywność operacyjną firmy
udział w przygotowywaniu budżetu
monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu
wsparcie w procesie raportowania / prognozowania / planowania zysków zgodnie z wymaganiami
wykonywanie analiz finansowych zgodnie z wymaganiami w celu wsparcia decyzji biznesowych
wsparcie we wdrażaniu oraz optymalizacji nowych instrumentów i koncepcji controllingowych
opracowywanie, analizowanie i interpretowanie danych w celu oceny wyników operacyjnych pod względem rentowności, wykonania budżetu / prognozy i innych kwestii mających wpływ na efektywność operacyjną firmy
udział w przygotowywaniu budżetu
monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu
wsparcie w procesie raportowania / prognozowania / planowania zysków zgodnie z wymaganiami
wykonywanie analiz finansowych zgodnie z wymaganiami w celu wsparcia decyzji biznesowych
wsparcie we wdrażaniu oraz optymalizacji nowych instrumentów i koncepcji controllingowych
opracowywanie, analizowanie i interpretowanie danych w celu oceny wyników operacyjnych pod względem rentowności, wykonania budżetu / prognozy i innych kwestii mających wpływ na efektywność operacyjną firmy
udział w przygotowywaniu budżetu
monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu
wsparcie w procesie raportowania / prognozowania / planowania zysków zgodnie z wymaganiami
wykonywanie analiz finansowych zgodnie z wymaganiami w celu wsparcia decyzji biznesowych
wsparcie we wdrażaniu oraz optymalizacji nowych instrumentów i koncepcji controllingowych
opracowywanie, analizowanie i interpretowanie danych w celu oceny wyników operacyjnych pod względem rentowności, wykonania budżetu / prognozy i innych kwestii mających wpływ na efektywność operacyjną firmy
udział w przygotowywaniu budżetu
monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu
wsparcie w procesie raportowania / prognozowania / planowania zysków zgodnie z wymaganiami
wykonywanie analiz finansowych zgodnie z wymaganiami w celu wsparcia decyzji biznesowych
wsparcie we wdrażaniu oraz optymalizacji nowych instrumentów i koncepcji controllingowych
opracowywanie, analizowanie i interpretowanie danych w celu oceny wyników operacyjnych pod względem rentowności, wykonania budżetu / prognozy i innych kwestii mających wpływ na efektywność operacyjną firmy
udział w przygotowywaniu budżetu
monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu
wsparcie w procesie raportowania / prognozowania / planowania zysków zgodnie z wymaganiami
wykonywanie analiz finansowych zgodnie z wymaganiami w celu wsparcia decyzji biznesowych
wsparcie we wdrażaniu oraz optymalizacji nowych instrumentów i koncepcji controllingowych
odpowiedzialność za opracowanie oraz realizację strategii marketingowej,
koordynacja oraz zarządzanie podległym zespołem (około 10 osób), w tym działanie na rzecz nieustannego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności zespołu,
stała współpraca z oddziałem regionalnym firmy – prowadzenie projektów we współpracy z Regionem,
nadzór nad opracowaniem i wdrażaniem planów marketingowych we współpracy z Działem Sprzedaży,
współpraca z Kierownikami Produktów w tworzeniu i koordynowaniu projektów strategicznych dla obszarów terapeutycznych,
analiza i wyciąganie wniosków w oparciu o dostępne dane wewnętrzne firmy i zewnętrzne,
bieżące monitorowanie sytuacji rynkowej,
koordynacja i nadzór nad tworzeniem narzędzi promocyjnych i edukacyjnych,
koordynacja i nadzór nad procesami refundacyjnymi - stała współpraca z agendami rządowymi,
przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych
delivering Payroll Services according to country regulations and labour laws,
collaborating with payroll provider to report and solve issues related to payroll, working closely with payroll provider through implementation to production,
staying up to date with local laws and regulations to enforce the processes related to payroll and ensuring alignment with Global payroll strategy expectations,
working closely with leadership to determine priorities for the payroll provider, assigning responsibilities, and establishing timetables to ensure success,
analyzing and resolving inquiries from employees as they relate to payroll,
identifying opportunities, making process improvement recommendations and implementing changes
opracowywanie, analizowanie i interpretowanie danych w celu oceny wyników operacyjnych pod względem rentowności, wykonania budżetu / prognozy i innych kwestii mających wpływ na efektywność operacyjną firmy,
udział w przygotowywaniu budżetu,
monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu,
wsparcie w procesie raportowania / prognozowania / planowania zysków zgodnie z wymaganiami,
wykonywanie analiz finansowych zgodnie z wymaganiami w celu wsparcia decyzji biznesowych
wsparcie we wdrażaniu oraz optymalizacji nowych instrumentów i koncepcji controllingowych,
Koordynator ds. Administracji centrum logistycznego
Iłowa
Wygasła: 15.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
koordynowanie nieprodukcyjnych procesów operacyjnych i usług zewnętrznych (sprzątanie, usuwanie odpadów, nadzór nad stołówką pracowniczą, utrzymanie obiektu oraz usługi sezonowe),
branie udziału w przetargach i negocjacjach z dostawcami usług, współpraca z wybranymi dostawcami usług oraz lokalnymi interesariuszami,
koordynowanie prac zewnętrznego personelu – firm podwykonawczych,
zapewnienie odpowiedniej kontroli technicznej oraz współpraca z działami odpowiedzialnymi za prace konserwacyjne na terenie obiektu,
sygnalizowanie potrzeb w zakresie napraw, pojawiających się usterek, awarii,
raportowanie w zakresie ochrony środowiska,
proponowanie optymalizacji procesów i procedur z zakresu obszaru odpowiedzialności
opracowywanie, analizowanie i interpretowanie danych w celu oceny wyników operacyjnych pod względem rentowności, wykonania budżetu / prognozy i innych kwestii mających wpływ na efektywność operacyjną firmy,
udział w przygotowywaniu budżetu,
monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu,
wsparcie w procesie raportowania / prognozowania / planowania zysków zgodnie z wymaganiami,
wykonywanie analiz finansowych zgodnie z wymaganiami w celu wsparcia decyzji biznesowych,
wsparcie we wdrażaniu oraz optymalizacji nowych instrumentów i koncepcji controllingowych,
zapewnienie wszelkich niezbędnych środków oraz realizacja działań mających na celu zagwarantowanie ciągłości pracy urządzeń technicznych – w tym prac naprawczych, konserwacyjnych i serwisowych,
współpraca z dostawcami instalacji i systemów, weryfikacja instalacji i systemów ppoż.,
przygotowanie dokumentacji technicznej oraz instrukcji stanowiskowych,
zarządzanie podległym zespołem,
planowanie, zarządzanie i udział w projektach modernizacyjnych,
koordynacja i dokumentowanie inspekcji zakładów przez władze i organy nadzoru technicznego,
wybór, planowanie i ocena zewnętrznych firm usługowych,
monitorowanie planowanego budżetu oraz wskazywanie i wyjaśnianie odchyleń
współudział w tworzeniu procesów oraz zarządzanie obszarem operacyjnym pod kątem kosztów, jakości oraz bezpieczeństwa przepływu procesów magazynowych,
współudział w planowaniu oraz realizacja zatwierdzonego budżetu poprzez kontrolę poziomu zatrudnienia oraz kosztów,
odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności procesów w obszarze operacyjnym,
budowanie zespołu (udział w rekrutacjach) oraz zarządzanie poprzez wyznaczanie celów, monitorowanie, egzekwowanie oraz motywowanie i sporządzanie planów szkoleń;
inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających i optymalizujących działanie procesów magazynowych,
zapewnienie stosowania wymagających norm i procedur grupy, regulacji oraz obowiązujących przepisów prawa polskiego
Manager obszaru logistycznego (Inbound lub Outbound)
Iłowa
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
współudział w tworzeniu procesów oraz zarządzanie obszarem operacyjnym pod kątem kosztów, jakości oraz bezpieczeństwa przepływu procesów logistycznych oraz magazynowych,
współudział w planowaniu oraz realizacja zatwierdzonego budżetu poprzez kontrolę poziomu zatrudnienia oraz kosztów,
odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności procesów w obszarze operacyjnym,
budowanie zespołu (udział w rekrutacjach) oraz zarządzanie poprzez wyznaczanie celów, monitorowanie, egzekwowanie oraz motywowanie i sporządzanie planów szkoleń,
inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających i optymalizujących działanie procesów logistycznych,
zapewnienie przestrzegania wymagających norm i procedur grupy, regulacji oraz obowiązujących przepisów prawa polskiego
Comprehensive management of entrusted investment projects in the field of industrial construction (brownfield, greenfield)
Managing and coordinating duties concerning HSE, fire protection, environmental safety and energy management according to polish regulations and group requirements
Management and administration of ISO and IMS in terms of HSE and the environment
Cooperation with authorities, contractors and architects
Keeping binding documentation and reporting on investments, including the implementation of investments, progress of works in relation to adopted schedule, costs and possible deviations from material and financial plans
samodzielne i kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych, przede wszystkim na stanowiska średniego i wyższego szczebla menedżerskiego (zarówno rekrutacje stałe jak i interimowe);
aktywne budowanie oraz utrzymywanie sieci kontaktów z kandydatami;
wyszukiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych metod;
prowadzenie spotkań z kandydatami, przygotowywanie rekomendacji rekrutacyjnych;
budowanie i rozwój długotrwałych relacji z klientami;
analiza rynku pracy;
tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz klientów
Business partner dla części działów biznesowych (problem solving support, coaching, mentoring),
Employee support w całym cyklu życia pracownika w firmie,
Wsparcie wybranych procesów rekrutacyjnych,
Diagnozowanie potrzeb pracowników, organizacji i współprojektowanie rozwiązań w odpowiedzi na nie,
Opracowanie i realizacja (jako PM ) wybranych projektów (m.in. wartościowanie stanowisk, model kompetencji, kultura współodpowiedzialności, digitalizacja procesów HR)
Wsparcie menedżerów we wdrożeniu działań wynikających z wyników Ankiety Satysfakcji i Zaangażowania
Wybrane działania EB i CSR –koordynacja
Monitorowanie i raportowanie wskaźników HR
Zastępowanie HRM podczas nieobecności
Przestrzeganie i propagowanie wartości firmy, współtworzenie kultury organizacji