Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Samodzielne obsługiwanie i programowanie trzech maszyn CNC (obsługa maszyn do cięcia pianki tapicerskiej lub frezarko- wiertarki)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Operator CNC
Gniewkowo
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Samodzielne obsługiwanie i programowanie trzech maszyn CNC (obsługa maszyn do cięcia pianki tapicerskiej lub frezarko- wiertarki)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. marketingu
Bydgoszcz
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie i wdrażanie koncepcji stron oraz podstron internetowych oraz ich aktualizacja;
Przygotowywanie treści oraz haseł na potrzeby kampanii digital i trade marketingowych;
Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań z zakresu digital marketingu oraz analizowanie trendów branżowych;
Współtworzenie materiałów trade-marketingowych oraz realizacja ich wysyłek np. próbniki tkanin/skór, gadżety marketingowe, ulotki produktowe, katalogi;
Czynny udział w zakresie organizacji targów i eventów branżowych oraz sesji zdjęciowych;
Dbanie o spójny wizerunek materiałów marketingowych
Zarządzanie i nadzór nad działalnością operacyjną Spółki;
Opracowanie i wdrożenie strategicznego planu wzrostu i planu operacyjnego w celu osiągnięcia celów w zakresie przychodów i wolumenów;
Odpowiedzialność za wyniki finansowe, planowanie biznesu, procesy prognozowania i budżetowania;
Raportowanie poziomu wykonania wyznaczonych celów do Zarządu i Rady Nadzorczej;
Nadzorowanie podległych funkcji, zespołów produkcyjnych i operacyjnych, zapewniając zgodność i przestrzeganie terminów, wymagań budżetowych i dostosowanie do ustalonych strategii i planów;
Przyciąganie, rozwijanie, zarządzanie, kierowanie i inspirowanie zasobów ludzkich, aby zapewnić optymalną wydajność, pozyskanie i utrzymanie talentów w organizacji oraz planowanie sukcesji dla kluczowych ról w organizacji;
Inicjowanie i wdrażanie zmian optymalizacyjnych związanych z ciągłym doskonaleniem;
Tworzenie efektywnych narzędzi do pomiaru wydajności procesów;
Udział w audytach związanych z funkcjonującym systemem zarządzania
Współtworzenie polityki cenowej na dany kraj oraz nadzorowanie realizacji strategii eksportowej;
Odpowiedzialność za tworzenie i realizację budżetów sprzedażowych;
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi firmy oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Rozwój rynków eksportowych poprzez poszukiwanie nowych klientów;
Zarządzanie podległym zespołem - Managerowie Eksportu oraz Agenci;
Powadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami, w tym z globalnymi sieciami handlowymi;
Bieżące monitorowanie wyników sprzedaży poprzez analizę klientów, kosztów, metod sprzedaży i efektów, oraz rekomendowanie Zarządowi zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności;
Obserwowanie rynku, analiza działań konkurencji, konsumentów i odbiorców oraz inicjowanie działań mających na ceku maksymalizację wyników sprzedażowych;
Współpraca z działem marketingu w ramach współtworzenia narzędzi sprzedażowych;
Uczestniczenie w eventach oraz targach branżowych;
Realizacja strategii marek należących do Grupy Gala Collezione
Specjalista Ds. Sprzedaży - Key Account Specialist
Lisi Ogon (pow. bydgoski)
Wygasła: 12.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Profesjonalna obsługa i skuteczna sprzedaż produktów wśród klientów (kanał nowoczesny, e-commerce, sieci branżowe) – dedykowane portfolio klientów zarówno krajowych jak i zagranicznych
Rozwój portfolio sprzedawanych produktów w obrębie pozyskanych Klientów
Obsługa dokumentowa i systemowa przyjmowanych zleceń
Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i kanałów sprzedaży
Skuteczne nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Współpraca z innymi działami w Firmie przy realizacji działań handlowych
Praca w systemie ERP I CRM
Obsługa Help Desk dla Dystrybucji – informacja o produktach i statusach zamówień;
Udział w przygotowaniu podstawowych narzędzi sprzedaży
Udział w eventach firmowych promujących produkty firmy; okazjonalnie wspólne z przełożonym wizyty u klientów
przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych BHP oraz poż z zakresu przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w czterech zakładach produkcyjnych Grupy Gala Collezione: Lisi Ogon, Gniewkowo, Chełmno, Tuchola, Rojewo,
sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa,
udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładów Grupy Gala Collezione oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
współpraca z inżynierami oceny ryzyka pożarowego,
weryfikacja przeprowadzonych kontroli gaśnic/ hydrantów, instalacji ppoż, głównych wyłączników prądu, oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego,
współpraca z działem Utrzymania Ruchu pod kontem spełniania norm ppoż oraz sporządzanie analizy ochrony przeciwpożarowej w zakładach Grupy Gala Collezione, zawierające propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych,
ofertowanie, koordynacja umowy, oraz wypełnienia zakresu obowiązków przez firmy ochroniarskie i odpowiedzialne za utrzymanie czystości,
współpraca z ubezpieczycielem - przygotowanie dokumentacji z realizacji wymaganych prawem
wsparcie procesu opracowywania planów oraz budżetów dla zakładów produkcyjnych, oraz nadzór nad ich realizacją
weryfikacja planów produkcyjnych w oparciu o dostępność zasobów, prowadzenie procesu rozliczeń planów i budżetów w ustalonym obszarze biznesowym, weryfikacja zagrożeń, proponowanie działań korygujących i optymalizacyjnych
przygotowanie raportów i analiz dotyczących produkcji i sprzedaży dla Zarządu i Kierowników zakładów
kontrola kosztów materiałowych, płacowych i nie PZ
tworzenie i rozwijanie narzędzi i procesów wspierających analizę danych
Budowanie siatki dostawców na potrzeby pokrycia planów produkcyjnych,
Optymalizacja kosztów zakupów surowców, zarządzanie asortymentem przez jego wybór, wprowadzanie nowych produktów i optymalizację dostępnego asortymentu,
Budowanie budżetów zakupowych dla poszczególnych kategorii produktowych z uwzględnieniem głównych KPI;
Budowanie standardów oraz procedur dotyczących zakupów dla poszczególnych kategorii produktowych,
Koordynowanie prac w ramach zespołu projektowego w zakresie zakupów,
Organizacja logistyki komponentów produktowych w kooperacji na zgodność z planem produkcyjnym wyrobów gotowych,
Pozyskiwanie i budowanie partnerskich relacji z kooperantami, utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami i partnerami,
Tworzenie cyklicznych raportów i prezentacji w celu raportowania efektywności prowadzonych działań,
Zarządzanie i kontrola nad stanami magazynami komponentów produktowych
Samodzielne obsługiwanie i programowanie trzech maszyn CNC
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Tapicer
Piasta 16, Gniewkowo
Wygasła: 13.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Zakładanie na opiankowany stelaż meblowych pokrowców meblowych wraz z ich wyprofilowaniem i modelowaniem w celu uzyskania estetycznego wyglądu. Pokrowiec powinien być nałożony w taki sposób, by wszystkie ściegi układały się równo, napięcie szwów i tkaniny/skóry było odpowiednie, a poduchy, siedziska i oparcia były właściwe uformowane
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ka Biura Obsługi Klienta
Lisi Ogon (pow. bydgoski)
Wygasła: 13.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za ewidencję i rozpowszechnianie materiałów wspierających sprzedaż typu katalogi, próbniki itp
Prowadzenie tzw. Help Desk dla Dystrybucji i Konsumenta o produktach,
Wprowadzanie zamówień do systemu,
Prowadzenie Serwisu Informacyjnego z Dystrybutorami – informacje o aktualizacjach ofert,
Sporządzanie zestawień oraz sprawdzanie prawidłowości danych o produktach przed publikacją,
Odpowiedzialność za szeroko rozumiane prace związane z prowadzeniem sekretariatu,
Aktualizacja danych w serwisach www wg. powierzonych wytycznych
wsparcie procesu opracowywania planów oraz budżetów dla zakładów produkcyjnych, oraz nadzór nad ich realizacją
weryfikacja planów produkcyjnych w oparciu o dostępność zasobów, prowadzenie procesu rozliczeń planów i budżetów w ustalonym obszarze biznesowym, weryfikacja zagrożeń, proponowanie działań korygujących i optymalizacyjnych
przygotowanie raportów i analiz dotyczących produkcji i sprzedaży dla Zarządu i Kierowników zakładów
przygotowanie prognoz budżetowych
tworzenie i rozwijanie modeli controllingowych wspierających decyzje biznesowe, dostarczanie informacji zarządczej
konsultacje, doradztwo i bezpośrednie wsparcie Kierowników w realizacji celów produkcyjnych
Organizacja pracy podległego zespołu: opracowywanie harmonogramów pracy, planowanie zadań pracowników zgodnie z planem produkcji, zapewnienie komponentów na podległych wydziałach, nadzór nad terminową realizacją zamówień, monitorowanie braków ilościowych elementów do produkcji
Współpraca z brygadzistami innych wydziałów w celu zapewnienia ciągłości produkcji i terminowości wykonania wyrobów
Reagowanie na problemy oraz bieżące ich rozwiązywanie
Prowadzenie projektów, działań zmierzających do wzrostu efektywności i jakości procesów produkcyjnych w powierzonym obszarze
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej oraz raportowanie wyników produkcji
Dbanie o ład i porządek oraz przestrzeganie przepisów BHP
Dbanie o jakość i estetykę wykonywanych mebli ( usuwanie niedogodności w trybie pilnym - zgłaszanie nieprawidłowości powstałych w procesie produkcji)
współorganizacja produkcji sesji zdjęciowych aranżacyjnych oraz produktowych, współpraca z fotografami i stylistkami
realizacja filmów szkoleniowych oraz spotów reklamowych
opracowywane materiałów marketingowych na rynek krajowy oraz na rynki zagraniczne – lookbook, katalogi, broszury produktowe oraz materiałów wizualnych na potrzeby SM oraz strony internetowej przy współpracy z grafikami i fotografami
inicjowanie nowych rozwiązań w obszarze visual marketing, spójnych z komunikacją marki na dany sezon
współtworzenie stoiska i ekspozycji mebli na targach branżowych w tym realizacja i rozliczenie projektu
organizacja spotkań branżowych w salonach firmowych oraz opieka nad showroomem w zakładzie produkcyjnym w Gniewkowie
monitorowanie i analiza rynku, w oparciu o prasę branżową i czynny udział w eventach branżowych
Udział w tworzeniu strategii rozwoju organizacji i strategii HR w oparciu o profil biznesowy Firmy
Tworzenie i realizacja procesów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi - opisów stanowisk, ocen okresowych, systemów motywacyjnych, polityki wynagradzania, planowanie ścieżek karier i sukcesji
Badanie potrzeb szkoleniowych pracowników, udział w opracowywaniu planów szkoleniowych oraz ich realizacja
Tworzenie, wdrażanie i aktualizacja narzędzi i systemów zarządzania zasobami ludzkimi, w tym kontrolingu personalnego
Wdrażanie standardów zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania talentami, polityki rekrutacyjnej oraz procesu adaptacji nowych pracowników
Wdrażanie i ewaluacja rocznych planów zatrudniania i rozwoju kompetencji pracowników
Wspieranie Zarządu i kadry zarządzającej w inicjatywach i projektach HR oraz w zakresie efektywnego zarządzania zespołami
Tworzenie na potrzeby Zarządu: raportów, analiz oraz sprawozdań na temat procesów personalnych m.in analiza wskaźników wzrostu stawek, absencji, fluktuacji
Wdrażanie działań, które przyczyniają się do poprawy wizerunku firmy i wzrostu satysfakcji pracowników
Organizacja procesów rekrutacyjnych i onboardingu
Nadzór na przygotowywaniem danych do list płac, ewidencjonowaniem czasu pracy, naliczaniem i rozliczaniem wynagrodzeń
Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań
Monitorowanie kluczowych wskaźników HR, sporządzanie analiz oraz raportowanie
Współtworzenie i realizacja działań wspierających pozytywny wizerunek pracodawcy
Udział w realizacji polityki ochrony danych osobowych
Reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami rynku pracy i organami kontroli
Rozwijanie, wsparcie i dokumentowanie dużego systemu bazodanowego,
Praca w obrębie czterech zakładów produkcyjnych Grupy Gala Collezione (Lisi Ogon, Gniewkowo, Chełmno, Tuchola), głównie w siedzibie w Lisim Ogonie oraz w Fabryce Sla. Wia w Tucholi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Programista/Software Developer
pomorskie
Wygasła: 09.07.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwijanie, wsparcie i dokumentowanie dużego systemu bazodanowego,
Praca w obrębie czterech zakładów produkcyjnych Grupy Gala Collezione (Lisi Ogon, Gniewkowo, Chełmno, Tuchola), głównie w siedzibie w Lisim Ogonie oraz w Fabryce Sla. Wia w Tucholi