1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. Rivos Piotr Maciejewski
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

Rivos Piotr Maciejewski

Wrocław, ul. Tkacka 57

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (9) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 9 )

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Graniczna 8, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
  • Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
  • Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
  • Część druga, czyli podejście do klienta
  • Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
  • Część trzecia, czyli praca zespołowa
  • Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
  • Czym dokładnie będziesz się zajmować?
  • Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego
Pokaż więcej >>
od 3965 do 4435 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Graniczna 8, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
  • Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
  • Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
  • Część druga, czyli podejście do klienta
  • Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
  • Część trzecia, czyli praca zespołowa
  • Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
  • Czym dokładnie będziesz się zajmować?
  • Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego
Pokaż więcej >>
od 3965 do 3966 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier/Operator wózka widłowego

Graniczna 8, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 25.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • kompletowanie zamówień,
  • załadunek i rozładunek towarów zgodnie z dokumentami dostawy,
  • rozmieszczanie i układanie towaru,
  • prowadzenie dokumentacji magazynowej,
  • dbanie o porządek w miejscu pracy,
  • w razie konieczności obsługa wózka widłowego
Pokaż więcej >>
od 3965 do 3965 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Graniczna 8, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • W dniach 13-21 sierpnia przebywamy na urlopie. Na wszystkie aplikacje przesłane w tym czasie odpowiemy 22 sierpnia
  • Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
  • Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
  • Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
  • Część druga, czyli podejście do klienta
  • Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
  • Część trzecia, czyli praca zespołowa
  • Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
  • Czym dokładnie będziesz się zajmować?
  • Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego
Pokaż więcej >>
od 3965 do 3966 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier/Operator wózka widłowego

Graniczna 8, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 31.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • kompletowanie zamówień,
  • załadunek i rozładunek towarów zgodnie z dokumentami dostawy,
  • rozmieszczanie i układanie towaru,
  • prowadzenie dokumentacji magazynowej,
  • dbanie o porządek w miejscu pracy,
  • w razie konieczności obsługa wózka widłowego
Pokaż więcej >>
od 3654 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier/Operator wózka widłowego

Graniczna 8, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 25.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • kompletowanie zamówień,
  • załadunek i rozładunek towarów zgodnie z dokumentami dostawy,
  • rozmieszczanie i układanie towaru,
  • prowadzenie dokumentacji magazynowej,
  • dbanie o porządek w miejscu pracy,
  • w razie konieczności obsługa wózka widłowego
Pokaż więcej >>
od 3654 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Graniczna 8, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 18.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
  • Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
  • Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
  • Część druga, czyli podejście do klienta
  • Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
  • Część trzecia, czyli praca zespołowa
  • Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
  • Czym dokładnie będziesz się zajmować?
  • Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego
Pokaż więcej >>
od 3965 do 3966 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Graniczna 8, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 23.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
  • Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
  • Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
  • Część druga, czyli podejście do klienta
  • Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
  • Część trzecia, czyli praca zespołowa
  • Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
  • Czym dokładnie będziesz się zajmować?
  • Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wrocław
Wygasła: 15.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie Rivos Piotr Maciejewski, podziel się opinią i pomóż innym.