Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Graniczna 8, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
Część druga, czyli podejście do klienta
Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
Część trzecia, czyli praca zespołowa
Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego
Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
Część druga, czyli podejście do klienta
Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
Część trzecia, czyli praca zespołowa
Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego
W dniach 13-21 sierpnia przebywamy na urlopie. Na wszystkie aplikacje przesłane w tym czasie odpowiemy 22 sierpnia
Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
Część druga, czyli podejście do klienta
Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
Część trzecia, czyli praca zespołowa
Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego
Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
Część druga, czyli podejście do klienta
Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
Część trzecia, czyli praca zespołowa
Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego
Twoje obowiązki podzieliliśmy na trzy części, żeby łatwiej zobrazować, w czym potrzebujemy pomocy
Część pierwsza, czyli proces sprzedażowy
Sprzedaż w Rivos jest złożona i zależy nam by osoba, która dołączy do naszego zespołu, umiała odnaleźć się na każdym etapie realizowania zamówienia. Oznacza to, że Twoim zadaniem może być przyjęcie zamówienia, wystawienie faktury lub aktualizacja statusu zamówienia. Dla ułatwienia pracy poznasz nasze schematy działania i wewnętrzne procedury, które sprawdzają się w pracy na tym stanowisku
Część druga, czyli podejście do klienta
Praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta wiąże się z intensywnym kontaktem z naszymi kontrahentami. Część z nich składa zamówienia przez Internet, ale są i tacy, którzy lubią bezpośredni kontakt i przyjeżdżają do naszej firmy. Ty będziesz pierwszą osoba, z która kontaktuje się klient. Do Twoich obowiązków należeć będzie odbieranie telefonów, maili i przyjmowanie zamówień stacjonarnych. Ważne byś był/a osobą, która lubi rozwiązywać problemy i jest ciekawa produktu. Podczas składania zamówienia klienci mogą mieć do Ciebie wiele pytań, na które oczekują jasnej i rzeczowej odpowiedzi. Pamiętaj, że to również od Twojej pracy zależeć będzie, czy klienci wrócą do nas z kolejnymi zamówieniami
Część trzecia, czyli praca zespołowa
Praca w Rivos to praca w zgranym zespole. Oczekujemy więc, że osoba, która do nas dołączy, będzie czuć ducha współpracy, wykazywać się empatią oraz chęcią pomocy kolegom i koleżankom z zespołu. Czasami w procesie sprzedaży cos utknie i wtedy należy pomóc osobie na stanowisku obok we wspólnym rozwiązaniu problemu. Mamy również zasadę, ze nie wyciągamy konsekwencji za bycie szczerym. Bardzo cenimy sobie otwartą komunikacje i właśnie z ludźmi otwartymi najchętniej nawiązujemy współpracę
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Twoimi głównymi obowiązkami będzie wykonywanie określonych ról w procesie sprzedaży i dopilnowanie, by klient został należycie obsłużony. Zajmiesz się zamówieniami składanymi przez nasza stronę oraz bezpośrednio w siedzibie firmy. Ponadto powierzymy Ci opiekę nad niektórymi elementami sklepu internetowego