Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obecnie poszukujemy eCommerce Managera (m/k/d), który będzie przede wszystkim odpowiadał za zarządzanie, rozbudowanie i utrzymanie systemu sklepowego
Praca jest w 100% zdalna, ponieważ chcemy stworzyć środowisko i strukturę, która pozwoli pracować na tym stanowisku jak najlepiej
Poszukujemy osoby, która chce stać się integralną częścią TROBOLO i dołączyć do naszej misji. Jeśli masz ponad roczne doświadczenie we wsparciu systemu sklepowego, ERP Systemu wraz z umiejętnością utrzymania strony internetowej, znasz CMS Wordpress, WooCommerce, JavaScript i masz podstawową znajomość systemów i interfejsów e-commerce, a najlepiej REST API - to ta oferta pracy na pewno Cię zainteresuje
Posługujesz się językiem angielskim bądź niemieckim, potrafisz samodzielnie kierować swoją pracą oraz komunikować się z innymi skutecznie i z szacunkiem, to stanowisko jest dla Ciebie. Jeśli wykazujesz się podczas codziennej pracy wysokim poziomem inicjatywy, zdolnością szybkiego uczenia się, poczuciem odpowiedzialności, doskonałą organizacją pracy, już widzimy Cię w naszym Zespole!
Twój zakres obowiązków:
1. Będziesz odpowiadać za zarządzanie, rozbudowanie i utrzymanie systemu sklepowego, jak także aktualnego ERP System - poprzez wsparcie dla wprowadzenia przyszłego systemu ERP - (pro)aktywne
2. Przeprowadzać analizę błędów i rozwiązywać pojawiające się problemy w systemach e-commerce
3. Optymalizować procesy oraz wprowadzać istniejące wraz z nowymi systemami i narzędziami e-commerce
4. Zarządzać freelancerami i agencjami z obszaru wyżej wymienionego