Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Rozwijanie portfela Klientów w obszarze stanowisk związanych z sektorem produkcyjnym oraz analizowanie rynku w celu określenia potencjalnych możliwości,
Negocjacje warunków współpracy z obecnymi i nowymi klientami,
Budowanie długofalowych relacji z klientami,
Kompleksowa obsługa procesu rekrutacyjnego od pozyskania kandydata po obsługę posprzedażową,
Śledzenie i raportowanie postępów w realizacji planu strategicznego u klientów
Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją polityki i działań z obszaru BHP, Ochrony Środowiska i ochrony PPOŻ;
Bieżąca kontrola stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach;
Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów BHP przez pracowników;
Kontrola nad dokumentacją wypadkową, analizą przyczyn wypadków oraz instrukcjami stanowiskowymi;
Tworzenie oceny ryzyka zawodowego;
Prowadzenie szkoleń w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy;
Nadzór nad aktualizowaniem rejestrów oraz kart czynników szkodliwych;
Nadzór nad dokumentacją związaną z bezpieczeństwem i ochroną środowiska w zakładzie pracy;
Obsługa w zakresie BDO oraz bieżących spraw związanych z ochroną środowiska;
Bieżąca kontrola i doradztwo w zakresie przestrzegania wprowadzonych procedur i zasad z zakresu BHP i ochrony środowiska Koordynacja i wsparcie w ramach spraw dotyczących ochrony środowiska;
Przygotowywanie zestawień i raportów z dziedziny ochrony środowiska, zgodnie z wymaganiami prawnymi;
Monitorowanie i rozliczanie realizacji celów podległych pracowników
Odpowiedzialność za politykę kadrową - zatrudnienie, wynagrodzenie z uwzględnieniem trendów na rynku pracy w regionie,
Nadzorowanie pracy 6 osobowego zespołu zajmującego się administracją kadrową pracowników oraz osób współpracujących na podstawie umów cywilnoprawnych,
Tworzenie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych (m.in. regulamin pracy, siatka wynagrodzeń, fundusz socjalny, porozumienia z zakładowymi organizacjami
Rejestracja dokumentów pracowników w programie SAP, Rozwój programu SAP HR, webcon, HR - użyteczność systemów wewnętrznych,
Sporządzanie analiz i dokumentacji statystycznej dotyczącej zatrudnienia w firmie, a także raportów statystycznych dotyczących tematyki płatności w firmie,
Odpowiedzialność za politykę kadrową - zatrudnienie, wynagrodzenie z uwzględnieniem trendów na rynku pracy w regionie,
Nadzorowanie pracy 6 osobowego zespołu zajmującego się administracją kadrową pracowników oraz osób współpracujących na podstawie umów cywilnoprawnych,
Tworzenie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych (m.in. regulamin pracy, siatka wynagrodzeń, fundusz socjalny, porozumienia z zakładowymi organizacjami
Rejestracja dokumentów pracowników w programie SAP, Rozwój programu SAP HR, webcon, HR - użyteczność systemów wewnętrznych,
Sporządzanie analiz i dokumentacji statystycznej dotyczącej zatrudnienia w firmie, a także raportów statystycznych dotyczących tematyki płatności w firmie,
Accepts orders in writing or in any other form accepted in the Company, system order entry
Checks the credibility and financial liquidity of the recipient as well as the current balance of clients; liabilities towards the Company and informs superiors about any delays
Prepares commercial offers, negotiates the terms of the transaction regarding order completion date, method of delivery and method and date of payment (for non-cash settlements) as well as possible discounts to the applicable prices
Arranges the shipment of the goods
Aims to expand the circle of recipients by direct contacts with existing customers and by conducting promotional activities
Complaint management both in a qualitative and quantitative way, together with production and sales
Prepares and carries out occasional field trip plans - after approval of direct superiors
Providing local support for international marketing and content for industry articles
Frequent reports to management on the execution of orders
Monitoring of transport costs and control of transport invoices
Keeping the order portfolio systematically up-to-date and free from overdue orders
Monitoring delivery times, prices, numbers and agreements and acting proactively in the event of non-compliance
Answering questions from customers and colleagues by telephone and in writing
Asystent/-ka Biura na zastępstwo (możliwość przedłużenia)
Bagno 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat, dodatkowa / tymczasowa
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Obsługa centrali telefonicznej (rozmowy przychodzące i wychodzące)
Obsługa poczty (wchodzącej i wychodzącej), w tym kurierskiej (krajowej i zagranicznej)
Skanowanie, zapisywanie i wysyłanie skanów faktur/dokumentów do księgowych, kancelarii prawnych, zarządców nieruchomości
Organizacja podróży, aktualizacja wspólnego kalendarza (OlFolders)
Codzienny nadzór i weryfikacja sprawnego funkcjonowania urządzeń biurowych oraz czystości i porządku w biurze (kontakt i interwencje u firm obsługujących)
Zamówienia biurowe po zatwierdzeniu przez kierownika biura
Obsługa sali konferencyjnej i gości
Prowadzenie, rozbudowa i aktualizacja bazy danych na serwerze wspólnym
Odbiór i dostarczenie dokumentów do urzędów skarbowych, banków, sądu
Organizacja i monitorowanie serwisu kopiarki i drukarek, (przygotowywanie wykazów brakujących tonerów oraz spisywanie ich zużycia), raportowanie o comiesięcznym zużyciu tonera i organizacja napraw
Sprawdzanie poprawności faktur za określone usługi dla biura
Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej (weryfikacja faktur i kontrahentów, uzyskanie akceptacji, weryfikacja realizacji płatności)
Koordynacja niszczenia i usuwania dokumentów
Aktualizowanie listy klientów na lokalnej poczcie i recepcji budynkowej, stała współpraca pomiędzy recepcją budynkową a listonoszem
Organizacja archiwum Spółki, rejestracja i digitalizacja dokumentów klientów Spółki, współpraca z księgowymi przy organizacji General File klientów (wersja papierowa i elektroniczna)
nadzór nad aktualnością pozwoleń środowiskowych, udział i prowadzenie audytów wewnętrznych oraz wdrażanie działań naprawczych związanych z wynikami audytów,
nadzór nad gospodarką odpadami i ewidencją odpadów,
prowadzenie konta głównego w BDO oraz nadzór nad poprawnością danych wprowadzanych przez użytkowników uprawnionych do obsługi systemu,
kompleksowa realizacja zadań związanych z obsługą procesów z obszaru raportowania środowiskowego (np. nadzorowanie jakościowo-ilościowej ewidencji odpadów, obsługa systemu BDO),
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarki odpadami oraz opłat korzystania ze środowiska,
pozyskiwanie pozwoleń i decyzji urzędowych z zakresu ochrony środowiska,
przygotowywanie, prowadzenie oraz aktualizowanie instrukcji i procedur w ramach systemu zarządzania środowiskowego,
opiniowanie planów inwestycyjnych oraz projektów nowych inwestycji pod kątem ochrony środowiska,
prowadzenie audytów wewnętrznych oraz koordynowanie podejmowanych działań korygujących i zapobiegawczych z zakresu ochrony środowiska
Asystent/-ka Biura na zastępstwo (możliwość przedłużenia)
Bagno 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat, dodatkowa / tymczasowa
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Obsługa centrali telefonicznej (rozmowy przychodzące i wychodzące)
Obsługa poczty (wchodzącej i wychodzącej), w tym kurierskiej (krajowej i zagranicznej)
Skanowanie, zapisywanie i wysyłanie skanów faktur/dokumentów do księgowych, kancelarii prawnych, zarządców nieruchomości
Organizacja podróży, aktualizacja wspólnego kalendarza (OlFolders)
Codzienny nadzór i weryfikacja sprawnego funkcjonowania urządzeń biurowych oraz czystości i porządku w biurze (kontakt i interwencje u firm obsługujących)
Zamówienia biurowe po zatwierdzeniu przez kierownika biura
Obsługa sali konferencyjnej i gości
Prowadzenie, rozbudowa i aktualizacja bazy danych na serwerze wspólnym
Odbiór i dostarczenie dokumentów do urzędów skarbowych, banków, sądu
Organizacja i monitorowanie serwisu kopiarki i drukarek, (przygotowywanie wykazów brakujących tonerów oraz spisywanie ich zużycia), raportowanie o comiesięcznym zużyciu tonera i organizacja napraw
Sprawdzanie poprawności faktur za określone usługi dla biura
Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej (weryfikacja faktur i kontrahentów, uzyskanie akceptacji, weryfikacja realizacji płatności)
Koordynacja niszczenia i usuwania dokumentów
Aktualizowanie listy klientów na lokalnej poczcie i recepcji budynkowej, stała współpraca pomiędzy recepcją budynkową a listonoszem
Organizacja archiwum Spółki, rejestracja i digitalizacja dokumentów klientów Spółki, współpraca z księgowymi przy organizacji General File klientów (wersja papierowa i elektroniczna)
Asystent/-ka Biura na zastępstwo (możliwość przedłużenia)
Bagno 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.11.2023
pełny etat, dodatkowa / tymczasowa
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Obsługa centrali telefonicznej (rozmowy przychodzące i wychodzące)
Obsługa poczty (wchodzącej i wychodzącej), w tym kurierskiej (krajowej i zagranicznej)
Skanowanie, zapisywanie i wysyłanie skanów faktur/dokumentów do księgowych, kancelarii prawnych, zarządców nieruchomości
Organizacja podróży, aktualizacja wspólnego kalendarza (OlFolders)
Codzienny nadzór i weryfikacja sprawnego funkcjonowania urządzeń biurowych oraz czystości i porządku w biurze (kontakt i interwencje u firm obsługujących)
Zamówienia biurowe po zatwierdzeniu przez kierownika biura
Obsługa sali konferencyjnej i gości
Prowadzenie, rozbudowa i aktualizacja bazy danych na serwerze wspólnym
Odbiór i dostarczenie dokumentów do urzędów skarbowych, banków, sądu
Organizacja i monitorowanie serwisu kopiarki i drukarek, (przygotowywanie wykazów brakujących tonerów oraz spisywanie ich zużycia), raportowanie o comiesięcznym zużyciu tonera i organizacja napraw
Sprawdzanie poprawności faktur za określone usługi dla biura
Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej (weryfikacja faktur i kontrahentów, uzyskanie akceptacji, weryfikacja realizacji płatności)
Koordynacja niszczenia i usuwania dokumentów
Aktualizowanie listy klientów na lokalnej poczcie i recepcji budynkowej, stała współpraca pomiędzy recepcją budynkową a listonoszem
Organizacja archiwum Spółki, rejestracja i digitalizacja dokumentów klientów Spółki, współpraca z księgowymi przy organizacji General File klientów (wersja papierowa i elektroniczna)
Organizowanie i kontrolowanie wszelkich procesów magazynowych i logistycznych
Wdrożenie narzędzi usprawniających i optymalizujących działania w obszarze procesów logistycznych i magazynowych
Analiza i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności magazynów w celu optymalizacji procesów (czasu realizacji zamówień, wydajności zespołu i minimalizacji strat)
Zarządzanie podległym zespołem pracowników, motywowanie, monitorowanie pracy zespołu oraz rozliczanie z wyznaczonych celów (70 osób)
Koordynowanie funkcjonowania magazynów z pracą działu produkcji, zakupów, obsługi klienta oraz klientami
Efektywne zarządzanie zapasami magazynowymi oraz kontrola ich dostępności
Wdrażanie i zarządzanie projektami z zakresu zarządzania zapasami
Aktywna sprzedaż rozwiązań rekrutacji stałej, negocjowanie warunków współpracy oraz przygotowywanie ofert w oparciu o potrzeby klientów i najlepsze rozwiązania;
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowej z klientami;
Prowadzenie i koordynowanie procesów rekrutacyjnych dla naszych klientów,
Aktywne pozyskiwanie kluczowych kandydatów za pomocą zróżnicowanych technik i narzędzi rekrutacyjnych;
Selekcjonowanie CV i weryfikowanie kompetencji kandydatów względem wymagań dotyczących stanowisk;
Realizacja indywidualnych celów i wyznaczonych KPI;
Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz klientów
Kierownik Działu BHP i Ochrony (branża przemysłowa)
Warszawa
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją polityki i działań z obszaru BHP;
Bieżąca kontrola stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie;
Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów BHP przez pracowników;
Kontrola nad dokumentacją wypadkową, analizą przyczyn wypadków oraz instrukcjami stanowiskowymi;
Tworzenie oceny ryzyka zawodowego;
Nadzór nad aktualizowaniem rejestrów oraz kart czynników szkodliwych;
Nadzór nad dokumentacją związaną z bezpieczeństwem w zakładzie;
Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych występujących w środowisku pracy;
Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu przez nich działań mających na celu przestrzeganie przepisów i zasad bhp
Kierownik Działu BHP i Ochrony (branża przemysłowa)
podkarpackie
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją polityki i działań z obszaru BHP;
Bieżąca kontrola stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie;
Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów BHP przez pracowników;
Kontrola nad dokumentacją wypadkową, analizą przyczyn wypadków oraz instrukcjami stanowiskowymi;
Tworzenie oceny ryzyka zawodowego;
Nadzór nad aktualizowaniem rejestrów oraz kart czynników szkodliwych;
Nadzór nad dokumentacją związaną z bezpieczeństwem w zakładzie;
Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych występujących w środowisku pracy;
Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu przez nich działań mających na celu przestrzeganie przepisów i zasad bhp
Kierownik Działu BHP i Ochrony (branża przemysłowa)
wielkopolskie
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją polityki i działań z obszaru BHP;
Bieżąca kontrola stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie;
Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów BHP przez pracowników;
Kontrola nad dokumentacją wypadkową, analizą przyczyn wypadków oraz instrukcjami stanowiskowymi;
Tworzenie oceny ryzyka zawodowego;
Nadzór nad aktualizowaniem rejestrów oraz kart czynników szkodliwych;
Nadzór nad dokumentacją związaną z bezpieczeństwem w zakładzie;
Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych występujących w środowisku pracy;
Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu przez nich działań mających na celu przestrzeganie przepisów i zasad bhp