Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Naprawa oraz dbanie o stan techniczny maszyn i urządzeń
współpraca z operatorami maszyn
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lider Utrzymania Ruchu
Micigózd
Wygasła: 14.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Kierowanie zespołem utrzymania ruchu w celu zapewnienia efektywności produkcji
- Planowanie i koordynacja działań związanych z utrzymaniem ruchu maszyn i urządzeń
- Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu
w tym zarządzanie naprawami
od 5 000 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magazynier
Piekoszów
Wygasła: 10.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
według potrzeb
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Mechanik utrzymania ruchu
Piekoszów
Wygasła: 02.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Naprawa oraz dbanie o stan techniczny maszyn i urządzeń
współpraca z operatorami maszyn
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik utrzymania ruchu
Piekoszów
Wygasła: 02.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Naprawa maszyn i urządzeń oraz usprawnianie pracy maszyn
współpraca z operatorami maszyn
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Purchasing Manager Europe
Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Purchasing e-waste/e-scrap (mainly Printed Circuit Boards) from European, North African and Middle East markets
Developing the customer database Europe and EMEA (especially for the African and Middle Eastern markets)
Maintaining business relationships that are based on integrity, fairness and mutual respect
Carry out purchasing plans
Handling purchasing orders
Overseeing the procurement process from order to delivery, ensuring timely availability
close cooperation with sales, supply chain and other company departments (services, Production, logistics)
Reporting according to internal, company rules
Market research to stay informed about market trends
- Kierowanie zespołem utrzymania ruchu w celu zapewnienia efektywności produkcji
- Planowanie i koordynacja działań związanych z utrzymaniem ruchu maszyn i urządzeń
- Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu
w tym zarządzanie naprawami
od 5 000 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager BHP i ppoż - Specjalista - Szkoleniowiec
Kielce
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie kultury bezpieczeństwa pracy poprzez działania podnoszące świadomość i odpowiedzialność za bezpieczeństwo na stanowisku pracy;
Zapewnienie zgodności działań z wymogami prawnymi w zakresie BHP;
Audyt zakładów pracy w grupie oraz rekomendowanie rozwiązań zapewniających BHP
Uczestnictwo w opracowywaniu planów modernizacji i inwestycji Spółek pod kątem BHP;
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
Prowadzenie analizy zagrożeń i oceny bezpieczeństwa dla poszczególnych stanowisk pracy;
Nadzór i sporządzanie instrukcji i procedur;
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń BHP dla pracowników firmy;
Kontrole i przeglądy stanu maszyn w zakresie wymogów BHP;
Współpraca z organami administracji państwowej w zakresie BHP i PPOŻ
budowanie algorytmów i mechanizmów pobierania danych
przygotowywanie i analiza budżetów i prognoz oraz identyfikacja i wyjaśnianie odchyleń
ścisła współpraca z obszarami produkcji, logistyki, sprzedaży i księgowości w zakresie kontroli bieżącej kosztów oraz pozyskiwania i dostarczania danych na potrzeby tworzonych raportów, zestawień, analiz
definiowanie i analiza KPIs
tworzenie modelu danych
automatyzacja i optymalizacja narzędzi kontrolingowych/raportowych oraz standaryzacja istniejących procesów raportowania
współpraca z IT przy wdrożeniach nowych systemów/aplikacji lub udoskonalaniu obecnych rozwiązań – konieczność zadbania do uzyskanie niezbędnych danych
- Kierowanie zespołem utrzymania ruchu w celu zapewnienia efektywności produkcji
- Planowanie i koordynacja działań związanych z utrzymaniem ruchu maszyn i urządzeń
- Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu
w tym zarządzanie naprawami
od 5 000 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator - Lider ds. Wdrożeń Systemów IT (CRM/TMS/ERP)
Kielce
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie całościowym wdrożeniem systemów klasy CRM, ERP, TSM ich integracją do bieżącej architektury IT – zakres, budżet, harmonogram
Zbieranie wymagań biznesowych, pozyskiwanie i kompleksową analizę potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań
Organizacja metodyczna projektu, ustalanie priorytetów, skuteczna komunikacja w zespole projektowym
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zadań i zasobów niezbędnych do ich realizacji, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań
Rozwój zespołu projektowego (on-boarding, rozwój potrzebnych kompetencji)
Zarządzanie relacjami, partnerami oraz zewnętrznymi dostawcami rozwiązań i usług, a także interesariuszami wewnętrznymi, współpraca z innymi jednostkami w ramach GRUPY
Opieka i nadzór nad wdrożonymi produktami technologicznymi
Przygotowanie i prezentowanie danych dla Zarządu będących podstawą do podjęcia decyzji biznesowych
Współudział w budowaniu docelowej strategii IT, w tym rozwiązań konsolidacyjnych oraz dedykowanych specjalizacjom poszczególnych spółek
Wyznaczanie wymagań dla nowych usług, oprogramowania oraz elementów infrastruktury IT
Analiza i opiniowanie dokumentacji technicznej w obszarze systemów infrastruktury IT
Koordynator - Lider ds. Wdrożeń Systemów IT (CRM/TMS/ERP)
Piekoszów (pow. kielecki)
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie całościowym wdrożeniem systemów klasy CRM, ERP, TSM ich integracją do bieżącej architektury IT – zakres, budżet, harmonogram
Zbieranie wymagań biznesowych, pozyskiwanie i kompleksową analizę potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań
Organizacja metodyczna projektu, ustalanie priorytetów, skuteczna komunikacja w zespole projektowym
Kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zadań i zasobów niezbędnych do ich realizacji, koordynację oraz nadzór nad realizacją zadań
Rozwój zespołu projektowego (on-boarding, rozwój potrzebnych kompetencji)
Zarządzanie relacjami, partnerami oraz zewnętrznymi dostawcami rozwiązań i usług, a także interesariuszami wewnętrznymi, współpraca z innymi jednostkami w ramach GRUPY
Opieka i nadzór nad wdrożonymi produktami technologicznymi
Przygotowanie i prezentowanie danych dla Zarządu będących podstawą do podjęcia decyzji biznesowych
Współudział w budowaniu docelowej strategii IT, w tym rozwiązań konsolidacyjnych oraz dedykowanych specjalizacjom poszczególnych spółek
Wyznaczanie wymagań dla nowych usług, oprogramowania oraz elementów infrastruktury IT
Analiza i opiniowanie dokumentacji technicznej w obszarze systemów infrastruktury IT
Przedstawiciel ds. sprzedaży międzynarodowej / Міжнародний торговий представник
Kielce
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Realizowanie działań handlowych mających na celu osiąganie założonych celów sprzedażowych na wyznaczonym obszarze rynku CEE (m.in Ukraina, Białoruś)
• Poszukiwanie, weryfikowanie i analiza potencjalnych rynków zbytu,
• Przygotowywanie i składanie ofert handlowych, również w języku ukraińskim,
• Prowadzenie negocjacji dotyczących współpracy z kontrahentami, w tym negocjacji w zakresie warunków umów handlowych zgodnie z wytycznymi,
• Zawieranie umów z kontrahentami,
• Kontrola poprawności dokumentacji sprzedażowej i rozliczeniowej oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów eksportowych i celnych,
• Prowadzenie rzetelnych rozliczeń zrealizowanych transakcji oraz aktualizowanie bazy danych kontrahentów a także monitorowanie dostępności towarów przeznaczonych do sprzedaży B2B
• Nadzorowanie przestrzegania polityki cenowej, monitorowanie i analizowanie cen konkurencji
• Stałe monitorowanie trendów i preferencji konsumentów, monitorowanie rynku re-use, identyfikowanie potrzeb klientów, wnioskowanie oraz przedstawianie rekomendacji
• здійснення комерційної діяльності, спрямованої на досягнення поставлених цілей продажів у визначеній ринковій зоні ЦСЄ ( включаючи Україну , Білорусь)
• пошук,перевірка та аналіз потенційних ринків збуту
• підготовка та подача комерційних пропозицій, в тому числі українською мовою, введення переговорів щодо співпраці з контрагентами, в т.ч. щодо умов господарських договорів відповідно до інструкцій
• укладання договорів з підрядниками
• перевірка правильності оформлення торгової та розрахункової документації і забезпечення правильного обігу експортно - митних документів
• проведення достовірних розрахунків за проведеними операціями та оновлення бази даних, а також моніторинг наявності товарів, призначених для міжнародних продажів
• контроль за дотриманням цінової політики, моніторинг та аналіз конкурентних цін
• постійний моніторинг споживчих тенденцій та вподобань , моніторинг ринку повторного використання, визначення потреб клієнтів, висновки та навдання рекомендацій
Przedstawiciel ds. sprzedaży międzynarodowej / Міжнародний торговий представник
Stąporków
Wygasła: 06.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Realizowanie działań handlowych mających na celu osiąganie założonych celów sprzedażowych na wyznaczonym obszarze rynku CEE (m.in Ukraina, Białoruś)
• Poszukiwanie, weryfikowanie i analiza potencjalnych rynków zbytu,
• Przygotowywanie i składanie ofert handlowych, również w języku ukraińskim,
• Prowadzenie negocjacji dotyczących współpracy z kontrahentami, w tym negocjacji w zakresie warunków umów handlowych zgodnie z wytycznymi,
• Zawieranie umów z kontrahentami,
• Kontrola poprawności dokumentacji sprzedażowej i rozliczeniowej oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów eksportowych i celnych,
• Prowadzenie rzetelnych rozliczeń zrealizowanych transakcji oraz aktualizowanie bazy danych kontrahentów a także monitorowanie dostępności towarów przeznaczonych do sprzedaży B2B
• Nadzorowanie przestrzegania polityki cenowej, monitorowanie i analizowanie cen konkurencji
• Stałe monitorowanie trendów i preferencji konsumentów, monitorowanie rynku re-use, identyfikowanie potrzeb klientów, wnioskowanie oraz przedstawianie rekomendacji
• здійснення комерційної діяльності, спрямованої на досягнення поставлених цілей продажів у визначеній ринковій зоні ЦСЄ ( включаючи Україну , Білорусь)
• пошук,перевірка та аналіз потенційних ринків збуту
• підготовка та подача комерційних пропозицій, в тому числі українською мовою, введення переговорів щодо співпраці з контрагентами, в т.ч. щодо умов господарських договорів відповідно до інструкцій
• укладання договорів з підрядниками
• перевірка правильності оформлення торгової та розрахункової документації і забезпечення правильного обігу експортно - митних документів
• проведення достовірних розрахунків за проведеними операціями та оновлення бази даних, а також моніторинг наявності товарів, призначених для міжнародних продажів
• контроль за дотриманням цінової політики, моніторинг та аналіз конкурентних цін
• постійний моніторинг споживчих тенденцій та вподобань , моніторинг ринку повторного використання, визначення потреб клієнтів, висновки та навдання рекомендацій
Reprezentowanie Firmy w kontaktach z Klientem w zakresie prowadzonych projektów;
Nadzór, wsparcie i koordynacja realizacji projektów w firmie - nadzorowanie procesu tworzenia i rozwoju usług dla klientów;
Określanie kierunków działania zespołów w projekcie, opracowanie harmonogramu z uwzględnieniem ryzyk, w całym cyklu życia projektu;
Zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach zespołu projektowego i utrzymanie dobrych relacji z interesariuszami projektu;
Nadzór i odpowiedzialność za wszystkie fazy powierzonego projektu i pracy zespołu projektowego;
Współpraca z osobami zaangażowanymi w projekt w tym z podwykonawcami;
Wprowadzenie i moderowanie narzędzi komunikacyjnych w projekcie;
Prowadzenie dokumentacji projektu i raportowanie postępu prac w projekcie;
Proaktywne reagowanie na trudności i pomoc w ich rozwiązywaniu, realizacja dodatkowych zadań związanych z tworzeniem i wdrażaniem standardów projektowych
Bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników firmy w obszarze IT - hardware i software
Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
Wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne)
Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu i sieci
Monitorowanie i nadzór poprawności funkcjonowania urządzeń sieciowych,
Tworzenie analiz przedwdrożeniowych, pod potrzeby użytkowników w celu podjęcia decyzji o wyborze najlepszego optymalnego rozwiązania oraz testowanie funkcjonalności
tworzenie dokumentacji, instrukcji stanowiskowych
Rekomendowanie działań, rozwiązań optymalizujących wsparcie użytkowników w obszarze IT
Szkolenie użytkowników w zakresie wykorzystywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
Udział w projektach rozwoju lokalnej i chmurowej infrastruktury IT, w tym projektach międzynarodowych
Bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników firmy w obszarze IT - hardware i software
Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
Wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne)
Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu i sieci
Monitorowanie i nadzór poprawności funkcjonowania urządzeń sieciowych,
Tworzenie analiz przedwdrożeniowych, pod potrzeby użytkowników w celu podjęcia decyzji o wyborze najlepszego optymalnego rozwiązania oraz testowanie funkcjonalności
tworzenie dokumentacji, instrukcji stanowiskowych
Rekomendowanie działań, rozwiązań optymalizujących wsparcie użytkowników w obszarze IT
Szkolenie użytkowników w zakresie wykorzystywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
Udział w projektach rozwoju lokalnej i chmurowej infrastruktury IT, w tym projektach międzynarodowych
Reprezentowanie Firmy w kontaktach z Klientem w zakresie prowadzonych projektów;
Nadzór, wsparcie i koordynacja realizacji projektów w firmie - nadzorowanie procesu tworzenia i rozwoju usług dla klientów;
Określanie kierunków działania zespołów w projekcie, opracowanie harmonogramu z uwzględnieniem ryzyk, w całym cyklu życia projektu;
Zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach zespołu projektowego i utrzymanie dobrych relacji z interesariuszami projektu;
Nadzór i odpowiedzialność za wszystkie fazy powierzonego projektu i pracy zespołu projektowego;
Współpraca z osobami zaangażowanymi w projekt w tym z podwykonawcami;
Wprowadzenie i moderowanie narzędzi komunikacyjnych w projekcie;
Prowadzenie dokumentacji projektu i raportowanie postępu prac w projekcie;
Proaktywne reagowanie na trudności i pomoc w ich rozwiązywaniu, realizacja dodatkowych zadań związanych z tworzeniem i wdrażaniem standardów projektowych
Przygotowywanie wersji business case w oparciu o zebrane założenia biznesowe, uwzględniający pozyskanie niezbędnych danych, sporządzenie modelu, przedstawienie wniosków i przygotowanie rekomendacji
Tworzenie narzędzi do wykonywania analiz, pozwalających na podejmowanie decyzji biznesowych
Stały rozwój narzędzie do analizy i raportowania, na bazie dostępnych bez danych oraz w oparciu o rozwiązania MS Office (Excel, Access)
Dostarczanie prognoz oraz raportowanie wskaźników wspierających podejmowanie decyzji, zarządczych, biznesowych i operacyjnych
Zarządzanie bazami danych i dbanie o spójność oraz jakość gromadzonych i przetwarzanych danych
Współpraca z działami merytorycznymi Grupy, w tym Kontrolingu oraz Klientów w zakresie pozyskiwania: danych, informacji o procesach oraz potrzeb biznesowych
Prezentacja wyników business case, analiz, raportów w organizacji oraz partnerów biznesowych
Do dużej grupy kapitałowej spółek funkcjonujących w strukturze macierzowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Prezes Zarządu
spółka IT – Moody
(kontrakt menedżerski)
• zarządzanie i nadzór nad działalnością spółki wraz z koordynacją działaniami spółki we wszystkich obszarach jej działalności
• kształtowanie i realizacja skutecznej strategii rozwoju spółki, ze szczególnym nastawieniem na: cyber-bezpieczeństwo, inwestycje IT, zapewnienie spójności oraz kompatybilności systemów operacyjnych w Grupie
• opracowywanie, wdrożenie oraz nadzór nad realizacją planów rozwoju, inwestycji i budżetu spółki oraz odpowiedzialność za wynik spółki
• planowanie i zakup usług z zakresu infrastruktury IT, określanie potrzeb, proponowanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych
• zapewnienie świadczenie usług IT dla klienta wewnętrznego (spółki zależne) zgodnie z potrzebami biznesowymi
• wyznaczanie wymagań dla nowych usług, oprogramowania oraz elementów infrastruktury IT
• analiza i opiniowanie dokumentacji technicznej w obszarze systemów infrastruktury IT
• zapewnienie wsparcia kompetencyjnego i technologicznego dla przedsięwzięć i projektów w zakresie infrastruktury IT
• zarządzanie zespołami odpowiedzialnym za aspekty funkcjonowania infrastruktury oraz utrzymania systemów (podejście DeySecOps)
• planowanie i zakup usług z zakresu infrastruktury IT, określanie potrzeb, proponowanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych,
• zbudowanie zespołu spółki w oparciu o merytoryczne kompetencje potrzebne do realizacji celów biznesowych spółki. Kierowanie działaniami zespołu
• zapewnienie rozwoju i utrzymania architektury technologicznej dla wszystkich spółek z Grupy,
• budowanie i rozwijanie kontaktów z partnerami biznesowymi z uwzględnieniem audytu merytorycznego kontraktów istniejących
• inicjowanie zmian i nadawanie kierunku zmierzającego do optymalizacji procesów biznesowych
Do dużej grupy kapitałowej spółek funkcjonujących w strukturze macierzowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Dyrektor Marketingu – GRUPA MB
(kontrakt menedżerski, opcja objęcia funkcji Członka Zarządu)
• Opracowanie kompleksowej strategii marketingowej Grupy oraz spójności dla wszystkich brandów, w oparciu o dotychczas wypracowane strategie biznesowe i sprzedażowe
• Ewaluacja strategii marketingowej, nadzór nad realizacją
• Budowanie wizerunku marki – zajmowanie się budowaniem i utrzymywaniem wizerunku marki, który jest zgodny z wartościami i celami firmy
• Opracowanie standardów marketingowych w zakresie marki/layoutów/ materiałów marketingowych i sprzedażowych przy współpracy z Działem Sprzedaży, Zarządami poszczególnych spółek
• Budowanie, nadzór oraz realizacja budżetu marketingowego Grupy
• Zamodelowanie działań marketingowych oraz odpowiedzialność za obszar komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej w poszczególnych spółkach
• Zapewnienie skuteczności działań marketingowych, reklamowych i promocyjnych Grupy
• Odpowiedzialność za działania EB oraz CSR w Grupie oparte
• Współpraca ze strategicznymi partnerami w obszarze marketingu w tym z agencjami marketingowymi, koordynacja pracy, weryfikacja wyników i efektywności działań marketingowych. Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za pozostałe obszary biznesowe, ze szczególnym uwzględnieniem Sprzedaży oraz HR
Координатор з працевлаштування іноземних працівників - Koordynator ds. zatrudniania pracowników zagranicznych
Kielce
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
пошук та підтримка процесу працевлаштування на ринках працівників зі східних ринків та/або іншого ринку за межами Польщі, відповідно до політики компанії
адміністративно-організаційна координація під час прийому на роботу
постійна співпраця з керівниками виробничих ліній за темами: попит на працевлаштування, робота з ротацією співробітників, календарeм відпусток, святами
організація соціально-побутового та матеріально-технічного забезпечення працівників
контроль та вирішення поточних питань працівників
побудова та підтримка відносин з працівниками
ведення комерційної документації,
моніторинг та аналіз тенденцій ринку, пошук нових можливостей для налагодження співпраці з потенційними клієнтами
інша постійна підтримка процесу працевлаштування не польських працівників
Bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników firmy w obszarze IT - hardware i software
Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
Wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne)
Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu i sieci
Monitorowanie i nadzór poprawności funkcjonowania urządzeń sieciowych,
Tworzenie analiz przedwdrożeniowych, pod potrzeby użytkowników w celu podjęcia decyzji o wyborze najlepszego optymalnego rozwiązania oraz testowanie funkcjonalności
tworzenie dokumentacji, instrukcji stanowiskowych
Rekomendowanie działań, rozwiązań optymalizujących wsparcie użytkowników w obszarze IT
Szkolenie użytkowników w zakresie wykorzystywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
Udział w projektach rozwoju lokalnej i chmurowej infrastruktury IT, w tym projektach międzynarodowych
Bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników firmy w obszarze IT - hardware i software
Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
Wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne)
Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu i sieci
Monitorowanie i nadzór poprawności funkcjonowania urządzeń sieciowych,
Tworzenie analiz przedwdrożeniowych, pod potrzeby użytkowników w celu podjęcia decyzji o wyborze najlepszego optymalnego rozwiązania oraz testowanie funkcjonalności
tworzenie dokumentacji, instrukcji stanowiskowych
Rekomendowanie działań, rozwiązań optymalizujących wsparcie użytkowników w obszarze IT
Szkolenie użytkowników w zakresie wykorzystywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
Udział w projektach rozwoju lokalnej i chmurowej infrastruktury IT, w tym projektach międzynarodowych
Bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników firmy w obszarze IT - hardware i software
Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
Wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne)
Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu i sieci
Monitorowanie i nadzór poprawności funkcjonowania urządzeń sieciowych,
Tworzenie analiz przedwdrożeniowych, pod potrzeby użytkowników w celu podjęcia decyzji o wyborze najlepszego optymalnego rozwiązania oraz testowanie funkcjonalności
tworzenie dokumentacji, instrukcji stanowiskowych
Rekomendowanie działań, rozwiązań optymalizujących wsparcie użytkowników w obszarze IT
Szkolenie użytkowników w zakresie wykorzystywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
Udział w projektach rozwoju lokalnej i chmurowej infrastruktury IT, w tym projektach międzynarodowych
Bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników firmy w obszarze IT - hardware i software
Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
Wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne)
Diagnozowanie i usuwanie awarii sprzętu i sieci
Monitorowanie i nadzór poprawności funkcjonowania urządzeń sieciowych,
Tworzenie analiz przedwdrożeniowych, pod potrzeby użytkowników w celu podjęcia decyzji o wyborze najlepszego optymalnego rozwiązania oraz testowanie funkcjonalności
tworzenie dokumentacji, instrukcji stanowiskowych
Rekomendowanie działań, rozwiązań optymalizujących wsparcie użytkowników w obszarze IT
Szkolenie użytkowników w zakresie wykorzystywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
Udział w projektach rozwoju lokalnej i chmurowej infrastruktury IT, w tym projektach międzynarodowych
Identyfikowanie szans i zagrożeń oraz wdrażanie działań, narzędzi operacyjnych zmierzających do poprawy wydajności i jakości serwisów Gecon
Zapewnienie optymalnej zdolności operacyjnej serwisów Gecon
Wdrażanie oraz propagowanie kultury lean management w serwisach Gecon
Wdrażanie oraz egzekwowanie standardów BHP
Prowadzenie kompleksowych audytu procesów zachodzących w serwisie oraz procesów operacyjnych mających wpływ na funkcjonowanie serwisu (tj. biuro obsługi klienta, kontrola jakości, procesy magazynowania, procesy logistyczne)
Identyfikacja obszarów zmian z uwzględnieniem działań priorytetowych
Przygotowywanie okresowych sprawozdań audytowanych obszarów, opracowywanie strategii zmian oraz opracowanie rozwiązań możliwych do zastosowania
Inicjowanie, opracowanie, wdrożenie zmian w powierzonych obszarach mających na celu uzyskanie oczekiwanego efektu biznesowego
Zarządzanie zmianą, zgodnie u ustaloną i zaakceptowaną koncepcją
Współpracowanie koncepcji funkcjonowania struktury serwisu GECON
Przygotowywanie wewnętrznych dokumentów standaryzujących funkcjonowanie serwisu oraz ich wdrożenie
Kontrola i monitorowanie zgodności wdrażanych zmian z oczekiwanymi rezultatami, dokonywanie działań naprawczych lub korygujących
Monitorowanie poprawności zachodzących procesów w ramach zarządzanej zmiany
Kreowanie i realizowanie polityki rozwoju serwisu oraz jednostek współpracujących
Opracowywanie i realizacja planów rozwoju działań serwisowych oraz struktur serwisowych, optymalizacja procesów zgodnie z przyjętą i przedstawioną strategią rozwoju
Czynny udział w tworzeniu budżetu serwisu, w tym poszczególnych jednostek oraz zarządzanie budżetem, analizowanie, monitorowanie i analizowanie odchyleń
Współtworzenie, opracowanie i nadzór nad realizacją okresowych strategii rozwoju dla serwisu spójnej ze strategią i wizją rozwoju Spółki
Współpracowanie nowopowstających projektów w obszarze struktur serwisowych
Udział w realizacji i wdrożeniach projektów, w tym projektów IT w ramach kooperacji z serwisem
Opracowywanie w tym wdrożenie i przeprowadzenie skutecznych programów optymalizacji funkcjonowania serwisu, jak i optymalizacji istniejących procesów operacyjnych
Dokonywanie bieżącego przeglądu rynku w zakresie działalności Spółki, w tym jego struktury, tendencji i prognoz rozwoju, konkurencji, segmentacji, preferencji klientów, obecnego i przewidywanego popytu
Zarządzanie przepływem informacji i obiegiem dokumentów w zakresie realizowanych projektów
Terminowe i rzetelne opracowywanie wszystkich obowiązujących sprawozdań i raportów
Eliminowanie rezerw wykorzystania zasobów materialnych i niematerialnych
Stwarzanie swoim podwładnym warunków do realizacji postawionych im zadań poprzez adekwatne wsparcie decyzyjne, organizacyjne, dokumentacyjne, sprzętowe i materiałowe
Zarządzanie, organizowanie, koordynowanie działań w ramach realizowanych procesów, monitorowanie postępów
Bieżące koordynowanie i monitorowanie działań realizowanych przez pracowników i współpracowników w dziale serwisowym
Kontrola przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych
Ścisła współpraca z innymi działami Spółki w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych zadań
Kreowanie pozytywnego wizerunku Spółki na rynku
Dbanie o wysoki poziom relacji zawodowych z kontrahentami
Organizowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu oraz motywowanie do osiągania wysokiej efektywności pracy
Nadzorowanie, kontrolowanie i egzekwowanie przestrzegania przez podległy zespół przepisów BHP i PPOŻ oraz właściwego użytkowania maszyn i urządzeń na stanowisku pracy oraz dostosowanie się i bezwzględnie nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ obowiązujących na terenie lokalizacji/jednostki, w której wykonywane są prace
Udział w procesie rekrutacji pracowników oraz w procesie wdrożenia i adaptacji nowych pracowników
Kreowanie, budowanie i realizowanie polityki flotowej firmy
Tworzenie nowych standardów związanych z obsługą floty oraz odpowiedzialność za ich wdrażanie
Analizowanie, inicjowanie, planowanie oraz wprowadzanie usprawnień dotyczących obszaru floty
Optymalizacja kosztów związanych z polityką samochodową
Poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z bieżącymi dostawcami w ramach zawartych umów, monitoring realizacji umów, cykliczne raportowanie nieprawidłowości
Bieżące wsparcie dla użytkowników samochodów służbowych
Przygotowywanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych do wszystkich działów w firmie
Koordynacja procesu zatrudnienia kandydatów
Dbanie o proces onboardingu i offboardingu
współpraca z managerami w zakresie szeroko pojętego HR
rozwój siebie i organizacji w zakresie budowania, wdrażania oraz realizowania systemów motywacyjnych, ścieżek karier, zarządzania talentami, badania potrzeb szkoleniowych
kształtowanie i realizowanie strategii finansowej podmiotów wchodzących w skład Grupy,
zarządzanie płynnością finansową w tym właściwy dobór narzędzi i źródeł finansowania (wewnętrznych/zewnętrznych) podległych podmiotów i optymalizacja ich cash flow,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości w tym zarządzanie podległym zespołem pracowników,
nadzór nad obszarem księgowości spółek
analiza procesów pod kątem finansowym, rachunkowym i podatkowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień,
zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym,
przygotowywanie dokładnych raportów finansowych, niezbędnych analiz/kalkulacji i ich prezentacja na potrzeby Zarządu,
współtworzenie strategicznych i operacyjnych procesów decyzyjnych w firmie we współpracy z managerami pozostałych obszarów biznesowych
planowanie budżetów i realizowanie polityki budżetowej podległych podmiotów oraz zarządzanie budżetami kosztowymi,
reprezentowanie podległych podmiotów w kontaktach z US, GUS, INTRASTAT, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, urzędami i instytucjami zewnętrznymi
Specjalista ds. zarządzania mieniem i inwestycjami
łódzkie
Wygasła: 30.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie planów inwestycyjnych oraz koordynowanie działań związanych z nowymi inwestycjami,
Ścisła współpraca ze wszystkimi organami zaangażowanymi w proces realizacji prac inwestycyjnych (projektant, generalny wykonawca, inspektor nadzoru budowlanego, organy administracji publicznej),
Ścisła współpraca z urzędami w zakresie procesowania zgód administracyjnych i uzgodnień,
Weryfikowanie dokumentacji pod względem merytorycznym i formalnym,
Monitorowania bieżących prac i dostosowywanie działań do wymagań prawnych,
analizowanie efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji oraz ich ocena pod kątem wpływu na sprzedaż, pozyskania Klientów, rozpoznawalności marek,
wspieranie działu handlowego w zakresie pozyskiwania nowych Klientów i budowania relacji z obecnymi,
odpowiedzialność za stan techniczny maszyn, urządzeń oraz instalacji pod względem mechanicznym i elektrycznym w 6 zakładach produkcyjnych,
zarządzanie podległym zespołem pracowniczym (10 osób) w strukturze rozproszonej,
planowanie zakresu prac remontowych i konserwacji maszyn, narzędzi, używanych systemów, instalacji technologicznych,
organizowanie i kierowanie pracami związanymi z utrzymaniem ruchu oraz serwisowaniem maszyn i urządzeń technologicznych na podległym obszarze (współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi),
nadzór i optymalizacja działań dotyczących usuwania awarii,
ustalanie zapotrzebowania na materiały i części niezbędne dla prawidłowego wykonania naprawy/remontu,
prowadzenie negocjacji technicznych z dostawcami usług, maszyn i urządzeń,
nadzór nad prowadzonymi inwestycjami w podległym obszarze